zo…een week even niet op het forum geweest…
druk druk druk :thumbdown:
wel alles even snel gelezen en wil wel even snel op liekie reageren: van harte gefeliciteerd meid :thumbup: echt super voor je! :inlove:
zal de komende dagen wel proberen te lezen maar schrijven zal niet zo lukken.
ben volop bezig met mijn klachtenbrief. er is weer inmiddels veel gebeurd, zal jullie de verhalen besparen
heb nu mijn team achter me staan en samen maken we een klachtenlijst. ik ben alles uit aan het werken en dat is erg veel werk. ondertussen zit ik ook nog soll.brieven te schrijven. druk druk druk!
wil graag alles achter de rug hebben voor we 3 nov. naar center parcs gaan. heb geen zin om als ik uit gerust terug ben daar weer opnieuw energie in te moeten gaan steken.
dus ik ben er wel nog , maar even half half!
doei!
Ha meisjes!
Hoe gaat het met iedereen? :-
Lekker Simba, zo’n ontspannend weekend!
En ja, het is heerlijk dat alles op z’n plek staat! :dance:
Liekie, wat leuk dat jullie al verteld hebben dat je zwanger bent! Ik was ook altijd van het vroege vertellen. Ook met het idee dan ten minste steun te hebben, mocht het misgaan. Maar dit keer gaat het helemaal goed met jullie wondertje hoor! :hug:
En die onzekerheid is slopend hè… kon je maar slapen totdat je naar de gyn mag :-
Britt, alweer 22 weken! :shock: Lekker dat jullie deze week, ondanks werk, dus een beetje rustig aan kunnen doen! Zijn jullie al uit de namen?
Heb er nog wel wat voor je: Maarten (zo heet mijn broer ), Stan, Gijs, Jaron (2de naam van Benten).
Sabien, pittig allemaal hoor! :hug: Wel fijn dat je je team achter je hebt staan!
Ilse, Mell, Rebecca, Petra, Anijs, Maria, hoe gaat het met jullie?
Ellen, hoe is het met jou? Zit je nog in onzekerheid of weet je al meer?
Gisteren de eerste babywas gestreken, die ligt nu in de kast :inlove: Gordijnen moet ik nog doen, had ik nog geen zin in :oops:
Verder gisteren veel last van voorweeën gehad, maar google heeft me gerustgesteld :wink:
Morgen ga ik met de kleintjes Joris naar mijn moeder brengen, in Zutphen. Wrs de laatste keer dat ik met dikke buik (in elk geval in mijn eentje met de kids) zo'n reis ga maken. Maar heb er ook wel zin in!
Ik ben voor Elske momenteel een boekje van Carry Slee aan het voorlezen, over een tweeling die ene broertje of zusje krijgt... Elske geniet ervan, helemaal omdat er veel poep en pies in voorkomt, en ze zit nu helemaal in die fase :lol:
Meiden, ik ga nog wat hangen.. last van bloeddrukdipje.
Wat is het een heerlijk weer trouwens hè! Kinderen spelen lekker in de tuin!
Knuf voor jullie!
Marije
Dag meisjes,
wou dit weekend al eens posten maar toen per ongeluk mistypt en waarschijnlijk een sneltoetscombinatie geraakt want alles was gewist Toen had ik even geen tijd meer om het opnieuw te doen.
Simba wat een lief persoonlijk cadeautje voor je vriendinnetje! Was ze er blij mee?
Die aanslag, is dat een wit, dof laagje? Dan is het vast kalkaanslag; is héél goed weg te krijgen met azijn; of weg te houden door een scheutje in je spoelwater te doen wanneer je poetst. Wij hebben hier in het leidingwater massaal veel kalk zitten, heb dus veel ervaring :mrgreen:
T. ging nogal zonder morren mee naar de winkel; hij had het vooruitzicht van frietjes die papa ging halen én wij die ondertussen naar de bib een film gingen huren.
