Novemberstoppers 2007 - Welkom Arend!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: voor rebecca! :dance:

heb zo,n last van mijn rug zeg! vooral de onderrug :?

alle spieren zitten daar vast.

nog iemand die dat herkent als kwaaltje?

kan ook dat die spieren van de stress zijn vast gaan zitten. meestal schiet spanning meteen in mijn rug :?

Weet je wat het nadeel is van zoveel kinderen? Dat ze allemaal ziek kunnen worden 8) :mrgreen: Elske heeft net ook overgegeven, Lily-An is ook niet helemaal lekker, Joor klaagde over buikpijn, maar is gelukkig nog wel lekker aan het spelen… Alleen ik wordt niet ziek, ik ben nl supermama 8) (volgens R. zo noemt hij me de hele tijd :inlove: :lol: )

Hihi, Maria, ik heb m’n best gedaan ook van mijn dag te genieten tussen de bedrijven door :wink:

Schrikken zeg dat Aron de autodeur open heeft gekregen :shock:

Rebecca, gefeliciteerd met je eerste BIB! :dance:

Sabien, ik vind het ook altijd zo sneu dat onze kinderen alleen maar 1 oma hebben, maar hier zijn ze de andere opa en oma inmiddels als vergeten :? Knuffeltje voor jou :hug:

Britt, vervelend dat je suikers zo schommelen :hug:

Nog eventjes en je mag bevallen :-* Heb je inmiddels al een BuBBer?

Want we willen wel zo snel mogelijk weten als je bevallen bent hoor :wink:

Ga even een pizza in de oven schuiven… door al het gekots van de kids nog niet aan eten toegekomen.

Fijne avond meisjes!

:-*

@sabine, meid wat een rotsituatie

ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen

maar een hele dikke knuffel :hug:

@britt, wat een gedoe met je suiker, hoe gaat dat dieet is dat nog een beetje vol te houden??

@marije, o jee het griepvirus in huis, hopelijk knapt iedereen snel weer op

@rebecca, joehoe je eerste bib!!!

@marietje, meid wat een schrik

wat goed dat je vader zo rustig bleef!

ik ben ontertussen al 3 dagen flink ongesteld

en berechagarijnig :twisted: :wink:

morgen wil ik vroeg mijn bedje uit om s’morgens is even

hier in huis wat te doen wat het is best een zooitje :oops: :oops:

nu nog maar even een filmpje kijken…

even gewoon een :hug: voor iedereen :inlove:

Haai meiden,

Britt, wat vervelend zeg van je suikerwaardes :hug: Dat geeft je toch geen gerust gevoel.

Ik krijg als het goed is een dezer dagen ook een Tricotty binnen (via mede okt.mama). Ik heb dus ook de Tricotslen, maar die ga ik op MP zetten, is nog helemaal goed, maar veel lastiger met omdoen. Tricotty lijkt me heel handig. Ik mijn ervaring wel vertellen hier :wink:

Sabine, wat een verdrietige situatie hoor meid met je moeder. Al neem je er misschien zelf al wel afstand van :hug:

Stress kan heel goed rugpijn geven. Kan ook een zwa.schapskwaal zijn zo in het derde trimester :hug:

Simba, knuffel voor je mega-sjaggie-ongi-dagen :hug: Nog wat in huis gedaan vandaag?

Marije, beterschap met de ziekenboeg meid. Wauw, je bent gewoon echt super-mom!! :thumbup: :-

Rebecca, gefeliciteerd nog met je eerste BIB! Wat gaat dat snel!

Britt en Rebecca, als jullie nog geen BuBbers hebben wil ik mijn 06 wel pben hoor. Laat maar ff weten. :-

Hihi Britt, je mag best eens bij mijn ouders logeren hoor :lol: Ik heb gewoon hele lieve, normale, gezellige ouders. Ze zijn een lieve opa en oma ook. We doen vaak spelletjes bij hun, of gaan dia’s van vroeger bekijken. En ik lig 's avonds vaak nog even met mijn hoofd op m’n moeders schoot en dan gaat ze kroelen door m’n nek en haar :inlove: :oops: :shifty: Ik heb ook altijd gezegd dat ik hoop dat ik net zo’n moeder word als mijn eigen moeder :slight_smile:

Oeps…nu moet ik haasten…we gaan om half 4 naar Dronten, naar Juudje en family…

:-*

Hai hai,

BIB :smiley: Wat leuk om dat te mogen doen zeg! Het is nu wel heel dichtbij allemaal!

Marietje ~ Dank je voor je lieve aanbod, maar ik heb Simba als mijn BuBber :wink: :-* Was het gezellig bij Judith vandaag?

Sabine ~ Wat een narigheid nu weer met je moeder :hug:

Simba ~ Balen dat je zo chaggie bent meid, maar het positieve is dat je een ei gehad hebt en ook nog eens ongesteld bent geworden :wink:

Britt ~ Balen van je suikerwaardes meid… :hug:

Er zijn gewoon al 6 dames bevallen bij de februari mama’s! Het gaat ineens zo hard daar… Het komt voor mij en Britt nu ook steeds dichter en dichter bij :smiley:

Rebecca, ik volg de febr mama’s ook een beetje inderdaad en het gaat wel heel hard ineens. Al 6…jeetje! En voor ons komt het ook dichterbij inderdaad, voor jou nog dichter dan vor mij. Ik moet straks weer naar de gyn, ben benieuwd wat hij/zij te zeggen heeft…

Goedemorgen!

Zo daar ben ik ook weer. Ben weer een beetje bijgekomen van het gebeuren. Het is hier nog steeds wel raar zo zonder de kat :frowning: Gelukkig hebben we er nog 1; die vraagt nu extra aandacht, zal ook wel doorhebben dat het niet klopt.

Verder alles goed. M’n neefje Koen is donderdag ook eindelijk geboren. Dat was net op tijd, want anders hadden ze vrijdag naar het ziekenhuis gemoeten om in te leiden.

Rebecca, dat schiet zeker al op zeg! Nog maar 19 dagen! :shock:

Britt, veel succes vandaag bij de gyn. Wat voor gevolgen heeft dat als je suiker zo hoog blijft?

Simba, hoe is het? Nog chagrijnig? Wel fijn dat er weer wat gebeurt in je lichaam! Nu hopen dat je straks bij de gyn een mooi ei ziet!

Marietje, was het gezellig in Dronten? Ik ben weer de hele week in Almere te vinden dus ik begin in de buurt te komen.

Hé zou je idd nog eens willen vragen welke babykamer je schoonzus en broer hebben gekocht en wat die kostte zo’n beetje?

Supermom! :smiley: , hoe is het met de ziekenboeg? Voel jij je nog wel goed?

Sabine, wat een rotsituatie met je moeder zeg. Kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment klaar mee bent, hoe verdrietig het ook is. Je moet uiteindelijk toch voor je eigen geluk kiezen.

Ben hier ook wel een beetje teleurgesteld in m’n moeder. Had haar maandag gebeld en verteld dat het niet goed ging met de kat. Toen moest ze me al snel ophangen, want ze kreeg visite dus ik werd al afgekapt. Ok kan gebeuren. Maar heb ook niets meer gehoord terwijl ze weet wat die katten voor ons betekenen. Donderdag ging ik naar m’n neefje kijken en eigenlijk zouden we dan eerst bij m’n ouders gaan eten. Daar had ik dus niet veel zin in dus heb uiteindelijk bij m’n schoonouders gegeten. Kreeg ik d’r aan de telefoon toen ik in de auto zat en ze dacht dat het miscommunicatie was dat wij niet langs waren geweest… Toen vroeg ze wel naar de kat (ze had inmiddels van m’n broer al gehoord dat ie dood was), maar terwijl ik in huilen uitbarstte, ging zei vrolijk op een ander onderwerp over… :cry: Was dus niet echt gezellig met m’n moeder bij m’n broer thuis later. Toen ik wegging wilde ze me ook nog even inzetten om bij m’n vader te blijven van de week als ze er niet was. Nu zit ik deze week ver weg dus dat kon niet, maar ik had ook echt zoiets van daar ben ik wel goed genoeg voor. Heb nu ook niets meer gehoord. Ze is natuurlijk helemaal in de gloria met haar kleinkind, dat begrijp ik ook wel; maar dat ze dan niet doorheeft hoe wij ons voelen… grrrr!!

Nou ja, komt wel weer goed, maar was er wel ff klaar mee!

Kan me dus heel goed voorstellen dat jij er nu echt klaar mee bent Sabine, na wat jou van het weekend gebeurde.

Ilse, hoe bevalt het werken bij Lucas op school?

Anijs, hoe is het bij jullie? Lijkt me een hele rare situatie zo. Zoiets geloof je toch niet?! :cry:

Petronella, loopt het bij jou ook nog lekker met de bv enzo?

Mell, hoe gaat ie? Volop in de trouwvoorbereidingen? Gefeliciteerd hè meid!

Ben trouwens heel benieuwd hoe je het nu gaat doen. Wij zitten ook nog te kijken hoe en wat. Trouwen in Thailand laat nu ff op zich wachten, maar denk dat wij toch ook nog gaan trouwen voordat het kindje er is. Dat wordt dan waarschijnlijk op maandagmorgen ofzo :wink:

Nou meisjes, fijne dag! :-*

anijs, van harte met je neefje :thumbup:

moeders kunnen soms raar reageren he :?

mist jou ene kat de andere nu niet? gaat die niet zoeken?

ga hier zo naar de vk.

kijken of ik iets kan krijgen voor mijn bil :?

de zenuwen in mijn linker bil zitten helemaal vast.

mijn been is nog steeds een beetje doof. :thumbdown:

Goeiemorgen meiden!

Simba, hoe gaat het nu met jou meis? :hug: Hoop dat je je weer wat lekkerder voelt.

Heb hier inmiddels de tricotti binnen en uitgeprobeerd. Behalve dat ik er steeds mee in de knoop zit (mijn links-rechts coördinatie is niet helemaal ok geloof ik :mrgreen: Dan moet er één over mijn linkerschouder, en onder mijn rechterarm door en de andere over mijn r.schouder en onder mijn l.arm door en dat is nog niet helemaal foutloos gegaan, zeg maar :mrgreen: ) vind ik 'm wel prettig. Alleen is dit exemplaar voor mij wat te groot. :? Lily hangt iets te laag daarin. Ach ja, ik wist van te voren dat dat zou kunnen (er zijn 3 maten en deze vrouw wist niet wat voor maar ze had).

Rebecca, spannend bij jou joh! Heb je zelf het gevoel dat je eerder of later zult bevallen?

Britt, succes bij de gyn :hug:

Liekie, knuffel voor jou, meid! :hug: Vervelend dat je moeder geen oog voor jullie had. :?

En bij jullie komt er dus ook een bruiloft aan, leuk! :smiley: Ik had nooit gedacht dat het zo leuk zou zijn om het te kunnen hebben over “mijn man” i.p.v. “mijn vriend” Hahaha, ik, die nooit wilde trouwen 8)

Sabien, succes bij de vk. Vervelend dat je last hebt van je bil :hug:

Hier alles redelijk. Elske leek gisteren aardig opgeknapt, maar nu hangt ze weer spierwit op de bank, heeft vanmorgen ook weer overgegeven. Benten begint weer een beetje te eten, maar hij had het flink te pakken. Lily is vannacht onwijs verkouden geworden, zo zielig, ze zit echt helemaal vol. Lang leve de BV, want ik had geen neusspray in huis, maar heb een beetje BV in haar neusje gedruppeld en dat werkte ook! :lol: Verder is ze aan de poeperij... Normaal poept ze eens in de paar dagen, nu een paar keer per dag.

Zelf nog nergens last van, gelukkig! Behalve dat ik enorm moe ben, maar dat is niet zo raar natuurlijk.

Ik word geroepen, ga even bij Elske op de bank zitten.

kussies!

Meiden, ik neem deze namiddag eens tijd voor jullie hoor. :wink: Als Jadeke wakker is en klaar is met eten, dan neem ik er een koffietje bij en ga ik effe bijlezen. :wink:

Nu ga ik profiteren van een slapende Jade en schilderen, want door het plotse gaan werken is dat schilderen ertussen geschoten. :roll:

Tot later meiden, ik heb jullie gemist. :-*

Oké, van het gezellig kletsen en bijlezen met een tasje koffie gaat er dus niks van in huis komen. :frowning:

Werd zonet gebeld van een school om nu te gaan voor een interim tot en met woensdag. :wink:

Heb toegezegd, maar kan pas deze namiddag gaan, want Jade slaapt nu en ik ga nu niet als een zot rondrijden om haar naar de onthaalmoeder te brengen. Daarbij zou ik dan vanmiddag moeten lopen kolven in die school en dat gaat dus niet. :naughty:

Dus ga ik haar eerst nog rond 12u00 een voeding geven en dan breng ik ze naar de onthaalmoeder en dan pas ga gaan werken. :wink:

