Novemberstoppers 2007 (deel8) - Welkom Fleur!!

Beter laat dan nooit had het gisteren willen vermelden.



Britt van harte gefeliciteerd !!!



Heb je een leuke dag gehad ???

ik kan het me best wel voorstellen hoor geeft niet :-*

Mell ~ De meeste meiden hebben je al gerust gesteld. Ik heb er in de eerste 2 weekjes dat ik wist dat ik zwanger was ook veel last van gehad. Het is heel erg vervelend, maar helaas hoort het erbij.



Ilse ~ Lekker rustig aan doen lieverd. Zoals Marije al aangaf jij zit nog in de kraamtijd, lekker ervan geniete meid! EN af en toe even lekker huilen kan een opluchting zijn toch! Lief van Lucas dat hij zijn mama troost! :inlove:



Zasje ~ Hoe is het met jou meis?



Petronella ~ Ik kan me voorstellen dat je je wat ongemakkelijk voelde dat de schilder ineens aan de deur stond, maar ach het is nu achter de rug :wink:



Simba ~ :hug: voor jou meis, hoop dat je eitje snel springt!!



Britt ~ Fijn dat het gezellig is geweest gisteren!!



Heerlijk nog anderhalve dag werken en dan 3 daagjes weekend. Maandag zijn we vrij ivm Laborday en dan mag ik dinsdag eerder naar huis vanwege mijn ob/gyn controle :dance:

Hé meissies,

een ganse dag vergaderd :roll: heb er barstende hoofdpijn van en één van de aanwezigen kan nooit spreken in zinnen, het mens spreekt in bladzijden. Meestal herhaalt ze gewoon dingen die al gezegd zijn maar dan in het uitgebreid :wall:

Dus kom even kort reageren.



Ilseo meid, rust maar goed uit hoor, da’s het belangrijkste nu; voor jezelf zorgen. En die tranen om niks, laten stromen, zou ik zeggen, het is gewoon een combinatie emotie/vermoeidheid/hormonen, kan enkel opluchten :hug:



Mell ik krijg ook af en toe een ongi-achtige kramp, zelfs nu nog maar als ik er dan beter op let, voel ik wel dat het niet van mijn baarmoeder komt, zijn gewoon de banden ook. Geen zorgen maken, hoor! :hug:



Rebecca zalig, een lang weekendje, genieten maar!



Petra gelukkig zijn ze nu langs geweest, ben je toch maar van de klus vanaf :thumbup:



Simba vervelend voor je, al dat wachten. Misschien kan je een keertje Teunisbloemolie proberen, als dat helpt, zorgt voor een hormonaal evenwicht. Ik heb al hier en daar gelezen dat het bij sommigen werkt en het is in elk geval een natuurlijk product, dus geen aanslag op je lichaam. :-*



Kusjes aan al de rest. Moet nu afsluiten want we gaan hier straks vertrekken naar Katuit; dat is een folkloristische stoet die hier ieder jaar uitgaat; er gaan reuzen in mee en er worden belangrijke historische gebeurtenissen in uitgebeeld, zoals het bezoek van Keizer Karel,…Ze komen ook rond met kopvlees met mosterd en sprotjes, de vroegere lekkernijen hier. Er lopen ook ‘knaptanden’ in mee; mensen met een soort wolvenkostuum en ze kunnen hun bek laten klapperen dmv een touwtje, daar proberen ze de kinderen bang mee te maken.

Manlief werkt ondertussen in een café dus het is enkel tristan en ik, achteraf gaan we lekker oliebollen eten :drool: :drool:



Groetjes,

anijs

anijs kusje terug :-*

misschien een raar vraagje , ik vind jullie zo lief en gezellig, ik wou vragen als jullie zijn bevallen mag ik jullie evt een kaartje sturen??? :oops: (ik weet niet of jullie daar wel op zitten te wachten :? ) maar ik vraag het toch even.



groetjes petra

Hihihihi Petra, we hebben met precies dezelfde gedachte rondgelopen!! :mrgreen:

hihi en hier nog een die met dezelfde vraag wou komen maar hem niet durfde te vragen :oops: :wink:

en het lijkt mij ook zo leuk om jullie een geboortekaartje te sturen tegen die tijd

@anijs wrote:





Simba vervelend voor je, al dat wachten. Misschien kan je een keertje Teunisbloemolie proberen, als dat helpt, zorgt voor een hormonaal evenwicht. Ik heb al hier en daar gelezen dat het bij sommigen werkt en het is in elk geval een natuurlijk product, dus geen aanslag op je lichaam. :-*


dank je wel voor de tip, ik ga is opzoek :thumbup: :-*

en veel plezier met vanavond klinkt wel erg leuk!!!

Goedemorgen!!!



Ik was in ieder geval van plan om aan het einde van mijn zwangerschap te vragen of degenen die een geboortekaartje van ons willen ontvangen een pb naar mij willen sturen met het adres. Dan is het voor een ieder nog vrij. Maar zo ver is het nog niet!! Maar leuk dat er meerderen zijn met dezelfde gedachte!!!



Ik vind het ook gewoon een kei-leuke club!!



SImba, dat van die teunisbloemolie heb ik inderdaad ook wel eens gehoord.



Anijs, balen zeg die lange vergaderingen. Zeker als er van die langdradige mensen tussen zitten, dan schiet het helemaal niet op.



Rebecca, lekker 3 dagen vrij!! Geniet er mar van!!



Heb ik ook nog ff een vraag voor jullie! Op Thijmen zijn nieuwe kamer zoeken we nog een kledingkast (de zolder). Het enige is dat hij eigenlijk in de hoek een beetje moet komen te staan omdat anders de kast zo midden in de kamer staat. Maar daar loopt een balk en mag een kast 199 cm zijn. De meeste kasten zijn alleen 200 of 201cm. Dus dat gaat niet passen. Weten jullie waar je evt lagere kasten kunt kopen. Bij Ikea heb ik niet zo iets gezien, behalve dan bij de kinderkamers, maar dat zijn ook echt een beetje van die kinderkamerkasten… WIj zoeken en zoeken, maar het schiet niet op zo.



En dan vertrouw ik natuurlijk op de kennis en kunde van mijn kok-dinnetjes :wink: Wie weet hebben jullie de tip!

@britt, bij de kwantum en leenbakker heb je volgens mij kasten die lager zijn

zal je even een link pben



trouwens je kan ook bij de karwei kijken, die heeft volgens mij ook niet zulke hogen kasten en kan je ook helemaal zelf indelen enzo

wow, ik lig 4 pagina,s achter met lezen :eh:



daarom even voor iedereen een dikke :hug:

gewoon, zomaar :mrgreen:



kom vanavond of morgen wel even terug :slight_smile:



zit momenteel even aan mijn grens.

gister vreselijke aanvaring gehad met die manager.

:evil: ze heeft me echt op het randje geduwd.

eenmaal thuis dreef stijn me in een hoek. ben zo de auto in gestapt en ben 3 uur gaan rijden. overal en nergens. toen bij het water staan nadenken. tegen bed tijd toch maar naar huis gereden :?

ik weet het even allemaal niet meer…

voel me nogal depri.

wat een ander mens je kan breken he. niet normaal. :?

ben blij dat ik even alleen ben nu…

weekend ALWEER alleen. stijn is dan bij mijn zus en richard is het weekend met de mini club camperen.

mischien maar goed ook…

jeetje simba waar blijft je ei toch meid?! :frowning: Als je trouwens nog meer ovu-testjes wil… ben er hier net 10 tegen gekomen, wil ze wel opsturen!!



ilse wat fijn dat Jade zo’n flinke meid is!! :mrgreen: Had ik trouwens al gezegd dat ik het echt een heeeele leuke naam vind!!! vast wel… maar bij deze nog ff een x!! :thumbup: :inlove:



petra ik zou t wel erg leuk vinden kaartjes van iedereen te ontvangen en sturen!! is t een idee om een lijstje te maken van iedereen die dat wil??



britt soms kan je die ikea kasten ook zonder de pootje neerzetten… scheelt ook weer 5 cm ofzo!!



sabine wat een ktmanager heb jij zeg!! t klinkt alsof ze je een btje aan t wegpesten is… heeft mijn manager ook geprobeerd vlak voordat ik ziek werd… die zei steeds ‘je mag toch niet blijven zodra je je diploma hebt’, en als ik aangaf dat de agressie me te veel werd zei ze, ‘wat moet ik toch met jou, ik ga wel eens kijken of ik je niet naar een andere plek kan over plaatsen, want hier heb ik nix voor je (we hebben 7 groepen dus slaat nergens op!!)’ Sommige mensen zouden gewoon nooit manager mogen worden! Maar in de zorg worden ze er volgens mij op uitgezocht :? Probeer het je maar niet al te veel aan te trekken want dat is precies wat ze wil!! Hoe lang moet je daar nog?

wel ff dikke knuf voor jou hoor… want dit is echt niet leuk!! :hug:



Ik heb hier net mn flessen van moeders voor moeders binnen… en er zat een boek over zwangerschap bij… dus ga maar eens wat lezen voordat ik weer naar mn werk ga!

Verder slaap ik echt beroerd de afgelopen week… maar ja dat hoort er vast ook bij!! :mrgreen:



xx :-

Goeiemorgen meiden,



Jeetje Sabine, laat je er niet onder krijgen hoor :hug: Kun je niet in de ziektewet gaan? Ze gaat wel heel erg ver hoor. :-*



Grappig, ik wilde jullie ook allemaal graag een geboortekaartje sturen :smiley:

Lijkt me een goed idee van Mell om dan een lijstje te maken met de adressen van degene die dat willen. Ik wil het evt. wel onder elkaar zetten, maar ben niet goed in het maken van mooie lijstjes hoor… dus als iemand anders het wil doen, prima!



Britt, wij hebben de kasten van de kinderkamer van de keukenafdeling van Ikea :mrgreen: TJa, je moet er maar op komen :mrgreen: De kasten die wij hebben zouden 2,11 meter zijn, maar aangezien ze zonder pootjes worden geleverd zijn ze “maar” 1,95 meter. Die van ons zijn alleen niet echt geweldig mooi of zo, gewone simpele spaanplaat kasten.



Anijs, ik hoop dat je avond een stuk leuker was dan de vergadering! :wink:



Rebecca, wat heerlijk zo’n lang weekend! En dinsdag alweer controle, gaaf! :smiley:



Petra, wat een rare actie joh, van de klussers. Maar goed, de klus is weer geklaard! Gelukkig!



Eerst even dit posten… Probeer intussen de HA te bereiken, want Elske klaagde net over pijn bij het plassen en haar plas stinkt ook amoniakachtig… Even laten kijken of er geen blaasonteking zit :?

Goeimorgen,



Redelijke nacht gehad.

Jade ligt te ‘kijken’ in wieg maar is stil.

Ik ga beetje eten maken :roll:



Adressen uitwisselen lijkt me heel leuk. :dance:

sabine meid wat een k`t manager jij hebt een dikke knuffel verdiend :-* :hug:





liekie meid ik weet niet of je meeleest maar ik wou jou ook even een extra dikke knuffewl geven. :-* :hug:



verder vind ik het idee adressen uitwisselen een goed idee :thumbup:

ik wist niet dat jullie er allemaal zo over dachten ik was best bang dat jullie dat raar zouden vinden.



dikke knuf petra

Ben ik weer :-



Zo, net een plasje van Elske weggebracht, eind van de middag de uitslag.



Verder weer een blegh-dagje… Viel vanmorgen de hele tijd bijna flauw zodra ik overeind was :roll: Erg lastig met 2 peutertjes om je heen… Maar goed, een kopje zoethoutthee hielp wel even (=bloeddrukverhogend).



Kindjes zijn nu heerlijk buiten aan het banjeren. Benten heeft vannacht wel beter geslapen, werd om half 5 wakker, maar sliep daarna verder tot half 7… :dance: Elske werd alleen óók om half 5 wakker en kon niet meer slapen tot iets na zessen… Tegen de tijd dat ik dus weer net in slaap was, werd Benten wakker :wall: Hoop toch dat ze echt een keer weer eens allebei goed gaan slapen :roll: :pray:



We hebben inmiddels een bakfiets op het oof, een Babboebakfiets, hoop dat dat 'm wordt :pray: En verder net een mailtje gehad dat de blokhut over 2 weken bezorgd wordt… hè… hè…



Wat super meiden, dat Simba van jullie ovulatietesten aangeboden krijgt :-


Meid, we wachten met z’n allen op je ei, hahaha, dat móet toch een stimulans voor je eitje zijn om maar snel te springen en zich goed te laten bevruchten 8)



Liekie, ook voor jou blijven we doorduimen hoor! :-*



Ellen, voor jou geldt hetzelfde :hug:



Zo, wat voel ik me stom dat ik nog nauwelijks iets gedaan heb :oops: En gisteren ging het ook al zo :oops: Nah ja, vanmiddag maar even flink aan de slag…



Knuf voor jullie!

Hallo meiden!



O ik wil ook! Ik wil ook! Kaartjes krijgen en versturen :slight_smile:



Petra helemaal niet raar hoor, dat je 't vraagt, ik had er eerlijk gezegd zelf nog niet aan gedacht maar ben héél blij dat jij dat wel hebt gedaan :-



Sabine :hug: o wat een rotmens, dat ze je nu zo zoekt! En gewoon doen, hoor, even afstand nemen als het je allemaal teveel wordt :-
:-*



Marije weet je al iets van de ha? Arme Elske, een blaasontsteking is zo al geen pretje maar voor zo’n kleine meid is het al helemaal vervelend :hug:

Bij jullie ook al een zware nacht; ik lijd vandaag met je mee :mrgreen:





Gisteren was het 2u voor ik in bed lag en toen was ik te moe om in slaap te geraken :doh: Om zes uur 's ochtends kwamen de klusjesmannen voor het huis hiernaast toe en die liepen lawaai te maken en naar mekaar te roepen op straat :wall: Om 7u moest ik er alweer uit :zzz: Vandaag dus een wrak en barstende hoofdpijn, heb ik echt vaak last van sinds ik zwanger ben. De stoet was dit jaar niet super, de vorige jaren was hij veel beter. Oliebollen hebben we ook niet gegeten; het was ongeveer een uur aanschuiven voor je aan de beurt kwam, zoveel volk stond er! :shock: Nu wou sm ook oliebollen en tja, sm en eten; moest ze niet zo’n superzenuwpees zijn en zo al haar vet verbranden, we zouden haar echt kunnen rollen. Dus gaat sm vanavond terug naar dat kraam dat er nog een paar dagen blijft staan en komt ze tegen 19.30u naar ons met oliebollen. O ja, voor de thuisspelers: eigenlijk heet het bij ons niet oliebollen maar smoutebollen :wink:



Groetjes,

anijs

Lekker dat je toch nog smoutebollen krijgt vanavond :mrgreen:



Jemig, wat een lompe klusjesmannen :roll: Dat was voor jou idd ook een erg korte nacht.



Ook al zo vaak hoofdpijn :hug: Hier ook sinds de zwangerschap.



O, ik verheug me ook op alle geboortekaartjes :inlove: Leuk dat jullie daar ook aan dachten, ik dacht dat ik de enige gek was :mrgreen:



Zometeen komt Joris thuis en die ga ik dan eens inzetten om hier te helpen :twisted: Ach, dan kan ik hard aan het werk op zíjn kamer, dus daar mag hij wel wat voor terug doen :angel:



Meissies, tot later!

Wat ik net bedenk hè… wordt het niet eens tijd voor een buikfoto van Rebecca, Britt en Petra? :angel: De rest mag natuurlijk ook aaaaltijd showen :angel: