Novemberstoppers 2007 (deel7)

Goeiemorgen meiden,

Gisteravond nog een heel bericht getypt… zet ik even later de pc uit :wall:

Wat een naar bericht bij de oktobermama’s. Ik zal aan het kindje denken en heel hard hopen dat het goedkomt :pray: :kaars:

Ilse, wat ontzettend vervelend van de kaartjes! Maar meis, het komt goed hoor! Jullie hebben toch al een kaartje uitgezocht? Het meeste werk is al gedaan dan joh! :hug:
En geniet vandaag heerlijk van je stranddagje :dance: Lekker even ontspannen!

Britt,je mag ons zo vaak je wilt "lastig vallen" met je zorgen. Meid, het is zo begrijpelijk. Ik kan me niet voorstellen dat je vk het niet begrijpt.

En over vertellen op je werk... Tja, ik ben van het vroege vertellen, ten eerste omdat ik het niet voor me kan houden, ten tweede omdat het bij mij steeds ook zo vroeg te zien is. De kans dat het mis gaat na die goeie 9 weken echo is zo ontzettend, verschrikkelijk klein...

Simba, lekker joh, morgen weg op vakantie! Geniet er van! (hihi en lekker voor ons dat daar internet is :mrgreen: :-* )

Ellen, welkom terug van vakantie. Hoe hebben jullie het gehad?

Maria, wauw, wat doe je leuke dingen met de kinderen! Kan me voorstellen hoe je dan geniet van die lieve, enthousiaste koppies :inlove:

Ga eerst even dit posten... Kom zo terug :wink:

Daaarrrrr ben ik weer! 8)

Gisteren een heerlijk lummeldagje gehad. We hadden gewoon een echte weekenddag! :dance: R. is eigenlijk de hele dag beneden geweest, heeft het hobbelpaard voor de kids in elkaar gezet, we hebben samen lekker buiten gezeten en genoten van de kinderen en eind van de dag met z’n tweeën even boodschappen gedaan. :inlove:

Vandaag maar weer wt harder werken in huis.

O, en gisteravond ging het spoken hier joh :shock: Het werd gewoon zwart buiten. Hihi, we hebben snel de stoelen voor het raam gezet, het gordijn zo wijd mogelijk open gedaan en even genoten van het ruige weer. :lol:

We misten nog wel de mooie bliksemschichten… het was alleen heel erg aan het weerlichten :angel: En dat gerommel, klinkt altijd zo gezellig vind ik!

Nah ja, 't was beter dan een tv-avondje :mrgreen:

Morgen een bus zien te huren, 9 augustus ga ik dan met mijn broertje naar Ikea, het een en ander ophalen :dance: Het is dan wel de verjaardag van Joor, maar die vieren we een dag daarna.

Meiden, ik kom later nog even buurten.

Fijne dag vandaag en smelt niet weg :wink:

Anijs, ben je weer terug? Hoe heb je het gehad?

Liekie, Mell, Rebecca, Zasje, hoe gaat het met jullie?

:-*

Goedemorgen!

Zo hier ben ik ook weer! Beetje druk geweest afgelopen daagjes…

Marije, lekker zo lummeldagje toch?! Ik had gisteren een gedwongen lummeldagje; moest ff bijkomen van het alcoholgebruik geloof ik :oops: :doh:

Ilse balen van die kaartjes… Maarre vandaag ff lekker genieten hoor! 8)

Komt idd wel goed joh!

Britt ik begrijp je onzekerheid. Vind dat als het je echt dwarszit dat je dan de vk moet bellen hoor! Beter een x teveel gebeld dan te weinig denk ik dan maar. Ze moet het maar gewoon begrijpen toch?!

Enne je zeurt dus helemaal niet!

Over dat vertellen trouwens; ik vond het vorige x ook moeilijk om te moeten vertellen (van die curretage), maar ben nu toch blij dat ik het heb gedaan (wel maar aan een paar mensen hoor). Dat maakt het voor de volgende x ook makkelijker. Als het misgaat is het rot natuurlijk, maar dan zijn er ook wat mensen die begrijpen hoe je je voelt.

En nog ff voor de duidelijkheid: het gaat goed komen nu hè!!!

Simba, lekker vakantie! 8)

Wij zullen er dus niet veel van merken aangezien je hier gewoon zal zijn! :mrgreen:

Ellen, beetje bijgekomen van de reis?

Heftig Maria van Duncan. Hoorde vrijdag ook van iemand over een tweeling die veel te vroeg geboren was. Ze waren ook 26 of 27 weken en vechten nu ook voor hun leven. Erg hè! Hoop dat die hummeltjes het redden :pray:

En ik denk dat je neefjes enzo graag bij jullie op bezoek komen. Het klinkt altijd als 1 groot feest voor ze! Leuk hoor!

Ook leuke dat jullie van de okt’06 mama’s met elkaar afspreken. Wonen jullie toevallig bij elkaar in de buurt?

Sabine fijn dat je je zo goed voelt. En op naar de test voor MvM!

Hier donderdag :evil: :evil:

Wel weer balen natuurlijk, maar ben ook wel blij dat ik m’n lijf toch nog wel een beetje aanvoel. Want had het donderdag ook verwacht en dat klopte dus.

Had toch wel weer een beetje hoop, want had woensdag een beetje roze afscheiding (had ik vroeger nooit met m’n ongi) en voelde ook wel wat steekjes enzo. Wat dat aangaat voel ik dat nu dus niet meer goed aan haha, maar goed m’n borsten voelde ook niet steviger ofzo dus eigenlijk wist ik het misschien ook wel. Kijken of m’n cyclus nu weer normaal wordt. Moet wel zeggen dat ik nu nog steeds wel steken voel enzo af en toe. 't is denk ik toch nog wat beurs van binnen ofzo. 4 aug heb ik nog een afspraak staan bij de gyn en daar ga ik denk ik gewoon naar toe. ff alles controleren :wink:

Verder lekker druk geweest. Vrijdag ging m’n vriendinnetje natuurlijk trouwen en donderdag zouden 2 vriendinnetjes en ik bij haar slapen dus dat was ff heftig de dagen ervoor. Foto’s zoeken in de chaos voor dat digitale fotolijstje (vonden ze overigens erg leuk; ze hadden er al naar staan kijken zelf), inscannen van de foto’s en op dat lijstje zien te krijgen (dat laatste zat ik nog donderdagavond op m’n werk te doen…), spullen bij elkaar zoeken voor de bruiloft. Aangezien ze het eten bij haar in de tuin deed, moesten we de tuin gereed maken voor de gasten en werd ik samen met de ceremoniemeesters aangesteld om de gasten van drinken te voorzien enzo. Was dus een lekker druk dagje, maar echt heel leuk! :smiley:

Vandaag maar eens ff hier wat gaan doen, want gisteren moest ik echt bijkomen! Was wel ff blij met dat onweer hoor, want het was superbenauwd hier binnen. Es kijken hoe dat vandaag wordt!

Dikke :-* allemaal!

Jullie zijn allemaal wel heel erg lief!!! Ik weet nog niet of ik de vk ga bellen, voel me nog op en top zwanger dus wat dat betreft lijkt het allemaal wel goed te gaan. En ik heb geen krampen en geen bloedverlies. Misschien wacht ik nog even, bellen kan altijd nog!! En ik kom er niet onderuit om het te vertellen dinsdag op mijn werk denk ik, ik zie wel.

Reageer snel weer op jullie!! Ga nu even mijn mannetjes van buiten plukken. Die genieten van de frisse lucht, maar de hele buurt geniet van hun en ik denk dat de slapende buurtjes dat niet zo fijn vinden…[/quote]

mees, welkom terug :mrgreen:

wow! lange zit in de auto zeg! rust maar lekker uit! :wink:

marije, leuk morgen naar ikea! :thumbup: daar blijft je vast en zeker nog meer aan de vingers plakken! :smiley:

liekie, balen meid, van je ongi :evil:

gebruik jij ook ovulatie testjes of niet?

britt, en?? zijn je buren al wakker! :eh:

Sabine ik gebruik geen ovulatietesten. Ik had steeds een perfecte cyclus van 28 dagen en nu dus wel een week langer, maar ik had wel 2 weken voor m’n ongi meer afscheiding en daaraan dacht ik m’n ei te herkennen. Dat klopte dus wel. Hoop nu gewoon weer op 28 dagen of helemaal niet natuurlijk!

Hé Sabine, kan je je banners niet onder elkaar krijgen?

Ben nu steeds zo aan het scrollen van de ene naar de andere kant :wink:

ja, viel me ook op. zal eens proberen of ik het veranderen kan. :wink:

O jee, nu zijn ze helemaal weg…

iets gaat helemaal mis hier :?

krijg er nu maar steeds eentje op :evil:

ben niet zo computer technisch aan gelegd :wink:

zal wel iets heel simpels fout doen. zal de hub vanavond eens vragen.die is werken nu. zet ik meteen mijn foto,s van het trouwen erop en van de vak. die heeft britt voor me verkleind. :smiley:

zo heb je er twee en zo…heb je niks :mrgreen:

Liekie, balen zeg van je ongi. Maar hopelijk was dit de laatste keer!!

Marije, heerlijk Ikea!! Vind ik ook altijd erg leuk om te snuffen!! Komt in Zwolle ook trouwens!! Maar dat duurt nog wel een eeuwigheid vrees ik.

Marietje, wat een vreselijk nieuws he van Duncan. Ik hoop dat dat kleine mannetje het gaat redden. Lijkt me vreselijk als je zoiets overkomt. Trek je het je veel aan?

Ik vind het momenteel veel te warm buiten! Van mij mag het wel weer netjes rond de 20 graden…

Sabine, je hebt hele mooie foto´s trouwens!!! Had ik je nog helemaal niet gezegd. Stijn lijkt op jou of niet?

Ben nu wel helemaal benieuwd naar de foto’s hoor!

Enne met die banner, probeer er eerst eens 1 erin te plakken. Ik zou dan achteraan die code gaan staan en 2 x een enter geven en daarachter die andere banner plakken. Zou dat niet lukken?

Ben benieuwd, altijd leuk met computers :mrgreen:

Zoals Liekie zegt moet het lukken!!

Poeh, Britt, ben het helemaal met je eens: 20 graden, zon, af en toe een wolkje, lekker briesje… helemaal lekker! :smiley:

Sabine, ben benieuwd naar de foto’s! :smiley: En ik ga pas 9 augustus naar Ikea… eerst een bus zien te huren :pray:

Ga trouwens (helaas) niet echt winkelen in Ikea… alleen spullen uit het magazijn halen. We moeten zoveel rijden die dag, dat we daar geen tijd voor hebben. Maar Ikea vind ik dus wél een leuke winkel om rond te snuffelen :thumbup:

Vanmorgen hard gewerkt om dan vanmiddag lekker wat creatiefs te kunnen doen… Laat ik dáár nu te moe voor zijn. Poeh, ben helemaal leeg…

Ga wat eten en broodmix in de bakmachine doen… brood is bijna op nl :oops:

Ilse, hoop dat jullie een heerlijk dagje hebben! :smiley:

Kus!

thnaks britt :mrgreen:

je bent een van de weinigen die zeggen dat stijn op mij lijkt. :mrgreen:

hij is precies zijn papa!

hij heeft bar weinig van mij moet ik zeggen.

alleen het eigenwijze trekje heeft die van mij :wink:

toen ik de drie maandse echo had bij stijn zag ik meteen aan de vorm van het gezicht en de neus dat het een jongen was!

ik was er 100% van overtuigd :inlove:

ik zag er echt een richard in. :wink:

liekie, 1 banner heb ik terug :dance:

nu ga ik proberen nummer 2 eronder te krijgen :think:

de omslag van het weer is inderdaad te groot. :?

buiten zitten is veel te warm. ik ben best een kouwe,maar dit is me te klam :mrgreen:

ben voor het eerst vandaag ook doodmoe ,smiddags. kan natuurlijk ook aan het weer liggen :mrgreen:

stijn wil allemaal leuke dingen doen maar ik heb de puf niet.

blij als manlief er straks om 6 uur weer is :mrgreen:

sow hey! :dance:

in 1 keer gelukt! :thumbup:

het wordt nog eens wat met mij :mrgreen:

nu nog leren foto,s te verkleinen :smiley:

Jaaaahhh, Sabine gelukt!!

Die Sabine !!! :dance: :clap: :clap: Goed van je!!

Marije, snuffen bij Ikea is inderdaad leuk. En je kan er ook nog wel lekker en goedkoop eten. Maar een volgende keer kan je misschien wel snuffen. Ik wil ook dolgraag een keer naar Ikea, maar dan voor de kamers van Thijmen en Ruben die allebei gaan verhuizen. Maar eerst volgende week afwachten (zeg ik onzeker)…

heeeey meissie’s

@mees, welkom terug meid, wat een lange autorit zeg!

@britt, ik vind het ook te warm hoor,

mag van mij ook wel naar de 20 graden toe

@sabine, :thumbup: het is je gelukt!!!

@ilse, hoe wa sje dagje zee, lekker verkleurd???

@marije, en je creativiteit nog kunnen doen vanmiddag???

lekker brood uit de broodmachine, heb altijd al zo’n ding willen hebben

@rebecca, hoe is het met jou meid???

hier toch mijn laatste berichtje,

ik ga mijn laptoppie toch niet meenemen naar de camping

een paar daagjes zonder mijn internetverslaving kan best :liar:

hoi het rustig hier anders moet ik veelste veel bijlezen :wink:

een dikke kus voor iedereen, ga jullie missen :-*