Goeiemorgen,
Helaas, gisterenavond kreeg ik bericht dat Tristan niet geselecteerd is voor de film. Hij was wel teleurgesteld en verdrietig maar ik denk dat hij het niet zo’n groot drama vind, al is dat nog afwachten want dikwijls reageert hij nogal eens ‘met vertraging’ op dingen, hij kropt het nogal op en wanneer we denken dat het niet meer speelt, komt het er toch nog een keer uit. Nu ja, we zien wel.
Simba, gelukkig zijn de :twisted: :twisted: nu toch goed gekomen, zit je tenminste weer aan een begin? Tempen is misschien inderdaad een goed idee; als je weet wanneer je ei is, kan je misschien ook een patroon zien hoelang het duurt tot je ongi.
Rebeccaamaai, hard hoor, dat je zolang kan wachten om te testen, ik hoop dat het raak is
Ilse ik wil je niet onmiddellijk schrik aanjagen, maar toch oppassen hoor; gaan werken wanneer een arts je thuiszet is niet wettelijk en er worden daar sancties voor gegeven. Bij een gewone huisarts kan je misschien zeggen ‘ik trek het me niet aan’ maar een arbeidsgeneesheer geeft die gegevens misschien ook door aan andere instanties die die gegevens controleren. :think:
Al snap ik wel dat je die schatjes niet graag verlaat en hoop dat je snel je eigen klasje mag hebben want ik denk dat jij wel een hele lieve kleuterjuf bent. :inlove:
Sabine inderdaad hoe achterlijk van je manager, dat is echt zo typisch, van die mensen die gewoon graag commentaar geven om commentaar te geven, omdat ze zich gewoon even willen laten gelden en dat nu eenmaal kunnen. Bah.
In mijn nieuwe job mag ik een vzw gaan leiden, een kleine hoor, er zullen 3 mensen werken met mij erbij. Nu ligt de werking helemaal stil; de oude vzw is ontbonden en nu is er een zelfde onder een andere naam opgestart. Eerst moet ik dus die ganse werking terug van nul op poten zetten en daar komt heel veel bij kijken; in commissies gaan zitten en budgetteren en noem maar op…dingen die ik nog nooit gedaan heb. Ik ben heel heel blij dat ik deze kans gekregen heb maar ook razend onzeker; tot nu toe heb ik altijd saaie kantoorbaantjes gehad zonder veel variatie of verantwoordelijkheid en nu zit ik hier met een baan waarvan ik altijd dacht dat het iets was voor flitsende, efficiënte, zelfzekere carrièremensen en denk ik soms: ‘aaaaaaah hèèèèèèlp’. :shifty: Nu ja, ik heb ook veel zin om me er tegenaan te gooien en er echt iets van te maken hoor en ondanks mijn gebrekkige zelfvertrouwen moet ik het ook aankunnen want het ligt in de lijn van mijn diploma.
Groetjes, anijs
anijs, die baan is dus wel goed voor je zelfvertrouwen! :mrgreen:
jammer dat je zoon geen rol heeft gekregen. :thumbdown:
mischien volgt er nog een tweede kans ooit!
Hoi meiden,
Zo, na een ruime week ziek te zijn geweest ben ik gelukkig weer boven water. Bah bah wat een griep was dat. Ben nog wel steeds moe, moe en moe. Maar dat schijnt een beetje bij deze griep te horen. Het heerst echt heel erg hier.
Ik heb even wat teruggelezen en ga even op zoveel mogelijk mensen hier reageren.
Anijs, wat jammer voor je zoon en ook voor jou natuurlijk. De baan die je omschrijft klinkt erg interressant. Super hoor zoveel verantwoordelijkheid. Je kunt het vast wel. :thumbup:
Ilse, balen zeg van je werk, maar ingaan tegen een geneesheer lijkt me idd niet zo heel verstandig. Zeker niet als je er problemen mee kunt krijgen. Maar dat kun je zelf het beste inschatten natuurlijk. Kan het me overigens wel voorstellen hoor!
Jeejte wat een gehannes bij jou Simba. Dat gun je dus echt niemand. Al weer zoveel dagen moeten wachten en ik kan me helemaal en compleet voorstellen dat je nu niet meer weet wat je moet doen. Maar tempereaturen en misschien met ovulatietesten gaan werken is wel een goed idee, denk ik. Dan krijg je wat meer inzicht in je lijf en cyclus. Heel veel succes hiermee en misschien hebben ze hierover op een ander deel van dit forum nog wel goede ideeen. Mensen met “ervaring” hiermee. :?
In ieder geval een :hug: van mij voor jou.
Wauw irritant Petronella, die andere ouders. Voor mij altijd reden geweest om weer eens te kunnen zeggen dat ik geen kinderen wil, als ik zo iets zag. Het gaat er natuurlijk om hoe je er zelf mee om gaat. Maar erg vervelend als dat beinvloedt wordt door anderen. Zeker familie. :roll:
Hé Hupke, wij willen ook zelf op de zolder gaan slapen om plaats te maken voor onze kleine. Mocht dat allemaal gaan lukken natuurlijk. Daarom kunnen wij nu nog niets doen. Mocht het toch niet zo zijn, dan blijven we gewoon lekkker slapen waar we nu doen en dan wil ik helemaal geen verbouwing. Maar ik heb er wel al zin in. Altijd leuk verbouwen of verhuizen. Waarschijnlijk omdat ik zo van verandering hou. Succes ermee hè meid!!
Leuk Ellen, een man in huis die zoveel muziek maakt. Hier nog één hoor. Hij speelt gitaar, zingt graag, en drumt een beetje. Gelukkig is het drumstel wel het huis uit en wil hij niet een nieuwe, want dat is toch wel erg veel herrie. Hij drumt wel op alles wat hij tegenkomt, tafel, afwasbak, maakt niet uit. Ook hier heeft de blues-rock muziek de overhand. Ik vind het altijd errug gezellig als hij begint. :dance:
Zo nu wachten tot maandag, maar heb zelf niet het idee dat ik zwanger ben. Zo na het ziek zijn, de koorts en het bijna niet kunnen klussen kan het nooit raak zijn. Oh en ik was gisteravond poepie chagrijnig. We zien wel weer.
Iedereen weer de groetjes.
Giechel
Zie je en nou vergeet ik nog de spannendste van allemaal.
Rebecca. Duim duim hier voor jou. Moet morgen dus weer gaan werken, maar kom morgenavond meteen even hier kijken. Hoop dat ik dan ook al het tijdsverschil heb overbrugd. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hey dames,
Anijs - Jammer zeg voor je zoontje! Ik kan me voorstellen dat hij best teleur gesteld is. Hopelijk krijgt hij miscchien met der tijd nog een keer andere kans.
En die baan, wat een pracht kans :thumbup: !! Veel succes, het gaat vast allemaal goed komen!
Ilse - Jammer dat de arbeidsgeneesheer deze beslissing heeft gemaakt. Begrijpelijk ook wel dat je nog een weekje door wilt gaan, maar denk ook een beetje aan jezelf heh? Hierna kun je in ieder geval heerlijk gaan genieten meid!
Sabine - Wat een raar persoon zeg die manager! Ik heb een beetje het idee dat ze gewoon wil laten zien dat zij het voor het zeggen heeft! Ik zou dat appeltje ook gewoon geschild hebben hoor! Net wat je zegt, ze gaan door dat appeltje echt niet failliet!
Volgende week aan de pil! Het dubbele gevoel is wel begrijpelijk. Wel fijn dat je hem van de huisarts door mag slikken!
Marije - Hoe is het met jou? Slapen de kids weer een beetje door?
Giechel - Ik ga ook voor jou duimen hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Ik begrijp wel dat je zelf denkt dat het niet raak is, maar er hoeft maar een snelle zwemmer tussen te zitten heh :inlove:
Ik heb me vanmorgen in kunnen houden. Ik dacht bij het opstaan, ik ga testen. maar ik had met mijzelf afgesproken om vandaag ook nog te wachten, dus heb ik er maar van af gezien. Morgen ochtend ga ik testen
Nou dames, ik hoef jullie niet meer in spanning te houden, jullie hoeven niet te wachten totdat ik me morgen middag eindelijk meld :lol:
Ik ben vanmiddag, een uurtje voordat ik naar huis ging van werk, ongesteld geworden. Uiteraard wel eventjes balen, maar het is geen ramp, we gaan gewoon door naar de volgende ronde
Ik ben voor mijn nieuwe banner nu uitgegaan van 33 dagen, dus zal mijn volgende NOD op 2 april zijn.
