Aanpassingen voor in het lijstje mag je me altijd pb-en.
Mees, Britt, Liekie, Hupke en Simba: veel sterkte :hug: :hug: :hug:
Hupke, Mees, Simba en Liekie: we duimen voor jullie
Marietje, Zasje, Petronella, Cathy, Rebecca, britt, Anijs, Sabine en Mell: gefeliciteerd.
Ons 1ste deeltje: Klikkerdeklik
Ons 2de deeltje: Klikkerdeklik
Ons 3de deeltje: Klikkerdeklik
Ons 4de deeltje: Klikkerdeklik
Ons 5de deeltje: Klikkerdeklik
Ons 6de deeltje: Klikkerdeklik
Ons 7de deeltje: Klikkerdeklik
Ons 8ste deeltje: Klikkerdeklik
Ons showforum: Klikkerdeklik
Goeiemiddag dames,
Nou hier een zieke knul in huis.
Lucas heeft daarnet overgegeven. Wist mama ook meteen weer wat doen. :roll:
Hij was al een beetje aan het klagen van pijn in de buik. Maar ik dacht dat het kwam van de honger (was net twaalf uur).
Dus ik warm de spaghetti op en vraag om te komen eten. Ik zeg hem dat die buikpijn dan wel over zou gaan.
Maar hij wil niet en gooit zich op de grond. Ik dacht van … oké, wees maar even boos en laat maar liggen. :shifty:
Tot ie rechtstaat en zegt dat ie moet spugen.
Vlug naar het toilet, maar helaas te laat. Alles kwam er met een grote guts (alla excorsist) eruit.
Lucas gewassen en pyjama aangedaan. En alles gedweilt.
Heb hem junifen gegeven tegen de pijn en nu ligt ie Brum te kijken.
Jade die ligt te slapen … in de maxi-cosi :roll: Ze wilde niet slapen in de wieg, werd me een partij boos. En heb haar dan maar in de cosi gelegd. Alhoewel ik weet dat het niet goed is als ze er lang in liggen. :oops: Maar ik had handen te kort. Straks komt ze toch wakker om te eten, ga haar dan weer in de wieg leggen.
Ja en tussendoor … ik probeer om mijn bureau eens uit te mesten. :roll:
Te bedenken dat alles voor de bevalling hier zo mooi aan de kant was … en nu … :evil:
hoi!!
zo meld me ook weer!
Arme lucas :hug: Hoop dat ie snel opknapt ilse.
Heb net voor t eerst zelf iets voor de baby gekocht!! wat leuk om te doen!! :inlove: Ik voorspel dat ik veel geld ga uitgeven… hahaha
kuss :-*
zo ps. ik krijgt echt al een buikkie joh!! wat gaat dat snel!! :shock:
Hai lieverds,
Ilse ~ Wat een mooi deeltje weer en wat een leuk idee met de foto’s!!! Arme Lucas. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter!
Mell ~ Wat leuk dat je iets gekocht hebt!! Hahahaha jij gaat ook veel geld uitgeven heh? Hier heb ik dat gevoel ook steeds. hahahah Er is mij verteld voorlopig niets te kopen tot na de babyshower en deze is aanstaande zaterdag, maar dan gaan wij ook lekker los! En wat leuk dat je al een buikje krijgt meid, foto!!!
Hier gisteren denk ik iets te veel gedaan. Mijn rug doet zeer en een beetje een trekkend gevoel aan de rechterkant van mijn buik. Vandaag dus maar bijna niets doen
hallo ik ben er ook weer
ilse weer top gedaan dit nieuwe deeltje :thumbup:
geef die kleine knul maar een dikke knuffel en ik hoop dat hij gauw weer beter wordt :-
mell foto ???
rebecca rustig aan doen hè goed op je zelf en de baby passen :-
sabine hoe is het met het muisje?
voor iedereen een dikke knuf en een prettig weekend gewenst :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Hey allemaal,
Ik kwam even kijken hoe het met jullie is en ik lees dat Zasje inmiddels ook bevallen is :dance: van harte gefeliciteerd en lekker genieten hoor!
Hier een beetje onrustig. Ik had dinsdag ongi moeten worden, maar tot op heden niks. Vanmiddag getest (en al 2 keer eerder), maar helaas Ik weet dus even niet waar ik aan toe ben en dat vind ik heel vervelend… Maandagochtend ga ik weer een poging wagen als de :twisted: dan nog niet zijn geweest…
Groetjes Mees/Ellen
Hai meiden,
Nieuw deeltje! Ilse wat gaaf met die foto’s! Je hebt wel een super mooie van Merijn genomen :-* Thanx! Enne, van Jade trouwens ook hoor :inlove:
Marije, dat huid op huid contact na de geboorte is idd zo belangrijk. Merijn mocht wel lang bij mij liggen, ook bij het aanleggen trouwens. Hoop dat het bij jou ook lukt! Fijn dat je meiske zo druk is in de buik (voor haar doen dan )
Hoe was jullie dagje gisteren?
Liekie, spannend meid dat jouw nod er weer aankomt!
Hoe is het verder met je?
Anijs, wat leuk zeg dat Tristan zo gemotiveerd is met trommelen!
En wat een heerlijk gevoel hè dat je je beebje voelt :inlove:
Succes met de spaningen van hubs werk :hug:
Sabine, wat apart muisje heb je zeg. Lief dat je 'm niet omruilt, precies wat je zegt: een kind ruil je ook niet om
als er gehandicapte mensen bestaan, zouden er dan ook gehandicapte muizen bestaan :think:
Ilse, beterschap met Lucas :hug: Zielig hè spugende kindjes.
Is het nog gelukt met je buro opruimen?
Mell, heerlijk hè shoppen voor je beeb. Haha en dat vele geld uitgeven is zoooo herkenbaar (zelfs bij een tweede nog :oops: )
Ben benieuwd naar je groeiende buikje!
Rebecca, :hug: voor je zere rug en buik.
Ellen :hug: voor jou meid. Wat een onzekerheid…ik hoop op positief nieuws meid :-
Meiden, bedankt voor al jullie lieve reacties. Wat is dit een lieve groep meiden :-
Hier gaat het inmiddels weer iets beter. Ewout heeft een deadline met de klusser afgesproken (op mijn aandringen). Binnen 2 weken is alles af, punt! Daarna vieren we Ewouts en Arons verjaardag en dat wil ik in een schoon huis doen.
Verder 2 goede nachten gehad. Vannacht zelfs zo goed dat we niet wisten wat ons overkwam. Vanmorgen schrokken we om 10 uur wakker! Aron lag nog te slapen in zijn eigen bed en Merijn was vannacht gewoon netjes om de 4,5 uur gekomen. Wohw, daar was ik echt aan toe!
Daarna lekker gedouched met de kids, ontbeten en toen met het mooie weer de stad in gegaan. Genieten!
Alleen toen we terugkwamen bij de auto wilde die niet starten :wall: Dus nu staat de auto bij de garage en hebben we een leenauto.
Vanavond lekker een relaxte avond (zit de hele avond al te kokken :oops: ) en ik duik zo mijn bed in. Merijn voeden en dan lekker slapen.
Iedereen een dikke knuff :-*
Goeiemorgen lieverds!
Ilse, wat een mooi lijstje heb je weer gemaakt, dank je! :-
Hoe gaat het nu met Lucas? Arm ventje! :hug: En eigenwijze Jade bepaalt nu al waar ze het liefst wil slapen, hihihi. :inlove:
Mell, super dat je al een buikje krijgt! En leuk hè, de eerste babydingetjes kopen :inlove:
Rebecca, lekker rustig aan doen vandaag! :hug: En leuk joh, volgende week de babyshower! :dance:
Petra, jij ook een fijn weekend! :-
Ellen, wat spannend voor je! Ik duim heel hard dat je gewoon te vroeg getest hebt en toch zwanger bent!
Maria, wat super dt Merijn zo lang bij je mocht liggen! Zo grappig, na mijn enige ziekenhuisbevalling mocht mijn kindje (Joris dus) ook erg lang bij me liggen en eerst drinken voor hij werd aangekleed, Elske en Benten mochten wel een tijdje bij me liggen, maar werden eerst aangekleed, daarna aangelegd.
En wat heerlijk dat jullie zulke goeie nachten hebben gehad!
Hier vannacht ook eindelijk weer eens: beide kindjes hebben doorgeslapen tot half 7!!!
Liekie, ook voor jou draaien mijn duimen volop!
Simba, en voor jou ook, meis! :-*
Zo, eerst dit even posten!
En nu verder 8)
Vrijdag een HEERLIJKE dag gehad! Echt, vanaf het begin voelde ik me jarig: heel rustig aan boven kleren uitzoeken, douchen, nog even een wasje gevouwen… Kindjes hadden een opperbest humeur, heerlijk!
We hebben de trein van kwart voor 1 naar Heerenveen genomen. Bij aankomst dacht ik: wow, wat een lelijke, sfeerloze stad, maar eenmaal in het centrum bleek het toch een leuk stadje.
We hebben veel gelopen en bijna alles van ons lijstje gekocht :shock: (ja, wij, Marije en R. 8) :lol: )
Ik ben super verwend: mocht 2 boeken uitzoeken (zo heerlijk, uitgebreid rondneuzen in een boekwinkel), heb nieuwe wandelschoenen gekocht (bergschoenen daar liep ik al 4 jaar op en zijn eigenlijk veel te zwaar en te log), heb oorbellen gekregen (draag ik eigenlijk nooit, maar wel leuk voor een keer) en… en… en… WE HEBBEN EEN GEBOORTEPAKJE GEVONDEN!!!
R. liep al te mopperen op de prénatal, waar ik persé even in wilde. Ik vind het ook een stomme, wat suffe zaak, maar soms hangt er wat leuks tussen, en het eerste wt ik uit de rekken trok was het: precies de kleur die we wilden voor ons wijffie en precies onze smaak. Voor Elske hebben we als kadootje hetzelfde gekocht,zal ze geweldig vinden. Voor Benten hebben we als kraamkadootje een babypopje gekocht… hij is zo’n lief vadertje en heeft nog geen eigen pop. Voor Joor moet ik nog wat uitzoeken.
's Avonds heerlijk gegeten in een erg gezellig eetcafé! En rond half 10 waren we thuis. Kindjes hebben het ook super gehad met Oma en zijn lief gaan slapen. Een topdag dus.
O, en R. zei zoiets lief, toen we proosten… Hij zei:“Op dit jaar, want je had het gelijk, het is toch wel ons jaar geworden!” :inlove: Vind het zo fjin dat ie na alle narigheid toch vindt dat we er weer helemaal zijn en het dus zelfs een goed jaar vindt!
Vandaag nog het dak op de blokhut zetten, de deur erin, en dan is ie klaar! :dance: Verder de droger avst naar boven sjouwen en hopelijk nog gordijnrailsophangen. Morgen dan de vaatwasser naar beneden!
Ik ga even een broodje eten en warme choc drinken :drool:
Fijne dag, lieve meiden!
:-* :-* :-*
Joehoe!! Weer een nieuw deeltje voor ons! Super gedaan Ilse!
Maria, het is inderdaad best heftig als je alles tegelijk hebt en dan met name je huis op de kop. FIjn dat jullie een eind-datum hebben kunnen afspreken! En wat een heerlijke dag heb je gehad! Fijn dat je zo kunt genieten van je mannetjes.
Marije, ook jullie hebben het fijn gehad lees ik!! Ook super dat het tussen R. en jou momenteel zo goed gaat.
Mell, foto!!!
Ellen, leuk dat je even langs komt!! Die onzekerheid is inderdaad niets! Weet je al meer? Sterkte!
Hier gaat alles wel goed. Wel het hele weekend druk geweest met het huis, schilderen enz enz. Ik merk dat mijn buik nu goed in de weg gaat zitten. Ik wil nog steeds hetzelfde doen als een paar maanden geleden en dat gaat gewoon niet! Lastige is dat ik stronteigenwijs ben en dat dus gewoon weer vergeet. Gevolg: elke avond lamlendig op de bank. Maar ik zal proberen mijn leven te beteren . Kleine beeb doet het super en is lekker actief. Begint ook steeds hardere schoppen uit te delen!
Fijne avond allemaal!!! Ga ik weer verder met mijn schilderij voor Thijmen zijn nieuwe kamer!! Een enorm karwei…maar goed…anders moet ik op de bank stil gaan zitten… :? (tja…ik weet het!)
heey meiden,
wat een goeie berichten allemaal hier!
@ marietje; fijn dat je je wat beter voelt meid!!
Had ik jullie trouwens al verteld dat ons huis toch niet verkocht is??
Door de kridietcrisis kan die jongen zijn hypotheek niet rond krijgen. Hij had namelijk ergens een schuld van 500 euro. Die heeft hij gelijk afbetaald. Maar toch krijgt hij nu geen hypotheek…
Betekend dat we de kleine waarschijnlijk in ons 2 kamer appartementje gaan krijgen… En zo jammer!!
Nou ik ga ff een foto van mn buikje posten!!
kusss :-*
heeey meiden
@ilse, dank je wel weer meid voor dit nieuwe mooie deeltje :-
@marije, klinkt als een hele leuke dag vrijdag
maak je nog een fotootje van het pakje, vidn het altijd zo lief!!
@britt, fijn te lezen dat het beter gaat,
wat voor schilderij ben je aan het maken???
@marietje, fijn dat er een deadline is is voor je eigen gevoel ook wel lekker om een einddatum te hebben, hou nog ff vol meid :-
@mell, heb je buikje gezien, mooi hoor meid!!!
hier een druk weekend gehad, vrijdag uitje met het werk
was erg geslaagd, gisteren een verjaardag en etentje
en vandaag mijn eigen verjaardag gevierd (morgen pas echt jarig)
ben wel schandalig verwend, leuke dvds gehad, een mooi windlicht,
vlinders op op te hangen en een heel mooi horloge :inlove:
morgen nog een feestje op mijn werk dan dinsdag nog werken
en dan lekker 1,5 week vakantie :dance: :dance: :dance:
ga nog snel een was erin gooien :oops:
dikke kus voor jullie allemaal :-*
@marije, jij vroeg nog wanneer ik mijn ei verwachte
ik hoop morgen haha leuk verjaardagscadeau
nee heb geen idee ik wacht rustig af
ik had gisteren een chinees gelukschocolaatje met wens erin
er stond op “de tijd is aan jouw zijde, dus stop met zorgen maken over de toekomst”
vond hem super en zo toepasselijk op dit moment
probeer me nu ook echt vast te houden aan dit zinnetje
ik zie net dat ik op de helft niet eens gereageerd heb
terwijl ik dat toch dacht wel gedaan te hebben :think: :mrgreen:
@ilse, hoe is het met lucas, hopelijk knapt hij alweer op :hug:
@mees, wat spannend meid, ik hoop dat je een mooie positieve test krijgt
@petronella, meis jij bent nu gewoon de volgende ook alweer bijna 36 weken
@rebecca, rustig aan he meid, lekker relaxed weekendje gehad vandaag??
@sabine, gelukkig is je muisje weer springlevend!!!
@marietje, jij had het over gehandicapte diertjes of die er ook zijn
ik heb laatst een gehandicapt poesje gezien, dus bij muisjes zou dat ook wel kunnen denk ik
@liekie, mijn duimen draaien voor jou meid :-*
Simba een gelukkige verjaardag!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
simba fijne verjaardag :-* :-*
Ellen meid :hug: :hug: :hug:
Hé meiden! Goedemorgen!
Eindelijk weer ff tijd om te lezen en te reageren…
Alhoewel, ik moet eigenlijk werken… :?
Simba, Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Mooie voorspelling!
Ellen, weet je al wat meer? Ik hoop echt dat het weer raak is voor je meisje!
Mell, ga zo ff je buikje bewonderen! Lekker hè shoppen! Kan me goed voorstellen dat je straks helemaal los gaat, haha!
Jammer trouwens van het huis. :? Maar gaat die jongen het op geen enkele manier meer rond krijgen dan? Hij kan toch ergens anders nu proberen, nu hij z’n schuld heeft afgelost? Wel apart, want gisteren reden wij er nog langs en toen dacht ik het al te zien…
Petronella hoe gaat het met jou? Hou je het nog een beetje vol?
Ilse, hoe is het met Lucas?
Marije, idd fijn om te horen dat het weer zo lekker loopt tussen jullie én dat jullie zo’n leuke dag hebben gehad vrijdag! Of eigenlijk een leuk weekend zo te horen!
Marietje, goed dat jullie een deadline hebben gesteld! Anders blijft het maar doorslepen. Nog ff volhouden en het is weer helemaal picobello!
Hé Britt, rustig aan hè! Je moet je natuurlijk ook niet gaan vervelen…
Rebecca, jij nog een beetje kunnen relaxen van het weekend?
Hier alles ok hoor! Vrijdag een vriendin op bezoek gehad en lekker gestadt, zaterdag lekker uit eten met vrienden die we al lang niet hadden gezien en gisteren bij m’n schoonouders langs. Die hebben we verteld dat we willen gaan trouwen in Thailand. Die gaan op zeker mee in ieder geval! :mrgreen: Was dus helemaal gezellig! Ben nu een beetje aan het bijkomen… Ben het hele weekend al zo gaar, vanochtend dus ook nog maar ff uitgeslapen. Lekker lui…
Nou ga nog maar ff wat doen, zodat ik donderdagmiddag lekker vrij kan zijn!
:-* :-*
@Simba83 wrote:
ik had gisteren een chinees gelukschocolaatje met wens erin
er stond op “de tijd is aan jouw zijde, dus stop met zorgen maken over de toekomst”
ik hoop het zo voor je simba

liekie voor jou ook de duimen draaien in het rond :-
marije mooi dat je het leuk gehad hebt en lief van r omdat te zeggen ondanks alles :inlove:
mell balen meid dat het huis nog niet verkocht is ik hoop voor je dat er heeeeeeeeeeeel snel een ander komt :-
britt rusig aan doen hè?
veel liefs petra
oh hier even een vraagje,
mij zus belde mij en vroeg of ik het nie erg zou vinden dat ze mijn beide jongens van de week even een dagje bij haar konden zijn zodat ik het een beetje rustig heb.
nou vind ik dat geen gek idee maar nou heeft zij zelf 3 kinderen in de leeftijd tussne de 5 en 1 jaar.
dus het is voor haar dan ook best wel druk maar ze wil het graag voor mij doen.
en daarbij komt dat haar jongste te vroeg geboren is en hij heeft een achterstand en is dus best wel veel aandacht nodig.
ik vind het supper lief van haar maar is het wel verstandig van mij om dat te doen???
ik twijvel heel erg.
want ik ben het momenteel wel erg zat maar om haar er dan mee te gaan belasten vind ik ook alweer wat.
wat vinden jullie???