Novemberstoppers 2007 (deel7)

marietje, ja die nichtjes zijn zusjes, een tweeling dus.

ze doen van kinds af aan alleen maar dingen met z,n tweetjes. ze hadden ook nooit vriendinnen of zo.

een beetje mijn tante haar eigen schuld. die dacht dat ze met z,n tweetjes wel alles konden delen.ze zouden niemand nodig hebben.

zie waar het ze gebracht heeft…

ze zijn op de dag van elkaar nog steeds op elkaar aan gewezen.

ondertussen zijn ze al bijna 37 jaar.

ze leiden best een geisoleerd leven.

ik heb er vroeger bij in de klas gezeten. ik haatte dat…vreselijk,maar het was niet anders.

ik lijk heel veel op ze en daarom dachten mensen dat we een drieling waren.

omdat iedereen hun nogal katjes vonden,en dat waren ze ook, werd ik ook maar over die kam gescheerd. mijn kinderfeestjes waren altijd een drama omdat die twee altijd ruzie zochten met mijn vriendinnetjes.

en toch moesten ze komen van mijn moeder, omdat het familie was.

ze hebben best veel te weeg gebracht in mijn jeugd.

sinds mijn opa en oma dood zijn heeft de hele familie geen contact meer met elkaar. nu inmiddels al 8 jaar geleden. ben er niet rauwig om…

o ja, ze wonen dus samen al een hele tijd en hebben nu dus 3 kids :mrgreen:

Effekes tijd voor mijn vriendinnekes hoor. :smiley:

Sabine: Wat vreemd zeg allemaal van je nichten. Is toch maar een gek idee dat ze zo samen wonen en zo. Verder hebben ze dus eigenlijk geen sociale contacten. :roll:

Marietje: leuk vanavond je eerste zwangerschapsgym. Wat word er dan eigelijk allemaal gedaan?

Britt: Hier nog één hoor die het slapen in dat benauwde weer maar niks vind. :wall: :wall: Het leifst van al zou ik willen slapen met de ramen open, maar dan schijnt er teveel licht naar binnen en kan ik niet in slaap komen. Is ook altijd wat hé. :wall:

Het mag best zo’n mooi weer zijn hoor, maar dan meot het wel afkoelen 's avonds en dat doet het NIET :evil:

Marije: Ik heb gisteren ook een zak chips geopend en had het lumineuze idee om chips en een chocoladereep te eten … tegelijk :sick: :shifty: Het moet niet gekker worden.

Ik trek het nog hoor :mrgreen: maar weet op momenten geen blijf met mezelf. :lol:

Steve die is nu ook nog in verlof, dus dan zit ik minder op de pc. Manlief mag niet gaan denken dat ik verslaafd ben hé. :shifty: :shifty:

Britt: Dat is toch helemaal niet gek meid. Als ik in jou plaats zou zijn, dan zou ik ook alles oen hoor om een extra echo te hebben. Je hebt gewoon groot gelijk om te doen. Voor jezelf zal het ook weer wat rust geven. :hug:

Anijs: Welkom terug!!!

Vandaag naar ene drukker geweest. Vriendelijke man hoor.
Hij wil het drukwerk op zich nemen. En heeft er geen probleem mee dat ik eerst bij een andere drukker zat. :wink:
Deze week nog kan ik al het proefexemplaar gaan bekijken.
Me is dus verry happy. :mrgreen:

Verder vrees ik dat mijn nesteldrang sterk teruggekrompen is.
Of is er soms iemand van jullie die mijn nesteldrang genomen heeft??? :shifty: :shifty:
Komt eigenlijk nie tgoed uit, want nog steeds ziet de kinderkamer er niet uit als een kinderkamer. :wall: :wall:
Ik loop 20 keer binnen, kijk eens rond en slenter dan weer naar buiten. :doh:

Moet wel zeggen dat het ook een beetje de schuld is van ons meisje (arm kind, nog nie tgeboren en al schuldig gevonden). :wall:
Ze stampt me nu steeds op dezelfde plek en heel die plek voelt al pijnlijk aan.
En wanneer ik iets doe, dan duwt ze haar kontje zo hard tegen mij dat ik ofwel maagzuur krijg tot in mijn keel :sick: ofwel echt pijn heb van het duwen. :roll:

Haha, gisteren ook bij de gyn. Hij nam een echo en was aan het duwen op mijn buik. Vond ze er niks beter op dan terug te duwen. Leuk hoor ... maar ik zat er wel tussen en het deed auwie. :thumbdown:

Lucas ligt in bed samen met 4 tractoren, een kar en nog enkele auto's. :roll:
Gelukkig heeft ie een groot bed. :lol:
Hij wa sniet moe zei hij, maar het is toch stil in de kamer, dus waarschijnlijk wel in slaap gevallen. :dance: :dance:

Ik heb zo'n pijn aan mijn maag en dan eet ik nog een halve zak m&m's leeg. :wall: :wall: :wall:

Oké, ik ga eens gaan zoeken naar mijn nesteldrang en hopelijk doe ik nog iets in huis. :oops:

Kreeg net telefoon van Steve. Hij is aan het helpen bij zijn broer. Ze breken er een stal af. Nu is zijn broer door het dak naar beneden gevallen. :shock: :shock:

Ze hebben de ziekenwagen gebeld en die is onderweg naar daar.

Steve die belt me straks terug op om te zeggen hoe erg het is.

Normaalgezien wilde zijn broer dta Steve op het dak ging, maar die wilde dat niet omdat het al gevaarlijk leek. En nu zie je … pfff … hoop dat het niks ernstigs is en ben blij dat Steve er niet op gegaan is. :wink:

Ilse, logisch volgens mij dat je nu minder nesteldrang hebt!! EN die Lucas, Ruben heeft ook het liefste al zijn auto’s mee in bed. Maar dan hoor je af en toe 's nachts eentje uit bed vallen. Dus meer dan twee mag hij niet mee! Anders slapen wij niet meer…

Marietje, leuk vanavond je eerste gym!! Altijd spannend om te zien wat voor andere mensen er zijn! Veel plezier!

Sabine, ingewikkeld verhaal zeg!! Ik heb het eerst twee keer gelezen en was toen blij met de “samenvatting” van Marietje. Maar dat is toch wel vreemd allemaal hoor!

Ik was van plan om vanmiddag eerder naar huis te gaan, hier is het toch rustig. Plannen ze lekker nog even een paar patienten om 1600 uur. Niks eerder naar huis dus…ach ja. Ik wou nog even snel een ladyshave kopen. Ben nu bijna een half uur bezig om mijn benen glad te krijgen. Maar daar moet ik dus nog evengeduld mee hebben. Pak ik de snoeischaar wel weer even uit de schuur vanavond… :lol:

Ilse, jeetje zeg, dat is wel even schrikken, hopelijk niks ernstigs. Maar wel fijn inderdaad dat Steve niet het dak op was gegaan, hoe vervelend het dan ook voro zijn broer is…

@britt wrote:

Ilse, logisch volgens mij dat je nu minder nesteldrang hebt!! EN die Lucas, Ruben heeft ook het liefste al zijn auto’s mee in bed. Maar dan hoor je af en toe 's nachts eentje uit bed vallen. Dus meer dan twee mag hij niet mee! Anders slapen wij niet meer…

Hier 's avonds ook niet te veel mee in bed, net zoals je zegt ... dan donderen ze eruit. :roll:
Wanneer ie er toch veel mee smokkelt, dan ga ik na een uurtje kijken en haal ze er stiekem allemaal uit. :mrgreen:
Nu had ik zoiets van ... al staat heel je bed vol ... doe maar zolang je een beetje wil slapen. We zijn makkelijk vandaag. :roll: :oops:

@britt wrote:

Ik was van plan om vanmiddag eerder naar huis te gaan, hier is het toch rustig. Plannen ze lekker nog even een paar patienten om 1600 uur. Niks eerder naar huis dus…ach ja. Ik wou nog even snel een ladyshave kopen. Ben nu bijna een half uur bezig om mijn benen glad te krijgen. Maar daar moet ik dus nog evengeduld mee hebben. Pak ik de snoeischaar wel weer even uit de schuur vanavond… :lol:

:lol: :lol: :lol:

Klinkt me pijnlijk hoor die snoeischaar. :shifty: :shifty:

Ik ben zondag ook maar eens de confrontatie aangegaan met mijn haartjes en het scheermesje. :roll:

Vier maal in mijn benen geschoren en twee maal in mijn euh … doos … :shifty: :shifty: Manlief hield de spiegel niet stil. :wall: :wall:

Nou, verder doe ik geen moeite meer hoor om me te scheren, ze moeten me maar nemen zoals ik ben tijdens de bevalling. :snooty:

@britt wrote:

Ilse, jeetje zeg, dat is wel even schrikken, hopelijk niks ernstigs. Maar wel fijn inderdaad dat Steve niet het dak op was gegaan, hoe vervelend het dan ook voro zijn broer is…

Idd vind ik ook. Ik hoop dat het niks ernstigs is, maar ben langs de andere kant heel blij dat Steve wel verstand had en zag dat het niet veilig was :wink:

Oh, deze twee prenten zou ik graag gaan schilderen op een doekje voor in de kinderkamer. :inlove: :inlove:

Net telefoon gehad van Steve.

Ze hebben zijn broer mee naar het ziekenhuis. Hij had pijn in zijn nek, rug en benen. Momenteel geen gevoel in zijn benen en armen. :frowning:

Maar dat kan ook door de slag komen, alhoewel het heel gevaarlijk is om verlamd te zijn ook. Volgens Steve is ie 4 meter naar beneden gevallen. Hij had voordien nog gelachen met Steve omdat ie niet op het dak wou. :wall: :wall: Had ie dus beter niet gedaan. :wall: :wall:

Hopelijk weten we vanavond meer. Ze denken dat zijn heup gebarsten is of zoiets.

Klinkt misschien cru, maar ik ga het me niet teveel aantrekken. Wil geen verhoogde bloeddruk hebben. Heb daar ook niks aan. :wink:

Jeetje Ilse, dat klinkt nogal heftig van Steve’s broer. Gelukkig heb jij een héél verstandige man!

En je nesteldrang…hmm, ja had ik wel, maar dit weer komt er bij mij ook niet veel uit handen. Hooguit een wasje en even stofzuigen. De nodige boodschappen en vanavond even ons bed verschonen. Vanmorgen die van Aron al gedaan.

Maar moet je nog erg veel doen dan? Die schilderijtjes zijn natuurlijk véél leuker om te doen nu :wink:

O ja, Aron is trouwens gek op lege doosjes :roll: Echt, alle verpakkingen wil hij hebben om mee te spelen of gewoon vast te houden. Zo heeft hij al heel wat lege doosjes van inlegkruisjes, thee, neusspray en honig saus versleten. Maar nu is hij al een week verknocht aan een lege pringlesbus (chipsbus) en die MOET dus ook mee in bed… :roll:

Maar volgens mijn moeder was ik vroeger nog erger :eh: : ik sliep alleen als mijn bed vol lag met lege poedermelkblikken…als ik me draaide in mijn slaap was het hele huis wakker :lol:

Britt, wat balen dat je niet eerder naar huis kon. Heb je verder wel lekker gewerkt?

Ik doe mijn benen trouwens elke ochtend even onder de douche. Ik heb zo’n gilette women scheermesje en na het inzepen (gewoon met Zwitsal) roetsj ik er zo ff overheen, ben in een minuutje klaar en heb elke dag gladde benen :thumbup:

Sabine, tjee wat een verhaal van je nichtjes :roll: En helemaal dat ze vroeger zo’n stempel op je jeugd hebben gezet.

Hier ga ik gauw even de boontjes punten, anders komt het eten straks nooit op tafel. Het zonnetje schijnt, maar tis al wel flink afgekoeld :thumbup:

O ja, nog ff grappig…

Aron vindt een doosje rozijntjes dus ook een feest! De rozijntjes flikkert ie weg en lang leve het lege doosje :lol:

Jaja Marietje, Aron heeft het mee van zijn mama. :mrgreen: :mrgreen:

Nee, meot eigenlijk niks meer doen in huis hoor. Allé ja, alles werd grondig opgeruimd en schoongemaakt. Nu is het een kwestie van alles te onderhouden. :wink:

Maar de babykamer is nog steeds niet op orde en daar wringt het schoentje een beetje. :roll:

wow ilse, da,s schrikken ja. :eh:

het zal steve maar zijn geweest…maar goed,wie er ook van een dak valt,het is nooit leuk :evil:

britt, eigenlijk is het heel eenvoudig: 2 zusjes (tweeling) zijn gaan samen wonen en hebben via een spermadonor ieder kinderen gekregen :wink:

heel maf,maar waar :mrgreen:

hier nog eentje die boontjes gaat doppen.en heb heeeeeelemaal geen zin om te koken. :?

net met de bolderkar de grote boodschappen wezen halen. de terugweg was erg zwaar :evil:

zat meer in dan ik dacht…pppfffff :thumbdown:

Goedemorgen!

Ilse ~ Wat een verstandige man zeg Steve. Zeker nu je ziet dat zijn broer van het dak is gevallen. Hopelijk komt het allemaal in orde met hem en houdt hij er niets naars aan over. Wat een mooie schilderijtjes trouwens! ben heel erg benieuwd naar het resultaat als jij ze geschilderd hebt!

Sabine ~ Wat een prachtige foto’s van jullie trouwdag! Jullie zagen er stralend uit!!

Marije ~ Een hele zak chips leeg gegeten in je eentje? :naughty: :mrgreen: Groot gelijk heb je hoor meid, ik heb ook van die momenten, heerlijk gewoon!

Marietje ~ Wat leuk zwangerschaps gym. Ik zit er ook aan te denken om iets te gaan volgen. Ben je toen je zwanger was van Aron ook op zangerschaps gym geweest? Ben heel benieuwd hoe je het ervaart!

Simba ~ Ik weet dat je dit niet meer zult lezen, maar ik wil je alsnog een paar fijne dagen wensen! geniet er van meid :wink:

Britt ~ Balen is dat, als je niet eerder naar huis toe kunt, terwijl je je er al op ingesteld had. Enne, ik sluit me aan bij de rest van de meiden, gewoon lekker “klagen” hier hoor :-*

Gisteren ben ik wel lekker iets eerder naar huis gegaan. Ik heb al een paar dagen last van mijn rug en laat mijn beste vriendin nu net massage klassen gevolgd te hebben. Ze heeft haar papieren en alles, alleen is ze er nooit mee verder gegaan, dus doet ze het zo af en toe eens voor haar plezier en dus bood ze aan om mij een full body massage te geven :dance:

Ik moet zeggen dat het echt heerlijk was. Ik heb er echt van genoten. Nu wil ze mij lekker iedere week of om de week, wat ik zelf fijn vind, verwennen met een massage. Ze vind dat ik dat best verdiend heb en bovendien blijkt het sowieso wel fijn te zijn tijdens een zwangerschap :smiley: En het fijne is dat ze naast mij woont, dus wanneer ik maar wil, mag ik lekker op de tafel komen :dance:

Rebecca, lekker een massage! Ik wil ook zo’n buurvrouw!!! Maar tja…die zit wel een eindje weg! Hoe gaat het verder met jou? Veel klachten of valt het mee?

Ilse, wat een gave schilderijtjes!! Maar…ben je van plan die voor de geboorte nog te maken? Erg lief en meisjesachtig!! :inlove: . Heb je nog wat gehoord van de broer van Steve?

Marietje, ik doe het ook wel regelmatig als ik onder de douche sta, maar ik sport drie avonden en douche dan ook daar dus dan red ik het niet. Maar ik vind dat het met een scheermesje zo snel gaat ingroeien. Ik doe het meestal met een ladyshave. Nou had ik vorige week voor de echo een beetje haast en toen heb ik ook snel mijn bikinilijn nog even onder de douche geschoren met een scheermesje. Heb nu nog lol van de rode bultjes…

SAbine, jij sport gewoon al door veel boodschappen in je bolderkar te laden!!

Ik ga zo lekker op de bank liggen met mijn gehuurde filmpie!!

Britt ~ Met mij gaat het verder wel goed. Ben nog steeds erg moe, maar verder heb ik eigenlijk geen klachten. Het is dat ik de echo gezien heb en het hartje heb gehoord, maar anders zou ik niet weten dat ik zwanger ben.

Ik heb ook nog helemaal geen buikje, dus ook daaraan kan ik niets zien :roll: gelukkig mag ik op 14 augustus weer naar de ob/gyn en dan gaan we weer naar het hartje luisteren

britt, ja ja, da,s echte top sport het voort trekken van een vol geladen bolderkar :mrgreen: heb nu 1 getrainde arm :thumbup:

rebecca, grappig dat je nog steeds geen buikje hebt :wink:

@sabine2 wrote:

rebecca, grappig dat je nog steeds geen buikje hebt :wink:

het maakt me ook wel een beetje onzeker. Buiten pijnlijke borsten en moe zijn heb ik verder geen kwaaltjes. Dus ik ben blij als ik 14 aug weer naar de ob/gyn mag…