Novemberstoppers 2007 (deel7)

Officieel is dit dus ook geen blokhutje maar een berging.

En dan ga ik daarna uitzoeken wie voor niet al teveel geld onze vaatwasser in de keuken kan aansluiten… Het wordt zwaar om 3x met een krat vaat te trap op en later weer af te lopen… wat zal het schelen als dat ding gewoon in de keuken staat.

Daarna nog een bakfiets en een wieg uitzoeken en dan hebben we het belangrijkste geregeld.

Jemig, wat is Elske chagrijnig… ze is ook veel te vroeg wakker de laatste tijd :roll: Ze klaagde vanmorgen ook over keelpijn… hoop niet dat ze weer ziek wordt :pray:

Gisteren dus de keuken gepoetst… o, wat heerlijk dat ik dat nu ook elke week doe, scheelt zoveel werk :mrgreen: (jaja, schandalig dat ik dat eerst niet elke week deed :oops: :mrgreen: )

Voor vandaag nog geen concrete plannen. Morgen dus naar Zwollen, naar de musuemboot en vrijdag is R. extra vrij, mss dat we dan eens gaan winkelen? :think: :mrgreen:

Ga even brood smeren voor de kinderen.

Kom later wel buurten.

:-*

Zo, heb mijn afwezigheid van gisteren wel weer goed gemaakt hè, met mijn aantal berichten van vanmorgen 8)

Hey wat een rust dames…op de gezellige berichtjes van Marije na :wink:

Nou Aron heb ik gisteren toch maar een zetpil gegeven nadat hij 4 keer krijsend wakker was geworden en wat denk je…slaapt vervolgens heerlijk de hele nacht tot 7 uur door! Toen de papfles gehad en verder geslapen tot 9.15 omdat ik hem maar wakker heb gemaakt. Arm manneke heeft denk ik toch veel last van zijn oortjes gehad gisteren. Ik ben blij dat ik vanmiddag met hem bij de ha moet zijn. Ben benieuwd wat die zegt, na 9 dagen ABkuur…

Marije, weet je dat ik ook nu pas een goed beeld heb van wat je bedoelt met een ‘hutje voor Joris’ :oops: Erg hè. Maar het ziet er wel gaaf uit. Wat een origineel idee. Hoe ga je dat plaatsen? Ik bedoel, kan dat gewoon los op de grond staan, of moet je dat bevestigen. En ga je helemaal zélf een bed maken :o :clap:

Nou, dat was een makkie zo reageren…alleen Marije had maar gepost :wink:

Voor alle andere meiden een :-* (en voor Marije ook hoor :wink: )

Ja, wat een stilte hier hè…

Jeetje, 9 dagen een kuurtje gehad… Menneke toch :hug: Wel fijn dat ie uiteindelijk toch goed heeft geslapen.

Ja, dat hutje kan gewoon zo op de vloer van de zolder geplaatst worden. Bij dit hutje zit ook een houten vloer in, dat is niet bij alle hutjes zo, maar wel zo lekker natuurlijk!

In eerste instantie gaat Joor op een matras op de grond slapen (vind ie ook cool :roll: 8) ) en als ik er tijd voor heb wil ik idd zelf een bed maken… Nooit eerder gedaan, maar dat lijkt me een leuke uitdaging. Ook niet zo heel moeilijk denk ik :think:

Maarre… hoe gaat het met de rest?

Is het trouwens bij jullie al lekker weer? Hier nog een dikke grijze wolkenlucht, hoop dat het vanmiddag wat opklaart.

Ga even de vaat doen en lunchen met de kids.

:-*

Goeienamiddag dames,

Simba: Wat goed dat er verder gekeken word hé. Want idd als er iets is blijven zitten, is het beter om je baarmoeder nu mooi te krijgen hé. :hug:

Marietje: ben ook wel benieuwd naar wat de huisarts te zeggen zal hebben. :wink:

De kermis was idd in een tent. Eenhele grote tent en daar was dan iedere keer iets te doen. Een playbackshow, bekende zangers, … en rond de tent stond de kermis. :wink:

Marije: Wat een leuk blokhutje zeg en idd slapen op een matras op de grond is cooooooool :mrgreen:

Hier net mijn borstvoedingspyjama’s toegestuurd gekregen. Ze passen goed en ze liggen al klaar om gewassen te worden. :dance: :dance:

Steve heeft de maxi-cosi, het badje en de kinderwagenbak naar beneden gehaald, die ga ik straks effe in een sopje zetten. :wink:

De lakentjes zitten nu in de wasmachine en dat zal dan waarschijnlijk één van de laatste wasjes zijn. :wink:

Er begint schot in de zaak te komen. :mrgreen:

hier nog steeds een grijze lucht :?

vanmorgen op het werk de verwarming aan gehad :wink:

zit nu ook met een dik vest te rillen :eh:

stijn wil zo graag zijn nieuwe badje uit proberen en de waterbaan.

hoop dat het morgen wel lekker warm wordt zoals ze voorspellen. vandaag klopt er geen hout van :?

is er iemand waarbij wel de zon schijnt?

buiten rebecca om dan he! :smiley:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hierrrrrrrrrrrrrrrrr :dance: :dance:

Is hier ook 26 graden. :dance: :dance:

Buikfoto’s in ons sf :wink:

Ilse, wauw, je bent er echt bijna klaar voor! Spannend allemaal hoor!

Sabine, hier ook een dikke grijze lucht, de hele dag :? Maarre… hoorde dat we volgende week een hittegolf krijgen… geloof niet dat ik daar zin in heb :shifty:

Zo, wat heb ik vandaag veel gedaan :liar: De vaat en een boodschappenlijstje gemaakt, jaja… 8) Wel even lekker geslapen vanmiddag. Toch fijn hoor, dat R. zoveel thuis werkt. :dance:

Hm, heb vorige week mijn nagelknipper gesloopt… nu heb ik veel te lange nagels… Hoop dat de supermarkt nieuwe nagelknippers verkoopt (en dit was weer een heerlijk onzinpraatje :mrgreen: )

Ga eens even lekker prutsen met een tekenprogramma waar ik niks van snap. :wink:

Hoe gaat het met de andere meiden?

Dikke knuf voor iedereen!

O Ilse, je hoeft niet te zeggen wat het wordt, maar zijn jullie uit de namen gekomen? (hihi, je mág natuurlijk wel zeggen wat het wordt… wij houden onze mondjes wel dicht :silenced: :mrgreen: )

ilse heeft zon…geluksvogel!! :mrgreen:

@Cathy S. wrote:

Sabine, hier ook een dikke grijze lucht, de hele dag :? Maarre… hoorde dat we volgende week een hittegolf krijgen… geloof niet dat ik daar zin in heb :shifty:

Ik weet al zeker dat ik daar geen zin in heb. :shifty: :shifty:

@Cathy S. wrote:

O Ilse, je hoeft niet te zeggen wat het wordt, maar zijn jullie uit de namen gekomen? (hihi, je mág natuurlijk wel zeggen wat het wordt… wij houden onze mondjes wel dicht :silenced: :mrgreen: )

:mrgreen: :mrgreen: Ik denk het wel. :wink:

laat die hitte golf maar komen! jjiiieeeeeehaaa!! :mrgreen: :mrgreen:

@sabine2 wrote:

laat die hitte golf maar komen! jjiiieeeeeehaaa!! :mrgreen: :mrgreen:

:hand: :hand: :hand: :naughty: :naughty: :naughty:

Het begint hier te overtrekken … waarschijnlijk onweerswolken. :shifty: :shifty:

Het meot nog even wachten hoor. heb net alle onderdelen die ik kon wassen van de maxi-cosi en de kinderwagenbak buiten gehangen om te drogen, dus nu nog even geen regen. :pray: :pray: :pray:

Alles ruikt terug fris. :dance: :dance:

En weer zijn we een stapje verder. :dance: :dance:

Het is hier vandaag wel heel rustig zeg!

Marije ~ Mooi hutje is het geworden zeg! Hopelijk vinden jullie snel de goedkoopste leverancier zodat er wat schot in de zaak komt te zitten :wink:

Ilse ~ Fijn zeg dat de pyjama’s binnen zijn en de laatste wasjes er aan zitten te komen. Ik kan nog steeds niet geloven dat het er al bijna op zit voor jou. Nog eventjes en jullie hebben jullie kleine meid in de armen :inlove:

Marietje ~ Lekker dat Aron toch nog even door heeft geslapen! Arm ventje :hug:

Sabine ~ De verwarming aan gehad? Dat klinkt inderdaad alsof jullie wel wat van ons warme weer kunnen gebruiken 8)

Gisteren avond heeft het zo ontzettend gehoosd hier met hele zware onweersbuien en nu is het weer stralend weer! Vanacht was het daardoor wel snikheet en benauwd… :roll:

oke…dan alleen maar een hittegolf rondom mijn huis :wink:

ik slaap al nachten met extra dekens en sokken aan in bed :eh:

moet het heet hebben als ik in slaap val! :mrgreen:

ja, was wel lachen die verwarming aan op het werk :mrgreen:

omdat het eigenlijk hartje zomer is nu,waren we hem vergeten uit te draaien na een tijdje.

het gloeide binnen! vond ik niet erg! :wink:

Jaaa, we sturen allemaal de hittegolf naar Sabine 8) :lol:

Hihi, ik slaap bloot en heb het dan nog te heet :wink:

O jee… Marije de planner is weer eens te laat met koken… :shifty:

zoeft weg