Novemberstoppers 2007 (deel9) - Welkom Lily-An!!

:dance: :dance: :dance: O waaaaaaaw LIEKIE SUPER! wat een fantastisch nieuws GEFELICITEERD!!! :-* :-* :-*

Liekie!!! Hartelijk gefeliciteerd meid!!!

Kan me wel voorstellen dat je wat bang bent, maar zoals Ilse ook al zei, we gaan gewoon heel hard duimen dat het allemaal goed gaat :pray:

ooow liekie… Wat fijn meid!!! WHOEHOEE!!! :dance: Spannende weken nu, ik ga heel hard voor je duimen!!

Liekie! Meid, het duimen heeft geholpen…yes! Wat een goed nieuws!Ik snap dat je het eng vindt meid :hug: Na 2 mk’s ben je niet meer onbezorgd. Maar we gaan verder met duimen, hopen en bidden :pray:

Ilse, die papa van jou :lol: Hij heeft de smaak te pakken!

Gezellig dat je hier vaker komt hoor, al is het minder gezellig voor jou dat Steve er 's avonds weinig is.

Zasje, hoe is het met je? Wat is Fleur een prachtig meisje!! Ben je lekker aan het genieten?

Anijs, thanks nog voor je felicitatie :-* 't Is trouwens Merijn hè die gedijt op mjin melk :wink:

Tjonge, grote plannen met het huis! Succes met de klusserij :thumbup: Oh en spanennd of je verhalen genomineerd worden :pray:

Petra, ijsblokjes :think: :mrgreen: Hormonen :roll: :mrgreen:

Lekker dat je hebt kunnen uitslapen, maar ook wel weer fijn hè als de kindjes er zijn! Jij ook nog dank voor je felicitatie :-*

Zelf hecht niet zo’n waarde aan een droom. Ik denk wel dat je in een droom dingen verwerkt die je bezig houden, of die je overdag hebt meegemaakt bv. Maar in een droom is dat wel weer op een hele bizarre manier vaak. Ik heb dus bij Arons zwangerschap gedroomd dat ik beviel van 5 jonge puppies :roll: En deze keer droomde ik dat mijn gyn de begeleiding niet verder kon doen, omdat ie verliefd op me was geworden en toen deed Gerard Joling het verder, want die had als hobby verloskunde :think: :mrgreen: :naughty:

Rebecca, ben je lekker aan het genieten? Smaakt de jong belegen kaas :wink:

Hier alles wel z’n ganngetje. Al blijf ik erg last houden van mijn holtes en kies. Gister was het ergst, ik denk dat het langzaam wel aan het afnemen is. Maar ik snuit nog steeds groene klodders :sick: :silenced:

Merijn was vandaag wat onrustig, had een borrelend buikje, maar na een badje vanmiddag ligt ie nu heerlijk te slapen! En Aron speelt met zin verjaardagsspeelgoed.

Zo en nu ga ik gauw eten maken, manlief komt zo thuis.

O ja, Ilse, leuk hè dat je mocht bubben :wink:

joehoe liekie gefeliciteerd meid het is je zo gegund :-*

dit vind ik echt supper

@liekie ik snap ook dat je het heel eng vind

maar wij duimen met zijn alle dat het deze keer helemaal goed gaat

en je over 8 mnd een mooi lief klein beebje in je armen hebt

@ilse, wat lief dat je je vader pccursus geeft

@marietje, hopelijk ben je snel van de pijn in je kies en holtes af :hug:

@petronella, heerlijk dat je even rustig de tijd had voor jezelf

@anijs, wat spannend dat je weer 2 verhalen hebt ingezonden

kunnen we die ook ergens lezen??

hier vandaag bij mijn omaatje geweest, daar lekker gegeten

en toen weer naar huis om de troep te regelen van gisteren

de leverancier wil gaan kijken wat hij kan doen,

nou ja alles maar dat weet hij nog niet denk ik :wink:

de brief waarin wij hem aansprakelijk stellen ligt al klaar

morgen nog even een paar offertes opvragen en

dan hoop ik dat alles goed gekeurd word :pray:

de schade valt trouwens gelukkig mee alleen de vloerbedekking die is het ergst

verder probeer ik elke dag wat in huis te doen deze vakantie

vandaag de oven uitgesopt wat een rotkarwei is dat zeg

en ook nog even 2 laatjes van de dressiorkast gedaan

morgen wil ik de hele bovenverdieping soppen

ben benieuwd hoever ik kom :think:

nou meiden ik ga nog even wat rondsnuffelen hier op het forum

en nog wat tvkijken

doegggg :-*

Liekie!!! JOEHOE!!! Ik ben zo blij voor je!!! En spannend is het inderdaad, zeker nu! En het zal helaas ook wel even spannen blijven, echt onbezorgd ga je deze zwangerschap niet in waarschijnlijk. Je wilt heel graag genieten van een positieve test maar durft dat ook nog niet zo omdat je bang bent voor opnieuw een teleurstelling. Maar…driemaal is scheepsrecht!! Deze keer moet gewoon goed gaan!! Wij duimen met z’n allen voor je!! En als je ff je onzekerheid wilt neerzetten, gewoon doen, wij proberen je te steunen!! Maar probeer toch nog te genieten…voor je het weet zijn deze 9 maandjes voorbij!

Marietje, nog gefeliciteerd met je mannetje!!

Anijs, ook al zo druk!! Doe maar rustig aan!!

Petronella, ik droom ook ontzettend veel!! En volgens mij betekent het allemaal niet zoveel, is alleen het verwerken van dingen. Tenminste ik hoop dat het niks betekent…anders word ik binnenkort ontvoerd terwijl Thijmen en Ruben nog verstopt zitten in de kledingkast en dan gaat ons beebje met de trein mee terwijl ik nog op het perron sta… :think:

SImba, balen zeg die schade!!! Hopelijk is het allemaal weer snel geregeld!

Hier alles wel goed. Ik ben alleen te druk geweest de laatste weken en krijg het nu op mijn bordje…ben moe moe moe. Iedereen vindt dat mijn buik zo klein is…ik weer onzeker omdat ik bij Thijmen en Ruben enorm was. Maar alles gaat nog goed!! Beebje beweegt goed. Alleen is men natuurlijk overtuigd van het feit dat dit een meisje is…tja wij weten van niets… :liar:

Fijne avond!!

Goeiemorgen meiden,

Simba, gelukkig valt de schade deels mee, maar toch, wt een toestand! :hug:

Maria, wauw, wat heerlijk dat Merijn zo goed groeit en slaapt op jouw melk! :inlove:

Hihi, Ilse, jouw vader is wel lekker enthousiast hè… meteen muziek willen downloaden :wink:

Enne… erg gezellig dat je vaker komt kletsen! MAar wel balen voor jou dat Steve zoveel weg is dan :hug:

Zasje, wat een prachtig meisje heb je op de wereld gezet! Hoop dat je lekker aan het genieten bent van je gezin!

Anijs, poeh, hé, wat een drukte bij jou! :hug: Gelukkig komt er een vakantie aan, even ontspannen!

En ik ga hard duimen dat je de hoofdprijs wint met je verhalen! VInd dat je hier al zulke leuke stukjes schrijft, dus ik heb er alle vertrouwen in! Vroeg me al af of je nog met schrijven bezig bent. Ik even helemaal niet… Wel in mijn hoofd, maar zodra ik ervoor ga zitten, blokkeert het. Ach, het komt wel weer.

Petra, lekker de kindjes weer in je armen gesloten? :inlove: Super dat je er wel van hebt kunnen genieten!

En v.w.b. je droom… Tijdens je zw.schap, en helemaal aan het eind, heb je vaak nare, onrealistische dromen. Ik geloof niet dat hier een vervelende betekenis achter zit hoor :hug: Gewoon een zwangerschapskwaaltje. Of het moet betekenen dat je een meisje krijgt… dan heb ik gelijk nl 8)

Liekie, ik vind het zo super voor je! Ik snap dat je het eng vindt, maar we slepen je er wel doorheen! :hug: Wel even je banner veranderen hoor :wink:

Simba… ow ja, de oven uitsoppen… moet hier ook nodig gebeuren :oops:

Britt, jij ook al van die bizarre dromen :lol:

En joh, buiken verschillen enorm per zw.schap! Bij Joris was ik enorm rond, droeg echt aan alle kanten, bij de laatste drie draag ik heel erg naar voren.

Kom later wel verder buurten, even me met de kindjes bemoeien.

:-*

Banner aangepast hoor! :stuck_out_tongue:

Ben er natuurlijk superblij mee, maar durf het ook eigenlijk weer niet te zijn…

Ben er echt de hele tijd mee bezig geloof ik. Zou elke x wel een test willen doen om te zien of het echt nog wel zo is, maar ja…

We hebben wel tegen elkaar gezegd dat we er gewoon toch van moeten genieten, want als het fout gaat dan zijn we toch wel verdrietig.

Nou voorlopig ben ik nu al moe (kan ook zijn van het vroege opstaan, werken en vele reizen :wink:) en ben ik met vlagen al een beetje misselijk dus dat is iets wat ik vorige keren in ieder geval niet had.

Mmm… zou dat komen omdat er misschien veel hcg in m’n lijf zit? M’n testen zijn ook goed duidelijk (ja heb er toch al meerdere gedaan :o ).

Simba hoe is het bij jou met de waterschade nu?

Wordt het helemaal vergoed?

En gebruik je eigenlijk nog die ovulatietesten? 't wordt toch wel weer tijd voor een eitje of niet?

Over eitjes gesproken; ik denk dat is es ga kijken of ik nog een eitje kan bakken. Honger! :mrgreen:

Wanneer ben ik nou trouwens eens een x baby af?

Is dat pas bij 250 berichtjes ofzo?

@liekie, mooie banner meid

hier zou het inderdaad best weer is tijd mogen zijn voor een ei :wink:

we hebben nu de leverancier aansprakelijk gesteld voor de schade en dan is het afwachten op reactie

en bij 250 berichtjes wordt je dreumes :smiley:

@britt, wat leuk dat je zelf wel weet wat het is en dat andere nog zo

lekker aan het raden zijn haha

hier al 2 slaapkamers gedaan, nog 1 te gaan dus ga maar weer is gauw verder :wink:

Hé meidjes,

grr daarnet aan een berichtje bezig toen de pc besloot weer aan een immitatie van een grasmachine te beginnen, heb hem toen even een mep verkocht (helpt af en toe) maar hij zag het niet zo zitten en nam wraak door uit te vallen :evil:

Marietje :oops: :oops: :oops: Oeps, heb me van naam vergist, had wel het juiste jongetje in gedachten, hoor :mrgreen:

Hopelijk ben je al een beetje aan de beterende hand :hug:

Simba goed dat er wel al wat schot in de zaak zit. Dat gaat daar trouwens wel vlug bij jullie :shock: Hier duurt het dikwijls weken voor ze zich vrij kunnen maken om te komen kijken en dan nog weken voor je eindelijk (na 3x bellen) een offerte ontvangt.

Al lekker gesopt ondertussen? Kom je hier dan ook een rondje doen? :mrgreen:

Liekie kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent, meid. Maar het is wel zo dat de kans op miskraam kleiner is bij vrouwen die misselijk zijn, als dat je wat gerust kan stellen :-

Verder gewoon genieten hoor. :hug:

Britt Je niet teveel zorgen maken, hoor :hug: Een vriendin van me heeft al een zoontje en verwacht nu weer een jongen. Bij de eerste was ze superdik en nu is haar buik ook veel kleiner, ik denk dus niet dat het iets wil zeggen :-

Marije dank je wel :-*

Voor de liefhebbers:

hier vind je een link naar een website van iemand die vorig jaar afstudeerde van de schrijfcursus die ik ook volg. Op het einde van het jaar stelden ze hun teksten voor voor publiek en werden ik en anderen gevraagd om ook iets te komen doen. Op zijn website vind je via dit adres: http://www.adriweijters.be/woordsel/O_tekst.html één van de twee teksten die ik instuurde. Er staan ook een paar onnozele foto’s van mezelf tijdens de voorstelling tussen :mrgreen: (ik bracht het met een soort van mimespel erbij), dus echt vlot leesbaar is het niet. De andere tekst was een kortverhaal en is veel langer.

Ik heb ondertussen besloten dat ik het geslacht van het kindje niet wil weten (of heb ik dat hier al eens verteld? :think: ) het mag een verrassing blijven.

T. is bij de echo en anders moet die dat te lang verzwijgen en verspreekt hij zich toch waarschijnlijk eens en anders ikzelf misschien wel. Manlief weet nog niet of hij het wel of niet wil weten maar die wou het vooral voor praktische redenen weten maar als ik het niet wil weten is hij daar natuurlijk niet veel mee, dan moet hij helemaal op z’n eentje dat geheim bewaren ook :mrgreen:

En hij is ongelooflijk doorzichtig, dus dan weet ik het ook meteen :roll:

Heb deze namiddag thuis gewerkt en ben nu klaar dus ga zoonlief onder luid protest maar eens meeslepen naar de winkel, kan er niet onderuit.

Normaal gesproken was er morgenvroeg een evenement van mijn werk gepland, gelukkig was er maar 1 :shock: inschrijving voor en is het afgelast. Kan ik de laatste dag dat manlief thuis is voor hij voor een week vertrekt lekker relaxed doorbrengen met hem (nu ja, nadat al het werk hier gedaan is :? )

Oké vertrek nu! Ook al heeft zoonlief verkondigd dat hij NIET meegaat, zeker niet omdat ik in 2!!! winkels moet zijn :mrgreen: Heb gezegd dat ik hem met z’n oren onder de snelbinder zal moeten vastmaken dan :mrgreen: Hij loopt ondertussen toch al rond met 1 schoen aan :mrgreen:

Vanavond eten we frietjes :drool:

Dag lieverds!

Anijs

hoi hoi

@anijs, nou van onze kant gaat het snel hoor

maar nu afwachten hoe snel we reactie terug krijgen :wink:

ik ga vanavond is even gluren op je site

is het nog gelukt om zoonlief mee te nemen naar de winkel :wink:

hier boven alles gesopt gekregen :dance:

moet nu alleen de badkamer, zolder (globaal :wink: ) en

keuken nog doen en dan heerlijk genieten van de vakantie :mrgreen:

net een cadeautje voor mijn vriendinnetje gekocht

een dienblad waar je foto’s in kan doen (ga nog even een paar

mooie van haar dochtertje opzoeken) met daarop 2 theeglazen, chocola en thee straks nog even een leuk pakketje van maken!!!

wij eten ook frietjes, wordt nu gehaald :drool:

ga snel de boel klaarzetten

Ha lieffies,

Liekie, mooie banner :inlove: Klinkt erg positief: duidelijke testen, nu al last van kwaaltjes! Deze keer gaat het helemaal goed hoor! Welke datum ben je uitgerekend?

Simba, ik hoop dat je snel je eispring hebt! :hug: Alle duimen draaien nu voor jou en Ellen!

Wat een leuk kadootje voor je vriendin!

En wat ben je toch actief aan het poetsen… Kom je hier ook even langs? :mrgreen:

Anijs, wat schrijf jij mooi! Hele mooie stijl!

En wat jammer dat je het geslacht van je kindje niet wil weten :angel: Vertel dan maar wat je voorgevoel is :angel:

Heb je het winkelen met zoonlief overleefd?

Ik ga lekker bankhangen met manlief.

Kus voor jullie!

Owh Liekie wat een geweldig nieuws !! :dance:

Van harte gefeliciteerd !!

Goeiemiddag :-*

Wat een stilte hier… hoop dat iedereen lekker aan het genieten is van het weekend!

Hier alles ok… Nou ja, zit niet heel lekker in mijn vel, ben weer best onzeker en erg huilerig, maar verder is het goed :mrgreen:

Vanmiddag ga ik de eerste babywas strijken :inlove: En dat is heel wat voor iemand die nooit strijkt :mrgreen:

Vrijdag ben ik met de babykamer: rieten rolgordijn opgehangen, overgordijnen opgehangen, muurstickers geplakt, de kleintjes mochten de kastplanken schoonmaken :inlove: Daarna was ik in tranen omdat het allemaal niet werd zoals ik wilde: rieten rolgordijn hangt klem, waardoor ie niet meer open kan, er moet dus een stuk van het bamboe afgezaagd worden. De overgordijnen kunnen er weer af, want die moeten gestreken worden, de muurstickers had ik niet mooi verdeeld over de muur, grrr, ik baalde zo! :evil: Maar goed, nu geloof ik wel weer dat het toch wel naar m’n zin wordt, de stickers zitten in elk geval al beter :wink:

Hoe is het verder met jullie?

Ik ga maar even bankhangen…

Koessies!

iedereen lekker van het weekend aan het genieten???

hier ook hoor, gisteren heerlijk gegeten met vrienden

en vandaag een heerlijke relaxdag!

al heb ik nog wel even een muur in de douche schoongemaakt

zat een raar laagje op de muur soort aanslag maar dat zat er al op toen we hier kwamen wonen :sick: ,

mijn schoonmoeder en oma ook een hele dag op bezig geweest toen maar lukte niet en het werd steeds erger

ik ben al een lange tijd zoekende naar HET spul waarmee het eraf gaat en jaaaa gevonden

de helft van de tegeltjes zijn weer helemaal mooi schoon en glad :dance: ikke helemaal blij :lol:

morgen snel nog een fles kopen :mrgreen:

@marije, bevalt zeker wel alle spulletjes op zijn plek in huis

jammer dat alles even tegen zat vandaag, maar meis komt goed :-

ben nog wel beneiuwd naar het fototje van de blokhut :mrgreen:

en nu natuurlijk ook van de babykamer :wink:

ik ga gauw eten, doeggggggg :-

Goedemorgen!

Jeetje het is nog steeds stil hier!

Simba, geniet je wel nog een beetje van je vakantie? Je bent zo hard aan het werk de hele tijd :wink:

Marije, hoe is het bij jou? Weer wat lekkerder in je vel? En is het nu weer een beetje goed met de babykamer?

Britt
, op de verjaardag van m’n neefje waren ook 2 zwangeren en van allebei hoorde ik dat bij hun ook van alles gezegd wordt over hun buiken. Wildvreemden weten ineens of je een grote of kleine buik hebt. Wat weten zij er nou van! :naughty:

Niet naar luisteren dus!

Nou hier lekker weekendje gehad hoor. Zaterdag verjaardag van m’n neefje en gisteren lekker relaxed. ff beetje rondgereden in de omgeving en daarna lekker filmpje gekeken enzo.

Zaterdag wilde R. graag aan m’n schoonzusje vertellen dat ik weer zwanger ben. Ze vond het helemaal geweldig en had ook echt zoiets van nu moet het echt ook goed gaan hoor. Ze heeft zelf een mk en bbz gehad dus ze weet wat het is die onzekerheid. Dus zij en m’n broer weten het.

Zaterdagavond hebben we het ook nog verteld aan Roy z’n ouders. Mijn ouders komen vandaag terug van vakantie dus die zullen we het ook denk ik deze week gaan vertellen.

't is nog wel vroeg allemaal, maar ja van vorige keren weet ik dat als het fout gaat we het toch ook vertellen dus dan kunnen ze het net zo goed nu al weten toch?!

Net de gyn gebeld (nu hier in Den Bosch). Mag pas 3 november komen… Wilde al eerder, maar de assistente zei dat ze het niet voor 6 weken doen, omdat ze dan vaak niet echt een duidelijke diagnose kunnen stellen en ze dan nog geen zekerheid kunnen geven. Shit, moet ik toch nog 2 weken wachten. :frowning:

Ben verder niet ongeduldig hoor :liar:

Weet ook wel dat het uiteindelijk niet uitmaakt, want als het mis gaat, gaat het toch mis, maar haat die onzekerheid!! (komt jullie zeker niet bekend voor hè :mrgreen:)

Nou voor iedereen een fijne dag!!

:-* :-*

Oh Liekie, ik voel zo met je mee!!! Maar inderdaad voor de 6 weken kunnen ze toch niks zien. Maar je wilt het zoooo graag eerder. Voor je het weet zijn die twee weken voorbij!!!

En iedereen heeft zijn mening klaar inderdaad!

Marije, hangen de gordijntjes al weer naar je zin?

Simba, wil je mijn douche ook even komen doen? Ik vind dat altijd zo’n rotklus!!

Hier alles wel goed. Gisteren een gezellige dag gehad met vrienden, en nu is het natuurlijk vakantie. Wij moeten gewoon werken, maar het is wel lekker dat je nu niet zo goeft te haasten op je vrije dagen. Thijmen is morgen bij oma en Ruben bij het kdv, Thijmen gaat met oma naar legoworld, ben benieuwd!