Novemberstoppers 2007 - Welkom Arend!!

thanks meiden :inlove:

morgenochtend zal ik even in alle rust bellen.

klopt wat je schrijft marietje.

het klopt van geen kanten. :?

moet even eerst bijtanken… :wall:

tjonge jonge, stijn en zijn klasgenootje hadden totaal geen klik. alleen maar ruzie,tranen,schreeuwen. :?

dat joch krabde ineens zelfs in stijns gezicht :thumbdown:

zelfs stijn vertoonde vreselijk gedrag. paste totaal niet bij hem.

ze deden samen een spelletje maar stijn gooide uit verlies frustatie met de onderdelen van het spel en dat joch uit enthousiasme.

op het laatst hebben ze nog buiten gespeeld maar ook daar ging het mis.

wat ga je dan tegen zijn moeder zeggen he! echt vervelend.

ben gewoon eerlijk geweest. ze was verbaasd omdat toen stijn daar speelde voor de kerst ,het heel goed ging. ( zegt ze)

toch krabde dat joch toen ook stijn toen we daar waren.

tis een zeer dominant joch.dat kan ,maar hij moet wel de handjes thuis houden.

ze schelen maar 2 weken van elkaar in leeftijd.

maar ze passen gewoon niet bij elkaar. het jochie was ook heel brutaal tegen zijn moeder. ze had totaal geen gezag. hij wilde een stok mee op de fiets nemen maar mama zei nee. krijssen man! en hij wilde zijn moeder meppen. toen mocht de stok ineens mee. ( fout dus!)

mama voelde zich wat op gelaten. best sneu.

het joch nog gezegd dat als hij mept, hij hier niet meer mag komen spelen. keek die me aan als een botsauto!

ook met stijn even gesprekje gehad. gezegd dat hij voorlopig niet meer mag spelen met tygo, zo heet die.

hij vond het niet eens erg!

ik vind zo,n situaties altijd vervelend. mischien denkt die moeder nu dat ik haar zoon vervelend vind. dat is ook zo maar stijn was ook niet de liefste van middag. heb ik haar ook verteld.

hoop dat ze het begrijpt…

heeey meiden

@marietje, beterschap mer aron en ewout!

wat lief trouwens van ewout een kruikje en de was ophangen :inlove:

en groot gelijk dat het voor jou nog niet klaar is en kan ze nu wel ineens heeeel vriendelijk gaan doen :naughty:

@sabine, meid doen wat marietje zegt hoor

laat ze het gauw bekijken daar!

@mell, gefeliciteerd meid, wanneer is de grote dag?

@britt, meid minder dat je even zo’n streng dieet moet volgen

maar net wat je zelf al zegt het is voor een goed doel

@liekie, nog even een extra :hug: voor jou

dacht dat ik het bovenstaande bericht zo’n half uur geleden al had gepost maar hij staat er net pas:think:

sabine, je bent toch eerlijk tegen haar geweest

en als ze zo weggegaan zijn dan zal ze ook vast wel weten hoe haar zoon is al durft ze dat misschien zelf niet zo toe te geven :wink:

wel sneu om te zien dat zo’n ventje zijn moeder wilt slaan enzo

Sabine, wat een toestand zeg! Denk je er inderdaad net van af te zijn is er weer nieuw gezeur. Morgen echt bellen!!

Maria, wat een griep-ellende bij jullie. Bij ons lijkt het nu over te zijn maar Thijmen en Ruben zijn nog steeds moe er van. Hopelijk knapt de boel bij jullie ook snel op. Dikke knuf voro Aron!

Mell, van harte!! Wat een goed nieuws zeg! Wanneer zijn jullie van plan te gaan trouwen?

Simba, dat is inderdaad wel snel! Maar dan heb je dat ook maar mooi gehad. Ik kan me wel vorostellen dat het spannend is!