Betekent dus dat ik weer enkele dagen weg ben van hier. :wink:

Meiden, tot later!!!

succes ilse! :thumbup:

britt, succes bij de gyn straks :thumbup:

marije, hoop dat die bacillen snel verdwijnen bij jullie. :mrgreen:

bij ons hebben ze ook 3 weken lang huis gehouden! :thumbdown:

net terug van de vk.

been en bil mogen niet langer dan een week doof aan voelen anders moet ik naar een masseur.

verder alles goed.

tis geen kleintje in mijn buik :wink:

ze schatte ,m nu al ruim 6 pond :mrgreen:

och, ja schatten wil nog niet veel zeggen he :smiley:

meneer zat rechtop, op zijn billetjes :smiley:

over 2 weken terug, dan moet die goed liggen.

wordt dan tevens mijn laatste bezoek aan vk. daarna moet ik voor controle bij het ziekenhuis blijven.

moest wel lachen bij de vk. zit ik te wachten in de wachtkamer gaat de buitendeur heel voorzichtig open. komt er zo,n koppie van een pappa om de hoek kijken,(denk van het asielzoekerscentrum) en hij vraagt heel gebrekkig of zijn vrouw hier mag komen bevallen :mrgreen:

dus ik lachen. gezegd dat ze wel hier op controle mag komen :wink:

zegt die: is toch hier he, voor dikke buiken? :mrgreen:

k zeg: ja, hoor, kom maar binnen!

vrouwtje stond haast op ploffen geloof ik :smiley:

Marije, beterschap met de zieken in huis…ik weet er helaas alles van :hug: Hopelijk knappen ze allemaal snel op! Haha moedermelk ook voor het neusje :lol: Ik heb het wel in Merijns oogje gedaan dat ontstoken was en daarna ook in mijn eigen ogen :thumbup:

Liekie, :hug: voor jou. Wat rot dat je moeder niet echt aandacht had voor je verdriet.

Zo dat wordt dus al vrij snel een trouwerij!

Sabine, fijn dat het goed was bij de vk. Dat wordt dus een flinkerd die je eruit mag werken :shifty: En een masseur is natuurlijk niet verkeerd hè :shifty:

Wat een geweldig verhaal van die papa die om de hoek kwam kijken :lol:

Ilse, werkse meid!!

Rebecca, leuk dat Simba mag BuBen! Wat een mooie buikfoto hey! :thumbup:

Britt, hoe was het bij de gyn? Waren je wardes meegevallen deze keer? Ik vind het wel spannend voor je hoor!

Simba, hoe is het met jou? :-

Mell, met jou ook alles goed meid? :-

Gisteren was hééééél gezellig bij Judith. We hebben heerlijk gegeten (Juuds eigengemaakte gevulde groentesoep :drool: met stokbrood en een boel voor erop!) en toen de kids op bed lagen (voorbeeldige kids hebben de hele avpjnd geslapen!) zijn wij gaan Kolonisten. En dat was zo gezellig dat we na middernacht klaar waren :shifty: Wij waren om 1 uur thuis :thumbup:

Nu een dagje in huis aan de slag en ik pas vanmiddag even oppassen op mijn neefjes.

Vanavond vergadering hier thuis en vanavond maar es niet te laat naar bed :angel:

Dikke :-*

marietje, wat fijn dat je het zo gezellig hebt gehad bij judith :thumbup:

lijkt me heel gezellig zo,n vriendin.

ik heb maar 1 goede vriendin ( die van dat rot joch helaas) :?

soms ben ik wel eens jaloers op die mensen met zoveel vrienden.

geen idee waarom ik er maar 1 heb. richard heeft ook maar 1 goede vriend en die woont ook nog eens in groningen.

in mijn vorige relatie hadden we zo,n hele vrienden groep. was ook bere gezellig. zie er nu geen een meer van en mijn ex heeft inmiddels ook al 2 kindjes.

maar ik mag blij zijn met mijn gezinnetje en dat daar binnen alles fijn verloopt. :inlove:

@sabine2 wrote:

ik heb maar 1 goede vriendin ( die van dat rot joch helaas)

je heb ons toch ook nog :wink: :inlove:

hahhaa! da,s lief petra :inlove:

@petronella wrote:

@sabine2 wrote:

ik heb maar 1 goede vriendin ( die van dat rot joch helaas)

je heb ons toch ook nog :wink: :inlove:

:-* :thumbup: