Novemberstoppers 2007 (deel8) - Welkom Fleur!!





Aanpassingen voor in het lijstje mag je me altijd pb-en. :wink:



Mees, Britt, Liekie, Hupke en Simba: veel sterkte :hug: :hug: :hug:

Hupke, Mees, Simba en Liekie: we duimen voor jullie :pray: :pray: :pray:

Marietje, Zasje, Petronella, Cathy, Rebecca, britt, Anijs, Sabine en Mell: gefeliciteerd. :clap: :clap:








Ons 1ste deeltje: Klikkerdeklik






Ons 2de deeltje: Klikkerdeklik






Ons 3de deeltje: Klikkerdeklik






Ons 4de deeltje: Klikkerdeklik






Ons 5de deeltje: Klikkerdeklik






Ons 6de deeltje: Klikkerdeklik






Ons 7de deeltje: Klikkerdeklik






Ons showforum: Klikkerdeklik

Even een nieuw deeltje.

De lijstjes ga ik volgende week updaten.

Bijlezen en reageren doe ik ook volgende week weer, dan is Lucas naar school en heb ik meer tijd. :wink:



Verder voel ik me lichamelijk nog een beetje zwak, dus we gaan eerst eens denken aan het herstel. :mrgreen:

Wauw, net thuis, nog steeds kraamvrouw en ze maakt ook nog even een nieuw deeltje aan. :-*



Meis,ben blij dat je er weer bent, maar doe maar lekker rustig aan! Mss kunnen we met z’n allen de belangrijkste punten voor je op een rijtje zetten, zodat je niet alles hoeft terug te lezen.



Wat mij zo te binnen schiet:


    * Mell is goedgekeurd door de artsen en is meteen al zwanger :dance: (maar dat had ik je al gesmt)
    * Huisje van Mell is verkocht! :dance:
    * Sabine heeft een k#t manager :angel: Maar gelukkig ook een nieuwe baan, die helaas pas over een poosje ingaat.
    * Liekie heeft even wat meer afstand van het forum genomen, het hakt er een beetje in dat het zwanger worden weer niet is gelukt :hug:
    * We wachten met smart op Simba's ei :wink: :-*
    * Elske is zindelijk :dance:

Dames, help me, ik ben ongetwijfeld vanalles vergeten :oops:


Moet even mijn gal spuwen hoor.... Was net op de psz, krijg ik van verschillende ouders te horen:"Je stopt toch wel hè, na deze zwangerschap. De vierde is toch wel je laatste hè?!" :shock: Mag ik dat verdomme zelf weten? :evil: Wat nou als ik er 5 of 6 wil, mag dat dan niet omdat dat niet volgens de norm is? Nou, we voldoen ons hele leven al niet, dus dit moet geen grote verrassing zijn. Goh, werd er zo kwaad over. Wrs is dit idd ons laatste kindje, maar ik beloof niet dat er niet ooit nog een nakomertje komt, maar dat andere mensen zo doe.... grrrr!
Commentaar was ook:"Ja, want je moet je kinderen nog wel iets te bieden hebben." Sorry hoor, maar ze komen niks te kort!
En ik baal dan ook van mezelf dat ik op dat moment zelf dichtsla, ooo, ik had zo graag adrem willen reageren... Het enige dat ik wist uit te brengen was:"O, dat zien we nog wel."

Zoooo, het duiveltje gaat weer liggen :angel: Ik wordt weer kalm. 8)

Kom zo verder reageren en schrijven...
Wat is het hier heerlijk rustig in huis, nu de kindjes naar school zijn! :D

@Cathy S. wrote:

Mag ik dat #&$#@&$ zelf weten?




En hier stond verd0mme :evil:

ilse meid toppie dat je er weer bent en dan al zo fanatiek weer bezig :thumbup: maar wel rustig aan doen hoor :-*

marije ik kan me jou reacktie wel voorstellen wat denken ze wel niet :naughty: :x hoe kunnen ze dat nou zeggen om mij part neem je er nog tien jeetje dat vind ik echt niet kunnen omdat tegen jou te zeggen



zo dat moest er even uit

je krijgt een extra dikke knuffel van mij :hug: :-*

marije bedankt voor de samenvatting :thumbup: is voor mij ook wel prettig!



ik zag een prachtige foto voorbij komen van ilse en jade :inlove: wat een prachtmeisje zeg



marije waar bemoeien die mensen zich mee zeg… :twisted: je doet het nooit goed lijkt wel. als je geen kinderen wilt is het niet goed,wil je er 1 ook niet en wil je er meer dan 3 al helemaal niet, zucht… en als je er dan maar 1 jaar tussen heb zitten is het te snel en 2 jaar is te lang… het zou fijn zijn als iedereen gewoon lekker zijn eigen ding zou doen en zich niet zo met anderen zou bemoeien.



oh mijn toetsenbord doet heel raar, sommige letters doen het bijna niet en de spatiebalk valt eraf, daar eerst maar eens wat aan doen…



:-*

Hey Ilse, wt goed dat je er weer bent. Wat een mooi meisje heb je toch!! Ik dacht al dat je snel weer moest komen want we moesten nodig een nieuw deeltje openen!! En wat stom dat je nu niet even de lijstjes bijwerkt :wink: .



Mees, hoe is het met jou??



Marije, tja…mensen hebben overal een mening over. Ik word ook moe van reacties soms. Mensen zeggen constant…oh dus jullie gaan nog voor een meisje. AAHHHHH!!! Alsof we ongelukkig zijn met onze twee jongens en nog ongelukkiger worden als dit weer een jongen is. Ik zeg dan ook gewoon heel rustig. Ja, zou erg balen zijn als dit weer een jongen wordt, misschien kunnen we het dan wel goed verkopen op marktplaats, kijken we of we dan nog een meisje kunnen krijgen. Sommige mensen…ahh!

ja gaat wel redelijk hier, wordt alleen gek van dat toetsenbord en ik had al de hele ochtend hoofdpijn grr :twisted: straks maar even tegelijk met jesse naar bed denk :zzz: misschien knap ik (en mijn humeur) dan weer op…

marije :hug:

domme mensen die zo iets zeggen :evil:

ons zeuren ze ook aan de kop waarom we vier jaar gewacht hebben op een volgende baby. wat gaat het anderen aan? niks dus :thumbdown:

trek het je niet aan meid. en dat dichtslaan…heeel herkenbaar!

gebeurt je de volgende keer niet mer, let maar op! dan ben je voorbereid :thumbup:

Ha meiden,



Ilse welkom terug meid!! Met een dikke buik verliet je ons en met een prachtige dochter ben je d’r weer :inlove: Goed gedaan :thumbup:

Denk maar goed aan je eigen herstel hoor en geniet gewoon lekker van je gezinnetje!



Marije :shock: ! Het lèf hè van sommige mensen :naughty: :evil: Wat kan ik dáár kwaad om worden! Helaas herken ik het maar al te goed, in de tijd van IUI en IVF, maar ook in de zwangerschappen. Nu vragen mensen of we nu niet zeker heeel graag een meisje willen… Pardon! Ik ben zielsgelukkig dát we uberhaubt weer zwanger zijn geraakt, spontaan nog wel! En ik ga de gelukkigste moeder op aarde zijn straks met 2 kleine knulletjes.

Ik denk dat ik ook zou dichtklappen…maar trek het je niet aan meis. :hug:



Mell, wat gaaf zeg huisjes bekijken! Dat is iets waar ik me ook al op kan verheugen begin volgend jaar. Succes met de andere 2 huisjes.



O ja Marije, leuk die update voor Ilse. Ik zit zo eens mee te denken, maar kan even niks aanvulleneds bedenken. Ja, met Zasje gaat het niet zo lekker, die heeft momenteel erg veel op d’r bordje :hug:



Sabine, wat een ktmanager!!! Gelukkig zijn je collega’s begripvoller :hug: Ik zal vast eens nadenken over een toepasselijk afscheidskadootje voor je manager…gnagna :mrgreen:



Ellen, wat balen van je toetsenbord :? Groot gelijk dat straks even met Jesse gaat slapen. Hoe gaat het lichamelijk verder met je?



Britt, wat gaat het hard ook bij jouw zwangerschap. Ik zag net je banner!! :thumbup:



Anijs, heb je je voorzitter nog gesproken? Ben wel erg benieuwd!



Hier een enorme relaxdag…

Ewout is vandaag weer gaan werken na zijn vakantie en daar vind ik niks aan :frowning: . Dus vanmorgen met Aron lekker tot 10 uur in bed gelegen, gewoon lekker spelen, zingen , voorlezen. Ik kon d’r gewoon niet uitkomen :oops: Daarna Aron in bad gezet en zelf lekker gedouched. Straks als Aron op bed ligt eerst even de was ophangen, stofzuigen en dweilen en dan zelf nog even rusten.