Hier vanmiddag ook een vriendje te spelen, wat een drama. Ze wilden constant verschillende dingen doen, dus niets samen. Elke keer was er eentje boos omdat de ander niet mee wou spelen. Uiteindelijk ben ik maar met de auto naar de bieb gereden, hebben ze ff boekjes bekeken en daarna nog ff buiten gespeeld. Maar ik ben helemaal kapot!

En ik ben nog boos ook! Had ook marktplaats zo’n snoepig skipakjes gekocht, zo berezacht. Leek me wel handig voor als het straks in februari toch koud gaat worden. Maar omdat we die niet heel vaak gaan gebruiken heb ik hem via marktplaats gekocht. Hij is ecru van kleur en ik heb nog gevraagd of hij neutraal was en dus voor een jongen kon. Dit kon prima mailde ze. Nou heb ik hem dus vandaag gekregen, zitten er roze labels aan en is de binnenkant van de capuchon roze. Dat is toch niet eerlijk? Als ik dat had geweten had ik het niet gedaan namelijk. Mooit stom!

@britt, wat balen zeg van dat pakje

kan je hem niet terug sturen (wel zonde van de verz.kosten)

of misschien hier op kok zetten?

hier zijn mijn :twisted: in aantocht

op naar de volgende ronde!

ben wel benieuwd nu want ik ga nu rond de 14de cyclusdag

naar de gyn misschien ziet hij al wat???

positief bekijken toch :wink:

Sabine, goed dat je morgen gaat bellen. Zet 'm op hè :evil: :wink:

Wat balen zeg dat dat spelen geen succes was. Dat je zelfs Stijns gedrag niet herkende. Voorlopig maar niet meer dus met hem :eh:

Britt, ook al geen speel-succes-middag :hug: Ik vind het wel een streek zeg van dat skipakje :naughty: :evil: Wat kun je daar een rotgevoel van krijgen: boos, maar je kan niks met die boosheid :evil:

Simba, wat een positieve instelling idd! Wie weet wat de gyn ziet. Ik ken ‘dat soort echo’s’, je kunt dat een eitje zien en bij ons zei de gyn dan 'nou, ga die vanavond maar eens goed benutten :lol: ’

Spannend hè meid :hug:

Hier verder een rusteige middag en avond. Vanavond hebben we onze zomervakantie geboekt :dance: Ik ga voor het eerst naar Frankrijk…ben ik echt nog nooit op vakantie geweest. We gaan met Juud en d’r gezin :dance:

Nou, ik ga nog ff rondstruinen en dan bij tijds naar bed…denk ik :shifty:

heb vanmorgen dus gebeld over die sleutel kwestie en het gaat er om dat als ik mijn sleutels niet inlever nu, ik de borg moet betalen van die sleutels. een soort boete dus :?

gezegd dat ik mijn contract heb tot eind maart.

hun blijken dus ondertussen al van het uwv vernomen te hebben dat ik niet meer terug keer dis waren ze wel mega snel met hun sleutel-inlever-brief :?

ook gezegd dat er nog ex collega,s rond lopen met sleutels op zak.

daar wisten ze van en daarom hebben ze nu een nieuw beleid over sleutels en sturen mensen dus zo,n brief.

zal ze netjes in de brievenbus stoppen voor de volgende week en dan hebben we echt alles af gesloten.

krijg gelukkig dus wel nog mijn salaris tot eind maart! :mrgreen:

net terug van het ziekenhuis waar ik mijn gesprekje heb gehad.

wat was dat mega fijn :thumbup: wel een uur moeten wachten want het liep gigantisch uit, maar goed.

deze gynecologe had zich goed voorbereid. heeft de hele bevalling van stijn op papier door genomen en was zeer verbaasd dat het toen zo is gelopen.

ze vond het rond uit schandalig dat ik zo lang heb moeten liggen wachten op de keizersnee.( schijn dus 12 uur voor nop daar te hebben gelegen,hadden dus eerder moeten ingrijpen)

ze bood onmiddelijk haar excuus aan namens haar collega,s die toen zo gehandeld hebben.

vond ik zeer schappelijk ook al is het inmiddels alweer dik 4 jaar geleden.

ze zei het wel op prijs te stellen als ik het deze ronde eerst weer zelf wilde proberen maar zodra ik in paniek zou raken zou er meteen een keizersnee volgen.

zodra de ontsluiting blijft steken wordt het ook een keizersnee.

ik kom meteen in aanmerking voor de ruggeprik of andere pijnstilling. kreeg ik bij stijn toen niet.

krijg over 4 weken nog eens een extra gesprek met een verpleegkundige zodat ook hun weten wat er zich heeft af gespeeld en wat nu wenselijk is en dan over 5 weken de vaste controle in het ziekenhuis.

zoals ik al had verwacht ligt dit jochie net als stijn toen, nog in allerlei posities.

schijn een zeer flexibele baarmoeder te hebben waardoor de baby nog tot laat in de zwangerschap zich kan draaien.

dus wel weer een grotere kans op een stuitligging straks.

maar we zien wel.

ben zo blij dat eindelijk na 4 jaar,mijn gevoel bevestigd werd dat bij stijns bevalling flink geblunderd is. dacht altijd dat ik me mischien wel wat zat aan te stellen maar deze gynecologe gaf toe dat het toen niet echt volgens de regels is verlopen en dat ze me te lang hebben laten liggen.

zo fijn om te horen. neemt ook meteen een stuk angst weg.

en heel fijn om nu al te weten dat ik zelf al kan aan geven wanneer ik zou kunnen kiezen voor een eventuele keizersnee. hoop dat het deze reis vanzelf gaat,zo niet,ligt wel de keus in mijn handen.

sabine wat fijn dat ze het zo goed begreep.

rare mensen soms in het ziekenhuis :think:

groetjes petra

Sabine, fijn dat het opgehelderd is met het UWV!

Al snap ik nog niet wat ze met die boete bedoelen: hadden ze dan 2 maanden salaris als boete in hun hoofd :o :think: …ach doet er nu natuurlijk niet meer toe…maar zoiets blijf ik me dan afvragen :oops:

En wat super dat het bezoek aan het ziekenhuis zo positief was en dat het je gerustgesteld heeft. Meer dan belangrijk dat je ontspannen (voor zover mogelijk) de bevalling ingaat!

Ik baal enorm…

Ik werd vanmorgen wakker en kreeg m’n ogen niet tot nauwelijks open. Ik heb dus nu (ook nog eens) 2 ontsoken ogen en dat voelt echt klote.

Hoop dat deze kwakkelbende gauw voorbij is. Laat de lente maar beginnen :thumbup: :shifty:

Poging 2 :roll:

Ha meiden,

Simba, spannend joh, de 6de al :shifty: Hoop dat ze dan een rijp eitje weten te spotten :pray:

O Maria, wanneer houdt het ziekte-geweld bij jullie eindelijk eens op :hug:

Wat gaaf dat jullie deze zomer naar Frankrijk gaan! Leuk dat Juud en gezin ook meegaan!

Petra, toen ik Benten BV gaf, zorgde ik altijd dat ik binnen 2 uur weer terug was als ik terug moest, hij weigerde echt altijd de fles, wat we ook probeerden. Anders moest hij mee. Het werd wat dat betreft pas makkelijker toen hij vast voedsel erbij kreeg. Het was niet zo leuk, maar ik kon het gelukkig wel altijd goed plannen, omdat ik niet buitenshuis hoefde te werken.

Sabien, wat een gestress weer, hoop dat je nu echt van ze af bent en dat de rust terugkeert :hug:

Hoe was je etentje met R.?

O, en wat super dat de gyn in het ZH je zo goed begreep en dat ze de fouten van 4 jaar geleden helemaal erkende. Hoop dat je wat minder angstig bent nu. :-*

Britt, ook al zo’n vermoeiende speelafspraak :hug:

En wat stom joh, van dat winterpakje.

Welke maat is het? Ik zoek nog iets warms voor Lily nl, mss kan ik 'm van je overkopen?

Eerst even dit posten, voor ik het weer kwijt ben…

:roll:

Ben ik weer :smiley:

Hier alles verder goed. Al ben ik wel gebroken van het heen en weer fietsen naar Elskes school… Was ook nog eens verdwaald :roll: (kwam van een vriendin waar ik nog niet eerder was geweest) en dan die loeiharde wind… Ach ja, Elske heeft nu gelukkig weekend.

Elske en Benten vonden trouwens dat Lily ook wel toe was aan een lange vinger met chocola en muisjes :? Lillebil had allemaal chocola om haar mondje en ik kon nog een muisje uit haar mondje vissen. Voelde me zo ontzettend stom dat ik het niet gezien heb. Gelukkig heeft ze verder niks binnen gekregen, ze lag nog maar net in de box nl, dus dan had ik nog wel resten gezien. Heb de kinderen even streng toegesproken dat dat echt niet mag en mezelf even figuurlijk heel hard voor mijn kop geslagen. :wall: :wall: :wall:

Ze zijn trouwens in een rotbui vanmiddag, de hele tijd ruzie maken… Ben straks echt blij als ze op bed liggen.

Hahaha, ben dit stukje begonnen met dat alles goed gaat hier,en ik zit alleen maar te klagen. Ach, ben gewoon doodop en kan daardoor maar weinig hebben.

Wel vanmorgen gezellig bij een vriendin geweest die ik van KoK ken en die sinds kort ook in Steenwijk woont.

Ga zo nog even wat fotootjes van Lily in draagdoek uploaden.

Rebecca, hoe gaat het met jou?

Meiden, tot later!

Marije, heb jij zo’n tri-cotti draagdoek? Ik zit er zelf nu ook naar te kijken als ik jouw verhalen lees. Lekker om je handen af en toe vrij te hebben.

@Cathy S. wrote:

Elske en Benten vonden trouwens dat Lily ook wel toe was aan een lange vinger met chocola en muisjes :? Lillebil had allemaal chocola om haar mondje en ik kon nog een muisje uit haar mondje vissen. Voelde me zo ontzettend stom dat ik het niet gezien heb.

:o Leek wel de situatie van hier thuis vanmiddag!

Ik hoor Aron nog net zeggen ‘happen Me-hijntje, gha maar happen’. Toen ik aan kwam snellen zag ik een half speculaasje in Merijns mondje :shock: Niks ernstigs, maar ik schrok wel. Ik heb gezegd dat ik het heel lief vond dat Aron wat aan Merijn wilde geven, maar dat dat echt niet mag! Merijn krijgt alleen melk van mama! :eh:

Wat een sociale kinders hebben we hè Marije :mrgreen:

Britt, wij hebben de tricotslen en die is ook heel handig. Maar de tricotti is toch een doek met 2 kokers en een omknoopdoek (wie had het er laatst nou over :think: ?Was jij dat Marije?) Dat is wel veel handiger omdoen lijkt me.

Succes morgen met je dagcurve :hug:

Ik zou morgenochtend een cursus hebben van 10 tot half 12, maar daar ga ik niet heen. Ik heb nog teveel last van mijn ogen. Het voelt alsof ik heel lang met open ogen onder water ben geweest en daarna zand in mijn ogen heb gehad :? En er komt nog steeds troep uit. Balen dus. Maar ik sta nog ziekgemeld en ik ga me pas beter melden als ik echt helemaal hersteld ben.

Dag meiden,

Liekie wat verdrietig van je poes :hug: heb nog nooit zolang een huisdier gehad maar kan me voorstellen dat het na zoveel jaar wel echt een maatje geworden is :-*

Rebecca spannend hoor bij jou, nog 2 daagjes en jij mag bibben :o

Mell

Gefeliciteerd meid!!!

