Novemberstoppers 2007 (deel7)









Aanpassingen voor in het lijstje mag je me altijd pb-en. :wink:



Mees, Britt, Liekie, Hupke en Simba: veel sterkte :hug: :hug: :hug:

Mell, Hupke, Simba en Liekie: we duimen voor jullie :pray: :pray: :pray:

Marietje, Zasje, Petronella, Cathy, Rebecca, britt, Anijs en Sabine: gefeliciteerd. :clap: :clap:








Ons 1ste deeltje: Klikkerdeklik






Ons 2de deeltje: Klikkerdeklik






Ons 3de deeltje: Klikkerdeklik






Ons 4de deeltje: Klikkerdeklik






Ons 5de deeltje: Klikkerdeklik






Ons 6de deeltje: Klikkerdeklik






Ons showforum: Klikkerdeklik

JOEHOE!!! Een nieuw deel alweer!

Ilse, bedankt, het ziet er weer mooi uit!



Kom later terug… ga zo maar een douchen :oops: en meteen de badkamer even soppen en de bovenverdieping zuigen… heb ik toch nog wat gedaan vandaag :mrgreen:



Knuffeltjes!

:wall: :wall: :wall:

Zie net dat ik staan heb novemberstoppers 2008 :wall: :wall: :wall:

Ik ga het volgende week aanpassen hoor, ga nu weer weg naar de kermis. :mrgreen:

Wauw Ilse, mooie banner: 35 weken zwanger en nog 35 dagen ( :shock: ) te gaan! :dance:

he nieuw deelttje :dance:

weer mooi gedaan ilse :thumbup:

en nog maar 35 daagjes voor jou zeg :shock:

wauw wat gaat dat allemaal snel



hier net alle ramen gedaan, kan weer naar buiten kijken :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Had er nog niet op gelet :shifty: :shifty: :mrgreen: :dance: :dance:

De tweede augustusmama is ondertussen bevallen bij ons.

Het komt akelig dichterbij, alhoewel ik nog even heb, doordat ik pas op het laatste van augustus uitgerekend ben hé. :wink: :pray:

Joehoe, present in het nieuwe deeltje!



Marije, en heb je nog wat kunnen doen in huis vanmiddag? :wink:



Ilse, gaaf dat jullie lekker genieten van de kermis :dance: En idd een hele mooie banner vandaag! Gaat idd hard met de aug.mama’s. Ik volg de juli- en aug.mama’s nu een beetje. Vind het altijd wel leuk de maand die uitgerekend is.



Simba, de ramen wassen? Da’s een goed idee! Vandaar dat ik bijna niet meer naar buiten kon kijken…dacht al dat we matglas hadden :oops: Morgen maar eens doen.



Hier weinig te melden. We gaan zo eten: shoaarma, met notenrijst en sla met pijnboompitten :drool:

Ik heb veel last van mijn buik vanmiddag. Kindje is ook vreselijk druk! Doet me echt zeer. Dus vanavond zal ik weinig doen, gewoon bankhangen.

Verder gaat het met Ewout en mij wel redelijk weer. Ik merk alleen dat ik nog steeds snel geirriteerd ben…hormonaal? :roll:



Doegie, we gaan eten!

Zooo, heb lekker hard gewerkt en voel me nu een stuk beter… hihi, geestelijk dan… fysiek wat minder :mrgreen: Al moet ik zeggen dat het paracetamolletje inmiddels zijn werk wel doet.



Heb de hele bovenverdieping gestoffer-en-blikt (had geen zin om de stofzuiger naar boven te tillen :mrgreen: ) en gedweild, de badkamer flink gepoetst, de vaat naar beneden gehaald en eten voor de kindjes gemaakt (past niet voor ons allemaal tegelijk in de pan, vandaar dat we even in fases eten… wel lekker: gebakken krieltjes, stukje vlees en salade). Verder naar blokhutjes gekeken… we zijn nu uitgekeken, nu nog een keer de boel opmeten beslissen en bestellen. Zal blij zijn als dat geregeld is, want voor het hutje er is kunnen we met de andere kamers ook niet aan de slag.



Heb trouwens nog gereageerd op een mooie, ouderwetse, wit houten linnenkast met 4 legplanken en 2 lades, op marktplaats… nog niks gehoord… hoop dat dat wat wordt, die komt dan i.p.v. één van de Ikeakasten.



Verder op marktplaats voor 20 euro een gloednieuw voedingskussen gereserveerd. :dance: (de mijne is zo slap geworden… mag ook wel na 4 jaar intensief gebruik)



Krijg de nestelkriebels hoor :shifty: Lastig, want ik heb er niet echt de energie voor, maar ik zie nu werkelijk elk vlekje/stofje, hahahaha. WIe weet wordt ik net zo’n poetsmiep als Ilse :mrgreen:



Maria, oe, dat klinkt ook lekker wat jullie eten! :drool:

Gelukkig gaat het even wat lekkerder thuis :hug: Vervelend hè, die ruzies!



En hier ook matglas… maar dat zal jullie niet verbazen, gezien mijn spiegel :mrgreen:



Ik ga kindjes in bedje gooien…



Fijne avond, lieverds!



:-*

:dance: :dance: :dance: JOEHOE!!! BEN IK WEER!!! :dance: :dance: :dance: .



WIj zijn gisteravond weer thuis gekomen. Hebben een fijne vakantie gehad. Wisselvallig weer, maar dat maakt niet uit, we hebben ook hele mooie dagen gehad!!



En wat zie ik nu???Sabine, Anijs en Mees zwanger??? Ik moet vaker op vakantie gaan!!! Meiden van harte!!!



Verder is het geen doen om alles terug te lezen, dus als ik nu iets spannens heb gemist, kunnen jullie dat nog even herhalen???



Donderdag weer naar de gynaecoloog. Erg spannend. Ik heb geen bloedverlies gehad. Ben misselijk, alleen niet zozeer in de ochtend, maar met name voor de lunch en het avondeten en dat maakt me dan weer onzeker. Misschien ga ik morgen nog ff bellen of ze eerder een gaat heeft, niet om te drammen, maar je weet maar nooit en elke dag korter is mooi meegenomen!!! IN Frankrijk een paar hele leuke baby-dingetjes gezien maar heb nog niks durven kopen. Dat doe ik allemaal na donderdag wel!! Ik pas alleen bijna geen enkele broek meer, en dan niet alleen voor mijn buik, maar ook mijn benen en billen zijn een stuk dikker, echt enorm, kom geen broek meer in.



Meiden, ik zal kijken of ik snel een paar foto’s van de vakantie kan plaatsen!! Ben blij dat ik weer gezellig met jullie kan beppen!!!

Ha Britt, gezellig dat je er weer bent en fijn dat je het zo goed hebt gehad! :-*



Ik was ook nooit ''s ochtends misselijk hoor (tegenwoordig trouwens wel :roll: ) Ik was vooral eind van de avond misselijk in het begin, later ook de rest van de dag :mrgreen:

Maak je daar maar geen zorgen om, je hoeft helemaal geen last van ochtendmisselijkheid te hebben.



Hoeveel weken ben je nu trouwens? 7-8?

Donderdag ben ik 9 weken. Maar mogelijk een paar dagen korter gezien de echo bij 6 weken.



Alles goed bij jou?

Ha die Britt! Grappig zat me vandaag nog af te vragen wanneer jij weer terug zou zijn. En ja hoor daar is ze weer!

Welkom terug zou ik zeggen en fijn dat jullie zo’n lekkere vakantie hebben gehad! 8)



Verder maak ik me geen zorgen om je hoor; komt helemaal goed nu! :smiley:



Zo hier nu wel een beetje uitverhuisd. Nog genoeg uit te pakken natuurlijk, maar dat komt wel beetje bij beetje. Jemig wat kan een mens toch veel rommel verzamelen. Ik heb echt geen idee wat er allemaal in die dozen zit die ik allemaal in m’n handen heb gehad de afgelopen dagen :think:



Heb nog even een vraagje aan jullie creatieve geesten (en dat zijn jullie echt wel!)

Mijn beste vriendinnetje gaat vrijdag trouwen en nu moet ik nog iets verzinnen om te geven. Vind het zo moeilijk! Ze vraagt gewoon geld, maar ik ben getuige en wil dan toch wel iets anders geven dan alleen een envelop met inhoud.

Nu had iemand het pas over een digitale fotolijst met allerlei foto’s erop en dat vond ik op zich wel origineel. Moet dan alleen niet te duur zijn zodat ik haar ook nog geld kan geven daarnaast. Wat vinden jullie?

Of heeft iemand nog een ander briljant idee? Ben benieuwd!

Britt, welkom terug :dance: :-

Oh en wat klink je heerlijk zwanger meid. Hier hetzelfde als Marije: geen ochtendmisselijkheid, maar pas vanaf de tweede helft van de middag had ik het. Na mijn middagslaapje en de avond. Dus absoluut geen reden tot zorgen meis!

Wat fijn dat jullie vakantie zo geslaagd was :thumbup: En ja verrassing hier hè…3 zwangeren erbij :mrgreen: :thumbup:



Marije, wat klinkt dat grappig ‘gestoffer-en-blikt’ :mrgreen: Lekker gevoel hè als het weer schoon is! Ik ben trouwens erg benieuwd naar die witte kast, klinkt nl erg mooi!



Meiden, ik kruip op de bank. Manlief biedt zijn ‘schoot’ aan, gaat ie mij lekker kroelen in mijn haar en kan hij gewoon tv kijken. Vind ik heerlijk! Ik heb trouwens enorme buikpijn! Sinds vanmiddag al en beebje is ook giga druk! Echt extreem en dat doet dus ook zeer…

Misschien heb ik wel blaasontsteking, dus ik bel morgen de ha wel even. Moet sowieso bellen voor Aron. Arme ventje heeft nu 6 dagen al de kuur gehad en geen verbetering! Vanavond gewoon wer koorts, nog altijd aan de diaree en voelt warm gloeiend aan. Zijn billen zijn nu ook helemaal kapot :cry:



Nou, meiden tot morgen!

Liefs en een dikke kus van mij :-

Liekie, zie dat je postte terwijl ik typte :wink:

Fijn dat de verhuizing achter de rug is! Ik zal es meedenken over een origineel kadootje.

:-*

@britt, welkom terug meid

donderdag de echo alweer, lekker hoor zo snel

leuk om foto;s van je vakantie te zien



@marietje, gelukkig dat de sfeer in huis alweer wat beter is

is ook niets ruzie, ik heb er ook een hekel aan

nog uit de namen gekomen???

arme aron, hoop dat het gauw beter gaat met hem :hug:



@liekie, fijn dat de verhuizing erop zit

dat fotolijstje is wel erg leuk om te doen



@marije, jij bent druk bezig geweest zeg :thumbup:

hoop dat je dingetjes van mp allemaal lukken



wou er vanmorgen trouwens vroeg uit maar het werd half 1 :oops: :oops:

nadeel is wel dat ik dus nu nog echt niet moe ben haha

ik ga nog even verder wat tv kijken

@britt wrote:

Donderdag ben ik 9 weken. Maar mogelijk een paar dagen korter gezien de echo bij 6 weken.



Alles goed bij jou?




O wauw, alweer een week langer dan ik dacht!



Hier alles goed. Met R. en mij gaat het nu heerlijk! We zijn weer echt gelukkig samen :inlove: en geloven nu ook wel dat dit voort gaat zetten, en met de zw.schap ook alles goed. Moet nog wel vaak overgeven, da’s dan wat minder. Maar ik geloof dat ik nu kleine kriebeltjes in mijn buik begin te voelen :inlove: Heerlijk!



Maria, arme Aron :hug: Hoop dat ie snel opknapt! En wat rot dat je buikkie zo zeer doet… hoop maar dat het geen blaasontsteking is :-

O, lekker over je haar gekroeld worden, hier nog één die daar erg van geniet :smiley:



Ik zal proberen morgen een foto van die kast neer te zetten… heb helaas nog niks gehoor.



Liekie, ja, wat een rommel kon je dan tegen hè :wink:

Ik zal ook eens denken over een kadootje :think:



Meiden, ik ga gezellig doen met R.

Tot morgen!



:-

Jeetje deel 7 al weer? :dance:



Ik kom straks even terug om uitgebreid te reageren :-*

Goeiemorgen meiden,



Nog niet veel te melden… heb even 2 foto’s van de kast van marktplaats in ons sf gezet… Helaas niks meer op gehoord :?



Hé Britt, weet jij toevallig hoe je vanaf het station in Zwolle bij de Schuttevaerkade komt? Welke bus ik zou moeten nemen, of dat het goed te lopen is?



Kom later wel terug om verder te kleppen…



:-*

Wat een leuk nieuws lees ik !!



Sabine en Anijs van harte Gefeliciteerd !!!



Britt, ik ben blij te horen dat bij jou alles super gaat.



:-* Zasje

Heb de gyn gebeld of er nog eerder een plekje was en nou was het zo rustig door de vakantie dat ik vanmiddag mag komen.



Duimen jullie voor mij?? Moet om 15.50 uur!!