Novemberstoppers 2007 (deel7)

Heey meiden,



zo ik meld me ook ff in deel 7 alweer!! :mrgreen:



britt gezellig dat je weer terug bent!! :smiley: ik ga heeeel hard voor je duimen vanmiddag!! :pray:



marietje wat vervelend dat je zo’n last heb. Hoop ook dat t geen blaasontsteking is!! :hug:



liekkie fijn dat de verhuizing achter de rug is zeg. willen wel foto’s van je nieuwe huissie zien hoor!!! :wink:

Ik vind trouwens zo’n digitaal fotolijstje wel erg leuk! die zijn toch niet zo heel duur meer???



simba wat balen dat je cyclus zo van slag is. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt! :hug:



ilse wow nr2 al bevallen joh!! nog een paar weekjes voor jou meid. Wat gaat t hard!!



Zo meiden ons lijstje met niet-zwangeren wordt nu wel erg kort he!! :mrgreen: Ik hoop dat we snel dat lijstje helemaal niet meer hebben!!!

Ik ben trouwens nu ongi… bleh!! ik ga zo maar eens een pak koekjes open trekken :stuck_out_tongue:



xx

Ha meiden,



Britt, ik ga keihard voor je duimen…al heb ik er sowieso een heel goed gevoel over :pray: :-* Ga je wel meteen posten daarna?



Mell, geniet van je koekjes meid, dat mag hè als je ongi bent :wink:



Marije, wat heerlijk dat het zo goed gaat tussen jou en R.! Oh en ook nog kleine kriebeltjes voelen in je buik van je kleintje! Helemaal super :inlove:



Simba, succes met je laatste werkweekje! :-* Lekker toch dat je van 't weekend zo hebt kunnen uitslapen.



Hier valt de buikpijn weer mee. Aangezien ik woensdag toch met Aron naar de ha moet, neem ik dan evt nog wel een plasje mee. Ik denk echt dat het kwam omdat het kindje me helemaal beurs trapte :roll: En de ene dag dag heb ik er blijkbaar meer last van dan de andere dag.

Met Aron moet ik 2 dagen doorgaan met de ABkuur en woensdag langskomen om 15.50. Ik ben beneiuwd wat die 2 dagen zullen betekenen, aangezien hij nu al op dag 7 van de kuur zit en het nog geen verbetering geeft.



Nou, ik ga een broodje eten met Aron en daarna gaat hij lekker even slapen.

Vanavond eten we bij mijn schoonzus en de kids. Ze wilde een grote schaal taco’s klaarmaken :dance: :drool:



Toedeloe meiden!

Gelukkig dat je buikpijn minder is, Maria! En dat het bij Aron maar niet minder wordt zeg… jeetje, arme knul :hug:



Oe, een schaal vol taco’s is niet verkeerd :drool:



Britt, ik ga ook heel hard duimen, maar ga er ook vanuit dat het helemaal goed zit hoor! :hug: Al snap ik je onzekerheid maar al te goed na 2 miskramen :hug:



Hier wil R. dat ik de vk bel, omdat ik al 4 dagen onafgebroken migraine heb, en dat hoort niet bij mij… heb wel vaak hoofdpijn tijdens zwangerschappen, maar dan is het na het slapen altijd wel weer even over.

Ik zie nog wel… vind het allemaal erg verklaarbaar: alle stress van de afgelopen tijd, de nog steeds veel te korte nachten, hormonen daarbij…



De kast wordt niks denk ik, want er is al ver boven mijn bod geboden.

Ach, jammer, maar die van Ikea vind ik ook prima.



Wij gaan ook even lunchen, dan Benten en mama naar bed, Joris past dan op Elske, mag ondertussen tv kijken, met R. als standby, maar die is natuurlijk wel aan het werk boven. 8)



Kom later vanmiddag nog even buurten.



Knuf!

AAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!



ZOOOOOOOOOOOO SPANNEND DIT!!!





Sorry hoor!! Zal proberen vanavond op jullie te reageren!!

ilse, super weer een nieuwe deel! :thumbup:

spannend meid,volgende maand is het al zover. zo maf he! ik weet nog dat je toen schreef dat je zwanger was :mrgreen:

eigenlijk stellen 9 maanden niks voor he!



britt, welkom terug meid! :mrgreen: fijn om te horen dat de vakantie geslaagd was en dat het zo goed met je gaat. :thumbup:

ben je al uit aan het dijen? wow! :mrgreen:

veel succes strakjes,we denken aan je! :inlove:



liekie, dat trouwcadeau is inderdaad wel leuk om te geven. :smiley: weet even niet zo snel wat anders te bedenken. de tijd is ook kort he.

toen mijn zus ging trouwen heb ik onze jeugd samen, tot aan de dag van haar trouwen in dicht vorm op papier gezet. :slight_smile:

mijn toen malige schoonmoeder heeft het toen voor me gecalligrafeerd.

lijst erom en klaar! :thumbup: zag super uit en het hangt nog steeds bij mijn zus in de woonkamer. was best wel een emotioneel cadeau.



marietje, was het kroelen nog lekker?? :wink: hier nog zo eentje :mrgreen:

alleen heb ik een hub die er zelf zo loom van wordt dat die er van in slaap valt :wink:

hoe is het met je buik?



simba, balen meid, die cyclus van jou! :thumbdown:

hoop dat die snel wat stabieler gaat worden. :thumbup:



mell, heb je je koekjes al op meid :wink:

neem het maar ervan hoor. je kan het hebben! :wink:



marije, jammer van die overbiedingen op die kast. :?

maar als je tevreden bent met die van ikea is het toch ook goed he :mrgreen:



hier vanmorgen gebeld met moeders voor moeders. ik wordt morgen terug gebeld en dan maken we een afspraak. :slight_smile:

had nog gezocht naar het telefoonnummer van die vrouw die het 4 jaar geleden deed,maar volgens mij is die er mee gestopt. ik ga wel geen kilometers rijden met mijn urine :naughty: .ophalen doen ze hier niet omdat er te weinig animo voor is op zo,n dorp als hier helaas.

:?



ook maar meteen de ha gebeld. assisitente zei dat ik gelijk de verloskundige kon bellen om een afspraak te maken als ik 10 weken zwanger ben.

maar verteld dat ik daar niet heen wil, maar naar het ziekenhuis.

mischien kan dit niet en daar baal ik enorm van. :twisted:

ze gaat overleggen met de arts (een andere,de mijne is op vak.)

en dan kan ik morgen middag terug bellen. in principe moet het toch kunnen? ik heb de vorige keer een keizersnede gehad dus ik heb een indicatie.

als morgen blijkt dat ik toch naar de verloskundige moet ben ik niet te genieten :evil:

Hé meiden,



Bedankt voor jullie reacties. Sabine ook leuk wat jij hebt gedaan voor je zus! Enne, jij bent pas getrouwd, hebben ze voor jou nog originele dingen gedaan?



Britt, ik duim ook voor je hoor dat het goed is allemaal straks bij de gyn, maar zoals ik al zei ik heb er echt alle vertrouwen in nu!



Trouwens Sabine kan je niet gelijk gewoon naar de gyn bellen (of afdeling gynaecologie)? Als je toch al een indicatie hebt dan ben je daar toch al bekend of niet?



Marietje fijn dat je je weer wat beter voelt en tegelijkertijd balen dat Aron zich nog niet beter voelt :hug:



Jammer van de kast Marije, maar die kasten van Ikea zijn ook leuk. Trouwens heb nog bij Ikea gewerkt dus als je vragen hebt…



Mell nog lekker aan het smikkelen?

Heb je nog iets gehoord van de kijker? Hier nog weinig te melden. De bezichtiging ging wel aardig hoorde ik vanochtend :eh: Nou dat klinkt ook lekker enthousiast :?



En net als jij hoop ik ook dat we straks nog maar 1 lijstje hebben of anders 1 lijstje met zwangeren en 1 met de bevallen dames :wink:



Ilse bij jou schiet het idd al op. Spannend hoor!!



Simba hoe is ie vandaag? De ha al gebeld? Ik denk zelf ook dat je bmm gewoon gevoelig is hoor, maar wat duidelijkheid is beter natuurlijk! :hug:

liekie, ik hoor het morgen wel inderdaad. als ze morgen moeilijk gaan doen dan bel ik alsnog zelf naar het ziekenhuis. :wink:



wij zelf hadden voor ons trouwen niks origineels gekregen omdat we aan iedereen geld hadden gevraagd :wink:

het enige originele dat wij hadden was ons gastenboek in de vorm van onze wc deur :mrgreen:

ziet nog steeds leuk uit als je gaat plassen :thumbup:

Britt??? Hoe was het meis?



Ilse, alles goed met jou? Aan het bijkomen van je drukke weekend?



Simba, heb je de HA gebeld?



Liekie, klinkt idd niet erg enthousiast over die bezichtiging… hoop dat je snel het huis kwijt bent!

O en mss pb ik je nog wel even over Ikea!



Sabine, mss had je het weleens gezegd, maar wat is de reden dat je niet naar de vk wil? Hoop in elk geval dat je terecht kunt bij de gyn! :-*

Heb je nog wat leuks voor de beeb gekocht?





Ga snel eten opscheppen… ik ben weer eens laat

:oops:



Kussies!

Alles was goed!!! Ben vandaag precies 9 weken, dus nog een paar dagen kado ook!nce: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Reageer vanavond even weer! Eerst de mannekes in bed leggen. Misschien nog sporten, maar heb totaal geen puf…denk dus dat ik niet ga!! Komt wel weer!!

JOEHOE!!! Wauw, nog een keer gefeliciteerd Britt!

En nog een paar dagen kado ook! :dance: :dance: :dance:



En nu ga ik snel echt eten… maar moest nog even kijken of jij je al had gemeld :mrgreen:



:-*

hoi hoi



hier even korte reactie, moet opschieten zo naar mijn oma’s verjaardag



britt, super meid dat alles goed was :thumbup:



hier de ha nog niet gebeld kan niet op maandag moet morgen tijdens spreekuur bellen, vandaag wel weer wat bloedverlies weer heel even

nu wel raar want zou niet weten waar het nu van kan komen???



tot straks



dikke kus :-*

Joehoeoeoeoe Britt :dance: (ik maak even een rondedansje). Wat heerlijk meid dat alles goed is en helemaal dat je al 9 weken bent! Heb je ook een fotootje meegekregen? Ik vind het helemaal super voor je :-



Liekie, hoop dat je het huis snel kwijt bent hoor.



Simba, veel plezier bij je oma’s verjaardag. En wat vreemd dat je nu weer bloedverlies hebt. Ik ben benieuwd wat de ha ervan zegt. Ik hoop eerlijk gezegd dat ie je doorstuurt, gewoon om het eens goed in kaart te brengen.



Ilse, hoe is het met jou? Beetje bijgekomen?



Sabine, ik ben nu wel beneiuwd naar jullie wc deur :wink:

Ik hoop trouwens voor je dat je bij de gyn terecht kan meid :hug: Ik heb trouwnens ook meegedaan met MvM, beide keren. Maar hier werd het gewoon opgehaald.



Hier verder alles prima. Heb nu wel weer wat last van mijn buik, maar ik ga vanavond lekker relaxen. We hebben super lekker gegeten bij mijn schoonzus: gevulde taco’s en salade! Zo daar blijf je van eten… :drool:

Morgenochtend moet ik voor controle naar de tandarts en neem ik Aron voor het eerst mee. Ik benieuwd.



Fijne avond meiden :-


Marietje

Zo…ik ben ff wezen sporten. Maar het viel niet mee!



Maria, taco’s zijn ook inderdaad heerlijk!! Vervelend dat je last van je buik hebt. Misschien ben je te druk geweest vandaag??



Simba, balen zeg dat je menstruatie zo in het honderd is! Hopelijk kan de huisarts je wat verder op weg helpen!



Sabine, ik wil ook een foto van je wc deur!! Als je je foto’s naar mij mailt dan wil ik ze wel verkleinen en erop zetten voor je als je dat wilt…



Mell, je pak koekjes al op??



Verder kan ik nu niet terug lezen helaas. Ga even de herhaling van babyboom op de computer kijken!



Fijne avond allemaal!

da,s lief britt :inlove:



pb me dan maar je mailadres.

dan maak ik morgen nog even een foto van de wc deur en laat hem de hub erop zetten.

daarna zal ik je hem doorsturen en een paar van het trouwen en de vakantie.

de foto,s van de fotograaf komen eraan. moeten we nog steeds gaan uitzoeken. maar die man heeft alleen in de ochtend zijn zaak geopend en dan werken wij meestal.



hub heeft ook al aan geboden ze te verkleinen en erop te zetten,maar het komt er niet van. en het wordt nu wel eens tijd! :mrgreen:

simba, dat er maar snel een einde mag komen aan die onzekerheid voor jou :? ! wat een gedoe met die ongi steeds zeg! respect dat je er nog niet knetter van geworden bent meid! :thumbup:



marietje, morgen maak ik een foto van de wc deur en dan stuur ik hem,samen met wat andere foto,s door naar britt. die wil ze wel voor me verkleinen. lief he.



ben benieuwd of MvM ondertussen ook hier de flessen op komt halen of dat we er nog mee moeten gaan touren! :mrgreen:

is wel voor een goed doel he! :thumbup:



marije, onze verloskundige vond ik heel kil. hele jonge griet toen. net van school. deed met haar moeder samen de praktijk. telkens als ik op controle kwam was ze heel afstandelijk. heb een keer mijn moeder mee genomen en mijn kleine nichtje. schonk ze totaal geen aandacht aan. mijn nichtje mocht niet eens een beetje mee kijken en helpen zoals je dat vaker ziet op tv. dan mogen ze dingen aan geven of aan de hand van een pop laten ze zien hoe de baby ligt of zo.

toen het moment eindelijk daar was en bleek dat stijn in het vruchtwater had gepoept, liet ze ons alleen naar het ziekenhuis rijden. allebei angstig,niet wetende hoe en wat. en ik zat in een hevige weeen storm.

richard heeft als een gek gereden naar het ziekenhuis. levensgevaarlijk denk je later.

we hebben nog gevraagd waarom ze niet mee kwam en ze zei ,s middags te vertrekken op vakantie. nou en? het was half zeven in de ochtend. had je maar een vak moeten leren denk ik dan!

ze zei nog heel duf toen we weg reden: als je nog denkt me nodig te hebben dan bel je maar.

eenmaal thuis heeft haar moeder de bezoekjes af gelegd.dat was een fantastisch mens,maar helaas vorig jaar met pensioen gegaan.

ze zei nog dat haar dochter nog wel zou informeren hoe het met ons ging als ze terug zou zijn van vakantie. we hebben nooit meer wat gehoord. en ze weet dat ze fout is want als we haar tegen komen in het dorp, slaat ze snel een andere weg in of zo.

maar we denken wel te weten waarom ze zo tegen ons deed…wel lachen eigenlijk…

toen der tijd werkte richard nog op de bso. daar bleek dat de vader van 2 kindjes een verhouding zou hebben. hun moeder vertelde tegen richard dat het dus onze verloskundige was.richard wist ook dat zij met die vader samen op vakantie zou gaan naar frankrijk. nog geen paar weken daarna woonde die vader al samen met de verloskundige.

een schandaal natuurlijk voor zo,n dorpje,dat hou je liever stil.

maar toen ik op een keer met richard op controle kwam, vroeg ze volkomen onschuldig aan richard: waar werk jij eigenlijk?

dus richard: op de bso!

en meteen vroeg hij erachter aan: ga je eigenlijk nog op vakantie deze zomer?

ja, loog ze, met een paar vriendinnen hier naar zee! maar wij wisten wel beter!

ze werd zo rood he, ze wist niet waar ze kijken moest!

ze wist goed dat richard wist wat er zich afspeelde!

ze voelde zich dus totaal niet op haar gemak bij ons.

maar dat mag eigenlijk geen rol spelen bij jecontroles en je bevalling.

maar al met al vinden we dus dat ze niet die aandacht en het vertouwen aan je gaf,die je zo hard nodig hebt die negen maanden en op het moment zelf.

geen tweede keer meer dus voor ons!

Hallo allemaal



Marije: Ooooh, wat leuk de nestelkriebels. Je bent idd aardig aan de gang hé.



Britt: Welkom terug meid!!! Ben zo blij dat er geen bloedverlies is geweest, heb vaak aan je gedacht. maar volgens mij is dta kleine beebje heel flink aan het groeien hoor in mama’s buik.



Liekie: Die digitale fotolijsten zijn idd heel erg in hé voor de moment. Lijkt me idd een heel leuk en origineel cadeau.



Marije: Wat sneu dat Aron er nog niet door is En die pijnlijke buik herken ik ook. Ik heb dat nu ook al enkele dagen.



Britt: Blij om te lezen dat alles goed was bij de vk.



Simba: Veel plezier meid bij de verjaardag van oma. Wel sneu dat je cyclus eigenlijk een beetje door elkaar ligt hé. Ik ga hier voor jou heel hard duimen dat je binnenkort meer duidelijkheid hebt.



Sabine: Wat een nare ervaring zeg met die vk.

Zo, helemaal bijgelezen, klaar met reageren. En nu effe zelf wat vertellen hé. :mrgreen:



Wat een weekend hebben we gehad zeg. Man man man … bijna niet thuis geweest. :mrgreen:

Ja om ons te wassen en te verkleden. :lol: :lol:



Vrijdag was eht receptie op de wijk van mijn ouders (alles was telkens in een tent).

Rond 1u00 waren we thuis (denk ik). De zaterdag was Steve gaan werken en ben ik in de namiddag geweest naar de tent.

Daarna tegen 18u00 terug thuis en anderhalf uur later met Steve en Lucas terug in de tent. :dance: :dance:

Lucas sliep die avond bij oma (die als het ware naast de tent woont). :wink: Dus toen konden we effe goed doorzakken.

Rond 01u45 thuis (dus viel nog mee).

De zondag tegen 10u30 weer in de tent. :dance: :dance:

Was toen apperitief en eten en zo. Daarna rond 14u30 naar huis gegaan. Steve is toen nog ergens naartoe gegaan, ik ben thuisgebleven met Lucas (en heb gekuist :oops: :oops: ). Tegen 20u00 waren we terug in de tent. En toen zijn we er gebleven tot tegen twee uur of zo. :think: :oops:

Gisteren was de laatste dag. Toen zijn we tegen de middag naar mijn ouders gegaan om te eten en daarna richting de tent voor heel de namiddag en avond. :dance: :dance: Tegen 1u00 waren we thuis. :wink:

Best druk en laat weekend en Lucas die was gewoon telkens mee (behalve de zaterdag). Hij speelde er telkens met mijn nichtje en heeft zich rijkelijk vermaakt. :dance: :dance:

Deze ochtend heeft ie geslapen tot 11u00 :o :mrgreen: en is nu al de hele tijd buiten bij zijn papa. :wink:



Verder gaat het met mij en ons meisje heel goed. :inlove: :inlove: :inlove:

Ze heeft heel het weekend liggen schoppen tussen m’n ribben. :wall: :wall:

Maar verder mag ik niet klagen. Ik slaap goed en goef niet meer zoveel te plassen. :wink:



Vanavond moeten we nu bij onze gebuur gaan om te bb-qen. En ik die dacht dat we vroeg in ons bed gingen zitten. :roll: :mrgreen:



Fijne dag allemaal. :smiley:

Ooooh, het derde augustusbeebje is geboren. :dance: :dance:

Hai lieve meiden!



Ilse ~ Het wordt nu wel heel spannend en komt nu wel heel erg dichtbij heh voor jou nu het 3e augustus beebje geboren is! Heel erg spannend zeg!! En jullie hebben een lekker druk weekend achter de rug! Hopelijk kun je deze week alsnog een beetje rusten :wink:



Britt ~ Ik vind het zo ontzettend fijn voor je dat alles helemaal goed zit meid! Jouw beebje is gewoon heerlijk aan het groeien in jouw buik :dance:



Marije ~ Mag ik wat van die nestelkriebels? Ik heb nu al een paar weken totaal geen zin om iets te doen in huis. Ik vind het verschrikkelijk, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten :? Ben benieuwd of je net zo gaat “kuisen” als Ilse!



Simba ~ Heb je inmiddels al een afspraakje kunnen maken met de huisarts? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis, dit is ook niets zo :hug:



Sabine ~ Wat een verhaal zeg met die verloskundige. Daar wordt je niet vrolijk van. Ik kan je dan ook geen ongelijk hebben dat je haar niet meer wilt!



Mell ~ Ik hoop voor jou dat je ook weer snel verder mag meid! En hopelijk heb je dan gewoon gelijk in de “eerste” ronde een positieve test in handen :wink: :pray:



Alle andere meiden die ik vergeten ben een dikke :-*

Ik ben gewoon echt lui de laatste weken meiden! Ik kan me er niet toe zetten om iets te doen in huis en ik kan me er haast niet toe zetten om achter de pc te gaan zitten :lol: Gelukkig zit ik iedere dag op werk wel achter de pc (zoals nu) zodat ik toch nog lekker mee kan lezen en hier en daar eens kan reageren. Hebben de zwangere dames daar ook last van gehad in het begin van de zwangerschap?



Verder voel ik me wel goed, buiten het moe zijn en mijn pijnlijke borsten mag ik echt in mijn handen klappen :clap: Ik heb verder nergens last van.



Langzaam aan zijn we nu een beetje rond aan het kijken voor spulletjes voor de beeb, we hebben al een mooie “kinderwagen” gezien. De kinderwagens hier zijn iets anders dan in NL. We hebben de kinderwagens met die bakken wel waar de baby in kan liggen, alleen zijn die hier haast onbetaalbaar. Hier noemen ze het een travel systeem, het is een wandelwagen met een maxicosi erop…ik kan het moeilijk uitleggen, ik zal even een voorbeeld plaatsen:





En zoals hieronder gaat de maxicosi dan op de wandelwagen… Een beetje vaag, maar heel erg populair hier:





Verder wilde ik nog even kwijt dat wij hier op werk aan employee of the month doen. Als je als employee of the month gekozen wordt, dan krijg je een cadeau bon van $ 50, die je overal kunt gebruiken. Nu had een vrouw hier op werk dat gewonnen en zij gaf hem gisteren aan mij en zei dat ze graag wilde dat ik die bon zou gebruiken om iets moois te kopen voor de beeb! :smiley:



Zo en nu weer genoeg over mij… :wink: