Novemberstoppers 2007 (deel8) - Welkom Fleur!!

bevallingsverhaal staat in kraamtijd, ga nu weer even wat gaan rusten. :wink:

AAAAAAAAAAH&^%%&^($$(…vergeet ik toch helemaal om Britt te feliciteren :wall: Ga ik nu eerst goedmaken en dan op de rest reageren…





BRITT, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEID!!!Hopelijk heb je een hele fijne dag vandaag! Drie dikke :-* :-* :-* voor jou vandaag :dance:

Hihi meiden, ik geniet van jullie ‘foute lijstjes’… :thumbup:



Ilse, ik ga zo je bevallingsverhaal lezen, ben ik gek op :wink:



Marije, wat erg zeg zo’n jeugdbende en zo jong :shock: :o :hand: :naughty: Pffff, ik zou geloof ik bagger scheten als ze zo dichtbij actief zijn. Zit de politie er nu bovenop?

En wat goed van Elske dat ze zonder luier naar school is geweest :clap:



Mell, hihi guppies aan je nichtje geven…arme tante :mrgreen:



Anijs, wat fijn zeg dat je werkgever zo goed reageerde. Jij gat straks een hele fijne tijd tegemoet na je bevalling, lekker van genieten! :thumbup:



Simba, hoe is het met jou meid :hug:



Petra, is de schilder nog geweest? Klote hè als ze niet komen :wall:



Oh. Aron wordt wakker…

Tot vanavond ofzo :-*

Anijs, wat super dat je baas zo reageerde! :dance:

O, en jouw lijstje vind ik helemaal super… nah ja, vind het natuurlijk niet leuk voor jullie dat jullie uit elkaar zijn geweest :hug:

Maar dat van dat boerderijtje… zucht… staat ook op ons lijstje! En weet je, zo’n groot leeftijdsverschil is ook erg leuk! Joor was dus 6,5 toen Elske kwam en een echte, lieve grote broer, ook handig dat hij al op school zat waardoor ik tijd had voor baby Elske, en ze hebben nog altijd veel aan elkaar (kan niet hoor, zo zegt “men” :mrgreen: )



Ach, mijn woede is wel gezakt hoor, er gaat gewoon een leuk logje uit voortkomen :angel:

O en natuurlijk komen mijn kinderen vanalles tekort. Ze eten alleen maar junkfood, want dat is goedkoper, ze slapen in 1 bed, kunnen ze elkaar lekker warm houden, ze lopen rond in vodden en moeten zelf hard werken om centen bij te verdienen… :wall: :mrgreen:



Maria, ik vind het nu ook best eng dat Joris even boodschappen aan het doen is… Aan de andere kant moeten we gewoon doorgaan en kan ik mijn schatten ook niet in huis opsluiten. Maar hij wilde een groepje gaan vormen om de bende in de gaten te gaan houden en daar heb ik toch maar even een stokje voor gestoken… Hij moet er gewoon uit de buurt blijven :naughty:



O meiden, ik wou echt dat we bij elkaar in de buurt woonden… lijkt me zo gezellig! :smiley:



Ga even chips eten met de kids… We hebben hard gewerkt, dus nu mag het.



Knuffies!

Goedemorgen lieverds!



Ilse ~ Wat lief dat je een nieuw deeltje hebt geopend voor ons! ga nog maar even lekker rustig aan doen hoor nu je nog zo zwank bent. En nog even genieten van beide kids, voordat Lucas weer naar school moet. Het is fijn om je weer terug te hebben :smiley: Ik ga zometeen even je bevallings verhaal lezen, ik ben daar net als Marietjes gek op.



Marije ~ Ben benieuwd naar je logje :lol: Daar zal denk ik inderdaad wel iets leuks uitkomen. Mensen weten het altijd beter, je wordt er moe van. Dan en ik zijn 9 jaar samen, maar pas 2 jaar getrouwd. We wilden wel maar er kwam van alles tussen… En nu zijn we zwanger en vragen ze zich ook weer af waarom het 9 jaar heeft geduurd… :roll:



Sabine ~ Die manager van jou… :roll: Hopelijk krijg je snel bericht dat je bij je nieuwe baan kunt gaan beginnen meid.



Britt ~ Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!



Anijs ~ Wat heerlijk dat de voorzitter zo positief reageerde!! :dance:



Mell ~ heerlijk al die huizen bekijken! Hopelijk hebben jullie snel iets moois uitgezocht. Jammer dat die mensen pas halverwege april dat ene huis uit willen.



Petronella ~ Wat naar dat je nu nog meer last van je bekken hebt… :? Doe het rustig aan meis!



Marietje ~ Heerlijk zo een relaxdagje! Jammer alleen dat je man daar niet bij kon zijn, dat soort dagen zijn natuurlijk het lekkerst :wink:



Hier gaat alles goed. Weinig te melden…Al weer bijna 15 weekjes. Volgende week weer op controle en 2 weekjes daarna de echo :dance: Hoop zo dat ze het geslacht duidelijk kunnen zien :pray:

@Marietje wrote:



Petra, is de schilder nog geweest? Klote hè als ze niet komen




ja net toen ik op het punt stond weg te gaan :wall: vond ik dus echt niet leuk hè moest ik nog met hem naar boven alles opmeten zegt die gozer ik kom morgen terug om het raam te plaatsen :think: zo rond een uur of 6 sà vonds wat een beroerde tijd zeg wat dan zijn we net klaar met eten en dan ga ik de kinderen klaar maken voor naar bed.

en waar het raam geplaatst moet wordenis net naast de slaapkamer van de kinderen :wall:

arme petra :hug:

da,s inderdaad balen meid! :evil:

de schilder bij mijn moeder wilde een paar weken terug op een zondag komen! ook zoiets idioots! :?



britt, lekker je verjaardag aan het vieren? :mrgreen:

Wat is dat toch met die stomme klussers :wall: De tegelzetter zou gisterochetnd bij ons om 8 uur zijn, om 9 uur nog niemand gezien… :think: Ewout bellen: nee hoor meneer, ik kom vanavond om 18.00 uur. Dat hebben we zo afgesproken.



Nou ammehoela! Ewout had dat dus echt niet zo afgesproken! We hebben verdorie een peuter die rond zeven uur, half acht op bed gaat. En dan zouden wij dat zeker zo afspreken, terwijl die kerel dus wel tegels moet snijden enzo :naughty: :snooty:



Nou, we hadden helaas geen keus en het is achteraf allemaal wel goed gekomen, maar toch…



Balen Petra dat je ook nog zo lang thuis blijft daarvoor en dan nèt op het laatste moment langskomen :wall:



Marije, chips eten met je kids…gewoon op een door de weekse dag :shock: :o :naughty: Wat gaan de mensen dáár nu weer van zeggen :naughty:

:lol: :lol: :lol: Was het lekker? :wink:



Rebecca, fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap! Wat vliegt het zeg: 15 weken :o :thumbup:



Ooooh mijn oven piept…ovenschotel is klaar :drool: We gaan ovenschotel gehakt-brocoli-kaas/roomsaus eten met een laag aardappels onderin…suoer makkelijk en zooooooooo lekkerrrr :drool:

(wil best vanavond even het recept plaatsen hoor :wink: )

heeey meiden



heb alles bij gelezen, wat een hoop zeg :mrgreen:



@petronella, jeetje meid wat een val

gelukkig is alles goed met jou :-



@ilse, meid geniet maar lekker hoor van je kids

doe maar rustig aan

ga zo je bevallingsverhaal lezen!!!



@britt, gefeliciteerd met je verjaardag een fijne dag vandaag



@marietje, wat een gedoe zeg metd e klussers,

gelukkig is het allemaal goed gekomen



@marije, meid je kan het toch nooit goed doen,

iedereen heeft wel wat te zeuren en wilt zich ermee bemoeien

trek het je niet teveel aan, maar snap dat je er flink boos om was



de testjes van sabien zijn vandaag binnen

en er gelijk 1 tegenaan gegooid, deze was negatief

verwacht mijn ei dus nog niet :twisted:



ga even het eten van mijn mannetje opwarmen

doeggggg :-

Simba ~ Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu?

@Rebecca* wrote:

Simba ~ Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu?




op dag 21 alweer

@Simba83 wrote:

op dag 21 alweer




Dat is balen zeg!! :? Is er iets wat de huisarts zou kunnen geven om je cyclus wat korter te maken?

Simba, knuffel voor jou meid :hug:

Eitjuhhhhhhh van Simba, spring! Spring! Spring!

heey meiden,



~ff een ego berichtje hoor~



ik heb vannacht heel erg kramp in mn buik gehad :frowning: t voelde als hevge ongi-pijnen (ik werd er wakker van). T is nu gelukkig over & k heb geen bloed verloren.

Maar hoort dit er nou bij of moet ik me zorgen gaan maken??

Hmmz moet nu huizen gaan bezichtigen… helemaal geen zin in nu!!



xx

@Rebecca* wrote:

@Simba83 wrote:
op dag 21 alweer




Dat is balen zeg!! :? Is er iets wat de huisarts zou kunnen geven om je cyclus wat korter te maken?




na de primolut zal mijn lichaam het weer zelf moeten doen

dus wil ik eigenlijk ook niet nog een keer zo’n chemisch middeltje nemen

voor de mk was mijn cyclus al een zooitje dus zal nu weer mijn lichaam even de tijd moeten geven denk ik



@mell, meid dat is niet fijn die krampen, maar je leest/hoort het wel heel veel en dan gaat het verder ook allemaal goed



heb net mijn keuken al opgeruimd :dance:

lig nu nog even met mijn laptop in bed, nog even hier bijlezen enzo

Hey meiden,



bedankt voor de felicitaties!!

Het is hier echt ff de day-after, energiepeil: 0!

Maar goed het was leuk maar druk, eerste tot 1500 uur werken en daarna naar huis, huis vol en iedereen die mee wil eten. Maar het was wel gezellig.

Reageer later weer!!



Eerst ff puinruimen!



Mell, het hoeft echt niets te betekenen!! Ongi-krampen horen er gewoon echt bij helaas!! Het is alleen zo verwarrend!

Goeiemorgen,



Lucas is telletubbies aan het kijken, Jade slaapt en Steve is Jade agan aangeven aan het stadhuis en is haar doop vast aan het leggen bij de pastoor. :wink: Ik ben gewassen en gekleed, heb huis aan de kant en voor de rest is het genoeg. :wink: Redelijke nacht gehad. Rond 22u00 heeft Jade gedronken, daarna was het 2u00, 4u00 en 8u00. Ze laat er nu zo’n 3 uur tussen, jammer, in het ziekenhuis liet ze er 5 uur tussen. :roll: Maar zal ook wel weer komen. :wink:

Ga straks nog even wat foto’s plaatsen, maar nu eerst proberen op iedereen een beetje te reageren. :wink:





Marije: Bedankt om steeds te updaten hé. :wink: En wat flink dat Elske zindelijk is. :clap: :clap:



Mell: Gefeliciteerd met je positieve test. :dance: :dance: Mell idd die ongi pijnen horen er helaas bij. :roll:



Simba: Ik hoop dat je ei vlug gespot word hoor. :hug:



Marietje: En en en … nog wat over van die heerlijke ovenschotel??? Ik krijg er zin in als ik het lees. Hier jammergenoeg niet veel lekkers op tafel. :wall: Heb er de puf net voor. :frowning:



Britt: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!



Weet het even verder niet meer … maar voor alle andere dames waar ik niet op gereageerd heb (Petra, Zasje, Anijs, … en vele meer waarschijnlijk … een dikke knuffel). :hug: :hug:



Vandaag is Steve thuis en straks doen we met z’n vieren boodschappen. Spannend. :shifty:

Deze namiddag ga ik plat op bed. Ik MOET gewoon bijslapen, want gisteren was ik helemaal op.

Ik heb een half uur zitten huilen in de zetel. Lucas lag bij me en veegde steeds m’n tranen weg. :inlove:

Het deed deugd om eens te huilen, maar had er eigenlijk geen reden toe. :oops: Jade drinkt en slaapt, ze huilt niet en Lucas was ook al zo flink. :wink:

Hopelijk vandaag een betere dag. :pray:

Goeiemorgen lieve meiden!



Ilse, meis, doe je rustig aan! :hug: Er hoeft geen lekker eten op tafel, je huis hoeft niet netjes te zijn, je bent kraamvrouw en mag het nog even lekker rustig aan doen :-



Simba, je klinkt heel verstandig, maar het is moeilijk hè, om gewoon maar af te wachten :hug:



Mell, ook hier elke zwangerschap ongesteldheidskrampen gehad… Dacht elke keer dat ik nu toch zeker ongesteld ging worden, maar heb nu toch 3 prachtige, gezonde kinderen :hug:



Maria, o wat stom van me, om op een openbaar forum neer te zetten dat ik door de week chips heb gegeten met de kids :wall: :mrgreen:



Die ovenschotel klinkt idd errug lekker… Ik verheug me op het recept :wink:



Petra, wat balen zeg van die klusmannen :evil: :hug:



Rebecca, ook alweer 15 weken :shock: :dance:



Word hier een beetje gek van het geruzie van mijn 2 boeven :? Ze zitten elkaar enorm in de weg…

Maar goed, gelukkig zijn ze ook erg lief en knuffelig, dus dat maakt veel goed :inlove:



Ik ga even een vriendin bellen dan hier maar eens verder…



:-

goeiemorgen meiden,



mell het hoort er bij schat :-* dus het zegt niks :hug:



ilse leuk om je weer te zien en die tranen geeft niet hoort er ook bij wel lief van lucas en wat zijn ze flink :inlove: :-*

alleen jammer dat er nu maar drie uur tussen zit. :hug:



simba knuffel voor je eitjes hopen dat er snel een goede cyclus aanzit te komen want dit is ook niks :hug: :hug:



hier dacht ik vanmorgen even iets wat langer op bed te kunnen liggen kinderen waren lief aan het spelen op de kamer, staat ineens de schilder aan de deur zegt hij ik kom het raam even plaatsen :think: :think: terwijl we hadden afgesproken dat hij vanavond zou komen dus ja sta ik daar in mijn pyama en het huis nog niet opgeruimd :oops:

nou ja ik ben blij dat het klaar is :dance:

ik vind het wel een beetje vreemd hoor

pfff dat stelt me wel weer wat gerust!! ahg ja dat onzekere hoort er ook bij he… helaas!!



xx