Marije dank je wel! :oops:
Jammer dat het niet helemaal werd zoals je verwachtte, daar kan ik ook nogal ellendig van worden.
De eerste babywas hihi, daaraan was ik dit weekend nog aan het denken, dat dat zo leuk zou zijn om die eindelijk te doen. Nu verzamel ik wat ik heb wel in een kast maar het zal wel leuk zijn om alles eens te kunnen wassen en strijken tegen het einde :inlove:
Carry Slee ken ik enkel van haar autobiografische romans (2 zijn het er) over haar jeugd; Die heeft wel wat meegemaakt hoor :shock: Zo werd ze bv door haar vader als jongen behandeld omdat hij liever een zoon had gehad en nog veel meer van dat!
Ik zou niet weten wat het wordt; eerst dacht ik een meisje maar nu toch weer een jongen. De jongensnaam hadden we ook eerst en om één of andere bizarre reden voel ik totaal geen drang om een meisjesnaam uit te kiezen, al zou ik een meisje wél leuk vinden. Nu ja, mijn grootmoeder dacht ook al aan een jongen, dus het zal wel een jongen worden; zij heeft wel al een paar keer voorspellende dromen gehad, dus is een stuk intuïtiever dan ik.
Liekie leuk dat jullie het al verteld hebben. En reken maar dat die twee weken nog lang duren! Ik heb er nu al 5 achter de rug en moet er nog 2,5 wachten voor ik mag voor de echo en in mijn ogen duurt het ook nog ontzettend lang en zou ik liever morgen al gaan. :mrgreen: Je mag nog net ietsje eerder dan mij, ik ga de 6de pas :-
Britt o die Thijmen heeft vast de tijd van z’n leven in legoworld!!
Sabine ik wil je toch veel sterkt wensen meid. Ik hoop dat je alles nog rondkrijgt voor je verlof en vooral dat je snel ander werk mag vinden. En je mag die verhalen erna nog een keer doen, hoor, ik leef met je mee én ben nieuwsgierig :mrgreen: :-
Petronella nu begint het echt te schuiven voor jou, meid, al signaaltjes dat er iets op komst is?
Ben de hele week alleen thuis, manlief zit in frankrijk; kajakken en rotsklimmen. Gisterochtend nog even uitgebreid ontbijt voor zijn vertrek; pannekoeken met ricottakaas en bosbessen milkshake. Dat laatste nooit proberen! Dat schift met elkaar, de smaak was wel lekker en niemand is er misselijk van geworden maar als je dat een half uurtje laat staan, zakt al het sap naar onder en daarboven heb je dan echt een dikke, romige massa (bijna pudding) van de velletjes van de bessen en de gemuteerde melk, echt bizar.
Zoonlief zei gisteren tegen me, toen hij zijn fiets binnenzette: ‘waw mama, mijn fiets die kan echt hard blinken, helemaal tot binnen!’ :inlove: (de zon weerkaatste op het frame en de weerspiegeling viel tot in de gang)
Manlief en ik hebben dit weekend beebje voelen schoppen :inlove: was de eerste keer dat je het echt van buitenaf kon voelen. Ik heb het wel al eerder gevoeld maar van zodra ik mijn hand leg, stopt hij of zij ermee :roll: Voor de rest voel ik vooral het vruchtwater regelmatig heftig heen en weer bewegen, dat belooft!
En nog even gezeur: Ik vind de schrijfcursus niet echt leuk meer, ik denk dat de leerkracht me niet meer goed kan verdragen, zo zaten we bv vorige les samen met het 1ste jaar, lazen we voor wat we tot dan hadden van de opdracht en bij het mijne kon ze het niet laten om tot 3x toe te vragen aan iedereen of ze dat niet ‘teveel van het goede en overdreven’ vonden. Nu kan ik uit een aantal voorvalletjes wel afleiden dat ZIJ blijkbaar problemen heeft met mijn stijl, voor haar is het teveel. Op zich stoort me dat niet echt; ik vind het héél leuk als mensen mijn teksten graag lezen maar mijn doel van schrijven is niét de wereld ermee plezieren. Dat iem. het teveel van het goede vindt kan ik ook nog gemakkelijk geloven maar ik vind dat zij als leerkracht wel genoeg afstand en professionalisme aan de dag zou moeten kunnen leggen. Nu probeert ze enkel op een laffe, onderhuidse manier bevestiging te krijgen om een mening tégen mij te hebben. Wat haar overigens niet lukte want ze kreeg geen bijval. Het jammere is dat de cursus voor mij nu wel een nare bijsmaak heeft gekregen. Het ergste is dat ze vriendelijk is gebleven tot ik mijn inschrijvingsgeld betaald heb (ze zit met een te krap aantal lln waardoor ze de 2 jaren kunnen samenvoegen en zij 3u welsprekendheid zou moeten geven en dà t ziet ze niet zitten).
Ik weet niet goed hoe ik me nu moet gaan gedragen. Bovendien kost de cursus 180€ voor een jaar, dus ik kan niet zomaar zeggen, foert, ik stop ermee en doe een andere.
Ik vind de medecursisten ook echt leuke mensen en dankzij die zomercursus ben ik echt op dreef en vlot het schrijven ook heel erg goed.
Pfft! Moeilijk, moeilijk, moeilijk!! En mijn zwangerschapshormonen willen heftig reageren! :roll:
Vanavond wil ik niet gaan; zoonlief slaapt al een keer bij oma deze week en anders wordt dat al 2x en in een schoolweek wordt dat weer teveel van het goede.
Denk dat ik wel lekker volgend berichtje zal sturen nr de leerkracht: Philip is voor een week met de kajak nr frankrijk overgedreven, Tristan gaat al een keer bij oma, dus wil ik niet overdrijven en kom ik voor de les vanavond niet over drijven. :twisted:
Zo laat ik toch wel even weten dat ik haar spel doorheb en het niet echt apprecieer. Of ben ik dan gemeen? :think:
Groetjes,
zeurijs
heeeey
@anijs, ik zou dat berichtje mooi sturen :twisted: misschien voelt ze
dan gelijk dat je haar helemaal door hebt
maar wel vervelend dat iemand zo kan doen zeg!!!
@sabine, he meis wat fijn dat je steun van je team krijgt
hopelijk lost alles nu op zeg
@liekie, leuk dat jullie het al verteld hebben!
2 weken zal wel lang duren maar we tellen met je mee af meid
@marije, wat leuk de eerste babywas gedaan
lijkt me heerlijk al die kleine kleertjes om je heen
@britt, lekker dat je nu een beetje rustig aan kan doen op je vrije daagjes!!!
@rebecca, hoe was je babyshower die heb je van het weekdn gehad toch???
ik was vanavond een lekker honig familiegerecht aan het maken
neem ik mijn eerste hap vind ik gewoon een stukje glas in de rijst :shock:
verder weinig te vertellen, o ja hebt nieuwe capsules gekocht voor een betere cyclus misschien helpen ze wel!
fijne avodn allemaal :-*
@anijs wrote:
Zoonlief zei gisteren tegen me, toen hij zijn fiets binnenzette: ‘waw mama, mijn fiets die kan echt hard blinken, helemaal tot binnen!’ :inlove: (de zon weerkaatste op het frame en de weerspiegeling viel tot in de gang)
:inlove: :inlove: :inlove:
@anijs wrote:
Groetjes,
zeurijs
:lol: :lol: :lol:
moest wel lachen om je laatste zinnetje

meiden wat is het hier rustig zeg!!
