marije en liekie, een dikke knuf voor jullie beiden!!! :hug: :hug: :inlove:
Nee hoor, hier ook nog niets. Toch wel weer spannend hoor. Je weet nooit.
Als de ongi echt uitblijft wil ik dinsdagochtend gaan testen. Dan is ook mijn vrije dag. Ik moet er niet aan denken dat ik een posititeve test heb en een half uur daarna moet gaan werken. Dan kan iedereen het al van mijn gezicht aflezen, ben ik bang.
lieke alleen even snel op jou reageren, want je had een vraag (sorry voor de rest, maar ik heb het een beetje druk dit weekend, komt komende week wel even reageren en laten zien waarom). eerst natuurlijk een dikke :hug: want jeetje, tis toch niet leuk een miskraam… balen zeg! en nu antwoord op je vraag:
mijn vk zei na de miskraam dat we meteen weer aan de gang mochten, we hoefden niks af te wachten. ik heb ook nog een echo gehad toen (dat was om zeker te weten of het nou wel of niet een mk was) en daarop was te zien dat mijn slijmvlies alweer aan het aangroeien was, dus dat zag er goed uit. ik snap ook niet waarom het niet zou kunnen hoor. het enige wat een beetje lastig kan zijn is dat je misschien een latere eisprong hebt en dat je dan dus niet precies weet wanneer je zwanger bent geworden, maar dat kunnen ze met een echo wel weer zien toch?
hoi hoi
@liekie, een hele dikke knuffel voor jou :hug:
had zo gehoopt dat het toch goed zou gaan!
@mell, giechel en petronella, morgen noddag, spannend!!!
volgens mij al je deze maand zwanger zou zijn wordt je ook een novembermama zou wel speciaal zijn :inlove:
@marije, meid ik hoop dat jullie alles thuis snel weer oke krijgen en ook weer voor een kindje kunnen gaan!
balen trouwens dat je net niet meer voor al die toeslagen in aanmerking komt, blijf dat systeem toch raar in elkaar blijven zitten :think:
spannend voor elske morgen haar eerste dag, leuk dat je erbij mag zijn!!
de rest ook allemaal een lekker weekend gehad??
hier wel lekker rustig aan gedaan
vandaag nog wat gerommeld in huis en alle beestjes weer een schoon hok/bak en aquarium gegeven!
verder nog steeds ongesteld deze maand heel anders dan vorige keer
vorige maand 1 dag flink ongesteld geweest
(de andere 3 dgn maar een heel klein beetje)
deze keer vanaf woensdag steeds meer bruin slijm
en vanaf vrijdag ook helder bloed en nu nog steeds
in ieder geval veel meer en langer dan hiervoor
hopelijk heeft mijn lichaam het nu door!!!
sorry trouwens voor dit lekkere praatje :oops: :oops:
goeiemorgen!!
@ simba; nou klinkt idd alsof je lichaam t door gaat krijgen. bij mij was t de 2e x ook veel heftiger!!
maar nu weer niks van mn :evil: :twisted: te bekennen…
weet iemand of t na je eisprong altijd precies 2 weken duurt? of kan t ook langer duren??
xxx
@mell, heb je al getest dan???
volgens mij (wat ik dacht te lezen)
is het meestal 10-14 dgn na je eisprong
op een positieve test!!!
Goedemorgen!!
Jammer zeg Liekie, en dat net op vakantie. :hug:
Lijkt me er wel een domper opzetten. Maar je hebt ook wel meteen tijd samen om het weer te verwerken. En altijd balen als je op vakantie ongi bent. Ik kan we overigens wel voorstellen dat het goed voor je lijf is om een keer goed ongesteld te worden voor je weer probeert. Dan is het zeker allemaal schoon en is er niks achtergebleven.
Jeetje Marije, klinkt weer heftig. Ik denk wel dat het slim is om eerst jezelf en je relatie en alles om je heen goed op de rails te krijgen voor je met zoiets belangrijks begint als een kindje krijgen. Heel verstandig van jullie allebei. Snap wel dat het heel moeilijk is om tegen je gevoel in te gaan. :hug:
Simba, klinkt goed idd zo vroeg in de morgen, die praat van jou.
Nee hoor, ben heel blij voor je dat het nu anders is en dat je lichaam toch iets lijkt te doen, te ontwikkelen. Hoop dat het zo doorzet en dat evt die maansteen gaat helpen. Stenen kunnen heel krachtig zijn, dat weet ik. Ik hoop deze bij jou ook.
Hier nog steeds niets.
Groetjes Giechel.
Goeiemorgen!
Dank voor jullie lieve woorden en knuffels!
