Novemberstoppers 2007 (deel9) - Welkom Lily-An!!

heeey meiden,

hier ben ik eindelijk weer, en nu heerlijk vakantie :dance:

straks komt mijn nieuwe wasdroger en vaatwasser en dan eindelijk

weer hele droge was en schone vaat :dance:

zo nu is even terug lezen wat er allemaal geschreven is…

@sabine, en je manager de zee in geknikkerd???

heeft ze verder nog gereageerd of niet

@ilse, wat knap dat jade al doorslaapt :clap:

@marije, meid wat lekker dat je zoveel kraamzorg krijgt

kan je heerlijk gaan genieten van je kraamtijd

alweer 30 weken, meid wat ga je snel

en wat leuk dat je over me gedroomd hebt, nou ben ik wel

benieuwd wat haha

@petronella, wat fijn dat alles weer goed was bij de vk

nog 8 daagjes nu dan kan je lekker thuis bevallen

@mell, wat leuk dat jullie samen zwanger zijn

en wat een lieve uitnodiging, leuk idee!!

@britt, hopelijk is je hoofdpijn weg

@rebecca, wat gezellig familie over de vloer

komen jullie nog weleens in nederland???

moet je nog veel werken deze week

@marietje, Hiep hiep hoera aron 2 jaar

gefeliciteerd :-*

ik ga gauw weer verder in huis ben lekker bezig

en wil alles af hebben als ze de spullen komen brengen

Simba ~ We zijn zeker wel van plan om nog naar Nederland te komen, alleen weten we nog niet precies wanneer nu met een kleintje op komst.

Ik moet gewoon de hele week nog werken, maar ik heb wel mijn uren aan kunnen passen dat ik vroeger begin en eerder weg ga, zodat ik toch tijd met Dan zijn familie door kan brengen :wink:

Ilse ~ Heb je het probleem met je keybord al op kunnen lossen?

Zasje ~ Ben je al thuis meid? Hoe is het met je en je kleine meisje? :inlove:

meiden ik ben zooooo boos, en verdrietig

vandaag een nieuwe droger laten neerzetten en monteren

alles goed dus ik mijn wasmachine aangezet

kom ik even later weer naar boven is mijn hele zolder overstroom

hebben ze de slang van de droger er veelste diep ingestopt waardoor

het water van de wasmachine omhoog kwam en dus niet wegliep

nu dus op de zolder en eerste verdieping waterschade

op zolder zijn onze computerspullen waar vriendlief mee bezig was zeiknat

en op de 1ste verdieping ht behang en het komt door het plafond heen

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Simba meid, wat verschrikkelijk. Kun je die mannen eits ten laste leggen. Want de waterschade komt eigenlijk door hun schuld. :wink:

Ik zou goed foto’s nemen van alles en van de schade, kan van pas komen als je verdere stappen onderneemt.

Ach jeetje, lieve, lieve Simba… Wat een ellende. Hele dikke knuf voor jou! :hug: :hug: :hug: :-

Als het de schuld van die lui is… schade verhalen op hun hoor! (neemt niet weg helaas dat het kl
te is en dat jullie in de chaos zitten :hug: )

Oh Simba, meid wat erg!! Verschrikkelijk zeg. Jeetje, ik voel gewoon je verslagenheid :hug:

ik ga nu even op de rest reageren en teruglezen, maar wilde even Simba een big hug geven :hug:

meiden wat zijn jullie toch lieve schatten

ik ben zoooo blij dat ik jullie heb leren kennen :-*

de computerspullen vallen gelukkig mee,

alle kasten hebben “pootjes” dus geen schade aan de kasten

of het verder door het plafon heen komt zien we morgen pas

maar heb wel begrepen dat de schade wel vergoed gaat worden

dus ben weer wat geruster!!!

wat was ik boos zeg mijn huisje is echt mijn trots als daar iest mee gebeurt :twisted:

hier een foto van het gebeuren

bij de onderste foto is dit de voorkant achter de wasmachine/droger

zit er nog zo;n groot gedeelte wat zeiknat was/is

Zo ik liep echt achter zeg :oops:

Marije, wat heerlijk om je verslagje van zaterdag te lezen. je klinkt zo helemaal gelukkig met R. :inlove:

Britt, wat heerlijk dat beebje zo actief is. Ik ben benieuwd naar het schilderij dat je aan het maken bent! Wat ben je crea!

Hihi en je lieveheersbeestje harder laten lopen :lol: :think:

Mell, wat balen zeg dat jullie huis toch niet verkocht is :hug:

Wat ontzettend leuk hoe je je vriendin hebt verteld over je zwangerschap. Heel lief! haha en dan samen lekker snotteren :wink:

Simba, wat een mooi gelukschocolaatje had jij zeg. Hopelijk helemaal waar!! Lekker je verjaardag gevierd en nu vakantie! Alleen die begint wel klote meid, met die waterschade. Ik ben er nog steeds verdrietig van…vind het echt rot voor je :hug:

Liekie, lekker druk wekend gehad meid! Vandaag een spannende dag voor jou :pray:

Rebecca, leuk zeg dat Dans broer en vrouw en zoontje er zijn. Wel jammer dat jij moet werken :hug: Hebben ze ook typisch nederlandse dingen voor je meegenomen? Oh ik lees het al: jong belegen kaas :drool: en 2 lieve rompertjes :inlove:

Oh Sabine, lekker een dagje aan zee gisteren. En het was een prachtige dag! dahaaaaag manager van Sabine!

Ilse, wat heerlijk dat Jade zo goed doorslaapt! Dan rust je zelf ook beter uit!

En snapt je papa het internet al :wink:

Marije, wat super zeg dat alles afgekomen is van 't weekend! Wohw jullie zijn echt druk geweest, maar wat een relaxed gevoel dan hè als het klaar is!

En wat fijn dat je zoveel kraanzorg krijgt! Ik kreeg 4 uur extra omdat ik bv ging geven, maar niet omdat ik een kind onder de 4 had.

Oh en nog maar 10 weken… :eh: :dance:

Petra, wat heerlijk dat de kids even gaan logeren. Lief hoor van je zus! Hopelijk blijft jouw beebje nog ff 9 daagjes zitten en dan mag tie komen :wink:

Ilse, ja ik wacht ook op een BUB van Essy!!! En meer van de okt.mama’s :pray: 't Is er spannend zeg!!

Zasje, hoe is het met jou meid?? En met je meiske Fleur?

Liekie en Ellen ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat? :hug:

Simba, 'k zie net je foto’s… :hug: Ik hoop dat alles wordt vergoed meid!

Bedankt voor al jullie felicitaties voor Arons verjaardag! We hebben het gisteren klein gevierd, ook vanwege het kluswerk hier in huis.

Ewout is 2 november jarig en we gaan hun beide verjaardag zaterdag 1 nov vieren. Dan is alles hier klaar, schoon en opgeruimd!! :dance:

Verder gaat het hier goed. Merijn is super goed gegroeid, moest gister met hem naar het cb. Vorige week was hij in 8 dagen maar 70 gram gegroeid en dat was eigenlijk wat te weinig. Nu was hij precies weer 8 dagen later gewogen en wat denk je…430 gram :dance: Op mijn melk!!

Hij slaapt ook heel goed. Heeft zelfs al 3 dagen doorgeslapen van half 12 tot 7 :dance:

Aron is steeds meer gewend en is erg lief voor Merijn. Zit ook beter in zijn velletje.

Alleen kwakkel ik zelf een beetje. Ik ben al 2 weken verkouden en was mijn stem ook kwijt. Maar nu heb ik een bijholteontsteking en dat straalt gigantisch door naar mijn kies. Doet zooooo’n pijn :cry: Ik leef van paracatamoletjes…

Morgen wordt de boel hier verder geschilderd, alles nu op waterbasis dus geen stank! Ws ga ik 's middags wel gezellig naar mijn schoonzus.

Zo en nu ga ik me omkleden en Merijn voeden en dan slapen!

Liefs, Marietje

Oh jeetje Simba wat erg :o Ik kan me voorstellen dat je helemaal verslagen bent. Je zorgt ervoor dat alles tip top is in huis en zo. En dna gebeurt er dit. :wall: :wall:

Ik ga heel hard duimen dat alles in orde komt en dat jullie netje svergoed worden. :wink:

Ik vind jou trouwens ook een schat en ben ook zo blij dat we elkaar leren kennen hebben. :hug:

Me papa heeft het nog wat moeilijk. Heb hem vandaag geleerd om mailtjes te versturen. Ik heb er hem twee gestuurd (heb twee mailadressen). Ik had hem gewaarschuwd voor mailtjes die gestuurd worden van een adres dat hij niet kent. Heb hem gezegd dat hij die niet moet openen, dan heeft ie ook geen kans op virussen of zo. Belt ie me vanavond op om te zeggen dat ie mailtjes heeft gekregen en eentje niet durft openen omdat ie het adres niet kent.

Heb hem gerust gesteld dat het mijn adres is. :lol:

Vervolgens wil ie al meteen muziek gaan downloaden. :lol: :lol: Jaja, eerst maar effe de basisdingen leren. :roll:

Ik ga zometeen maar effe naar bedje toe. Steve is nog gaan werken. Zal wel laat worden. De komende weken zal ik 's avonds meer komen kletsen, want hij gaat vaak gaan werken nu na zijn werk. Snappie nog. :lol:

Hij helpt bij de boeren met het binnendoen van de maïs. En dat zijn altijd vele lange uren. Maar levert ons wel een mooi sommetje op. :dance:

Ow Simba wat een drama zeg :hug: Dikke knuffel voor jou !!

(ik heb een foto in sf gezet :lol: )

Hey Zasje welkom thuis … hihi je komt zo stilletjes kijken. :mrgreen:

Ik ga nu vlug je meisje bewonderen.

En anders alles goed? Goede bevalling gehad??

Hallo! eindelijk eens een beetje tijd om bij te schrijven lieve meiden

Marietje

Gelukkige verjaardag voor Aron !!!

En een dikke bravo voor jou, omdat Aron zo goed gedijt op mama’s melk :clap:

Goed dat je nu vooruitzicht hebt op het einde van de werken, kan je aftellen :slight_smile:

Marije wat leuk dat jullie genoten hebben van jullie dagje uit en hoe lief dat R. dat zei maar inderdaad, jullie zijn een machtig team en staan er nu helemaal samen! :-

Zal wel een rustig gevoel geven nu de grootste werken achter de rug zijn en je lekker kan beginnen rommelen en frutselen.

En inderdaad, jouw bevalling begint nu ook stilaan dichtbij te komen! Leuk!

Mell jammer meid, dat de verkoop van jullie huisje is afgesprongen :hug: misschien vinden jullie wel snel een andere koper.

Wat een lief en ontroerend idee dat kaartje, echt zo mooi gevonden :inlove:

Simba wat een fijne verjaardag heb jij gehad en hopelijk krijg jij deze maand een dik vette test te zien :-

Wel rottig van die rotzooi in je huis, gelukkig wordt je vergoed maar jij zit weer maar mooi met de rompslomp :hug:

Liekie ??? :pray: :pray: :pray:

Ilse zalig dat Jade al zolang doorslaapt!

Grappig van je papa, mensen die niks van een pc kennen, dat geeft wel dikwijls komische situaties als die er toch achter kruipen. Ken het hier van mijn schoonmoeder

:mrgreen:

Petra heb je genoten van je vrije dagje en heb je een beetje kunnen uitrusten? Hoeveel dagen moet je beebje nu nog wachten? :think:

Sabine hé, goed dat je muisje weer vrolijk rondloopt maar wel jammer dat ze nu een beetje gehandicapt is.

Hoe was het aan zee? Is je manager ver gevlogen en briesend ten onder gegaan? :mrgreen: :-

Rebecca wat leuk dat jullie heimweecadeautjes hebben gekregen :inlove: I looooove Jip en Janneke :inlove:

Britt misschien moeten we met z’n allen even aan het lieveheersbeestjeskontje gaan duwen? :wink: :-

Hé Zasje welkom terug, hoe is het met jullie?

Hier is het echt zo druk, dit rushtempo houden manlief en ik niet al te lang vol, twee jaar, maximum en dan moet er echt afgebouwd worden. Gelukkig is het binnen een dikke week herfstvakantie en dan neem ik wel vrijaf, even uitblazen en de zoon verwennen, nu hij nog alle aandacht kan krijgen :mrgreen: Volgende week zit mijn allerliefste een week in het buitenland voor kajak- en klimstage dus dat wordt weer stunt- en vliegwerk om alles gedaan te krijgen.

Morgen komt de gevelbezetter kijken voor een offerte voor de achtergevel. Hij begint volgende week bij de buren en zal zien of hij dan meteen bij ons kan doorwerken. Daarna komt de expert zodat binnen de herstelwerken van de schade door verbouwing bij de buren kan beginnen. Dan nog een vals plafond in de bijkeuken en daar de computerhoek op orde brengen. Nog verven in de keuken, kasten afschuren en verven en herstellen en de grote werken zijn hier ook klaar. Of het haalbaar is, is een andere zaak maar we gaan wel proberen het grootste deel af te hebben voor de baby er is.

Verder heb ik twee verhalen ingestuurd voor een wedstrijd en ik hoop echt dat ik op z’n minst genomineerd word, helemaal mooi zou een eervolle vermelding zijn maar in mijn stoutste dromen wil ik ook weleens de hoofdprijs winnen :mrgreen: :mrgreen:

hallo meiden,

hier even een berichtje van mij :smiley:

lekker uitgeslapen vanmorgen :smiley:

lekker rustig zo even zonder kinderen hoor.

ik ben wel blij dat ze even weg waren, vanmiddag komen ze weer terug (gelukkig) ik mis ze toch ook wel weer.

verder gaat het hier redelijk.

ik zou een heleboel doen maar heb nog niet veel gedaan :think:

ga zo maar even bezig denk ik.

simba meid wat balen zeg van die lekkage ik hoop dat alles goed komt :hug:

marietje heb je helmaal vergeten te feliciteren met je zoon :oops: maar als nog gefeliciteerd

zo verder iedereen even een dikke knuffel en tot gauw (even mijn ijsblokjes naar binnen werken :drool: )

even nog ik heb hier wel even over na gedacht om dit te vertellen, het gaat over een droom die ik laatst heb gehad ik vond hem zo raar :?

ik moest bevallen buiten in de voortuin er kwam een jongetje uit en later ook nog een meisje maar daar mankeerde van alles aan .

de vk zei dat het niet goed was en ze wou haar in de container gooien, daar was ik het niet mee eens en wou het meisje houden hoe ze er ook uit zag.

de rest van die droom weet ik niet meer maar ik vond het z`n vreemde droom dat ik het eigenlijk ook niet durf te vertellen. wat denken jullie zou dit wat te betekenen hebben???

veel liefs petra

Ow Petronella, misschien betekent het helemaal niks hoor, meid. Ik droomde weleens dat ik veel te vroeg beviel en het kind gewoon ergens legde. Toen mijn frank begon te vallen dat het eigenlijk veel te vroeg geboren was, kon ik het nergens meer vinden omdat ik niet meer wist waar ik het gelaten had!! Ik ga er ook maar niet van uit dat dat iets betekent! :shifty: :mrgreen: :wink: :-*

Hé meisjes,

Hier ben ik ook weer! Pff, beetje druk geweest de afgelopen dagen…

Petronella, fijn dat je ff een beetje hebt kunnen bijkomen!

Anijs, rustig aan hè daar! Ben wel benieuwd naar die verhalen van jou! (dat doet ze er ook nog even bij…)

Zasje, ben benieuwd! Ga zo gelijk ff kijken.

Ilse, 't is wat hè met die mannen; die willen allemaal maar downloaden. Ook wel weer fijn hoor moet ik zeggen :wink:

Marietje, nog gefeliciteerd met Aron! Fijn trouwens dat het met Merijn en Aron zo lekker loopt. Nu jij nog weer ff helemaal beter worden!

Simba, wat klte zeg van die lekkage! :hug: Gelukkig wordt alles vergoed, maar betekent wel weer allemaal werk…

Rebecca, nog lekker aan 't genieten van de Hollandse spulletjes? En als jullie dan een x in NL zijn dan moeten we maar met z’n allen bij elkaar komen denk ik hè?!

Mell, balen van je huis! Ons huis is ook nog niet verkocht, maar gelukkig hebben we nu wel ff een huurder.

Leuk dat idee voor je vriendin!

Hier alles ok! Nog geen :twisted: :twisted:

:-

Vergeet nog wat…

IK BEN ZWANGER!!! :inlove:

Wilde jullie eigenlijk de test laten zien, maar ik zit te hannesen met de camera en het lukt dus ff niet met uploaden dus dan maar zo!

LIEKIE GEFELICITEERD!!!

meis geweldig

JOEHOEEEEE!!! LIEKIE, GEFELICITEERD!!! :inlove: :dance: :dance: :-*

Vind 't wel heel eng nog hoor!

Liekie: wat een geweldig nieuws. Ik zat vandaag nog te denken aan jou omdat je nu ongeveer je nod had. Meid gefeliciteerd en ik kan het best begrijpen dat je het eng vind. Maar we gaan gewoon verschrikkelijk hard voor je duimen hoor dat alles goed gaat :hug: :hug: :hug:

Petra: Heb geen idee wat je droom zou betekenen. :think: Misschien is je onderbewuste ergens mee bezig, ergens over aan het denken en dat je het op die manier verwerkt in je droom of zo. :think: