Petronella, als je zus het zelf vraagt dan zal ze er toch zelf wel over nagedacht hebben? Niet voor haar denken hoor!
Gewoon doen! Je kan natuurlijk wel vragen of ze denkt dat ze het wel aankan, omdat ze het al zo druk heeft met haar eigen kinderen. Dan heb je het toch aangegeven en dan kan zij de beslissing nemen. Is wel superlief van haar dat ze dat voor je wil doen!
ja vind ik ook
Petra: Ik denk er net zo over als Liekie. En voor jezelf is het idd heel fijn om even de jongens uit handen te kunnen geven. Ik was ook blij wanneer iemand voorstelde om Lucas even te ‘hebben’.
SIMBA, GEFELICITEERD!!!
En ik kom later posten… nu wordt er hard gewerkt hier (vaatwasser staat al lekker beneden, HEERLIJK! :dance: ), dus tijd dat ik ook even mijn handjes uit de mouwen steek.
:-*
Simba ~ Gefeliciteerd!!
Ook ik kom later terug om te reageren, lees wel mee maar heb niet zo veel tijd. Afgelopen zaterdag is Dan zijn broer vanuit NL overgekomen met zijn vrouw en zoontje en daarbuiten moet ik helaas gewoon werken…
dank je wel allemaal voor jullie berichtjes
ik doe met de rest mee maar ik kom later of morgen uitgebreid reageren
simba, van harte meid! :inlove:
fijne dag gehad :thumbup:
2 dagen niet op het forum geweest. druk druk druk.
morgen ben ik er ook niet. gaan we een dagje naar zee. lekker! :dance:
ik ga symbolisch mijn manager daar in zee knikkeren :mrgreen:
tot gauw weer! lees wel weer bij
Hier ook even geen tijd om te reageren maar kom gewoon even SIMBA VAN HARTE FELICITEREN :-* :-* :-*
Goeiemorgen,
Simba: Zo’n mooie tekst in het koekje. Ik hoop het zo voor je meid.
Liekie: Een druk weekend gehad dus, maar wel gezellig.
Sabine: Veel plezier aan zee en knikker die manager maar de zee in. :mrgreen:
Rebecca: Hoe staat het bij jullie met de serie LOST? Of kijk je er niet naar? Jullie lopen voor zeker op ons? :think:
Gisteren weer wat kleertjes op internet te koop aangeboden en het gaat best goed met de verkoop.
Ik hou nu effe bij wat ik al allemaal verdiend heb. :lol:
Lucas die is de teletubbies aan het kijken en straks naar school.
Jade ligt in haar wippertje met een gevuld buikje. :inlove:
Ze slaapt nu echt suepr goed door!!!
Van 21u30 tot 7u00. :dance: :dance: :dance:
Straks naar mijn ouders toe. Heb nog ene cadeaubon om in te wisselen. En verder ga ik mijn papa uitleg geven over internet.
Ze hebben sinds gisteren een aansluiting, maar hij geeft geen idee wat ie nu moet doen. :lol:
Dus dat word les geven en opschrijven zodat ie het onthoud. :lol:
Fijne dag allemaal.
Goeiemorgen (nog net ) meiden,
Ellen, weet je al wat meer?
Zasje, ik hoop dat je inmiddels thuis aan het genieten bent van je mooie gezinnetje!
Britt, ook flink aan het werk geweest dus. Lekker hè, als er wat schot in de zaak komt :thumbup:
Fijn dat de kleine zo lekker actief is! :inlove:
Ow Mell, wat balen dat jullie huis niet verkocht is :hug:
Simba, ik zal een foto van het geboortepakje maken :inlove:
En wat een leuke kadootjes heb je gekregen!
Morgen lekker vakantie, heerlijk!
O, en wat een mooie tekst had je in je gelukschocolaatje!
Liekie, wat gaaf dat je schoonouders in elk geval meegaan als jullie naar Thailand gaan!
En spannende dagen voor jou! Meid, ik hoop dat het raak is! :hug:
Petra, lekker hoor, dat je schoonzus heeft aangeboden een dagje de kinderen te nemen. Gewoon lekker gebruik van maken, ze zal zelf wel ingeschat hebben of ze het aankan of niet. :-*
Rebecca, wat gezellig dat Dan’s broer er is! Grappig, hij woont dus in Nl?
Sabine, hoop dat je lekker aan het genieten bent van je dagje aan zee!
Ilse, wat lekker dat je de kleertjes zo goed verkoopt! Hier lukt dat niet echt.
Leuk dat je je vader gaat leren internetten, succes ermee
Zo, en daar ben ik weer :mrgreen:
Hier heeeeel hard gewerkt dit weekend. Ik had het niet gedacht zondagavond, maar alles is af gekomen! :dance: Vaatwasser staat lekker beneden, droger op zolder (grote badkamer hebben we nu joh :lol: ), commode staat boven, gordijnrails hangt overal, gordijnen ook, behalve op de babykamer, hutje van Joor staat in elkaar, de badkamer heedft een grondige poetsbeurt gehad…
Heerlijk dat de belangrijkste klussen gedaan zijn. Nu kan ik toegeven aan mijn nesteldrang en kamer voor kamer gezellig en netjes maken.
Verder ook erg gezellig gehad, eerst met mijn moeder en later met mijn broer.
Vanmorgen intake van de kraamzorg gehad, en… ik krijg i.p.v. 49 uur, 64 uur! Ik kreeg 4 uur extra i.v.m. 2 kinderen onder de 4 en 16 uur extra i.v.m. eerdere postnatale depressie. (=69 uur, maar omdat het verdeeld wordt over 8 dagen en werkdagen niet langer zijn dan 8 uur, worden het er 64) Ben er zo blij mee!
En als er een te kort aan kraamhulpen mocht zijn (waar ze nu niet vanuit gaan) doen ze er alles aan om ons toch die 64 uur te geven, i.p.v. 3 uur per dag (waar ze dan op over gaan)
Ga even snel douchen en dan lunchen met de kids.
Fijne dag, meiden!
hallo meiden,
sabine wel ver weggooien hè veel plezier :-
hier een k`t nacht gehad :evil: lag ik bijna te slapen wordt de jongste wakker die wou niet weer in slaap dus heb ik hem maar bij ons in bed gedaan (wat eigenlijk tegen mijn pricipe is maar ik wou ook weer slapen.)
later in de nacht komt de oudste ook bij het bed (bij mijn man )die heeft hem er ook maar bij ingestopt dus ja het hele bed vol.
ik kon niet slapen vanwege erge tintelingen in mijn lies, darmkrampen.
ben net naar de vk geweest alles was goed :dance:
ze hoopte nog wel dat de baby 9dgn bleef zitten want dan kon ik gewoon thuis bevallen
maar als de baby nu zou komen was het ook niet erg de baby zou nu rond de dikke 6pond zijn maar ik moet dan wel naar het ziekenhuis
dus ik hoop maar dat onze kleine nog even blijft zitten
ik heb tegen mijn zus gezegt dat als ze dat echt wilde dat ze de kinderen wel op mocht halen.
dus de kinderen gaan woensdag wej te logeren :dance: :dance: lekker hoor heb ik even tijd voor mezelf. :-
dikke kus petra
heey meiden,
@ simba; alsnog gefelciteerd!! :dance:
@ mees; en de :evil: :twisted: al gekomen?
@ liekie; duimen draaien hierzo!! Hoe is t trouwens met jullie huis? Al verkocht?
@marije; wat fijn dat je extra uren kraamhulp krijgt zeg!!
@petra; lekker een dagje voor jezelf woensdag!
Hihi ik zit zo druk te forummen dat mn kip net aanbrand!! gelukkig was t alleen wat kruidenzooi op de bodem van de pan, heb mn kip kunnen redden :dance:
Echt zo leuk, een vriendin van me is nu 26 weken zwanger, we hebben haar vorige week een kaartje gegeven, met; uitnodiging voor jullie baby. ‘Kom je over een paar maanden bij me spelen?’ Met een kopie van onze echofoto eronder! Ze moest bijna huilen zo leuk vond ze t (hahah zaten we daar samen met tranen in onze ogen op de bank… grappig die hormonen!!)
xx :-*
Marije: Wat leuk dat je zoveel uren kraamzorg hebt. :dance:
Mell: Ik heb hier ook al vaak dingen laten aanbranden doordat ik zit te forummen. :oops: Gelukkig kon de kip gered worden. :lol:
Petra: Wat naar zeg van je k*tnacht. Morgen effe een dagje voor jezelf. :hug:
Zo Marije, jij bent een potje druk geweest!! Maar wel lekker dat je meer dingen kunt strepen van je lijstje.
Petronella, wat fijn dat de controle goed was. EN die nachtrust kan je nu inderdaad wel gebruiken!! Hopelijk blijft de kleine nog ff zitten. Heerlijk dat de kindjes even gaan logeren!
Mell, wat leuk bedacht zeg!! Kan me voorstellen dat je vriendin ook even ontroerd was!
Hier gaat alle sgoed. Heb alleen behoorlijke hoofdpijn dus duik vroeg mijn bedje in…
Simba, nog gefeliciteerd!!
Toch wel leuk om te zien dat mijn lieveheersbeestje van mijn banner over de helft van de balk is gekropen! Hoe laat je die beesten nog ietsie harder lopen???
@britt wrote:Toch wel leuk om te zien dat mijn lieveheersbeestje van mijn banner over de helft van de balk is gekropen! Hoe laat je die beesten nog ietsie harder lopen???
Britt ~ Ik weet het niet, maar als jij het hebt uitgevonden, laat je het mij dan ook weten? :mrgreen:
Mell ~ Wat onwijs leuk dat je vriendin zo enthousiast reageerde! Altijd fijn heh dat je het met iemand kan delen die zo reageerd!! :thumbup: Hoe voel je je verder meid?
Marije ~ Wat heerlijk dat je zoveel uren kraamzorg krijgt! Je hebt het verdiend hoor meid!!
Ilse ~ Ik weet niet precies hoe het hier met lost staat. Ik weet in ieder geval wel dat ze hier voorlopen, want ik heb het in NL altijd gevolgd en na mijn emigratie niet meer gekeken, omdat ik dan zo veel afleveringen niet gezien zou hebben. Ik wil ze nu een keer gaan huren in de videotheek en proberen of ik zo weer in kan lopen.
Petra ~ Balen van zo een nacht joh, maar wel heerlijk dat je zus heeft aangeboden om voor de kids te zorgen. Dan kan jij even lekker bijtanken
Mees ~ Hoe is het met je? Weet je al iets?
Ben moe meiden… Omdat ik geen vrij kan krijgen vanwege mensen te kort heb ik mijn uren aangepast zodat ik toch wat tijd met de familie door kan brengen, maar dat breekt me toch wel een beetje op
Maar het is voor het goede doel en van het weekend kan ik weer lekker uitslapen.
We zijn wel lekker verwend, ze hadden lekkere dingen mee genomen vanuit NL, waaronder jong belegen kaas :drool: Ik wist niet dat dat zo lekker kon zijn Ook hadden ze twee rompertjes meegenomen met Jip en Janneke erop, typisch Nederlands
Aanstaande zaterdag hebben we de babyshower :dance:
Haai meiden,
ben d’r nog wel hoor, alleen heel druk geweest en nog niet bijgelezen.
Wil nog wel even Simba feliciteren…dagje te laat, maar alsnog een dikke :-* voor je verjaardag!
Vandaag hebben we Arons 2de verjaardag gevierd…mijn kleine grote knul!
Morgen kom ik uitgebried weer reageren…ik ben nu heel moe en ga lekker slapen.
Trusten!
Marietje
Goeiemorgen meiden!
Ooo, helemaal niet meer aan gedacht :oops: Maria, GEFELICITEERD MET JE KLEINE GROTE MAN!
Rebecca, wat zwaar dat je ook zoveel moet werken. :hug: Lekker hoor, dat je weer Nederlandse dingetjes kunt eten Kan me voorstellen dat het extra genieten is als je het een tijd niet gehad hebt.
Britt, gewoon een andere uitgerekende datum invullen… staat je lieveheersbeestje zo een stukje verder
Mell, wat een leuke manier om jullie vriendin te vertellen dat je zwanger bent!
Petra, geniet van je dagje en nachtje zonder kids! Lekker even tijd voor jezelf, lekker even bijtanken.
Liekie, hoe is het met jou?
Ellen, weet je al wat meer?
Simba, heb over je gedroomd, maar weet niet meer wat…
De kids hebben me weer eens verwend vannacht en lekker doorgeslapen! :dance:
Ga ze zometeen naar de psz brengen en dan zelf een uurtje slapen, denk ik...
Vanmiddag ook niet al teveel doen, ben nog erg brak van het weekend.
R. zei vanmorgen dat Joosje vannacht heerlijk aan het stuiteren was :inlove: Vind ik zo'n gezellig idee (en ik word daar dus niet wakker van :thumbup: )
Jemig, ik ben ook alweer over de 30 weken... (help... bevalling komt in zicht :shifty: )
Meissies, fijne dag en ik kom vast nog wel ff buurten.
Marietje: Gefeliciteerd met de 2de verjaardag van Aron. :dance: :dance: :dance:
Marije: Gefeliciteerd met je 30 weken, jeetje zeg … maar 10 weken meer. :shifty: :shifty:
Zasje: Hoe gaat het met jou?? En met Fleur??? Ben zo benieuwd naar een fotooke van je meiske. :inlove:
Oooh nnnn hé, mijn n blijft zitten in mijn toetsenbord. :wall: :wall:
Ik krijg dat verrekte ding niet eruit. :eh:
Zow, die is er half en half uit. :think:
Ben zo zenuwachtig hé, daarnet een BIA bij een medeseptember 2005 mama. :dance: :dance: :dance: Ik krijg een smsje als beebje geboren is. Ben zo benieuwd. :shifty: :shifty:
Oh Marietje jij kent haar waarschijnlijk wel. Essy, ze schijft vast ook mee met de oktobermama’s.