Novemberstoppers 2007 (deel7)

eigenlijk heb ik het zelfde als jij, alleen ben jij natuurlijk veel verder dan ik. :wink:

ik voel me ook niet echt zwanger.wat moe tegen het eind van de middag, beetje misselijk meer het gevoel alsof je je over vreten hebt :mrgreen:

merk het denk ik het meest aan mijn borsten.die worden nu al veel voller. had ik bij stijn ook.

toen ik nog in de zorg werkte en zo ongeveer 5 maanden zwanger was van stijn riepen mijn collega,s altijd: hey tieten,waar gaan jullie met sabine naar toe :mrgreen:

ik had meer borsten dan buik :smiley:

terwijl ik zo nooit veel op schap heb! hihihi :oops:

nu mag ik de komende maanden weer even genieten van een zeer volle cup! :wink:

maar ik snap je onzekerheid rebecca :hug:

@sabine2 wrote:

nu mag ik de komende maanden weer even genieten van een zeer volle cup! :wink:

Hahaha ja dat is waar. Ik merk ook wel aan mijn borsten dat ze gegroeid zijn en ze lijken steviger, maar ik kan nog niet zeggen dat ze erg veel gegroeid zijn, ik pas nog steeds dezelfde bh :wink:

Ergens kan ik ook boos worden op mezelf, want ik heb een hartje gehoord en gezien en ik weet dat er heel veel meiden zijn die wel onwijs veel kwaaltjes hebben enzo en dan voel ik me weer zo een zeur. :roll:

Halookes,

Rebecca: Wat een lieve vriendin zeg. Ze zou mij ook mogen masseren hoor. :smiley:

Britt: Ik zou die schilderijtjes nog graag maken voor beebje zich meld, maar geen idee of ik het ook ga doen. :shifty:

Joehoe, weer een augustusmama bevallen. Da’s nummer vier en meteen ook het eerste meisje. Ze heet Bliss. :wink: En de jongens heten Sven, Jascha en Luuk. :wink:

Steve zijn broer is er al bij al nog goed vanaf gekomen. ‘Slechts’ een gebroken staartebeentje. :wink:

Fijn zeg dat Steve zijn broer er nog redelijk vanaf is gekomen!!

Jeetje , de vierde alweer geboren!! Bliss…vind het een beetje een naam voor een paard eigenlijk. Maar soms moet je namen een paar keer horen en dan vind je ze pas echt leuk.

Lieve meiden,

gisteren geen tijd meer gehad om te reageren dus dan doe ik dat nu maar even, in de vlucht want we waren pas om 11.15u klaar met ontbijten. We geraken onze Portugaluren niet kwijt, denk ik. Nu ja, het kan nog even, dat is het gemak van eentje van 7, die staan ook al eens later op…Het is hier al de hele week zo, zal binnenkort toch weer moeten veranderen :eh:

Ilse, die tekeningen voor die schilderijtjes; soooooo cute :inlove: :inlove:

Gelukkig heb je een drukker gevonden, toch weer een hele geruststelling want het begint er nu echt wel snel aan te komen bij jou :shock: :shock: onvoorstelbaar, nog maar 25 dagen!!!

Wat een opluchting dat Steves broer en nog redelijk ongeschonden vanaf komt!

Marije en, al poetskriebels gekregen ondertussen?

O en wat fijn dat Benten nu 's nachts zo goed slaapt nu hij zijn middagdutje niet meer doet.

Marietje :lol: :lol: die Aron en z’n doosjes :inlove: superschattig. En, gaat dat over of heb je nog steeds een voorliefde voor doosjes in allerlei formaten? Vervelend dat vocht vasthouden! Dat begint bij mij dus nu ook, gisteren mijn enkels dik en vorige week mijn handen, dat belooft! Gelukkig is een groot stuk van mijn zwangerschap in de herfst/winter. Heb dat echt nog nooit gehad.

Brittfijn, dan hebben wij donderdag samen onze echo, die van mij is wel pas 's avonds. Je niet teveel aantrekken dat wij je maar flauw gaan vinden; in jouw plaats zou ik ook alle geruststelling die ik kan krijgen met beide handen aannemen, hoor. Al weten hier allemaal wel allang dat het deze keer hartstikke goed gaat voor jou :-

Sabine Ow wat een bizar verhaal van je nichtjes, zit inderdaad best wel een ranzig kantje aan. Doet me een beetje aan een freakshow denken :think: En hun eigen kinderen zullen ze dan toch ook wel opvoeden tot net zulke weirdo’s, wel zielig voor die ukkies. En ook zielig voor jou, dat je vroeger met hen over dezelfde kam werd gescheerd, arm schaapje :-

Rebecca lieverd, je niet teveel zorgen maken, bij je eerste voel je sowieso niet veel en je voelt wel ‘iets’, het is gewoon een doodbraaf kindje, daarbinnen bij jou :-*

Mell hoe vervelend van je portefeuille, misschien hebben ze hem achteraf in een postbus gegooid ofzo en krijg je hem toch nog terug, anders wel weer veel gedoe als je bankkaarten enzo opnieuw moet aanvragen…

In Spanje was het echt heerlijk; fantastisch uitzicht, een hele leuke groep mensen (10 Nederlandse vrouwen en 2 Nl mannen dus ik was wel een beetje de vreemde Belg in de bijt), oké eten, bakken inspiratie en een toffe cursus. Heb weer wat bijgeleerd en ook nog stof voor een paar verhalen opgedaan.

Morgen dus de eerste echo, ben benieuwd maar maar een beetje nerveus, verwacht eigenlijk gewoon dat alles goed zal zijn. Ik wil vooral graag weten hoever ik nu al ben. Wil eigenlijk ook nog altijd eens opnieuw testen om een vette streep te hebben maar het komt er maar niet van; de apotheker aan de overkant van de straat is met vakantie en ik ben te lui om bij die achter de hoek te gaan :oops:

Voor de rest zijn mijn borsten hier ook al een halve cup gegroeid, dat wordt op zijn minst volgende maand al nieuwe bh’s :eh: Vorige keer met T. waren mijn borsten ook echt gigantisch op het einde :shock:

Verder zitten mijn broeken niet lekker hoewel er nog niets te zien is, een beetje boller net boven m’n schaambeen maar dat drukt de rest wel omhoog. En misselijk, de hele dag door, dat had ik met Tristan ook, er is ook geen lijn in te trekken; soms is het vlak na het eten, soms als ik honger krijg. Overgeven moet ik niet, waardoor het dus ook niet even overgaat. Maar ja, hier heb ik maaaanden naar gestreeft :mrgreen:

Ga jullie nu laten; heb Tristan even naar de keuken gestuurd; heb gezegd dat het even geheim was wat ik schreef en nu ligt hij te raden wat het is :roll: en wil hij weten waarom hij het niet mag weten en dan zeg ik ‘daarom’ en zegt hij ‘daarom is geen antwoord want dat zeg jij ook altijd als ik dat zeg, dus…’ In die fase zit hij dus :mrgreen: :inlove:

Groetjes,

anijs

Spannend Anijs!! Wat goed trouwens dat je er vertrouwen in hebt!! goed vasthouden dat gevoel! Hoeveel weken ben je nu dan denk je??

En je vakantie klinkt wel heerlijk! Fijn dat je genoten hebt en nieuwe stof hebt voor verhalen!

Zo, eventjes een pauze :smiley:

Anijs: Leuk morgen je echo :dance: :dance: :dance:

Ben nu bezig in het washok. Eigenlijk is het gewoon effe stofzuigen, stof afnemen en de ramen kuisen. Voor de rest was alles nog in orde van die keer dat ik er grondig schoongemaakt heb. :wink:
Heb effe Steve anagesproken dat ie nog een stukje isolatie moet hangen aan het plafond. Is met moeite een stukje van 1 meter op 1.
Maar hij zag het niet zitten. Nou ja ... enkel dat en dan is het washok helemaal klaar.
Duuuuuuuus ... laat me zeggen dat deze zwangere doos haar zin krijgt en hij straks het stukje isolatie nog gaat hangen. :mrgreen:
Heb ook maar de dweilen eens allemaal in de wasmachine gedaan, dan zijn die straks heel netjes om te gaan kuisen (of is dit echt zot doen?) :think:

Moet je ze nog wel even strijken Ilse!!!

ilse, dan is je schoonbroer er echt goed vanaf gekomen hoor :smiley:

britt, bliss vind ik inderdaad meer een naam voor een knol of zo. :think: maar goed, ieder z,n smaak. :smiley: zo zie ik veel namen op het forum voorbij komen waarvan ik denk: zo noem ik een dooie rat nog niet! :mrgreen:

hoe laat je je kind in godsnaam zijn eigen naam uit spreken of hoe schrijf je het eigenlijk??? :wink:

rebecca, tis wat he, met die borsten! :dance:

ze mogen best groeien maar waarom moet dat zo,n pijn doen he! :wink:

anijs, fijn dat het zo tof was in spanje :thumbup:

ik herken de misselijkheid. niet zo erg,maar de hele dag door op allerlei momenten. :wink:

vanmorgen bij de fotograaf geweest. dinsdag kunnen we de trouwfoto,s ophalen :smiley: dan nog inscannen en dan kan men ze bekijken. :mrgreen:

vanmorgen een ijskast bij mijn moeder op gehaald en teven de kinderstoel van stijn daar naar zolder gebracht. gelijk maar op zolder( heb zelf geen zolder, vandaar dat al het babyspul bij haar staat) geneusd in mijn zwangerschapskleren. :wink: zocht een wat grotere bh.

dacht dat mijn moeder beneden bleef bij stijn,staat ze ineens op zolder! :eh:

dus richard propt hem meteen in zijn zak. :smiley: heeft die de hele morgen rond gelopen met een cupje d in zijn broekzak.

wij dus niet meer aan die bh gedacht,wil hij op straat zijn zakdoek pakken,plukt die de bh eruit. zag wel grappig uit :mrgreen:

vanavond mijn flessen ophalen voor mvm.

kreeg er wat cadeautjes bij. ben benieuwd wat het is. altijd leuk toch! :thumbup:

Ilse ~ Fijn dat de broer van Steve er redelijk goed van af is gekomen, al lijkt een gebroken staartbeentje me wel heel pijnlijk. En de 4e baby al weer geboren!

Anijs ~ Welkom terug! Zo te lezen heb je een fijne tijd gehad daar in Spanje! :wink:

Sabine ~ Hahahahaha, ik zag het al helemaal voor me hoe je man de bh uit zijn broekzak plukt in plaats van de zakdoek :mrgreen: Wanneer willen jullie het gaan vertellen?

Hier gisterenavond weer een paar leuke baby tijdschriften gekregen. Zo handig als de schoonmoeder van je beste vriendin in jouw vk praktijk werkt! Tevens heeft ze me ook een foldertje gegeven met informatie over zwangerschaps lessen en borstvoedings klassen etc die we eventueel kunnen volgen.

Verder lag ik om 21.00 uur al in bed, ik was gebroken :zzz:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa … mijn nesteldrang is terug :dance: :dance: :dance: :dance:

Heb vandaag het washok, de badkamer, de kleine entree en de helft van de keuken onder handen genomen. :dance: :dance:

Het is wel een voordeel dat alles al eens grondig werd gedaan.

Nu moest ik enkel maar wat stof afnemen, stofzuigen, ramen kuisen, kranen opblinken en zo …

Dus valt behoorlijk mee. :dance: :dance:

Morgen de living en de slaapkamers en dan ben ik alweer rond. :mrgreen:

Misschien moet ik dan echt wel eens beginnen aan de babykamer en aan het inpakken van mijn koffer.

Ik stel het steeds uit en heb geen idee waarom. :wall: :wall: :wall:

Misschien betekent dat gewoon dat ik voel dat beebje nog niet gaat komen. :think:

Oh heerlijk Ilse!! Nu alleen nog even je zinnen zetten op het inpakken van je koffertje en de baby kamer op orde brengen en je bent er klaar voor :dance:

Hallo,

Britt Ik denk zelf dat ik nu ongeveer 6 weken ben; nu bijna 2 weken geleden toen ik bloed liet afnemen, zei de ha dat het hcg-gehalte nét voldoende was om de zwangerschap aan te geven (had ook een heel lichte urinetest). Ik zal toen wss met moeite 4 weken geweest zijn.

Ilse o ja, dat lijkt me inderdaad wel zo, dat je meisje rustig haar tijd zal uitzitten als jij nog geen drang voelt om te pakken of aan de kamer te beginnen (ik hoop dat ze nu niet al supervroeg komt want daar gaat onze theorie van de vrouwelijke intuïtie dan :eh: :lol: )

Sabine haha ik zag het zo voor me, net een komische film. Hier had ik de test meegenomen naar boven om aan m’n man te laten zien en had hem daar laten liggen. Bij de ha had ik een zwangerschapsboekje meegekregen (krijg je hier standaard om zwangerschap in te volgen). Daarna ga ik werken, voor ik vertrek vertel ik de geliefde nog, als hij erin gelezen heeft om boekje én test weg te leggen. Wat denk je, kom ik 's avonds thuis, staat schoonmama daar net met T., op de tafel ligt niks behalve de test (gelukkig omgekeerd). Schoonmama is weg en even later vind ik zoonlief doodleuk bladerend in mijn zwangerschapsboekje :shifty: Er was nog niks in ingevuld maar dan nog…Mijn allerliefste eega viel natuurlijk weer van verbazing uit de lucht en rara…ik had hem helemaal niks gezegd :roll: :wall:

Tot hiertoe heeft T. nog niks impliciet gevraagd al ligt hij wel verdacht veel naar mijn buik te loeren de laatste weken :think:

Jaja Anijs … zou Tristan iets door hebben. :think: :think:

Zeg … meiden … het is hier wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stil.

Benieuwd hoe het gaat met Simba. :dance: :dance:

Oh, ik ga eerst eens kijken naar waar Lucas is. Hij is buiten en ik denk dat ik hem hoor huilen. :shifty:

Haha, hij was niet aan het huilen. Hij was heel mooi aan het spelen op het terras met zijn tractor. :wink: :inlove: :inlove:

Het is toch echt wel veel te warm hé.

Pfffff … dit mag niet meer te lang duren hoor.

Denk dat het al zo’n 32 graden is.

Ik voel me vingers en voeten opzwellen als ik iets doe. :wall: :wall:

En ben deze morgen nogthans met frisse moed begonnen aan de babykamer.

Al de rest is aan de kant in huis, ik kan niks anders meer doen. :oops: Alle sis gekuist, alle was is gewassen en geplooid of gestreken … dus dan blijft er enkel nog de babykamer over. :mrgreen:

Jaaaaa, beebje nummer vijf is er. Het is een meisje en ze heet Maike. :inlove: :inlove:

Ik mocht de BUB doen en da’s toch wel speciaal. :smiley:

Ilse, jeetje beebje 5 alweer. Wat gaat het snel. Hoe groot is jullie groepje? En fijn dat je nesteldrang terug is!!

Anijs, spannend vanavond!! SUcces!!

Hier vanochtend mijn echo gehad. Zo leuk!!! Hij deed het goed en je kon al de ruggenwervels al zien en hij had zijn handje bij zijn mond :inlove: . Ik vond hem wel heel erg stil en toen ik dat tegen de echoscopiste zei drukte ze even tegen mijn buik en begon hij enthousiast te bewegen!!! :inlove: Ik zet hem ff in het showforum!!

Britt: Super dat je echo goed was en dat je zo hebt kunnen genieten van je bewegend beebje. :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Zou je graag het geslacht weten?

We zitten met 20 mama’s die actief meeschrijven. We waren eerst met meerdere, maar we hebben van vele mama’s al een hele tijd niks meer gehoord, dus nu hebben we het lijstje aangepast met enkel de actieve mama’s. :wink:

Wij willen het geslacht wel weten inderdaad! Maar dat duurt nog ff…

@britt wrote:

Wij willen het geslacht wel weten inderdaad! Maar dat duurt nog ff…

Enne… durf het bijna niet te vragen…maar mogen wij het ook weten? :pray: :mrgreen:

Zo, ga er even voor zitten om op jullie te reageren… tot zo! :-*