Gisteren een super leuke dag gehad emt Steve en Lucas. :inlove: :inlove: :dance: :dance:
's Ochtends vertrokken naar de zee, daar veel gewandelt en genoten van de warme zon.
Ook verbrand. :oops: :oops:
We zijn daar gebleven tot rond 14u00 (beetje in de zee gelopen en zo).
Daarna richting Sun Parcs en daar heerlijk gezwommen. :dance: :dance: :dance:
Lucas die had de tijd van zijn leven met papa. :inlove: :inlove:
Rond 17u00 richting ons huisje en even verse kleren aan. daarna nog twee uurtjes naar de kermis geweest.
Terug thuis, hebben we dan nog een hele eind gewandelt.
Ik was echt bekaf. :oops:
Ik reageer later op jullie dames, ben nog beetje moe, heb de laatste dagen maar weinig fut. :oops:
daaaaaaaaaag simba! 8)
geniet maar lekker van je vakantie!
wow ilse, wat had jij gisteren een druk programma :shock:
je hebt zeker goed geslapen?
ik vannacht niet…wat was dat benauwd…pffff :mrgreen:
moest er om 6 uur alweer uit. :?
kom ik op mijn werk, brengt een moeder haar 2 knullen. zijn zo,n leuke jongens he :thumbup: echt een leuk gezinnetje.
zegt ze zo: had je het al gehoord van ons? ik dus: huh?? :think:
vertelt ze dat ze gaan scheiden. schrok me rot :?
had die vent een ander. hij woonde er sinds gisteren ook al bij in.
ze had het nooit in de gaten gehad.
die vent is hier in limburg een bekende voetballer.heeft bij vvv gevoetbald. vindt het zelf een beetje een balletje, maar goed.
ik denk wat moet je nou zeggen als die hufter straks zijn kinderen op komt halen? :evil:
maar ze werden pas laat in de middag op gehaald en toen was ik al weg.
valt me op dat we heel veel kindjes hebben van gescheiden ouders. lijkt wel een rage om te scheiden op vandaag. :?
Zo ben ik ook weer ff…
Ellen, welkom terug van vakantie!. Idd een lange rit zeg…hebben jullie het leuk gehad? Hoe gaat het met je zwangerschap?
Marije, bij jullie dus ook zulk noodweer geweest? Hihi, dat jij daar zo van geniet. Ik moet toegeven: achter de ramen vind ik het ook nog wel wat om naar te kijken, maar alleen als Ewout thuis is…ik ben bang voor onweer :oops:
Leuk dat je naar de Ikea gaat! Wij gaan vrijdagavond voor de babymeubels kijken (alleen 2 kastjes erbij).
Liekie, balen van je ongesteldheid :hug: Hoope dat je nu een mooie cyclus krijgt die met een mooie test eindigt!
Wat gaaf dat je vrijdag zo’n gave dag hebt gehad! En dat ze het lijstje zo leuk vonden. Het is altijd even hectisch vlak voor zo’n dag… Maar jullie hebben tenminste genoten!
Sabine, mooie banners…en ze staan weer keurig onder elkaar
O meid en de moeheid slaat toe? :hug: Pff en dan ook slecht slapen en vroeg je bed uit…
Wat sneu voor die kinders dat die ouders gaan scheiden. Ik merk het om me heen ook hoor, steeds meer vrienden zelfs, ook van mensen van wie ik het niet verwacht.
Britt, hoe is 't met je? Hier ook één die liever 20 - 23 graden heeft…met dit weer leg ik het echt af zoekt smiley die zweet van voorhoofd veegt
Vind je het al spannend om morgen weer naar je werk te gaan?
Simba, ws ben je al weg…maar toch een hele fijne vakantie gewenst!!! :-* Lekker genieten meid!
Ilse, yes! Daar was je rose berichtje weer Het klinkt als een leuke dag zeg met elkaar! Wel knap hoor dat je dat allemaal volhoudt :thumbup:
Nou, hier dus ook ééntje die niet tegen deze warmte kan. Weet je, ik heb gisteravond echt een potje zitten janken omdat mijn verschrikkelijk dikke voeten en enkels zo’n pijn deden :oops: Ik wist echt niet meer waar ik het zoeken moest…had ze al in een koud voeten bad gehad en ben uiteindelijk met mijn benen om Ewouts ‘schoot’ gaan zitten en zo hebben we samen nog een film gekeken met de ventilator op ons gericht.
Vannacht ook bij Aron en ons verntilators aangehad, het is anders niet uit te houden.
Vandaag ook weinig gedaan…gewoon geen puf!
De lasagne staat nu in de oven en daarna ga ik lekker met Aron in bad. Vanavond lekker voor de buis hangen!
Liefs, Marietje
Hai lieve meiden!
Ilse, wat super dat je zo genoten hebt! En het is niet raar hoor, dat je zo futloos bent… meid, de laatste loodjes wegen het zwaarst, en dat zeggen ze niet voor niks :hug:
Wauw joh, vanaf volgende week mag je Bibben! :dance:
Britt, jullie gaan dus ook een hele interne verhuizing houden. Het is veel werk, maar ik vind het wel heel leuk om er straks echt mee bezig te zijn en nieuwe kamers te mogen maken!
Simba, groot gelijk de je de laptop niet meeneemt. (al missen we je wel natuurlijk ). Geniet lekker van je vakantie!
Goh, wat ben ik vergeetachtig… lees hier dat ik brood had zullen bakken (vergeten :oops: ) las hier ook terug dat ik met mijn pootjes in een bak wat er zou gaan poedelen (vergeten :oops: ) Ach, ja, heb een excuus hè 8)
Sabine, erg hè, die warme nachten… de kinderen hadden er ook last van, ze sliepen pas rond drieën en 6 uur waren ze weer wakker… Gelukkig stuurde R. me vanmorgen terug naar bed :inlove:
Wat sneu voor het gezinnetje dat paps zo nodig een ander moest hebben.
In mijn omgeving gelukkig weinig scheidingen… al is mijn omgeving niet zo groot :mrgreen:
Maria, leuk, ook even naar Ikea! Is het kamertje voor jullie kleine man al bijna klaar?
Vervelend dat je ook zo’n last van de warmte hebt :hug: Het is ook alles of niets hè :?
Rebecca, hoe is het met jou? Is de hitte al wat minder?
Hier zowaar net even gewinkeld! :shock: Hihi, jullie lezen het goed, Marije heeft gewinkeld! Ik moest even een strippenkaart halen in de stad, was alleen, dus ik heb gelijk wat kleren voor de kippies van de rekken gegrist (das mijn manier van winkelen :mrgreen: ) en verder wat ontbijtbordjes (had er een paar stukgegooid tijdens één van onze vele ruzies :shifty: ) en nieuwe longdrinkglazen (ach, die laat ik altijd vallen... ben motorisch niet helemaal handig geloof ik :mrgreen: )
Morgenmiddag met de kleintjes naar een vriendin van mij, eindelijk weer eens bijkletsen in hun supergrote tuin! :dance: Joor is dan met een vriendje naar de Apenheul :D R. is voor de verandering dan weer eens een dagje naar de zaak (zo heerlijk dat ie zoveel thuis werkt!)
Zaterdag gezellig naar mijn moeder, daar zijn mijn broer en zus dan ook. Brengen we Joor nog voor een paar dagen weg en plakken we er meteen een gezellig dagje aan vast.
Ga zo kindjes bedklaar maken.
Fijne avond allemaal!
:-*
heey meiden…
—pfff heel verhaal getypt… is alles ineens weg :shock: —
dus k heb nu geen zin meer!! hahaha
ik kom ff een dikke knuf dan maar geven!! voor iedereen
maar al dat gepraat over ikea… ben vanmiddag geweest, en mn portemonee is gewoon gepikt!!
liekie balen van je ongi!! :hug: hopen dat t deze ronde raak is meid!!
britt fijn dat alles goed was bij de vk!! ik snap je onzekerheid wel hoor! schrijf t maar lekker van je af hier!!
zo nu nog ff in ons showtopic spieken!!
xx :-*
Hé lieve meiden,
ik ben sinds gisterenmiddag terug. Heb ondertussen wel al bijgelezen maar nog geen tijd gehad om te reageren en nu is 't alweer zo laat. Morgen kom ik even uitgebreid reageren. Welterusten :-* :-*
Groetjes,
anijs
Goeiemorgen!
Hé Anijs, welkom terug! Ben heel benieuwd naar je verhalen!
Mell, dikke knuf terug! En wat onwijs balen dat je portemonnee gepikt is :x
Britt, succes op je werk vandaag!
Hoe is het met de rest van de meiden?
Hier alles ok. Redelijke nacht gehad, kindjes hebben ? avonds de ventilator op hun kamer gehad, daardoor hebben ze beter geslapen.
Benten slaapt nu sinds donderdag overdag niet meer… en ik heb het idee dat het werkt: hij slaapt snel en nu meestal zelfstandig in (zonder dat ik naast hem zit te lezen) en hij slaapt beter door… helaas wel weer erg vroeg wakker (tussen 5 en half 6), maar ik hoop dat dat door de warmte en de muggenbulten komt en dat het als het weer wat koeler is beter gaat.
Straks even kids badderen, huishouden doen en dan vanmiddag naar mijn vriendin. Heb er zin in!
Meiden, goeie dag verder!
:-*
Even wat fotootjes geplaatst in ons SF :inlove:
anijs, welkom terug :thumbup:
hoe was het??
mell, je beurs gejat ? :evil: balen meid. hoop dat ze hem snel terug vinden.
britt, succes op je werk vandaag! :mrgreen: ben benieuwd of je het verteld hebt of niet,of dat mensen het gezien hebben
marije, veel plezier bij je vriendin vandaag! :mrgreen:
hier belde vanmorgen die vrouw van moeders voor moeders af.
ze had een begrafenis. nu hebben we het telefonisch af gehandeld.
morgen haal ik de flessen op en dan stopt ze er meteen een testje bij.
moet dus nog even 1 dagje wachten…
Mell, heb je al iets van je portemonnee vernomen? Belachelijk eigenlijk dat er tegenwoordig zoveel gejat wordt.
Sabine, gave foto’s zeg!!! Maar je had er veeeeel meer!! Leuk om te zien!
Marije, ook leuke foto’s van Joor, al een echte kerel.
Sabine, jammer dat je afspraak van mvm is afgezegd. Maar zo kan het natuurlijk ook!
Ik zit momenteel op mijn werk. Een supervol spreekuur maar veel van mijn collega’s zijn op vakantie. En nou zijn net de leukere collega’s weg. Ik heb dus ook helemaal niet zoveel behoefte om het te vertellen. Dus ik wacht nog even. Ze hebben nog niets gezien, maar ze letten ook niet zo op mijn momenteel dus dat scheelt weer!
Ik dacht eerst gewoon om het jullie niet te vertellen. Ik vind het ook wel een beetje raar van mezelf soms. Maar ik heb voor donderdag een afspraak gemaakt bij een echobureau. Dan heb je gewoon een echo voor 15 minuten om even weer wat duidelijkheid te hebben, doen ze dus ook bij labiele en onzekere vrouwen tussen de 8 en 12 weken zwangerschap. Ik dacht ik ga de vk er niet mee lastig vallen, ik doe het gewoon zo en dan krijg ik volgende week alsnog weer een echo. Nou…en als dan nog alles goed is dan zal ik het langzaamaan maar eens geloven denk ik!!
Britt, gekkerd, natuurlijk kun je dat ons gewoon vertellen… vind het helemaal niet raar! Hartstikke fijn toch, dat je op die manier weer even wat gerustgesteld kunt worden! :-
Werk ze, verder!
Sabine, ah, jammer dat mvm vandaag niet komt. Maar goed, morgen alsnog de test :dance:
Ilse, ik mis de roze gekleurde berichtjes… trek je het nog een beetje, meis? Ga je nou vandaag op zoek naar een andere drukker?
Hm, heb nog vrij weinig gedaan vandaag… kindjes gebadderd, zelf gedoucht en de wasmachine aangezet…
Ga maar eens wat nuttigs doen :?
:-
O ja, en ik heb in mijn eentje een zak chips leeggegeten :oops: :oops: :oops:
britt, als jij behoefte hebt aan een echo, dan moet je dat gewoon doen meid! dat is helemaal niet gek!
wij hier begrijpen dat allemaal hoor
goed dat er niemand op je let nu he
ja, geloof dat de hub hier een beetje jaloers was dat jij die foto,s had verkleind! hahaha! :mrgreen:
hij wilde er ook perse een paar opzetten. och,mannen he! soms moet je een beetje hun ego strelen!
marije, hahahaha! een hele zak chips :mrgreen:
och ja, moet kunnen he!
Hey hey,
Sorry, heb de puf nog niet gevonden om veel te reageren. :oops: :oops: :oops: Zit momenteel nogal veel bij de augustusmama’s te kleppen, dus ik verwaarloos jullie eigenlijk. :oops: :oops: :oops:
Ik hoop wat meer puf te hebben binnenkort en dan weer volop hie rmet jullie mee te schrijven. :-*
:naughty: :naughty: Ilse, ons verwaarlozen, dat kan toch niet!!! We missen jou toch ook!! En zij kunnen best wel weer even zonder je!!
Nee hoor, zonder gekheid, we zijn allang blij dat het goed met je gaat. lekker doen waar je zin in hebt!
Hier is het momenteel trouwens heel hard aan het onweren en regenen!! Hopelijk kunnen we de boel nu weer een beetje koel krijgen thuis. Ik vind slapen in dat warme benauwde dus echt niks!!!
En ik was zo slim om vanochtend (tenmisnte dat vond ik vanochtend) het zonnescherm naar beneden te doen zodat de zon niet de hele dag naar binnen zou schijnen…tja…
wel grappig, hoor net dat mijn nichtjes een tweeling hebben gekregen.
ze zijn zelf ook een tweeling en zijn gaan samen wonen. bizar verhaal, maar goed. een helft van de tweeling kreeg 2 jaar geleden een dochter, maud, en nu heeft de andere helft een dochter en een zoon gekregen,amber en lars.
lang leve de spermabank!
maar ja, als je geen kerel kunt krijgen en je hebt een kinderwens,dan gun ik het ze wel.
vind het zelf 2 akelige meiden,hihihi…
ze vonden vroeger kerels al niks en dat is denk ik de reden dat ze zijn gaan samen wonen…
britt , niet dat weer deze kant opsturen aub!
moet zo nog met de bolderkar boodschappen gaan doen!
hier heeft het vanmorgen wel even hard geregend,maar nu schijnt de zon 8)
Huh Sabine, die 2 nichtjes zijn zelf ook 2ling zeg je…zijn het zusjes van elkaar? :think: Beetje bizar…nu hebben ze dus samen 3 kids begrijp ik?
Hihi en je hub jaloers vanwege het plaatsen van de foto’s :lol: :silenced: Ach ja, mannen-ego’s…
Jammer van je MvMafspraak. Morgen mag je dus zelf je testje doen? Ook wel grappig.
Uhm…Britt, da’s balen van je zonnescherm :wall: Ik geloof dat de bui die jij beschrijft deze kant opkomt…het regent al wel, maar niet echt hard.
O ja en ik sluit me aan bij de andere meiden: tuurlijk kun je dat met ons delen dat je die echo gaat doen! Ik snap het ook heel goed en hoop dat je gerustgesteld wordt. En dan lekker gaan genieten meid :-
Ilse, we miss you!
Maar wel fijn dat je ons op de hoogte houdt hoor, denk aan jezelf :-
Marije, héérlijk een zak chips in je ééntje! :drool: :thumbup:
En hier ook ééntje die weinig in huis doet hoor vandaag. Geeft niks! Genietse vanmiddag!
O ja jij vroeg nog naar het kamertje van de beeb. We hoeven deze keer niks aan een kamertje te doen, want beeb komt in het wiegje naast mij te liggen (Aron ook 8 mnd gedaan ivm bv) en Aron kan dus lekker zijn eigen kamertje houden. We willen namelijk over ong. een half jaar verhuizen, op z’n laatst volgend voorjaar en dan ga ik lekker los met kinderkamers! Wel kopen we er kastjes/kasten bij voor op Arons kamer. Hij heeft een grote kamer en daar past het dus goed. Wordt ook erg leuk.
Anijs, welkom terug meid. Ben benieuwd hoe je het hebt gehad!
Mell, wat klte zeg van je portomonaie :evil: Van dat soort dingen word ik dus echt kwaad :twisted: Wat een lef hebben sommige mensen hè. Hopelijk krijg je 'm nog terug? :hug:
Nou, hier verder weinig nieuws. Ik ben blij dat het wat afkoelt want tegen die benauwdheid kan ik dus echt niet! Mijn voeten en enkels zijn 's avond een keer zo dik…doet dan ook pijn! En ik merk gewoon dat het me aanvliegt die warmte. Maar dat zal iedereen wel hebben.
Ik ga zo even lekker plat, ventilatortje naast me en tijdschrift erbij :thumbup:
Vanmiddag alleen een wasje ophangen en boontjes doppen. Op tijd eten en vanavond om 21.00 mijn 1ste zwangerschapsgym :dance:
Doeidoei :-