Petra

volgende keer gewoon doen of je moet bevallen
haha, dat zou nog lollig zijn, had ik daar maar het lef voor :D

Marije ja, ik hoop dat ik de luiers inderdaad volhoud maar ik wil me er in elk geval toch aan wagen.
tristan is deze week weer zondag, maandag naar beneden gekomen; tot 21.30u en 22.30; dat laatste was al op de slaapkamer: veel te zenuwachtig voor de komende bosklassen. Ik vreesde dus het ergste voor dinsdag, de dag voor vertrek maar hij was toen zo bekaf dat hij als een blok in slaap viel, zenuwen of niet :mrgreen:
En ik moest toch een beetje lachen om de fratsen van elske en benten :D :D gelukkig was je er snel bij, maar je kan ze idd niet elke seconde bewaken. Waarschijnlijk waren die twee wel beteuterd; wilden ze eens iets lief voor hun zusje doen :eh: :mrgreen:
Hopelijk kan jij een beetje bijtanken wanneer de kindjes op bed liggen :hug:

Marietje ik stop 2 weken voor m'n uitgerekende datum met werken; dat is de verplichte 1 week die we sowieso moeten stoppen voor de bevalling en daarvoor nog 1 week overuren die ik opneem.
Ik hoop dat bij jullie de ziektes ook snel overwaaien, altijd hartverscheurend om je kindjes zo te zien lijden daaronder en vooral als je zelf dan nog niet op en top bent :hug: Wel lekker dat ewout je wat extra in de watten gelegd heeft. :inlove:
En morgen het gesprek met je collega: sterkte hoor! Goed dat je je niet zo makkelijk laat afschepen, een gesprek onder 4 ogen is toch wel het minste :snooty:
En die Aron wou zijn broertje ook al verwennen :o tja, hoe zou je zelf zijn als je zo zorgzaam en lief bent voor je broertje :wink: :mrgreen:

Simba da's wel snel dat je bij de gyn terecht kan, ook wel leuk natuurlijk, dat je geen weken hoeft te wachten. :thumbup:

Sabine wat een onnozel gedoe allemaal van je werk met die sleutels :hand: moeten ze zich toch nog even laten gelden ofzo :think: :eh: Nu ja, hoef je erna er ook niks meer mee te maken te hebben.
Vreselijk hé, van die vreselijke vriendjes. :wink: Niet leuk dat ze niet overeenkomen :? Heb het nog niet bij speelkameraadjes gehad maar verjaardagsfeestjes zijn naar het einde toe toch ook altijd een beproeving, als de stouteriken al veel stout zijn geweest en de helft al ruzie met elkaar gehad heeft :roll:
Als die andere mama het niet begrijpt, dan is dat toch jammer voor haar, ik vind niet dat je je partijdig hebt opgesteld of gedaan hebt dat het allemaal aan haar zoon lag. Meer kan ze toch niet verwachten? Je bent tenminste eerlijk geweest.
Goed dat het gesprek in het ziekenhuis ook vlot verliep en dat jij nu rustig je bevalling tegemoet gaat :thumbup: Ook een geruststelling dat je nu tenminste een meelevende gyn krijgt :thumbup:

Britt bij jullie ook al een mislukte speelafspraak :?
wat oneerlijk van die vrouw op marktplaats; je babytje zal er niet van wakker liggen maar niemand wil voor een jongen toch een roze kap?? Misschien ken je iemand die voor jou gewoon een ander stofje erin kan naaien? Is het toch niet helemaal verloren, de labeltjes kan je evt.nog afknippen.

Gisteren met manlief naar de film geweest revolution.road; echt supergoed (wel wat tranen geplengd tegen het einde :mrgreen: ).

En tristan heeft het van geen vreemde dat hij het altijd beter wil weten en zo’n strijkop is (toen hij amper 4 was stond hij al met mij te strijden dat auto met ‘OU’ geschreven wordt :roll: ; en dan rotsvast overtuigd van zijn eigen gelijk :wall: ). Een aardje naar z’n vaartje dus en dat komt mij heel dikwijls heel goed uit want met manlief maak ik er altijd weddenschappen van. Het was nu wel al een hele tijd geleden, hij was het afgeleerd omdat hij nooit won :mrgreen: maar heeft zich er toch nog een keer aan gewaagd. Ikzelf wed nooit als ik niet op z’n minst 99% zeker ben dus…de volgende maand krijg ik elke dag massages op verzoek :lol: :lol: :dance: :dance:

Komt trouwens héél goed van pas want mijn rug voelt toch vermoeid aan tegen het einde van de dag en de hele dag op een bureaustoel zitten is in dit stadium van de zwangerschap toch ook niet bepaald een zaligheid te noemen :?

Vannacht ben ik alleen thuis; manlief zit in frankrijk en zoonlief op bosklassen. Morgen komt tristan al naar huis. Ik profiteer vannacht dus van extra veel ruimte in het bed voor mij alleen :slight_smile:

Zaterdag ga ik met m’n vader verlichting voor de bijkeuken halen en hij komt 's ochtends nog even 2 uurtjes werken, zodat de werken nog wat sneller gaan, vind ik heel erg super van hem :thumbup:.

Ik ga nu naar bed, het is al rijkelijk laat en ik voel dat het anders weer een hoofdpijnsessie wordt.Morgen maar 1/2dag, dan vrijaf, anders moet zoonlief na aankomst nog 1,5u in de opvang op school, zou ook maar zielig zijn. Kan ik hem lekker afhalen en horen hoe hij het had.

Slaapwel,

anijs

O en joehoe :dance: ik ben de 60 dagen voorbij; elke 10 dagen eraf vind ik een overwinning behaald, ik tel écht al af :mrgreen:

ja, dat sleutel verhaal is inderdaad heel simpel :?

snap dat van die boete ook nog niet helemaal maar ik vind het goed zo. ik breng ze volgende week en dan is het hele hoofdstuk af gesloten :smiley:

britt, had jij ook al zo,n leuke speelmiddag afgelopen woensdag :?

vermoeiend he.

oei, marietje,ontstoken ogen. ik ken het. :?

ik krijg dan zo,n kleine tube met zalf en moet dan een beetje onder in het ooglid laten vallen. ben even de naam kwjt.

maar het helpt wel. ben meestal binnen 2 dagen het ergste kwijt.

hihi…mijn etentje :wink:

er vielen hier kortingsbonnen van mc donalds op de deurmat. zijn we daar heen gereden. gewoon even lekker snacken en het was ook nog heel gezellig.

alleen snap ik sommige mensen niet :?

zat een oude bekende van richard te eten. die kwam dus buurten aan onze tafel. blijft die de hele tijd zitten :thumbdown:

je moet ook aan voelen wanneer je moet vertrekken…hij dus niet :?

Leuk dat je etentje zo gezellig was en sommige mensen, nee, die snappen subtiele signalen écht niet. Of hebben een heel ander idee van wat betamelijk is :eh:

Deze ochtend stond ik aan de bancontact in het station, ik was bijna klaar, enkel mijn kaart moest ik nog terugkrijgen. Komt daar een vrouw achter me staan, bijna tégen me aan! Niet alleen is dat aan een bankautomaat verdacht, je krijgt dan echt zo’n creepy gevoel omdat een onbekende te dicht komt. brrr.

O gruwel, bij mij om de hoek is een kinderdagverblijf en daar zijn zonet 2 volwassenen en 3 kindjes doodgestoken, verschillende zijn er ook gewond :shock: de dader is nog op de vlucht; hij zou zwart-wit geschminkt zijn. Ik heb een half dagje verlof maar ga straks toch met de rillingen op m’n rug naar huis.

Zoiets vreselijks verwacht je niet zo dichtbij en die dader kan toch alleen een zieke freak zijn, dat hij zich nog schminkt ook :shock:

Wat een hel moeten al die mensen nu doormaken :cry: :cry: :cry: .

anijs dat meen je niet :cry:

gadver wat eng zeg!

kijk zo even op tv of er iets van te lezen is.

jeetje zeg, op een kdv nog wel. hoe ziek ben je dan! :evil:

wie steekt er nou ook kindjes dood?

mijn god…ben er stil van :cry: