Novemberstoppers 2007 (deel7)

rebecca, leuke spullen hoor! :thumbup:

en wat ontzettend lief van die vrouw om jou die bon te geven :inlove:



hier vandaag de huisarts terug gebeld. ik moest maar even de verzekering bellen om te vragen of gehele controle in het ziekenhuis wel vergoed werdt.

gelukkig bleek het van wel.(vanwege de keizersnede van vorige keer)

heb maar meteen een afspraak gemaakt in het ziekenhuis. je kan nooit vroeg genoeg zijn he! :mrgreen:

die assistente moest er mee lachen dat ik al zo vroeg belde.

10 sept. heb ik de eerste controle! :wink:

nog heeel ver weg,maar goed.

hij staat!! :thumbup:

Rebecca: Ik heb dat lui en moe gevoel gehad tot rond de 12 weken of zo. daarna kwam de energie en voelde ik me super!!! :wink:

Wat super zeg van die vrouw van je werk. Euh hoeveel is dat dan ongeveer in euro’s?? :oops:

Jaaaa, zo’n kinderwagen heb ik hier ook al één of twee keer gezien. :wink:



Sabine: Toch wel helemaal leuk hoor dat de echo vaststaat. En ach … juli is al bijna voorbij, augustus gaat ook wel vliegen en voor je het weet zijn we september. :wink:



Pfff … ik moet eigenlijk ook nog eens langs bij de cm (zorgverzekering). Effe zien of alles van hospiltalisatie in orde is en of ik in orde ben met al mijn papierwerk. :oops: Misschien dat ik vrijdag ga, dan is Steve gaan werken en kan Lucas bij oma blijven. :wink:



Verder loop ik flink te klooien met de etiketten voor de adressen.

Het is al geheel tegen mijn zin dat ik etiketten maak met de adressen. Ik schrijf dat veel liever zelf. :wink:

Maar aangezien ik langs geen kanten die enveloppen te pakken krijg en het toch begint in te korten. Ben ik voor alle zekerheid begonnen met etiketten te maken.

Stel je voor dat ik plots beval, pfff … dan heb ik geen tijd om nog 150 enveloppen te schrijven. :roll:

Dus ja … als de etiketten er liggen en ik beval is het enkel maar een kwestie van opkleven. :mrgreen:

hoi hoi meiden



kom vanavond uitgebreid terug maar ga zo eerst even eten koken

en de vouwwagen luchten



heb vanmiddag tijdens spreekuur telefonisch contact gehad

met ha.

hij dahct dat er nog een restje van de mk in mijn baarmoeder zit en dat er beetje bij beetje uitkomt

eigenlijk wou hij dat ik naar de gyn ging voor een echo en alsnog een curretage maar omdat hij dacht dat het ook nog weinig was heeft hij me nu eerst een kuur (primolot) gegeven, wat ook heel mijn baarmoeder zal reinigen, dit gaan we nu dus eerst proberen!

weet 1 ding wel mocht het ooit nog een keer gebeuren, ( :pray: echt van niet) maar dat maar gelijk een curretage want deze nasleep is echt 3x niks en duurt me veel te lang

nu duimen dat de kuur werkt :pray:



een heel verhaal zo even snel :wink:

Zo nog even voordat ik Aron op bed leg.



Britt, knap dat je toch nog bent wezen sporten gisteren!



Sabine, jeetje wat een verhaal van je vorige vk. Snap dat je haar niet weer wil :naughty: Maar gelukkig kun je bij de gyn terrecht en al wel op 10 september! Toen ik dat las dacht: oeps dan hoef ik nog maar 4 weken :o



Ilse, welkom terug na je enerverende weekend. Tjonge, jullie hebben genoten zeg :o :thumbup: Ik ben een beetje dement :oops: , maar was het nou de tent van de kermis? Het klinkt wel gezellig, maar of ik het zou volhouden? Nu weer rustig aan doen hè :wink:

O en enveloppen schrijf ik ook liever zelf. Ik wil ze eigenlijk deze week gaan bestellen. Succes met je etiketten :thumbup: O ja, veel pleizer met je bbq vanavond!



Rebecca, ik herken dat gevoel ook van je nergens toe kunnen zetten. Tot ongeveer de 13de week. Dus het komt wel weer terug hoor :wink:

Bij ons kun je ook de maxicosi op het onderstel van de kinderwagen zetten. Dat deed ik nog wel eens als ik geen zin had om helemaal de bak erop te zetten, als we even de stad ingngen. Of als Aron in de maxicosi in slaap was gevallen. Ziet er wel leuk uit hoor.

Leuk hè om al te snuffelen :thumbup:

O en wat gaaf trouwens van die vrouw op je werk!



Simba, tjonge wat een staartje krijgt jouw mk zo zeg :hug: Vind het echt rot voor je! Persoonlijk vind ik het wel vreemd dat je ha niet eerst een echo laat maken, voordat hij ‘zomaar’ met die pillen begint. Hij kan toch niet telefonisch zien dat er een rest zit (ookal klinkt het wel heel waarschijnlijk). Heb je dat nog gevraagd?



Zo, nu ga ik Aron op bed leggen. Hij heeft lingo ‘gekeken’. Hij gaat altijd meeklappen en moet dan enorm lachen :mrgreen:

Liefs, Marietje

Hey, ik mis Marije vandaag :think:

@Marietje wrote:

Hey, ik mis Marije vandaag :think:




Hiehier… :mrgreen:



Alles ok, gewoon hard gewerkt vanmorgen, vanmiddag gerust en met de kinderen en met de blokhutjes (again) bezig geweest… Straks zelf nog wat eten (kinderen hebben net p.koeken op) en hoop dat ik nog tijd heb om te komen buurten… anders vast een dikke knuf en tot morgen!



Hihi Ilse, ik miste je al, heb voor de zekerheid vandaag extra vaak op mijn mobiel gekeken :lol:

Simba, jeetje zeg. Wat een ellende!! Ik kan me zo goed voorstellen dat je er flink van baalt momenteel! Hopelijk helpt deze kuur en zat er inderdaad nog een restje, dan ben je er nu van af en kan je er weer tegenaan. Maar anders misschien toch gewoon een echo laten maken bij de gyn, beter wat duidelijkheid dan deze onzekerheid volgens mij!

Sterkte en een dikke knuf voor jou!!



Ilse, jeetje wat veel kaarten stuur je!! EN een etiket kan toch ook hoor! Wat een druk weekend heb jij gehad zeg…nu even lekekr bijkomen.



Sabine, wat een vreemde verloskundige. Ik zou daar ook niet graag meer heen gaan. En voor je het weet is het 10 sept.



Rebecca, die wagens zijn inderdaad dan wel wat anders. Maar als iedereen daar zo mee loopt dan doe je inderdaad gewoon mee denk ik. Maar ik vind ze er wel leuk uitzien en ook bij ons kan je inderdaad de maxicosi er gewoon opzetten.



Marietje, Aron dus een echte Lingo fan, grappig hoor!



Ik ben vanmorgen even wezen shoppen en heb een positiebroek gekocht. Een mooie spijkerbroek, maar wel knetteduur. Maar ik pas gewoon niks meer en ik durfde steeds niets te kopen, maar ik moest echt wel. De meeste broeken die ik had zijn niet meer zo mooi namelijk. Mensen zien ook gewoon aan me dat ik zwanger ben, zo’n enorme buik heb ik al. Had ik de vorige keren ook trouwens. Ik zal zo ook maar eens een banner maken. Tja…moet positief zijn en er gewoon van uit gaan dat het goed gaat. Las alleen weer van die akelige verhalen op internet bij vrouwen die bij 9 wkn een goede echo hadden en bij 12 wkn niet meer. Soms word ik echt gek van mezelf, dit soort dingen moet ik ook gewoon niet gaan opzoeken. Ik heb trouwens de vk ook gebeld omdat ik de echo bij de gyn had. En ik mag over twee weken komen voor een intake en krijg dan weer een echo, erg leuk en ook aardig vind ik!

Nou genoeg over mezelf…

Hey Marije, wil het een beetje lukken met die blokhutten? Ben erg benieuwd naar het resultaat!

Hey die banner is wel raar. Mijn uitgerekende datum is 24 februari zoals de gyn zei en ik was gisteren 9 wkn. Scheelt dus een dag???

Daar is Marije alweer :mrgreen: Ik wou al zeggen, die kan toch geen dag zonder ons :think: :lol:



Britt, inderdaad positief denken hoor! De kans dat het mis gaat na 8 weken en na het zien van een kloppend hartje is zooooo klein. En ja, die verhalen zijn er wel op internet, maar er zijn veeeeeeeel meer positieve verhalen hoor meid, waarbij het gewoon goed gaat. Ik ben inmiddels benieuwd naar je 1ste buikfoto :wink: En wb je banner: heb je rekening gehouden met schrikkeljaar? Dat was bij mij namelijk ook ‘een foutje’ in de berekening.

Je banner ziet er super uit :dance: Wauw en over 2 weekjes weer een echo! Gaaf hoor :thumbup:



Ik ga lekker bankhangen.

Doeidoei :-*

Ik zet mijn banner gewoon zoals het is, dan maar een dag eerder uitgerekend!! :wink:

hoi hoi



daar ben ik weer!!!



@britt, mooie banner meid :thumbup:

en super dat je over 2 weekjes weer een echo krijgt

heb je voor ons ook een fototje we willen jou kleintje wel even zien hoor :wink:



@marietje, hihi die aron met lingo :lol:



@marije, wil het allemaal lukken met de blokhutjes???



@ilse, wat een leuk en druk weekend heb je gehad

vanavond lekker bbq, en dan lekker uitrusten :wink:



@rebecca, wat een mooie wagen ziet er wel erg leuk uit

en wat lief dat jij die bon hebt gehad



ik weet ook niet waarom ik de echo niet eerst heb gehad

maar moet eerlijk zeggen dat ik liever dit eerst wil proberen

en dan pas een curretage want daar zit ik ook niet echt op te wachten

begreep dat ze dan nog steeds wat kunnen laten zitten



hier vanavon de vouwwagen uitgezet

heb er nu wel zin in even helemaal weg, heerlijk!!!



nou meiden duik snel mijn bedje in

tot morgen :-*

Simba ~ Lekker zeg! Komt wel dichtbij nu! Nog eventjes en jullie kunnen er even tussenuit! Geniet er maar van hoor meid!



Britt ~ Super banner :inlove: Kan me voorstellen dat je wel wat huiverig was, maar het gaat echt helemaal goed komen meid! We zijn overigens maar een paar dagen na elkaar uitgerekend. Jij de 24ste en ik de 21ste van februari!



Marije ~ Die blokhutjes weten wat heh bij jullie thuis :smiley: ben benieuwd naar het resultaat als het allemaal geregeld is!



Eindelijk hebben we hier een lekkere hoosbui met onweer!! Het is al weken rond de 35 graden of hoger en ik loop dus ook al weken in een korte broek en nu barst het net toch los!! Af en toe is dat ook wel eens lekker!! Ik wou alleen dat ik thuis was ipv op werk, dan zou ik alles even lekker tegen elkaar open gooien

@Simba83 wrote:

ik weet ook niet waarom ik de echo niet eerst heb gehad

maar moet eerlijk zeggen dat ik liever dit eerst wil proberen

en dan pas een curretage want daar zit ik ook niet echt op te wachten


Hey meis, ik bedoelde eigenlijk ook niet meteen een curetage, maar een echo voordat je met die pillen begint. Ik bedoel, da's ook niet niks lijkt me: het reinigt wel je hele bm op een 'kunstmatige' manier. Lijkt mij dat een ha toch eerst zéker moet weten dat er idd resten zijn achtergebleven.
Maar nu ben ik bang dat ik onrust zaai en dat wil ik helemaal niet...sorry als je me nu 'vervelend' vind :oops: Ik ben miss een beetje bezorgd en neem het zekere voor het onzekere.

Hey Britt en Rebecca, jullie zijn idd vlak na elkaar uitgerekend. Wat leuk!

Ik ga nu gauw mijn bedje opzoeken, ik wilde vanavond eigenlijk vroeg naar bed :roll: Heb Aron 3 keer huilend wakker gehad en hem uiteindelijk maar een zetpil gegeven. Hij slaapt nu, maar om half 12 moet ie zijn kuur nog voor de nacht....hopelijk slapt ie dan weer lekker door.

Tot morgen :-*

marietje, ik begrijp goed wat je bedoelt meid

en vervelend vind ik je al helemaal niet! :-*

maar aan mijn temp kan ik zien dat ik geen ei in al die

weken heb gehad en als mijn bm niet schoon zou zijn zou ik die nu na ruim 9 weken allang gehad moeten hebben!

ik dnek dat mijn ha denkt dat er wel wat in moet zitten nog

maar goed het is ook een aparte vent en vertrouwen doe ik hem ook niet helemaal :oops: :silenced:

Ik ben natuurlijk ook geen medicus, alleen een bezorgde KoKgenoot :wink: Ben blij dat je me niet vervelend vindt :wink: :-*

En nu ga ik echt slapen… :eh:

en zou ik die echo ook bij de vk kunnen krijgen of alleen maar bij de gyn???

en het klinkt misschien ook heel stom maar ik kan ook helemaal niet voor een echo deze week alle dagen tot 18,00 werken en er is gewoon geen vervanging en maandag op vakantie :think:



meiden ik twijfel ook ernorm (al voor jou berichtje hoor marietje)

ik ga toch is kijken of ik mijn vk kan bellen morgen

Ik denk dat je die echo alleen bij een gyn kunt krijgen, ik denk nl dat het een inwendige echo is. Maar ik weet niet of een vk dat ook doet.



Oh Aron is weer wakker…ik ga de pc uitzetten…sh*t

Goeiemorgen lieve meiden…



Poeh, ik moet niet al te vaak een dagje wegblijven… dan wordt het zo lastig om overal op te reageren :mrgreen: :-



Sabine, wow, wat een verhaal over je vk! Kan me zo goed voorstellen dat je liever naar de gyn gaat! :hug: Gelukkig kan dat dus en staat inmiddels de eerste afspraak :smiley:



Ilse, wauw, wat een feestelijk weekend hebben jullie gehad! :smiley:

Leuk om te lezen! Dapper hoor, dat je tussen al het feestgedruis door nog energie hebt gehad om te poetsen :clap:



Yo, wat een kaartjes versturen jullie zeg… denk dat wij nog niet 1/3 halen van wat jullie gaan versturen :mrgreen: Okay, nu kennen wij ook vrij weinig mensen en hebben we een kleine familie.



Rebecca, ooo dat futloze herken ik zo… is bij mij eigenlijk nooit overgegaan… Daarom vind ik het ook erg lastig dat ik inmiddels wél last heb van nestelkriebels, want ik blijf zo moe, heb er gewoon niet echt de energie voor. Maar ik heb me hier de eerste tijd ook onwijs schuldig gevoeld omdat ik me gewoon nergens toe kon zetten. :hug:



Wat ontzettend lief van je collega om die bon aan jou te geven!

En wat heerlijk hè, om al naar babyspulletjes te kunnen kijken! :smiley:



Simba, meissie, ik hoop dat het na die kuur beter gaat! Vind het ook wel een beetje vreemd dat je die kuur zomaar zonder controle echo krijgt :think:

Nou, als je baarmoeder helemaal schoon is, dan op naar de positieve test hoor! :hug: :-




Mell, sorry, vraag ik je wanneer jullie er weer voor kunnen gaan… vergeet ik er vervolgens op te reageren :oops: Hartstikke goed hoor, dat je afwacht wat de arts zegt! Het is zo belangrijk dat je lichaam er klaar en sterk genoeg voor is :hug: :-* Hoop dat je groen licht krijgt van de arts!



Britt, jaaaa, de banner staat er! Mooi hoor! :-*

En gaaf, je eerste positiebroek! Ben ook benieuwd naar de eerste buikfoto hoor! :smiley:

Fijn dat je over 2 weken nog een echo krijgt!



Maria, en is Aron snel weer in slaap gevallen?



ZO, nu eerst dit even posten, daarna verder :stuck_out_tongue:

Ben ik weer 8)



Jaaa, de blokhutjes. Nou er zit eindelijk schot in hoor! We hebben een keuze gemaakt, straks rondkijken bij de verschillende leveranciers, waar ie het goedkoopste is en dan maar bestellen.



Britt, weet niet of jij dat nog had meegekregen, maar het wordt uiteindelijk zo dat Joris op zolder een hutje krijgt en dat de kleintjes bij elkaar op de kamer van Joris komen. De kamer waar de kleintjes nu liggen wordt dan babykamer. Twee blokhutjes in standaard maat passen gewoon niet op zolder. En om ze nou op maar te laten maken… Beetje kostbaar wordt dat.



Maar goed, deze wordt het. Er past net geen standaard bed in,dus die ga ik zelf maken, en er past nog wel een werkplekje in. Verder krijgt hij de rest van de zolder als hang-speelplek.

We wilden eerst een groter hutje kopen, maar die zou dan voor het hele raam komen en dan ben je gewoon al je daglicht kwijt…