Novemberstoppers 2007 (deel7)

Dikke knuffel voor jullie!

Eentje extra voor Ilse, meid wat een pech! Ik kom absoluut dit weekend nog schrijven hoor, maar heb het nu ff veeeel te heet.

:-* :-* :-*

Jaaaa, morgen gaan we naar het zeetje :dance: :dance: :dance: :dance: We gaan 's ochtends vertrekken, dan beetje wandelen aan de dijk. 's middags picknicken en dan naar sunparcs gaan zwemmen. :dance: :dance: :dance:

Het zal een beetje mijn zinnen verzetten. van die domme kaartjes :oops: :wink:

lekker ilse 8) :thumbup:

geniet maar lekker! :mrgreen:

heeey meiden

@ilse, :hug: wat een pech meid met die kaartjes

ga morgen maar lekker ontspannen aan de zee

en met de kaartjes komt het daarna helemaal goed!

@britt, ben het met marietje eens overleg even met je vk

straks als je je kindje zlef kan voelen en horen (heb je zo’n apparaatje???)

dan krijg je vanzelf meer vertrouwen :-

@marietje, heb de foto van je middagje bekeken en het zag er gezellig uit

leuk dat jullie zo met elkaar kunnen afspreken enzo

@sabine, dinsdag moeders voor moeders leuk!

voor de rest een knuff :-

hier vandaag haasten vliegen en rennen

alles is nu gekocht (denk ik)

en nog een paar broeken gekocht

en wat alle spullentjes voor de camping

ga nu lekker bankhangen!!!

doeggggggggggggggg :-*

Hey meiseks,

Britt, goed dat je de vk even belt. En niet steeds zeggen/denken dat je zeurt hoor meid, ik snap ontzetetnd goed je onzekerheid en ik weet zeker de andere meiden ook! Het zal onwijs botsen tussen je gevoel en verstand op dit moment: je wílt wel vertrouwen hebben, maar dat luky soms gewoon niet :hug:

En natuurlijk wil je je man er niet ‘gek’ mee maken. Dus daarom ‘heb je ons’ :wink:

Dus als je morgen nog 1000 keer je onzekerheid kwijt wilt, dan doe je dat wel hè!

Ilse, voor jou ook even een dikke :hug: Wat ontzettend balen van die kaartjes zeg! Is het een éénmans zaakje dan? Het komt vast goed, alleen zat je hier niet op te wachten…

Geniet lekker van je dagje morgen meid!

Marije, knuffel terug meid :-

Sabine, je brengt me op een idee :thumbup: Mij leek babyzwemmen nl ook leuk, maar dacht wel 'hoe ga ik dat dan met Aron doen :think: ’ Maar nu jij het over schooltijden hebt, zit ik te denken dat Aron vanaf dat ie 2 wordt (14 okt) 2 ochtenden naar de peuterspeelzaal. Hopelijk kan ik dan met beebje gaan zwemmen :thumbup:

Vanmiddag heb ik opgepast op mijn neefjes van 7,6 en 3. Mijn schoonzusje moest werken en aangezien haar oppas op vakantie is, pas ik soms op. Ik kan met de oudste 2 goed afspraken maken, dus het was prima te doen! Ewout kwam ook met Aron na zijn slaapje.

Zo leuk: ik heb met de jongens een fruit-shake gemaakt en daarna mochten ze met Ewout op een grote oude krant dop-pinda’s pellen.

En na het eten gingen we toetjes versieren :thumbup: 't Is echt leuk om hun koppies dan te zien.

Bij thuiskomst gauw Aron gebadderd en in bed gelegd. Tjonge, wat zweet dat ventje zeg! Is vanmorgen nog met mij wezen douchen, maar hij was kleddernat op z’n koppie. Nu helpt Ewout me gelukkig met alles, dus samen waren we snel klaar.

En relax ik met een bakje koffie!

Straks m’n voetjes maar weer omhoog leggen…zooooooo dik :roll:

Fijne avond meiden :-

Hey Simba, groot gelijk dat je nu gaat relaxen! Gaan jullie morgen vertrekken? (of had je dat al gezegd :oops: )

In elk geval: geniet er lekker van!!! Na alles van de afgelopen tijd heb je dat wel verdiend!

marietje, wij gaan maandagmorgen weg

wat een leuke dingen doe jij allemaal met aron en je oppaskids :thumbup:

Pfff, lees net verdrietig nieuws bij ‘mijn’ oktober 08 mama’s…

Eén van de beebjes is zaterdag met 27 weken geboren en vecht voor zijn leventje :cry:

Er zijn bij de okt.mama’s al ‘te veel’ vlindermama’s :cry:

Simba, ik vind het idd leuk om dingen met de kids te doen, ze verdienen het ook hoor. Mijn schoonzusje is alleenstaande mama en de jongens gaan dus eigenlijk nooit op vakantie. Ze genieten hier echt van!

@Marietje wrote:

Pfff, lees net verdrietig nieuws bij ‘mijn’ oktober 08 mama’s…

Eén van de beebjes is zaterdag met 27 weken geboren en vecht voor zijn leventje :cry:

Er zijn bij de okt.mama’s al ‘te veel’ vlindermama’s :cry:

jeetje wat een verdrietig bericht :frowning:

Ja, ik zit nu echt voortdurend naar het beeldscherm te staren. Bij ‘arm om je schouder’ is een topic voor ze geopend en daar zie je ook 2 fotootjes van een prachtig, klein mannetje!

ben net even naar het topic geweest

wat een mooi mannetje is het zeg

hoop dat hij zich hierdoor heen vecht :pray:

voor jou ook knuffel marietje :hug:

marietje, heftig zeg :? het zal je maar gebeuren…

hoop dat je inderdaad straks dan met de kleine kunt gaan zwemmen :wink:

Ik zit inmiddels met Aron op schoot…het noodweer is hier losgebarsten :shock: Echt spookachtig nu hier!!! :eh: Auto’s stoppen aan de kant vanwege de zeer heftige regen en de lucht is non stop verlicht door de bliksem…

Simba thanks…

@sabine2 wrote:

marietje, heftig zeg :? het zal je maar gebeuren…

Idd, dat zijn dingen waar je liever niet aan denkt...

ben ook even naar het topic over gestapt. :?

wat een hummeltje. hopelijk gaat die het redden :kaars:

marietje, dan hebben jullie nu ons weer :wink:

wij hadden het rond de klok van acht. :mrgreen:

hier is de rust weer terug gekeerd inmiddels.

Hier is de regen gelukkig weer voorbij, dat klettert namelijk hard op Arons schuine raam. Nu alleen nog onweer en heel veel lichtflitsen…

Maar ik ga Aron er weer inleggen.

Sabine, volgende keer mag je dit soort weer wel een andere kant opsturen hoor :wink: Ik is heel bang voor onweer :oops:

oeps! sorry marietje :wink:

ik vind onweer wel gezellig.

ben er niet meer bang voor sinds we in 1993 die aardbeving hebben gehad hier in limburg :?

dat was pas heftig :mrgreen:

hoop er nooit meer eentje te hoeven voelen :wink:

Jeetje, o ja, dat herinner ik me nog wel van die aardbeving.brrr, dat lijkt me ook eng!

Lief dat jullie ook hebben gepost bij het topic van Duncan :-*

kom even melden dat ik weer terug ben van vakantie, kom van de week wel even uitgebreid lezen, we gaan nu lekker een tukkie doen :zzz: (heb van 08.30 tot 20.30 in de auto gezeten met een paar pauzes…)