hier vandaag mijn eerste teunisbloemoliecapsules ingenomen
wat een grote dingen zijn dat zeg :shock:
morgen gaan vriendlief (die ik vanaf nu maar S noem )
met mijn vader de voortuin doen. het staat nu zo vol met onkruid
en een boom die nooit gesnoeid is dat we er nu maar is wat aan doen!
volgend jaar willen we ook de achtertuin doen maar daar moeten we
eerst nog maar is voor sparen
allemaal weer een fijne dag vandaag :-*
hallo iedereen,
hier even een berichtje van mij.
jeetje wat rustig :think:
alles goed???
hier gaat het redelijk ik hoop wel dat het gauw achter de rug is ik zit elke dag te wachten van wanneer komt de kleine nou ik ben het zo beuuu
ven het weekend waren de kinderen ook weer weg mij schoonmoeder en zwager boden aan op ze een nachtje te hebben nou goed eerst vond ik dat niet zo erg want we hadden afgesproken dat ze de volgende dag optijd weer thuis zouden zijn ik wist dat ze zond weg zouden naar familie.
toen was het zondag avond ik keek op de klok en zag dat het half 7 was dus ik dacht die kinderen komen zo thuis :dance: maar nee dus mijn man belde om 8 uur van waar ze bleven en toen bleek het nog een half uur te duren voordat ze thuis zouden zijn :shock: :evil: ik was toen echt boos omdat ten eerste ik mijn kinderen nog even wou zien voordat ze hett bed in zouden (dat kon dus nu niet meer)
ten tweede ze hadden niet gedaan wat was afgesproken.
als excuus hadden ze "we waren de tijd vergeten :doh: hoe kan dat nou als je met twee kleine kinderen weg bent denk ik dan maar weer toen werd ik nog bozer.
en ten derde ik had mijn handen vol aan de twee de volgende dag want ze waren niet te genieten :evil:
dus bij deze bedankt schoonmoeder grrrrrrr
zo moest even klagen.
en aangezien jullie zo lief zijn kan ik mij hier even uiten :-*
zo nou even weer naar die twee
tjes :liar:
veel liefs petra
Hai lieverds :-*
Anijs, ik heb eigenlijk nog nooit een volwassen boek van Carry Slee gelezen… Vind vooral de boekjes die ze voor peuters/kleuters schrijft erg leuk!
Ik ga binnenkort mijn voorspelling voor het geslacht van jullie beebjes overnieuw doen… Ga er dan eens voor zitten 8)
Wat lief, die blinkende opmerking van Tristan :inlove:
Wat vervelend dat je nu niet meer met een goed gevoel naar de schrijfcursus gaat :hug: Heb je dat mailtje nog verstuurd? Vond 'm erg sterk :twisted:
Simba, een stuk glas in je rijst :shock: Nou, eet smakelijk zeg…
Ik vind die Honig gerechten trouwens een stuk lekkerder dan de Knorr-gerechten… die hebben zo’n typisch… euh… Knorr-bijsmaakje :mrgreen:
Ik hoop dat die nieuwe capsules helpen meis… Nog steeds geen ei in zicht? Gebruik je de ovulatietesten nog? (sorry als ik er evt. overheen gelezen heb :oops: )
Petra, meis, ik hoop dat je snel mag bevallen! :hug: Al last van voorwerk?
Wat vervelend dat de kids zo laat teruggebracht werden :?
Eerst even dit posten…
Zo, ben ik weer
Heb net Joris naar Zwolle gebracht. Durfde het niet aan hem helemaal naar Zutphen te brengen. Heb nl best wel last van voorweeën en vannacht heb ik onwijs overgegeven :roll: (ben verder niet ziek geworden, gelukkig, dus het zal wel bij de zw.schap horen)
Maar het was genieten met de kinderen in de trein… ZO heerlijk, dat ze zo’n simpel uitje zo geweldig vinden :inlove: De trein naar Zwolle genomen (half uurtje rijden) en daar met mijn moeder in de stationsrestauratie wat gegeten en gedronken (vind ik :sick: maar de kids vonden het lekker), daarna weer met de trein terug, verhaaltjes voorgelezen in de trein, lekker naar buiten gekeken. Op de fiets naar huis genoten ze van de herfstbomen… Heerlijk! :inlove:
Vanavond lekker makkelijk soep van gisteren eten met brood erbij.
Meiden, fijne dag/avond verder!
:-* :-*
@Cathy S. wrote:
Petra, meis, ik hoop dat je snel mag bevallen! :hug: Al last van voorwerk?
geen idee ik heb wel last van mijn maag en darmen doet me best zeer.
net of je buikpijn hebt.
ook erg veel last van zuur branden, moet constant naar de wc.
mijn schaamstreek is erg dik :oops:
heel moe en erg sagi ondanks dat de kinderen weg zijn geweest.
(maar diep binnen in mij zegt dat het nog wel even zal duren voordat ik beval :think: )
simba meid mijn duimen draaien elke dag voor je ik hoop het zo voor je meid dat jij ook aan de beurt komt dikke kus :-*
een stukje glas je zou het maar net aan het doorslikken zijn :shock: :shock:
doei doei
joehoeoeoeoe noknok waar is iedereen
joehoeeeee hier
@petronella, ik hoop voor je dat het niet meer zo lang duurt
voor je :-*
@marije, doe jij ook lekker rustig aan meid
en heerlijk dat de kids zo heerlijk genieten van een treinuitje
waar gaat joris heen eigenlijk sorry dat ik zo nieuwgierig ben :oops:
@mell, hoe is het met jou meis???
@ilse, bij jou ook alles goed???
@liekie, kan je er al een beetje van genieten meid
hoe voel je je verder???
Hé dag lieverds,
hier ben ik Petronella :mrgreen: :-*
Ow meid, ik hoop dat het voor jou toch een teken is dat de bevalling nu snel zal inetten, hoor, jouw beebje mag nu wel komen (ook voor ons :mrgreen: )
Marije wat leuk dat je lieverds zo genoten hebben van een dagje uit. Hier is er ook eentje die het super vindt om met het openbaar vervoer te reizen. Mijn moeder woont in een stad waar ze ook tram hebben, dikwijls gaat mijn stiefvader met tristan gewoon een eindje met de tram rijden (hij heeft voor zichzelf toch een abonnement en hier betaal je niks onder de 12j.) dat vinden ze à llebei superleuk :mrgreen:
Heb mijn berichtje gestuurd maar heb niks teruggehad, nu ja, volgende week is het vakantie en de week erna hoor ik het wel zeker.
Heb in elk geval besloten dat ik me nu vooral wil bezighouden met een beetje discipline opbouwen in het schrijven buiten de cursus.
Bovendien zijn er dit jaar een aantal opdrachten, zoals een totaalspektakel schrijven over een onderwerp dat me helemaal niet boeit. Vorig jaar zijn we begonnen en heb ik dan maar meegedaan, meer om haar niet in de kou te laten staan ermee.
Nu ga ik wel 2x nadenken of ik eigenlijk wel energie wil stoppen in iets dat me niet interesseert. Van de 2 anderen ziet 1 iemand dat ook al zeker niet zitten om te doen.
Simba da’s écht wel gevaarlijk,hoor, dat glas!! Zou ik zeker even melden aan die firma; dikwijls hoor je toch dat dingen dan uit de handel genomen worden? Je zal het maar inslikken! Of wie weet, soms krijgen mensen ook fikse kortingsbons of gratis producten als ze dat tegenkomen!
Voor de rest ben ik echt hondsmoe, heb gisteren tot na enen :oops: :oops: achter de pc gehangen :doh: Kon erna nog niet slapen ook :wall: : veel te moe en dan word ik angstig, schrik ik van elk geluidje, zeker nu ik alleen ben krijg ik toch af en toe de kriebels :shifty: Ben hier sinds zondag al 2x bij een verdacht geluid met het mes uit de messenblok de gang in getrokken omdat ik dacht dat ik iets hoorde :eh:
Zoonlief is ook in zijn spionageperiode 8) die sluipt overdag dan dikwijls zo stil mogelijk door het huis :roll: krijg ik soms ook het heen en weer van!
Vanavond zei hij: ‘mama, weet je wat het allerergste uit mijn leven was?’ ‘Toen ik en Mats lieven waren van Manou en zij ging het parcours (sportroute op de speelplaats) doen en wij mochten niet mee!’ Ik: ‘oo, da’s wel erg’ Hij:‘nee, da’s niet het ergste: yannick en nelson mochten wel mee!’; dat was dus het ergste :mrgreen: :inlove:
Gisteren wreef hij door zijn haar, dat vorig jaar superkort gezet is wegens luizen en nu terug al een paar centimeters lang is: ‘wow, mama, ik heb al straf haar!’ ; hij bedoelde stug. :mrgreen:
Dat gaat bijna de hele dag zo, dat soort uitspraken, I looooove 7-jarigen :inlove: :inlove: :inlove:
Ga nog even relaxen, heb rugpijn en pijn in de spieren in m’n billen :eh: Vandaag een cursus webteksten schrijven gehad, een superleuke leerkracht dus eigenlijk ook wel een beetje ontspanning.
Morgen en overmorgen weer razend druk; vergaderingen op verplaatsing en donderdagavond oudercontact. Gelukkig hoef ik dan enkel nog vrijdagvoormiddag te werken; een afspraak met studenten dus iets meer ontspannen en dan…lekker een dikke week vrijaf, ik ben er zo aan toe!
Heb ik eindelijk tijd om thuis te kuisen en ander werkjes te doen :mrgreen: :dance:
Groetjes,
anijs
zie dat ik hier weer te veel geblablablad heb :oops: :oops:
HIER BEN IK!!! :mrgreen:
Simba, Joris gaat een weekje bij mijn moeder logeren… Daar genieten ze altijd enorm van. Mijn zusje is daar ook vaak, de hond van mijn moeder is helemaal zijn vriendinnetje en dit keer logeert mijn broer daar ook een paar dagen, feest dus
Petra, pittig hè, die laatste loodjes. Nog even, meis, dan mag je je kleintje in je armen houden!
Hier liggen de kids er net in. R. heeft een laserlampje gekocht, om er met de kinderen mee te spelen, en dat is nu helemaal favoriet. Eerst vonden ze het eng, dan liet hij het lichtje over de grond “kruipen”, maar nu moet het lichtje bij ze in de handen en spelen ze ermee alsof het een huisdier is :inlove: :lol:
Morgenochtend om half 9 bij het CB zijn voor Elske… Ze krijgt er dan haar laatste controle, daarna is ze 4 en wordt ze overgedragen aan de schoolarts. Ze krijgt ook een prikje… Als troost gaan we daarna maar even wat drinken in de stad.
Meissies, fijne avond!
:-* :-* :-*
Anijs, posten we tegelijk.
Heerlijke leeftijd hè, 7 jaar! :inlove: Kan je vast vertellen dat 8,9, en 10 ook erg leuk is 8) Ik vind de gesprekken die ik heb met Joor zo geweldig. Echt over vanalles, van vampiers (hij wil graag gothic zijn :roll: :lol: ), werken bij de politie, studie-mogelijkheden, verliefdheden… Geweldig!
Hihi, en ik zie je al met je mes door de gang lopen :mrgreen:
Maar hier ook één die erg schrikachtig is hoor.
O, en ik wilde nog zeggen: joh, je hebt die hele schrijfcursus niet nodig, maar ja, je had er zoveel geld voor betaald dat ik dat niet durfde te zeggen :mrgreen:
Zo, en nu ga ik er echt vandoor… Moet nog wat eten, want de soep smaakte me niet en brood had ik geen trek in :sick: Nu moet ik alsnog brood gaan eten, want iets anders hebben we niet in huis :oops: :mrgreen:
Knuf!
goeiemorgen…
vandaag gaan ze hier de voortuin doen
dus vroeg op… gaaaaap
zal vandaag is een voor/na foto maken zal ik ze vanavond ff showen
@marije, wat leuk dat joris uit logeren is
ik was in mijn vakantie;s ook vaak bij mijn oma de vinden
vond het heerlijk om daar te logeren
nog wat lekkers kunnen eten gisterenavond???
@anijs, ik heb ook een mail gestuurd naar honig
en moest gisteren het stukje glas opsturen
ben benieuwd wat ze nu gaan doen???
meid ik ben ook geen held als ik alleen thuis ben
hoor ook ieder geluidje enzo… hopelijk heb je vannacht beter geslapen :hug:
nou meiden ik ga snel douchen kan ik zo in de tuin meehelpen
@
Goedemorgen dames,
alles goed?
simba hebben jullie daar ook zon? dan werkt het wel makkelijker in de tuin succes :thumbup: ben benieuwd naar de foto`s.
marije is wel even lekker dat joris uit logeren is. (maar natuurlijk ook weer lekker als ze weer thuis komen)
zo gisteren weer een deel prison break gezien is net weer op tv :dance: :dance:
verder nog geen nieuws mark gaat vanmiddag weg te spelen.
kan ik nog een paar boodschapjes doen.
tot later doei doei
Meiden,
ik heb niet bijgelezen, maar ik meld me even.
Ik kom vanavond uitgebreid reageren, maar we zitten nu nog bij mijn ouders. Daar zit ik vanaf maandag ivm met de schilderwerkzaamheden thuis. Maar we gaan dus na het eten weer naar huis, dus vanavond ben ik er helemaal voor jullie :-*
Liefs, Marietje
Goeiemiddag allemaal!
Simba, je boft wel met het weer vandaag… Ten minste, hier is het de hele dag al mooi. Ben benieuwd naar de foto’s!
Petra, morgen 37 weken! Dan mag hij/zij lekker komen hè! :hug:
Heeft de VK bij jou de grootte van je kindje geschat?
Bij mij zaten ze er bij Elske maar 10 gram naast en Benten hadden ze precies goed gegokt.
Maria, kus terug en tot vanavond! :-*
Hier zaten we om half 9 al bij het CB... en ze hadden een uur voor ons ingepland, dus we zaten er wel even :roll: Elske moet toch naar de oogarts. Balen hoor, eerder dit jaar had ze een super goeie ogentest, maar deze keer is ze flink gezakt...
Ze heeft ook een prik gekregen, ze zag er heel erg tegenop ("Nee mama, ik hoef niet, de baby mag wel de prik!"), maar ze heeft geen kik gegeven, alleen wat gegiecheld :inlove: Onze kleine uk is nu 93 cm en weegt 12,5 kilo... Ze heeft dus nog steeds kleren van de babyafdeling, met haar maatje 92 :lol: Maar goed, ze groeit goed en volgt gewoon haar groeilijntje.
Als beloning zijn we daarna even wat gaan eten en drinken bij de Hema, en nog wat babyspul gekocht: hydrofielluiers, washandjes, etc.
O, mijn moeder heeft een schattig badcape-je gemaakt voor Joosje, en van dezelfde stof 2 badcape-jes voor de poppen van Elske en Benten :inlove: Ze zitten nu in de was, maar ik zal er foto's van maken.. net als vand e blokhut, het geboortepakje en mijn buik :wink:
Elske is nu wat ziekjes van de prik, wat stilletjes en een beetje warm, ook last van haar armpje :cry:
Hm,en Benten heeft een poepbroek.... moet even an die Arbeit geloof ik :P
Kus voor jullie!