Nu eerst een knuffel voor Liekie! :hug: Meid, wat naar dat het toch niet goed is gegaan.
Heb je wel ondanks dat een lekkere tijd in Egypte gehad?
Mell, spannend bij jou! Ik weet uit ervaring dat het niet precies twee weken hoeft te zijn. Het kan ook veel langer duren. :? Maar ik hoop natuurlijk dat je heel snel een positieve test kunt laten zien.
Simba, dat klinkt alsof je lichaam het idd weer een beetje door begint te krijgen. Weet je wat? Volgende maand helemaal geen ongesteldheid meer, maar een dikke vette positieve test. :-*
Giechel, wauw wat spannend! Duimerdeduimerdeduim!
Ja, het was weer even heftig, vrijdag. Geloof dat we een nogal heftige relatie hebben, want we zijn ook zeker nog heel heftige verliefd op elkaar :inlove:
En ik weet idd dondersgoed dat het weer eerst beter met ons moet gaan voor er nog een kindje bij kan komen. Maar verstand en gevoel werken helaas niet helemaal samen. Het is zo dubbel, want ik moet er dan ook weer niet aan denken per ongeluk toch zwanger te worden. Ik wil graag zwanger worden als we er allebei 100% voor gaan en er allebei blij mee zijn.
Ik ben al een uur van plan die kinders van mij in bad te gooien en zelf onder de douche te springen… geloof dat ik dat nu maar eens echt moet gaan doen :mrgreen:
En dan vanmiddag naar de psz… ben heel erg benieuwd!
Knuffels voor jullie en een fijne dag!
Marije
mell, succes vandaag :thumbup:
lieve meiden,
ik wou als eerste even een knuffeltje kwijt aan liekie en marije :hug: :hug:
iedereen verder een goed weekend gehad?
hier is nog niks te bekennen :evil: heb ook nog niet het gevoel dat het er aan zit te komen.
want meestal rond die tijd heb ik mega zin in chocola en dat is nu nog niet zo en ik heb meestal krampen onder in de buik als ik ongie moet worden.
maar ik kan ook niet zeggen dat als ik zwanger ben dat ik mij zwanger voel.
ik weet nog niet wanneer ik ga testen .
mell en giechel ik duim voor jullie :thumbup: :thumbdown:
marije veel succes op de peuter
morgen gaat onze zoon voor het eerst naar de peuter ik vind dat best spannend. :?
en donderdag is hij jarig joepie. :dance:
groetjes dikke kus voor iedereen
petronella
Hoi Meiden,
Even een ego berichtje hier om te laten weten dat ik nog leef.
Ik lees wel steeds de verhalen mee van de afgelopen week, maar heb dan geen energie meer om te reageren.
Ik geef Liekie en Marije even een dikke knuf.
Voel me hier echt mega beroerd begon met lichte misselijkheid en nu kan ik haast niks meer binnen houden heb al het hele weekend kleine beetjes gegeten en voel me zo slap als een vadoek. Ik leef nu op crackertjes en aangemaakte diksap hoop dat dit alleen een virusje is en dat dit niet het vooruitzicht is voor de aankomende 6 weken.
Het ergste vind ik dat ik er niet kan zijn voor mijn zoon. Zodadelijk maar even alle moed verzamelen om even met hem een frisse neus te halen in de speeltuin.
:-* Zasje
–einde ego bericht–
och lieve ZASJE ik wens je veel beteerschap en hopen dat het gauw beter wordt :-*
en het geeft toch niks we begrijpen het wel. :hug:
veel liefs petronella
mell en giechel wanneer gaan jullie testen?
ik heb als ik moet niezen zo`n pijn in/bij de baarmoeder een stekende pijn. wat kan dit betekenen?
groetjes petronella
heey meiden…
@ zasje; beterschap :hug: hoop dat je snel opknapt!!
@ marije; hoe wast op de psz?
hier nog geen :evil: :twisted: en ook nog geen tekenen van mn ongi.
maar denk ook niet dat ik zwanger ben hoor.
Mijn vader ziet altijd meteen aan een vrouw dat ze zwanger is. Echt heel raar maar ik heb het nu al zo vaak gezien dat hij zegt dat een vrouw zwanger is voor dat ze het zelf door heeft. (mijn moeder zegt dat ze t heel irritant vond dat hij het steeds eerder door had dan zij dat ze zwanger was :lol: ) Hij heeft tegen mij nog niks gezegd, dus ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben. Ik ga daarom voorlopig ook niet testen. geen zin in een negatieve test. vind dat steeds zo’n teleustelling!!
xx
Goedemorgen meiden!
Zasje - Dikke :hug: voor jou!!! Ik hoop inderdaad ook dat het een virusje is, want om zo het eerste trimester door te moeten lijkt me 10 x niets! Beterschap meis!
Petronella, Mell en Giechel - Spannend nu meiden!! Ik hoop zo dat jullie een positieve test in ons showforum kunnen laten zien!!!
Liekie - Fijn dat je weer terug bent. En wat een verschrikkelijke ervaring moet dit geweest zijn! Meid, heel veel sterkte, zoeits is altijd moeilijk om mee te moeten maken. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.
Simba - Mijn menstruaties lijken ook heel anders te zijn dan toen ik de pil nog slikte. Mijn eerste menstruatie was redelijk gelijk, maar de tweede en deze keer lijken ze veel heftiger te zijn. Ik hoop zo dat je lichaam het nu door heeft, zodat je niet weer zo een eeuwigheid hoeft te wachten!!
Helaas zit het weekend er weer op en mochten we vandaag weer aan het werk. Iedereen wel een fijn weekend gehad?
Wij waren even bij de buren en hun dochtertje had een “magic 8 ball” Deze bal moet je een vraag stellen en dan schudden en dan laat het een antwoordt op je vraag zien. Mijn man, Dan, vond het grappig om te vragen of ik dan deze maand in verwachting zou raken, waarop de bal antwoorde: YES. Vervolgens vroeg hij of we dan een tweeling zouden krijgen waarop de bal anwoorde: The outlook for this is very positive. :lol: :lol: Nou geloof ik hier uiteraard niet in, maar het was wel even grappig :lol:
Meiden, ik ga maar eens wat doen hier op werk. Fijne dag vandaag!
Hey meiden,
ik heb alles terug gelezen, maar weet niet of ik alles onthouden heb om op te reageren… :oops:
Liekie ik wil je een dikke knuffel geven :hug: Wat vreselijk om dit mee te maken (ik weet wat het is een mk ) en dan ook nog op vakantie. Ik hop dat je het allemaal een plekje kan geven. En dat je snel weer zwanger mag zijn.
Zasje, voor jou ook even een knuffel :hug: Ik hoop niet voor je dat het van de zwangerschap komt. Kon je nog wat genieten in de speeltuin?
Mell, Giegel en Petronella… spannend!!
Marije, wat naar dat je (weer) een kleine crisis hebt gehad. Maar wel heel goed om te lezen dat jullie absoluut samen blijven en dat het weer helemaal goed is. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je uit (hele) moeilijke preiodes vaak sterker uitkomt!
En ik hoop dat jullie gauw voor een zwangerschap kunnen gaan, als alles weer op de rit is.
Rebacca, wat grappig van die ‘magic 8 ball’ :mrgreen: Ik geloof er ook niet in, maar het zou toch wel grappig zijn :dance:
Simba, ik hoop dat je lijf de boel snel op regel heeft. Het lijkt in ieder geval wel bezig te zijn.
Ilse, is het altijd zo dat je in de zwangerschap zo snel niet meer mag werken, of is er bij jou wat speciaals (waar ik misschien overheen heb gelezen?) Ik bedoel, hier mag je zelfs tot 4 weken voor de uitgerekende datum doorwerken :think:
Oooh, ik kan niet verder terug lezen en weet het ook niet meer…
Voor iedereen een knuffel!!
Wij hebben een ‘ziek’ weekend gehad. Aron heeft oorontsteking en is snotverkouden. Bij hem is het niet vaak, maar als hij het heeft is hij een schim van wie hij normaal is. En die oorontseking was dus voor het eerst…Oh, wat gaat dat dwars door je hart als je kind 2 uur lang ontroostbaar hysterisch zit te huilen
We hebben de HAP gebeld en die gaf dus de diagnose en ook wat we eraan konden doen. Gelukkig ging het vannacht weer super goed en nu vandaag is hij ook weer vrolijk! Alleen nog erg verkouden.
Ik ben nog steeds vreselijk misselijk en moe…maar ja, het hoort erbij :doh:
's Middags is het ergste: als ik uit mijn middagslaapje kom ben ik echt kotsmisselijk :sick: En meestal heeft Aron dan een verrassing in zijn luier :sick:
Maar goed, het gaat nu wel weer.
Ik ga zo eten. Ewout komt zo ook thuis.
Dus meiden: een fijne avond!!
:-* Marietje
Hey lieve meiden!
Bedankt voor jullie lieve reacties. Het is idd flink balen, maar hoop maar dat ik snel ongi wordt en dan weer snel op naar de volgende. 't kan me eigenlijk allemaal niet snel genoeg gaan, maar ja…
Wel fijn dat je ff reageerde op wat er tegen jou is gezegd Ellen; mocht er dan toch iets gebeuren hoef ik me niet al te druk te maken
Enne Petronella, ik had ook van die heftige steken af en toe al ik nieste of bij een onverwachte beweging ofzo dus…!!!
Ik vind het wel helemaal spannend hoor. Op naar de positieve testen!
Kus,
Liekie
Goedemorgen
Zasje, wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Ik hoop idd ook voor je dat het gewoon een virus is en dat het snel weer over is. Kun je ook wat meer van je zwangerschap genieten.
Marietje, fijn voor je dat Aron weer wat beter is nu. Kan me goed voorstellen dat dat bij jou gewoon lichamelijk pijn doet als hij zo moet huilen. En bah bah die misselijkheid. Maar ja hoort erbij hè. Ik hoop voor jou dat het snel overgaat, want leuk is anders natuurlijk.
Hier nog geen ongi te bekennen. Wel een test gedaan vanochtend. Daarom ben ik er ook zo vroeg bij op mijn vrije dag.
Maar helaas, deze was negatief. Nou houden wij hier nog steeds hoop. Totdat ik echt ongi ben. Dat is pas de definitieve negatieve test, zegt mijn man. Heb meteen 2 nieuwe tests besteld, want ze zijn nu op. Dan kan ik later deze week als de ongi echt uitblijft nog eens testen. Heb wel wat dingen waardoor ik denk dat het toch raak kan zijn. Ik heb bv nog nooit zoveel puistjes op mijn kin gehad als nu, iemand op het werk zei dat ik er anders uitzag nadat ik terug was van ziek zijn. Een wat ronder, voller gezicht. En toen we van de week vreeën, moest mijn man zich echt inhouden, zo goed voelde hij mij. Dit is anders ook nooit. Allemaal kleine dingetjes, maar ik weet het niet hoor. Verder niet misselijk ofzo, gelukkig.
We zien wel.
Mell en Petronella, bij jullie al iets? Een van ons drieen moet het toch zeker worden dit keer. Ik duim ook voor jullie. :thumbup:
Groetjes Giechel
Goeiemorgen lieve meiden!
Giechel, jammer dat de test negatief was, maar door wat je verteld heb ik ook goeie hoop dat je toch zwanger bent… klinkt erg herkenbaar. En de misselijkheid komt meestal pas wat later opzetten. (ik zie trouwens vaak aan gezichten van mensen dat ze zwanger zijn voordat ze het zelf weten… als ik die mensen ken tenminste )
Marietje, wat naar dat Aron zo ziek is geweest… :hug:
En wat is die misselijkheid vervelend hè… helemaal als je poepluiers moet verschonen, inderdaad :sick:
Hahaha Rebecca, binnenkort dus het nieuws dat jij een tweeling krijgt
Ooow Mel, je wacht dus nog langer met testen… hoe kun je ons dit aandoen :mrgreen: :lol: Grapje hoor, knap dat je zo lang kunt wachten!
O, lieve Zasje, wat naar dat je zo beroerd bent! :hug: Hoop dat je last hebt van het o-zo-vervelende-maar-gelukkig-tijdelijke buikgriepvirus dat rond gaat. Sterkte!
Petronella, jouw grote vent vandaag dus voor het eerst naar de peuters! Mag je er ook bij blijven?
Elske vond het gisteren GEWELDIG! Ze heeft een minuut of 2 naast me gezeten, verder zag ik haar niet meer terug, alleen maar heerlijk overal mee gespeeld. De hele terugweg heeft ze zitten miepen dat ze weer naar de kindjes wilde :lol: Vanmorgen was het eerste dat ze vroeg:“Maggik weer naar de kindjes?” :inlove: Morgenochtend mag ze weer.
Sabien, hoe gaat het met jou?
Ilse, Ellen, Britt, Sabje? Alles goed?
En iedereen die ik vergeet moet het maar even doen met een extra dikke knuf
Ik ga kindjes wassen en aankleden.
Bye bye,
Marije
goeiemorgen!!
@ rebecca; hihi volgende maand een tweeling!! zou leuk zijn
@ marietje; agh wat zielig als zo’n kleintje zo ziek is!! kan me voorstellen dat het heel moeilijk moet zijn om hem zo te horen huilen! Ik hoop dat ie snel opknapt!!
@ liekie; ik hoop dat je cyclus snel weer op gang komt!!
@ giechel; balen van die neg-test zeg!! maar die dingen die je noemt… ik heb goeie hoop!!
@ marije; wat fijn dat elske de psz zo leuk vond!! dan kan je haar met een gerust hart daar heen brengen!!
Nou hier verder nog niks te bekennen… pfff hoop niet dat ik weer een cyclus van 39 dagen ofzo krijg :?
XX