Liekie ~ Meisje toch, :hug: kan me je verdriet heel goed voorstellen hoor. Sterkte met dit verlies.
Sabine ~ :thumbup: Wat een super geweldig nieuws meid. Na al dat afbellen ben je goed beloond! Fijn dat je een begripvolle arts had. Ben zo blij voor je dat je dit hoofdstuk nu lekker af kunt sluiten!
Simba ~ :dance: Ei gespot!!! Fijn zeg meid. Wel goed dat je de gyn toch gewoon gaat bellen, misschien zouden ze toch iets voor je kunnen betekenen.
Marietje ~ Jeestje wat een verhaal! Ik zat ook met grote ogen te lezen hoe deze mede collega jou behandeld heeft! :shock: Ik vind dat je het super hebt aangepakt meid :thumbup: Ben blij dat je leiding gevende achter je staat!
Marije ~ Jullie kleine grote meid naar school! Geweldig Heerlijk dat ze het zo naar haar zin heeft gehad. Dat moet voor jou ook een opluchting zijn
Anijs ~ Vreselijk vind ik dat dat mensen je zo schaapachtig aankijken en niet eens een plaats aanbieden in de trein :naughty: Volgende keer misschien er inderdaad om vragen, hopelijk helpt het
dank je rebecca
voel me een stuk vrijer nu. klinkt mischien gek :mrgreen:
toch triest hoe 1 iemand je leven op z,n kop kan zetten he, en er ook nog zo mee weg kan komen.
maar voor mij is het ook een leer school geweest.
bij de volgende baan ga ik me niet meer voor mijn collega,s zo inzetten.
ik hou mijn ogen en oren heel goed open! :thumbup:
mell, nog van harte gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk! :dance:
las het zonet op je hyves
hartstikke leuk zeg! super!!! :thumbup: :inlove:
o ja…en je bent echt gevraagd mell ! wat romantisch! :inlove:
joehoe sabine :dance: zo en nu lekker genieten
liekie wat naar nou allemaal :hug:
marietje hoe gaat het nu???
marije groe kleine meid naar school supper dat ze het leuk heeft gehad :thumbup: .
mark moet 9feb proefdraaien ik ben benieuwd hij heeft er erg veel zin in.
anijs volgende keer gewoon doen of je moet bevallen :lol:
mell gefeliciteerd meid ga gauw even bij je op hyves kijken.
rebecca hoe gaat het met jou??
groetjes petra tot morgen :-*
ja, lekker he!
Nou meiden, daar ben ik weer. Nog niet helemaal beter, maar beter genoeg om te reageren!
Simba, ik ben zo giga happy voor je!!! En tegelijk moest ik zo lachen om hoe je het schreef: mijn ei is terecht :lol: Hopelijk is dit een doorbraak en komt er nu gauw een klein wondertje in jullie leven :-
Sabine, eerst :o omdat ze wéér die afspraak afbelden :naughty: Maar daarna :dance: omdat je noooooooit meer naar die oude werkplek hoeft!! Ge-wel-dig meid :- Geniet nu van je laatste weken. En morgen ook als je lekker gaat eten met R.
Marije, wat een heerlijk epistel over Elske’s eerste schooldag :thumbup: Ik geniet helemaal mee tijdens het lezen :inlove:
Wat fijn ook dat Benten zoveel beter slaapt. Dat doet een mama goed hè Haha en Lily tot aan d’r nek eronder :lol: (dit lachje geld ook voor mezelf…is erg herkenbaar :silenced: )
Anijs, fijn dat het werken je goed bevalt. En elke week een vakantiedag is natuurlijk super :thumbup: (met hoeveel weken krijg jij eigenlijk verlof?) Succes als Tristan morgen op kamp gaat :-
O en wat goed zeg dat jullie voor de katoenen luiers gaan :thumbup:
Liekie, meid ik snap je verdriet ook goed meis :hug: Sterkte met dit rot gevoel :hug:
Britt, jeetje zwangerschapsdiabetes. Dat is wel ff schrikken zeker. Hopelijk vallen de waardes vrijdag mee meid
Wat een geweldig filmpje van je buik! Ik kreeg gewoon flashbacks…heel herkenbaar :inlove:
Petra, wat een lekker eigenwijs meisje is Linda dat ze de fles niet wil :lol: Fijn dat alles goed gaat meid!
Rebecca, succes meid als je moet werken tot het einde van je zwangerschap. Pff, dan is dat hier toch wel goed geregeld. En ook al zo kort verlof daarna. Nah ja, je gaat gewoon voor de rest van je leven genieten: verlof of geen verlof :mrgreen:
Ilse, fijn joh dat je weer aan het werk bent! Geniet ervan :-
Hier gaat het redelijk. Ik knap wel redelijk op, alleen blijf veel hoesten en dat doet zeer. Het komt nu allemaal wel goed los. Nu moet mijn hoofdpijn nog verdwijnen :?
Merijn had vanmorgen een temp van 38 maar ik heb de rest van de dag niks meer aan hem gemerkt.
Gisteren knapte Aron goed op, nadat ie zaterdag en zondag dus hele hoge koorts had gehad. Gisteravond nog maar 37,5. Maar volgens mij is hij weer terug bij af Hij was zo sloom overdag, vanmorgen wilde hij vanalles en tegelijk helemaal niks. Ik vond hem weer erg warm en ja hoor 39,7 tussen de middag. Hij was weer zo apatisch en wilde niks eten. Dus in bed gelegd. Vanmiddag na zijn slaapje bleef hij huilerig, hangerig en wilde vanavond weer niet eten. Heeft gelukkig wel een half bakje vla met yoghurt op en redelijk wat drinken. Hij moest ontzettend gapen de hele tijd, eigenlijk al vanaf dat ie uit bed kwam vanmiddag. Ook hoest hij erg en veel niezen. Vanavond 39,8. Hij moest vanavond een paar keer overgeven, maar er kwam niks uit
en hij heeft waterige ontlasting met slijm :? Ik bel morgenochtend de ha wel, want dit vertrouw ik niet zo. Of hij is van de ene in de andere griep gerold :think:
Gisteravond was Ewout zo lief vor me: ik wilde even een uurtje achter de pc zolang ik het volhield, moest daarna nog een was ophangen. Toen ik boven kwam had hij dat al voor me gedaan. Ja, zie hij, je had de bedden ook al verschoont vandaag En toen ik in bed stapte lag er zomaar een lekkere warme kruik in :inlove:
Ik heb die collega gisteren ook nog gesproken. Ze belde zelf en was bijna tè vriendelijk. Ze wilde het een en ander uitleggen en toen ze dat had gedaan was het voor haar wel klaar. Helaas voor haar: voor mij nog niet. Dus vrijdag hebben we een gesprek met elkaar!
Nou meiden, fijne avond :-*
Liefs!
goed zo marietje! :thumbup: bijt maar van je af met die collega!
ze moet nu niet net gaan doen alsof het allemaal weer goed is. :thumbdown:
gelukkig zijn de ziekteverwekkers ook bij jullie weer op hun retour! :dance:
ja, goed he, dat uwv verhaal! :dance:
@sabine2 wrote:
gelukkig zijn de ziekteverwekkers ook bij jullie weer op hun retour! :dance:
Ja...behalve Aron...ziek ventje :(
Ik ga nog ff spammen…is alweer veel te lang geleden
En dan voeden en slapen :-*
Goeiemorgen lieve meiden,
Ilse, lekker weer een weekje aan het werk! Hoe vindt Lucas het, dat je nu even op “zijn” school werkt?
Britt, oeh, wat pittig dat je nu een streng diëet moet volgen :hug: Hoop dat het als resultaat heeft dat je ten minste lekker thuis mag bevallen. Ben je van Ruben en Thijmen ook thuis bevallen?
Over de draagdoeken: ik heb nu een tricot-slen, een meterslange, rekbare doek waar je kindje op verschillende manieren in kan, zowel liggend als rechtop. Heerlijke doek, maar niet handig als je 'm snel even om en ook snel weer af wil kunnen doen. Vandaar dat ik nu een tricotti heb gekocht, dat zijn 2 doeken die je diagonaal over je schouders hangt en een derde doek die je om je middel knoopt. Laat wel een keer een foto zien (en als je ooit de gebruiksaanwijzing wil hebben, kan ik die zo doormailen)
Wauw Rebecca, en weekje verder, dat betekent dat je nu al bijna 37 weken bent! :dance: Ben zo benieuwd naar je ukkie… en naar die van Britt natuurlijk! Spannend hoor!
Petra, ook een flesweigeraartje dus… Benten heeft dus nooit een speentje of fles geaccepteerd. Hij is van de tiet meteen overgestapt op een gewone beker.
Anijs, wat fijn dat je het ook wel weer leuk vindt om te werken.
En katoenen luiers! Goed joh! Heb ik bij Joris een half jaar volgehouden, toen had ik er genoeg van. :mrgreen:
Hoe gaat het nu met het ? avonds beneden komen van Tristan?
O, en ik lees dat jullie vanavond lekker uit gaan, geniet ervan meis! :-*
JOEHOE, Sabien, wat heerlijk dat het gezeik met je werk nu echt voorbij is! Lekker gaan genieten van je zwangerschap!
En ook lekker uit eten vanavond, super!
Ach, Liekie, wat erg… :hug: Kan me voorstellen dat je je nu even heel erg rot voelt, 13 jaar je lieve kleine vriendje en nu dan naar de poezenhemel :hug: Sterkte meis!
Mell, WAUW, GEFELICITEERD MEID!
Ik ga ook even snel op hyves spieken
Zo, nu eerst even dit posten…
Sorry, Maria, ben ik jou vergeten :oops:
Wat naar dat Aron weer zo ziek is :hug:
En wat lief van Ewout om de was te doen en een kruik in bed te leggen :inlove:
Haha, jouw collega voelde de bui al hangen. Goed van je hoor, dat je er nog niet klaar mee bent! :-*
Vergeet ik gisteren helemaal Mell te feliciteren :wall:
Gefeliciteerd meid :thumbup: Dat is gaaf nieuws :-*
(hoe kom ik trouwens op je hyves :think: ?)
even ego kom later op de rest reageren
net de gyn gebeld en kan gewoon 6 feb al terecht :shock:
bibber, vind het toch wel eng worden nu :shifty:
gooooo simba!! :thumbup: :dance:
vermoeiend middagje hier :?
richard is naar center parcs,daar hebben ze open dag en stijn heeft hier een vriendje te spelen dat enorm druk is!
hij is voor het eerst hier.
net met de jongens een spelletje gedaan en ze kunnen beiden niet tegen hun verlies. heb het spel maar gestaakt want het liep nogal uit de hand. :?
stijn wil zijn speelgoed ook niet delen,pfffff heavy :wall:
heb ze even aan de chips gezet,voor de tv. even een rust moment.
over een uurtje gaat het vriendje weer naar huis en dan wordt stijn door opa op gehaald.
hebben we vanavond even tijd voor ons zelf :dance:
krijg zojuist post van het hoofdkantoor :?
nogmaals verzoek om mijn sleutels in te leveren bij mijn manager.
moet ze het nu via het hoofdkantoor spelen?
wat een muts :wall:
staat een rare zin onderaan: rekening houdend met de afsluitende salarisbetaling ontvangen wij de sleutels graag zsm doch uiterlijk voor 31 jan. retour. (???) :think:
ik ben officieel tot eind maart in dienst. volgens het uwv krijg ik gewoon tot eind maart mijn salaris betaald.
zouden ze nu per eind jan. mijn loon stoppen?
dat mag toch niet?
laat hem straks eens aan richard lezen.
straks krijg ik gezeik met mijn salaris. denk je net overal vanaf te zijn! :?
Simba, geweldig meid! Ik kan me voorstellen dat je het eng vindt hoor nu het zo dichtbij komt. Maar ik heb er wel een goed gevoel over meid :hug: Helemaal nu je ook een ei hebt gehad!
Sabine, succes met de 2 kids Hier werken chips en tv ook heel goed :shifty:
Ik kom net van de ha met Aron (werd wakker met 39,3) en hij heeft weer een kuurtje :? De laatste kuur was 28 december…
Hij ligt nu totalloss in bed, want de afspraak stond om 10 voor 2 :roll:
Ik ga Merijn er ook even in leggen, die heeft lekker gespeeld.
O ja, Ewout is nu ook ziek thuis…buikgriep!
Doeidoei :-*
och marietje de griep moet jullie wel hebben :hug: :hug:
simba fantasties nieuws dat je al zo vlug heen kan maar ja ik zou er ook tegen aan zien hopen dat ze je kunnen helpen :hug: :-
marije hoe heb jij dat dan gedaan als je alleen weg moest?? met de borstvoeding.
groetjes petra :-
SABIEN!!! Even voor jou…
Meid, ik zou als ik jou was metéén bellen. Hier moet je niet te lang overheen laten gaan. Bellen en de volgende vragen stellen (makkelijk hè als Ewout thuis is, kan ik meteen voor je vragen ):
- Welke datum hebben ze bij het hoofdkantoor als einddatum van je contract? Zeggen ze 31 januari, vraag dan waar die info vandaan komt, dat jouw contract namelijk getekend is tot 31 maart! (je hebt bewijs!). Zeggen ze tot 31 maart, vraag dan waarom die opmerking er dan onderaan staat ‘afsluitende salarisbetaling…voor 31 januari’? Je blijft gewoon in dienst tot eind van je contract! Salaris móét doorbetaald worden in de ziektewet, dus in jouw geval.
- Op grond waarvan moet je de sleutels inleveren?
Bij het schrijven van hun brief kón bij hun namelijk nog niet bekend zijn dat jij niet meer terug zou komen (dat zou anders een reden kunnen zijn geweest, maar gaat dus niet op). Voor zover zij weten bestond er nog altijd de kans dat jij wel voor een paar weken terug zou komen, dus de keuze om sleutels in te leveren is vreemd.
Meid, bellen hoor! Anders wil ik je mijn nummer wel pben, als je achteraf het ff wkijt moet ofzo. Doen!
Dikke :hug:
sabine meid wat een piiiiieeeep mensen zeg jeetje je hebt het ook niet makkelijk dikke kus enne ik ben er ook voor je hoor :-* :hug: