kooooom maar kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar kom maar…op met die hitte!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
heb zelfs niet gezweet tijdens mijn bevalling! hahaha!
lag daar met ijskoude voeten!
volgens richard hoeven ze me als ik dood ben niet in te vriezen! dan blijf ik vanzelf wel koud! ook handig!
Vanochtend was het hier ook niet zo mooi maar vanmiddag wel. Konden de kids mooi buiten spelen en ik een beetje hangen. PPpfff, heb echt nergens puf voor. Normaal hebben we alles van de vakantie de volgende dag al wel opgeruimd, maar nu nog steeds niet…
En het mag van mij ook wel wat warmer, maar echt niet te warm!!!
Ilse, het schiet inderdaad op voor jou!! En je bent lekker bezig met wassen.
Sabine, ik ben ook zo kouwelijk vaak. Kan misschien nu ook wel erger zijn door je zwangerschap.
Marije, ik lees nu pas je vraag of ik weet met welke bus je kan. Ik had ook geen idee dus kon je ook niet helpen. Is het nog gelukt?? Je was toch vandaag naar Zwolle?
hoi hoi
@marije, wat een mooi blokhutje
dat wordt wel een hele mooie kamer voor joris zeg!!
@rebecca, de temperaturen zullen bij jullie wel enorm hoog zijn of niet
@britt, lekker dat je kids lekker buiten konden spelen en jij zo ook kon bijkomen
@sabine, jij zo’n koukleum meid
ik zit ook nog onder mijn plaid op de bank
heerlijk lekekr warm
@ilse, heerlijk dat alle spulletjes lekker fris zijn
is het nog droog gebleven
en goed dat jullie uit de naam zijn, ik ben wel benieuwd hoor!!!
ik ga toch morgen beginnen met de kuur
na 10 dgn moet er een bloeding optreden binnen 4 dgn
en dan na de bloeding wil ik sowiezo een echo
kijken of het nou echt schoon is
nog 2 dagen werken en dan vakantie
maandag vertrekken we voor een paar dagen naar duitsland
heerlijk zo’n zin in, lekker relaxen!!!
en daarna de verjaardag van vriendlief en nog een paar leuke daagjes in de planning om weg te gaan verder lekker veel thuis
nou meiden ik duik mijn bed in
deze drukke week is wel heftig
:-*
Ha meiden,
even gauw een ego-berichtje, kom morgen uitgebreider reageren op iedereen.
Hier vanmiddag met Aron bij de ha geweest. De oorontsteking is weg, maar de ha vertrouwde de klachten niet. Hij vond het toch een signaal dat Aron die temp blijft houden. Dus overlegd met de kinderarts en ik heb nu een verwijzing voor de KNOarts. Volgens de ha wordt het: knippen van de neusamandelen en buisjes. Pff, zielig, maar ben wel blij dat de ha het gewoon serieus aanpakt. Trouwens, vergroote neusamandelen zijn meteen een verklaring voor Arons kwijlprobleem. En daar was ik wel blij mee! Nu wet ik tenminste waar dat vandaan komt!
Morgen zal ik het ziekenhuis bellen voor een afspraak en hopelijk zijn we dan snel verlost van de problemen (incl de eeuwige slabben )
Ik ben erg moe en heb weer veel harde buiken, dus ik ga zo lekker slapen.
Liefs, Maria
truste marietje, en hopelijk is aron hier straks erg mee geholpen :thumbup:
simba, eindelijk wat schot in je ongi verhaal he!
hopelijk kun j e snel overnieuw beginnen
Hééé goeiemorgen meissies!
Yesserdeyes! Ik ga zometeen het hutje bestellen! :dance: Is dat mooi afgerond!
Sabine, :lol: :lol: :lol: handig hoor, dat ze voor jou tegen die tijd geen koeler nodig hebben :mrgreen:
Britt, we gaan vanmiddag naar Zwolle… moet nog even googelen om te kijken hoe ik bij die kade moet komen, maar dat komt ongetwijfeld goed! :-
Heerlijk Simba, bijna vakantie! Nog ff doorbijten en dan genieten en ontspannen maar! Hoop dat de kuur je goed schoonmaakt en dat je cyclus dan weer normaal is. :hug:
Maria, wel fijn dat het probleem van Aron nu aangepakt wordt :hug: Hoop dat jullie snel bij de kno-arts terecht kunnen.
Hier vanmorgen even hard aan het werk en dan vanmiddag lekker met Joor er op uit! Heb er zin in!
Kom tussen de bedrijven door nog wel ff spieken.
:-
JOEHOE!! HUTJE IS BESTELD! Over 4 weken wordt ie bezorgd!
Hallootjes allemaal,
Pfff wat is het me warm. Ik ben maar naar binnen gekomen, buiten is het niet te doen. :wall: :wall:
Marije: Super dat het hutje al binnen 4 weken geleverd word. :dance: :dance:
Marietje: Fijn dat ze verder kijken, niet zo leuk het knippen, maar als ie er maar mee geholpen is hé. :hug:
Simba: het kort nu echt in hé voor jou … en dan heerlijk genieten op vakantie. :dance: :dance: :dance: :dance:
Hier is Lucas buiten aan het spelen, Steve die is het gok van de geiten aan het kuisen en straks ook het kot van de kippen.
Ik ga een beetje rondwaggelen. :mrgreen:
Heb deze morgen neiuwe handdoeken gekocht voor in het ziekenhuis, die zitten nu in de was en van zodra ze klaar zijn gaan ze de koffer in.
Heb ook een klein koffertje gekocht voor mijn beauty spulletjes. :lol:
Oh en wat verf en twee schildersdoeken voor in de babykamer.
Ga daar vandaag misschien mee beginnen (zou er graag Hello Kitty op schilderden voor in de kamer van ons meisje). :inlove:
goeiemorgen allemaal
even snel een knuffel voor jullie :-*
zo mijn laatste dagje werken en dan VAKANTIE!!!
:dance: :dance: :dance:
tot vanavond
Woehoeeeeeeeeeeeeeeeee Simba werkse en daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan … genieten van je vakantie :dance: :dance:
Straks boodschappen doen, Steveke heeft gisteren vrienden uitgenodigt om te komen bbqen. :wall: :wall:
Is al weer warm buiten, dus denk niet dat ik vandaag veel doe. :roll:
simba, succes met je laatste werkdag
we tellen met je af :mrgreen:
ilse, moet je nou nog gaan rennen om alles voor de bbq te fiksen? :?
waarom laat je manlief niet rennen als hij er zo laat mee komt?
ik had de mijne een tas mee gegeven en een boodschappenbriefje :thumbup:
doe rustig aan meid!
britt, mag ik je nog steeds wat foto,s sturen om te verkleinen? :oops:
manlief wilde het erg laat gisteravond nog doen toen ik vertelde dat jij het ook wilde doen
gezegd dat ik nu lang genoeg heb gewacht en dat iedereen graag foto,s wil zien. hij voelde zich een beetje gepikkeerd! hahaha! mannen! :think:
net de fotograaf gebeld of we eindelijk eens onze trouwfoto,s kunnen komen uitzoeken. is die weer op vakantie! :?
zometeen hebben we ons eerste jubileum,hebben we nog geen foto,s! :mrgreen:
Je mag zeker de foto’s nog mailen!!
Ilse, niet te veel rennen jij!! Niet goed voor je!!
WIj gaan misschien ook wel aan de bbq vanavond. Maar het schijnt te gaan regenen vanavond :? . Nou ja, dan kan het altijd nog in de pan.
Ga zo maar eens boodschappen doen!
Oooh, ik ren niet hoor, ik waggel :lol: :lol: :lol:
Manlief kan de boodschappen niet doen, die is gaan werken. :wall: :wall:
Maar hij zei dat ie me wel ging helpen vanavond. Te hopen voor hem … anders geen seks meer tot zes weken na de bevalling. :snooty: :snooty: :shifty: :mrgreen:
o jee! serieus dreigement voor de man van ilse :mrgreen:
is te hopen dat die de handjes laat wapperen dan vanavond! :mrgreen:
britt, zal wat foto,s sturen van de vak. en de bruiloft en de wc deur.
@Ilse81 wrote:
Te hopen voor hem … anders geen seks meer tot zes weken na de bevalling. :snooty: :snooty: :shifty: :mrgreen:
:think: Wat ben jij mild Ilse :silenced: :lol:
Nee hoor geintje, ik hoop dat hij zeker gaat helpen en dat jullie gewoon lekker genieten!
Simba…joehoeoeoeoeoe, je werkweek zit erop :dance: Nu lekker genieten meid :thumbup:
Briit, de weersvoorspelling bleek vanmorgen al niet meer te kloppen, het zou ineens toch de hele dag droog blijven :roll: Niets zo veranderlijk als…juist, het weer.
Hopelijk genieten jullie lekker van de BBQ!
Sabine, ik ben beneiuwd naar je foto’s :thumbup: Hoop dat jullie ook gauw bij de fotograaf terecht kunnen.
Hier gaan de avonden en nachten weer beter met Aron, al blijft hij die hogere temp houden. We hebben nu in elk geval een afspraak bij de KNO staan: 7 augustus en dan gaan we verdere afspraken maken. Ik ben benieuwd.
Vandaag ben ik met Anne en Juud en de kids (mede okt.'06 mama’s) naar een recreatieplas geweest. Voor een indruk: ik heb net de foto’s geplaatst bij de oktober 2006 dreumessen. Maar voel je niet verplicht hoor.
We hebben in elk geval genoten! Bij thuiskomst lekker met Aron in bad geweest, daarna pannenkoeken opgewarmt (morgen doen we weer gezond :oops: ) en Aron ligt nu heerlijk te slapen.
En moeders gaat relaxen

:-* Marietje
Hé lieve meiden!
Wat een rust hier de laatste tijd… heeft vast met de weersverandering te maken
Ilse, o gaaf, je gaat weer schilderijtjes maken! Ben heel benieuwd naar het resultaat!
En is alles gelukt met de BBQ? En heeft Steve zijn straf verdiend of heeft ie hard meegeholpen :lol: Hihi, als ik zo’n straf voor Reinoud zou verzinnen zou ie me vierkant uitlachen :mrgreen:
Simba, YES, VAKANTIE! Heerlijk meis, lekker bijkomen en genieten! Jullie boffen met het weer!
Britt, nog gebbqt? Hoe is het met de misselijkheid?
Maria, fijn dat de nachten beter gaan, maar wat vervelend dat Arons temp zo hoog blijft :?
En ik voel me zeker niet verplicht, maar ga wel snel even fotootjes kijken, leuk!
Gisteren een gezellige dag met Joor gehad. Het museum zelf was leuk, maar hadden we in een half uur wel bekeken. (zal morgen even foto's plaatsen) Daarna nog even naar de stad gelopen, even wat winkels bekeken en bij v&d wat gegeten en gedronken, toen weer met de trein naar huis.
Vandaag vrij weinig gedaan. Beetje een off day.
R. heeft een glijbaan in elkaar geknutseld van een oude commode... Heel simpel en dat ding zal het niet eindeloos houden, maar voor nu hebben ze reuze lol :lol:
Ik ga nog even lekker bankhangen.. Heb onwijs veel last van mijn pootjes.. Mmm, mss even een bak water regelen en daar lekker in poedelen met mijn poezelige pootjes 8)
Fijne avond, meiden!
:-*
simba, ben je je vakantie in aan het luiden :dance:
@Cathy S. wrote:
Hihi, als ik zo’n straf voor Reinoud zou verzinnen zou ie me vierkant uitlachen :mrgreen:
:lol: Ewout ook...die zou zeggen: hahaha, daar straf je jezelf minstens zo hard mee :lol:
Maar gaaf Marije dat je dagje met Joris gisteren zo leuk was! Ben benieuwd naar de foto's. Hoe is het met je voetjes? Die bak water is geen gek idee, ga ik ook nog even doen :thumbup: En dan lekker naar bed, luistren naar de regen en de nieuwste Kinderen lezen :thumbup:
marietje, kan je foto,s elders op het forum niet vinden. ( van die dreumesen :mrgreen: )