Gisteren zijn ze bij ons begonnen met de kluswerkzaamheden. De toilet beneden is al aangepakt: sanitair eruit en alles al opnieuw betegeld en gevoegd!! Morgen komt er nieuw sanitair in en de eerste klus af :dance: Haha, ik heb nu al zin om de wc in te gaan richten :lol:



Meiden, ik hoop niet dat ik veel vergeten ben…heb uit mijn hoofd gereageerd op het vorige deeltje…

Tot later :-

Ja ik vergeet wel wat :wall: Petra, hoe is het nu met jou na je valpartij? Meid, ik schrok hoor toen ik het las, door glas nog wel :o Sterkte meid en doe maar rustig aan :hug:

Dank jullie wel lieverds :-*

Ach ja, mijn hormonen zorgden er even voor dat ik er flink pissig om werd.



Ach weet je, wij hebben het ook zooo fout gedaan:


    * Ik kreeg Joris op mijn 22ste (veel te jong natuurlijk, bovendien wa sik ook nog eens alleenstaand)
    * Daarna had ik 5 jaar geen geschikte vent, dus veel te veel tijd tussen Joor en Els.
    * Ik ging veel te snel samenwonen (meteen vanaf onze eerste ontmoeting eigenlijk)
    * We gingen vanaf dag (euh... nacht) 1 voor een kindje
    * Werd zwanger van Elske toen ik R. nog maar 2 maanden kende
    * Raakte zwanger van Benten toen Elske 6 mnd was (ja, bewust, maar o,o, dat kant toch niet :naughty: )
    * En dan nu ook nog eens een vierde kindje :shock: 8) :lol:


O, even jubelen: Elske is voor het eerst zonder luier naar school geweest en het is helemaal goed gegaan! :dance: :inlove:
En ze heeft nu haar eerste speelafspraakje :inlove:

Ga even snel een lunch klaarmaken voor het grut.

Ellen, hoop dat je lekker even wat kunt slapen! :hug:

Kom straks echt op jullie reageren hoor! :-*

hoera voor elske :thumbup:



marije meid het gaat die mensen niks aan hoe jullie het hebben gedaan :naughty:



toen ik zwanger was van de tweede zeiden ze ook "dat is vlug"nou konden we er niks aan doen want ik werd onverwacht zwanger maar nu ik weer zwanger ben zeggen ze weer dat het veel te vlug is en dan heb ik zo iets van stik er maar in het is onze beslissing en niet die van hun en wij zijn er gelukkig mee.



ik vind het trouwens zowiezo dat mensen te vlug met hun mening klaar staan.



hier gaat het prima heb een paar kleine snijwondjes opgelopen en ik heb erg last van mijn bekken.

de schilder zou vandaag ook nog langs komen hij had gezegd vanaf 9.45 kon er iemand langs komen maar ik heb nog heelemaal niemand gezien :think: en ik moet vanmiddag nog weg .



:-* petra

britt gefeliciteerd meid met je verjaardag :**: maak er een mooie dag van :-* :-*

Zo, en nu een poging om op jullie te reageren!



BRITT, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!



Hoop dat je je snel wat beter voelt! :hug:



Jeetje Petra, wat een val heb je gemaakt dan :hug:

Leuk, voorbeelden van geboortekaartjes! Het schiet lekker op nu hè! :smiley:

Vervelend dat je last van je bekken hebt!



Ilse, wat een prachtig moppie heb je toch :inlove:

En vind je het fijn weer thuis te zijn? Rust nog maar wel lekker uit hoor!



Sabien, wat een naar mens is die manager toch :evil: Mooi dat je daar binnenkort weg bent! :hug: :-*



Simba, hoe gaat het nu met jou?



O wat balen Mell, dat die mensen van het leuke huis er nog zo lang willen blijven zitten :?

Hopelijk donderdag meer geluk!



Maria, goed dat je Zasje nog even noemt!

Vervelend hè, als je man weer aan het werk is :hug: Hier is R. ook weer eens naar de zaak. Heb de afgelopen 2 maanden het geluk gehad dat ie gemiddeld maar 1 dag per week naar de zaak was, en voor de rest lekker thuis kon werken… Maar dat feest is geloof ik vanaf nu voorbij :cry:



Anijs, en hoe was het gesprek gisteren?


Joris heeft laatst een trap van een jongen gekregen, die een klas lager zit, gewoon toen hij onderweg was naar school. Gelukkig had een klasgenoot hulp gehad, dus verder is er niks gebeurt. Hoorde ik gisteren dat dat jochie in een jeugdbende zit, die een wijk naast ons actief is :shock: 10 Jongens tussen de 7 ( :shock: ) en 12 jaar die de boel al 2 jaar (! :shock: ) terroriseren. Ze vernielen, stelen, slaan kinderen in elkaar, knijpen kelen van kinderen dicht, betasten meisjes onzedelijk, enz. En die zijn hier dus al 2 jaar actief en nu wordt er pas iets aan gedaan :shock: :shock: :shock: Erg hè, dat zulke jonge kinderen al zo op het slechte pad zitten.

Ga maar eens de vaat doen.

Knuf voor iedereen!

jeetje marije :shock: die ouders van die kinderen moeten ze maar eens even aanpakken want dat kan toch niet :naughty: en dan al twee jaar lang ongeloofelijk en ze zijn nog hartstike jong :think:

een kuffel voor joris :hug:



en nu heb ik nog meer last van mijn bekken vanwege die val ik baal ontzettend :wall:



en nog steeds geen schilder om het glas te reparen en ik moet zo weg :think:

heey meiden,



ow ow ow al die mensen met hun meningen overal over!! :naughty: Iedereen moet toch lekker zelf weten hoeveel kinderen ze willen, en wanneer?! M’n tante heeft er ook 5, en daar hoor je ook altijd iedereen over… nou ze komen nix te kort!! ze hebben t alleen maar erg leuk met elkaar!

En over die kinderen gesproken… ik ga me nichtje nu wat guppies brengen :mrgreen: niet dat mn tante daar zo blij mee is!! hahaha maar me nichtje wel!! :lol:



xx

Hé meiden,

ben ik voor niks een stresskip geweest :doh: mijn voorzitter feliciteerde me vrolijk met mijn zwangerschap en zei “ok!” toen ik vertelde van de loopbaanonderbreking. Eind goed, al goed, dus.



Ilse rust maar lekker uit meid met dat superschattige schatje van jou :inlove: :inlove: :inlove:



Britt





Petra, door een ruit gevallen! je zal wel geschrokken zijn :shock:

Is die klusjesman nog komen opdagen? Vreselijk als ze hun afspraken niet nakomen :wall:



Sabine o, wat een loeder! Gelukkig weet je nu zeker dat je daar vroeg of laat weg bent.



Mees hallo, hoe gaat het verder nog? Ik ben zooo jaloers op jullie middagslaapje, ik zou er nu ook wel 1 kunnen doen



Mell hopelijk vinden jullie snel een huisje dat jullie leuk vinden en waar jullie wél snel in kunnen.



Marije, wat een vreselijke opmerking van die mensen, het zijn inderdaad hun zaken niet. Trek het je niet aan. :hug: En ik heb dat ook, dat dichtklappen, achteraf, in mijn hoofd, dà n ben ik wel heel ad rem :wall: dan weet ik wat ik hun wel niet allemaal zou willen terugzeggen :mrgreen:

Wat zouden jouw kinderen dan tekort kunnen komen, ze lijden toch geen kou of honger? Of draait het dan om die enkele overconsumptiegoederen, tja, uiterst belangrijk in het leven…van sommige oppervlakkige mensen dan!

O en ik doe mee met je lijstje:

  • ik werd zwanger toen ik 23 was én we beiden nog studeerden
  • we gingen samenwonen toen ik 1/2j zwanger was
  • we zijn al twee x uit mekaar geweest waarvan we 1x apart in hetzelfde huis woonden en 1jaar in een aparte woning.
  • ik heb ondertussen al mijn achtste baan in 7jaar tijd
  • er zal 8 jaar tussen tristan en zijn broertje/zusje zitten
  • stiekem wil ik hierna ook nog 2 kinderen krijgen en liefst voor mijn vijfendertigste :o
  • binnen een paar jaar verkopen we ons huis en geeft manlief zijn ‘goede job’ op om in een ‘boerengat’ te gaan wonen en wat boerderijtje te gaan spelen.

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Maar ach, wat is normaal? :lol: :lol: :lol: Sommige mensen verwarren dat echt wel met bekrompenheid of een beperkte visie, ik hou meer van de mens om de mens, zonder al die uiterlijkheden of het afmeten aan bepaalde standaarden. :-* :-*



    Marietje wat een zalig ochtendje hebben jullie gehad, daar kan ik ook zo van genieten, van die luie pyama-ochtenden.



    Groetjes,

    anijs