Liefs!
Balen zeg Rebecca!!! Op naar de volgende ronde inderdaad, maar wel erg jammer!! Wat goed dat je het zo goed oppakt.
Anijs, jammer dat je zoontje het niet is geworden!
Ilse, je moet niet teveel doen he?? Als het niet gaat dan gaat het gewoon niet, hoe jammer het ook is. Wel naar je eigen lijf luisteren.
Ah, Rebecca, wat jammer nou. Weet ik het toch net nog voor ik ga werken. Je pakt het idd goed op. Maar het lijkt me ook wel prettig dat als het dan toch komt, je er ook niet op hoeft te wachten en er een negatieve test bij moet halen. Zo is beter dan hè? :hug:
Op naar de volgende ronde!!
Groetjes Giechel
halloooooooo
@rebecca, :hug: he meid wat balen, ik hoopte het zo!!!
@britt, wat heb je een leuke avatar!!
@giechel, spannend meid nog 2 daagjes
@ilse, jammer hoor dat je toch niet door mag werken
wel aan jezelf denken he, als het niet gaat gaat het gewoon niet :-
@sabine, wat een gezeur zeg om 2 appeltjes :wall:
@anijs, wat jammer zeg dat je zoontje niet door is!
je nieuwe baan klinkt leuk zeg :thumbup:
@marije, meid hoe is het met je en met je kindjes???
@zasje, hoe voel je je, volgens mij las ik bij je banner dat je bijna je eerste echo hebt, spannend!!
@mell, en petronella, voor jullie ook bijna je nod
gisteren zijn is de maansteen binnen gekomen
ik ben benieuwd, vanaf morgen ga ik tempen!
voor iedereen een heel …
:-
Hallo allemaal,
Net klaar met living, eetkamer en keuken te dweilen. Ik ben kapot. :oops: :roll:
Zou nu met gemak kunnen slapen. Maar meot nog lesjes maken voor maandag op school, dus ja … vanavond maar vroeger naar bed.
Simba: Veel succes met het tempen. Wanneer weet je dan juist dat je je eisprong hebt?? Is je temperatuur dan hoger of zo?
Rebecca: Jammer dat je toch ongesteld geworden bent, maar veel succes in de volgende ronde meid.
Giechel: Leuk dat je helemaal uitgeziekt bent, welkom terug en hier draaien de duimen hoor. :thumbup:
Anijs: Wat jammer nou voor Tristan.
Sabine: pfff … dat je al geen twee appels mag schillen. Belachelijk gewoon. :evil:
Zow … en nu effe verder uitleg over die arbeidsgeneesheer. Zolang ik mijn papieren niet indien, kunnen hun niks doen.
Ze doen ook geen controle of ik gestopt ben of niet.
Dus daar hoef ik geen schrik voor te hebben.
Hun hebben gewoon gezegt dat ik moet stoppen omdat ik niet immuun ben voor het cmv virus (wat trouwens maar 3% kans geeft op een besmetting en 1% voor het babytje). Het is dus allemaal een beetje opgeblazen.
Ikzelf voel me helemaal goed en zou met gemak kunnen doorwerken. Het heeft dus eigenlijk niks te maken met het feit dat ik niet goed ben of zo.
Ik kan nu ook niet stoppen, want volgende week is het schoolfeest en ik kan de kids en de andere leerkrachten gewoon NIET in de steek laten.
Verder is het een interim dat ik nu doe. Dat wil zeggen dat als ik stop, ik terug geld krijg van de dop. En dat scheelt toch wel 900 euro dat ik minder heb, dan als ik ga werken. :shock:
Als ik nog even doorwerk (een week dus) kan de directeru er misschien voor zorgen dat mijn interim verlengd word met enkele maanden en dat ik dan doorbetaald word van school in plaats van de dop (zonder dat ik dan nog moet gaan werken).
Klinkt allemaal misschien wel ingewikkeld. Maar wat ik weet, is dat ik geen enkel risico neem voor het babytje door nog een week bij te gaan werken. Babytje en ikzelf komen in de eerste plaats, dat vergeet ik niet. Maar één week is zo voorbij.
Dus deze eigenwijze meid zal vanaf maandga pas echt opnieuw thuis zijn.
ilse, dat gaat dan heel anders als hier zeg
tenminste dat denk ik want het het zo nog nooit gehoord
hier gaat het in de meest gevallen andersom
je kan bijna niet meer werken maar moet doorgaan!!!
(in de gevallen hier in mijn omgeving dan)
veel plezier met je laatste weekje werken
zo’n schoolfeest is ook wel erg leuk om daar nog bij de zijn!!!
Simba: Veel succes met het tempen. Wanneer weet je dan juist dat je je eisprong hebt?? Is je temperatuur dan hoger of zo?
je tempratuur daalt een beetje voor je eisprong
en schiet na je eisprong ongeveer een halve graad omhoog
en dit moet dan zo hoog blijven
als ik het goed begrepen heb!
hoi,
ilse jammer dat je moet stoppen maar nu heb je wel meer tijd voor je zelf de baby en dat is het belangrijkste
rebecca jammer joh ik had het gevoel dat het raak zou zijn. maar de :evil: zijn wel mooi optijd gelukkig.
sabine wat dubbel allemaal maar wel lekker dat je de pil constant door mag slikken en hopen dat de klachten wat minder worden.
simba was het een lekker stukje vlees???
hier niks nieuws de fotos waren klaar en heb ze bekeken en wat ik al verwacht had de foto
s waren niet mooi. mijn schoonzusje en ik hebben de mooiste er uit gezocht waar natuurlijk onze kinderen het mooist opstonden en niet die van mijn andere schoonzus ,die was trouwens niet eens mee vond dat wel wat dom want wie wil nou niet zien hoe ze zijn geworden maar goed dat is mijn idee er bij.
giechel en mell nog een paar dagen hè meiden ik duim voor jullie :thumbup: :thumbdown:
groetjes petronella
heey meiden,
@ simba; jeetje wat een gedoe allemaal met je cyclus zeg… ik hoop dat die maansteen gaat werken zeg!1
@ ilse; jammer dat je moet stoppen, je had net zo’n leuk klasje toch?!? balen
@ sabine; snap dat je een dubbel gevoel heb bij je keuze weer aan de pil te gaan. maar dan loop je iig geen risico op je trouwdag!!
@ anijs; balen daj je zoontje niet geselecteerd is!! :?
@ giechel; gelukkig ben je weer wat opgeknapt!! :thumbup: :thumbdown: voor je nod!!
@ rebacca; jammer!!! :hug: hopen dat t deze ronde dan wel raak is!!
@ petronella; voel jij al iest?? toch ook bijna jow nod??
Ik voel verder weinig. ik had eigenlijk verwacht gister al ongi te worden. Ik dacht echt dat ik 2 weken geleden mn eisprong had gevoeld!! Maar heb niet t gevoel dat ik zwanger ben… heb ook helemaal geen kwaaltjes ofzo… wordt maar weer afwachten zucht
xx
Goedemorgen meiden,
Ja, het is inderdaad jammer dat ik ongesteld ben geworden, maar we blijven positief. We gaan nu pas naar ronde 4 en er zijn zoveel mensen die er langer over doen. Bovendien ben ik wel blij, net zoals Giechel zei, dat er geen negatieve test aan te pas heeft hoeven komen.
En waar ik ook wel blij om ben is dat mijn cyclus wel regelmatig lijkt te zijn 33, 31 en 33 dagen. Ik was van mijn laatste banner uitgegaan van 32 dagen, maar wilde vandaag eventueel pas testen, uitgaand van mijn langste cyclus.
Ilse - Ik geef je groot gelijk hoor meid, zolang jij en je baby voorop staan en jij je nog goed genoeg voelt, dan moet je gewoon dat weekje lekker mee pakken hoor!
Mell, Petronella en Giechel - Mijn duimen draaien hier voor jullie!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Simba - Spannend ook voor jou deze ronde, met de maansteen en temperaturen! Ik hoop dat je snel een duidelijk inzicht krijgt in je cyclus!
Mell, Petronella en Giechel…heel veel succes!!!
@Mell wrote:
@ petronella; voel jij al iest?? toch ook bijna jow nod??
hier precies het zelfde.
ik voel me niet zwanger maa ik voel ook nog niet dat ik ongie moet worden. laten we hopen op het goede. :wink:
groetjes petronella :-*
Goeiemorgen lieve meiden,
Sorry, even niet zoveel puf gehad om te schrijven, heb wel meegelezen.
Ga nu ook niet op iedereen reageren, dat is me even teveel…
Wel even een knuf voor Rebecca :hug: Had zo gehoopt dat je zwanger was!
Anijs, aaah, wat jammer dat je zoontje de rol niet heeft gekregen! Wel cool dat ie zo ver is gekomen.
Ilse, jemig, je wordt daar echt behandeld of je ziek bent i.p.v. zwanger :? Gek dat het bij jullie zo anders is, dat je hier gewoon door mag blijven gaan als je zwanger bent. ook bij peutertjes en kleutertjes.
Iemand vroeg laatst of wij al weten wanneer we er weer voor gaan... nou nee, dat weten we helaas nog niet. Vrijdag weer een terugslag gehad, weer een kleine crisis... Daarna is 1 ding wel duidelijk geworden: wij blijven samen! We hebben nu samen genoeg meegemaakt om dat te kunnen zeggen en we houden zo verschrikkelijk veel van elkaar dat we echt niet zonder elkaar zouden kunnen. Dat was één van mijn grote angsten, dat R. op een gegeven moment echt op zou stappen. Dus dat geeft mij nu wel meer rust.
Maar goed, we slapen allebei nog zo ontzettend beroerd, we zijn er qua inkomen een paar honderd euro op achteruit gegaan (geen toeslagen meer omdat we net op een grens zitten), dus die twee dingen moeten eerst veranderen en daar wordt aan gewerkt.
Kan het gelukkig nog wel steeds met mijn lief over onze kinderwens hebben en hij heeft me goed duidelijk kunnen maken dat hij ook niks liever zou willen dan dat ik nu meteen zwanger zou kunnen worden. :inlove:
Verder gaat het hier goed hoor. Gisteren weer een heerlijke dag gehad, wel weinig gedaan omdat we nog kapot waren van de dag ervoor, maar de sfeer was in elk geval weer goed. Mijn broer is hier dit weekend, die gaat ons ook nog wat helpen in huis.
Maandag gaat Elske voor het eerst naar de peuterklas. Ik mag er dan bij blijven. Ooo, wat voelt ze zich groot en wat verheugd ze zich erop. We hebben donderdag een (Nijntje) rugzak voor haar uitgezocht en een roze drinkbeker, ze is er helemaal gelukkig mee :inlove:
Zo, ik ga nog even een beetje verder teruglezen.
Dikke kus voor jullie!
Marije
Hé meiden!
Daar ben ik dan ook weer. Weekje weggeweest en daarna weinig tijd om ff bij te lezen en te reageren…
Nou zal eerst maar ff 't nieuws dumpen. Zoals de vk al dacht en ikzelf ook was het niet goed en donderdag toen ik in het vliegtuig zat voelde ik dus dat ik ging vloeien. In Hurghada aangekomen ben ik dus gelijk naar de toiletten op zoek gegaan en daar was helaas de bevestiging, ik zag een soort van vruchtzakje denk ik; een mk dus
Erg rot, maar ben toch wel blij dat het vanzelf is losgekomen en dat het geen curretage werd.
Nu heeft de gyn. gezegd dat ik eerst m’n menstruatie moet afwachten voor weer verder te gaan; dat terwijl ik liefst gewoon verder wil. Shit! Maar goed dat schijnt beter te zijn dus…
Ellen hoe zat dat bij jou eigenlijk?
Inmiddels alweer veel gebeurd, want bij thuiskomst werd de kat ziek (daar gaat het nu nog niet goed mee dus ) en m’n vader moest ook naar het ziekenhuis (maar die is weer thuis en dat is weer goed gelukkig). Verder zijn we heel druk op zoek naar een huis in Den Bosch. