heeey meiden
ja hier eindelijk VAKANTIE :dance: :dance:
pfff vandaag een dag gedraaid van 6.45 tot 18.15
heb het nu wel eventjes gehad…
daarna nog even naar de ikea gereden en daar nog wat
campingspullen opgezocht
morgen alles inpakken en dan lekker weg
maaar mijn laptop gaat mee en er is internet :mrgreen:
dus ik hoef jullie niet te missen :thumbup:
sorry meiden heb jullie stukjes wel gelezen maar ik weet het niet meer
hoop morgen op mijn gemakje even te kunnen zitten en te reageren
voor nu zoek ik mijn bedje op
slaap lekker simba! :thumbup: wat een lange dag ja :eh:
en alvast een heeeeele fijne vakantie gewenst meid! geniet ervan :inlove:
Simba, rust maar lekker uit meis :hug:
Sabine, heb je linkje gevonden?
marietje, ja hoor! gevonden! :thumbup:
leuk dat dat groepje zo hecht is! :mrgreen:
leuke foto,s ook! 8) lekker kliederen met modder! :dance:
Ja Aron vindt water echt een feest! Hij zou het liefst zo het water inrennen met kleren en schoenen aan… :lol: Maar aan het strand heb ik geen kind aan hem. Moet hem alleen soms bij andere mensen wegplukken, omdat hij daar dan even vriendlijk ‘hawoo’ gaat zeggen :inlove:
Hey slaap lekker, ik duik d’r ook in
SImba, een hele fijne vakantie!!! En wat goed dat je ons niet hoeft te missen! Of beter gezegd, wij jouniet!!
Marietje, wat een gezellige foto’s. Ziet er heerlijk uit!!
Hier gaat het wel goed. Heb alleen enorme hoofdpijn en keelpijn. Lijkt wel of dat de laatste weken steeds terug komt!
Ik moet dinsdag weer voor het eerst werken. Zit nog een beetje met een probleempje. Of ik moet heel goed mijn buik weten te bedekken (wat op zich wel moeilijk is omdat ik altijd een platte buik heb en dan redelijk aangesloten shirtjes draag, of ik moet het gewoon gaan vertellen (maar wacht liever nog twee weekjes tot de laatste echo), of ik moet ze maar gewoon laten gissen en verder niks vertellen… Tja…
stijn vindt water ook leuk maar moet altijd eerst even de kat uit de boom kijken :mrgreen:
op mallorca vond die het in het rubber bootje leuk,maar zelf helemaal in het water…ho maar! :naughty:
alleen zijn voeten en zijn bips mochten nat worden.
hoop dat die op kort termijn wel wat vrijer wordt in het water,vooral als die straks zwemlessen moet gaan volgen. :mrgreen:
britt, dilemma inderdaad :think:
ik zou zeggen: laat gaan die banaan
ze komen er toch ooit achter. en je hebt er altijd eentje tussen met een extra gevoelsspriet voor zwangere vrouwen :mrgreen:
je moet niet gespannen gaan werken. trek aan wat je lekker zit en dan zie je wel. mischien denk jij wel: iedereen ziet het! en is er geen haan die er naar kraait!
maar je hebt nog tot maandagavond de tijd om er over na te denken. :thumbup:
Britt, herkenbaar ‘probleem’… Ik kon het deze keer écht niet meer verbergen vanaf 9 weken. Of ik moest me ineens heel anders gaan kleden: wijde shirts enzo, wat ik dus normaal ook niet draag.
Ik ben er vrij relaxed mee om gegaan en vanaf 10 weken (toen we in elk geval al een goede echo hadden gehad) heb ik het wel verteld, maar alleen aan de collega’s met wie ik toen werkte zeg maar. Dus nog niet een ‘algemene’ mededeling. Als er naar gevraagd werd (wat toch niemand durfde ) was ik wel open.
Je bent maandag al 10 weken hè en je hebt een goede echo gehad. Ik snap nog wel je reserves hoor, maar je zou ‘gewoon’ kunnen gaan werken en mocht er naar gevraagd worden, het gewoon vertellen.
Hebben jullie nog geBBQed gisteren?
Sabine, leuk dat Stijn ook van water houdt…maar dan alleen zijn voeten en bibs nat mochten worden :lol: Ik ging zelf ook gewoon aan de waterkant zitten en dan kwam Aron er lekker bijzitten.
Maar voor hetzelfde geld vindt onze beeb water helemaal niks. We hebben met Aron wel ‘mazzel’, want die vindt gewoon niks ecg met water: douchen, haren wassen maakt hem allemaal niet uit.
Nou, ik ga een broodje eten en dan even een tukkie doen. Ik kan vandaag slecht tegen de warmte, ben snel duidelig en ‘het vliegt me aan’ zeg maar. Dus nu sleep ik steeds een ventilator achter me aan 8)
Ewout is lekker boodschappen aan het doen en gaat straks nog dweilen :thumbup:
Doeidoei :-*
Ik zie het inderdaad allemaal wel.
Ik zit een beetje in de stress. Ik dacht ik ga niet weer zeuren op kok, maar ik kan het toch niet laten. Heb sinds afgelopen maandag, sinds de echo een zeurende buikpijn. Het is niet heel erg heftig maar wel constant aanwezig. Ik heb dit de hele zwangerschap niet gehad en nu zit ik in de stress. BBLLLEEEEHHHH!!! Ik wou dat ik in mijn vingers kon knippen en we twee weken verder waren en weer een echo hebben gehad.
SOrry hoor, moest het ff kwijt! :oops:
marietje, ja, bij de volgende ga ik meteen op baby zwemmen of zoiets. dat die meteen watervrij wordt :mrgreen:
wilde ik met stijn toen ook doen maar met mijn keizersnede liep dat allemaal wat anders. nog lang na pijn gehad.
Hey Britt, ik denk dat het het oprekken van je bm is hoor meid. Ik heb dat ook gehad en het voelt als menstruatiepijn hè. Heel irritant, want het maakt meteen zo onzeker.
Weet je, als je onrustig hierover blijft, zou ik als ik jou was maandag even de vk bellen en vragen of je langs kan komen. Zeker met je voorgeschiedenis van 2 mk’s. Stress is namelijk nog minder voor je beebje, dus gewoon vragen of je even langs mag komen! :-*
@sabine2 wrote:
marietje, ja, bij de volgende ga ik meteen op baby zwemmen of zoiets. dat die meteen watervrij wordt :mrgreen:
wilde ik met stijn toen ook doen maar met mijn keizersnede liep dat allemaal wat anders. nog lang na pijn gehad.
Lijkt me ook heerlijk babyzwemmen!
Hoe voel jij je verder?
britt, gewoon doen wat marietje ook zegt! :thumbup:
en zorgen maken is niet goed hoor :mrgreen:
marietje, voel me eigenlijk ( nog) kei goed :thumbup:
mag niet klagen. alleen wat pijn aan de buitenkant van mijn borsten maar als dat alles is
maar ben ook pas 5 weken. mischien komt het allemaal nog… :think:
heb ook geen steekjes en trekken meer in de buikstreek.
voel me nog niet echt zwanger eigenlijk
dinsdag komt een mevrouw van moeders voor moeders. dan mag ik dus weer een testje doen. ( test 5 inmiddels! :mrgreen: )
denk steeds dat ik mischien dat hormoon niet meer in mijn lijf heb omdat ik me eigenlijk heel normaal voel.
als die test dinsdag 2 streepjes geeft dan ben ik weer een stapje verder
Ja dat is altijd weer heerlijk zo’n bevestiging, een positieve test! :thumbup: Het stomme is dat ik ook altijd een beetje zenuwachtig was voor die MvMtests :eh: Maar ze waren altijd keipositief! Bij jou ook hoor dinsdag :thumbup:
En nu ga ik echt gauw een broodje eten hoor meiden…ik KoK te lang volgens manlief…
Misschien moet ik maandag gewoon de vk bellen inderdaad. Maar ik wil niet weer zeuren…Ik vond het al zo super dat ik over twee weken nog een echo krijg. Verder voel ik me ook nog zwanger, maar ik had totaal geen buikpijn en nu dus wel. Misschien moet ik er wat meer vertrouwen in hebben. Maar ja…makkelijker gezegd dan gedaan. Voor een ander weet ik het altijd zo goed maar voor mezelf niet!!! Gelukkig heb ik jullie om af en toe tegenaan te zeuren. Mijn man wordt ook alleen maar onzeker van mij!!
Sabine, ik heb je gemaild trouwens!! Ik heb met THijmen ook op babyzwemmen gezeten. Met RUben niet omdat ik toen ook Thijmen had en niet elke week oppas wilde regelen. Maar ze zijn beiden waterratjes moet ik zeggen. Ik denk dat ik nu wel weer ga babyzwemmen, als de beeb drie maandjes is gaat Ruben ook naar school en dan moet het dus allemaal wel lukken denk ik.
Hey,
Sorry hoor, ik kom alleen maar even klagen.
Belde de dame van de drukkerij me op. De kaartjes en enveloppen zijn binnen … maar … ze kan de drukwerken niet doen.
Ze is ziek, heeft rie weken in het ziekenhuis gelegen en zo en durft nu niet met zekerheid te zeggen dat ze de kaartjes kan klaar hebben. Dus ik heb alles meegekregen en mag op zoek achter een nieuwe drukker.
Ik ben op … gebrokken en kapot.
Ben nog gaan wandelen met Lucas, mocht ik niet gedaan hebben, want ik weet nu met mezelf geen blijf.
Lucas speelt heel flink buiten, ik denk dat ik me straks effe bij hem zet en enveloppen ga schrijven. :roll:
britt, hoop hier ook inderdaad dat het baby zwemmen onder de schooltijden valt :mrgreen:
dat zou handig zijn.
ilse, wat een pech wat een pech! :?
maar het gaat zeker goed komen.laat je niet gek maken he!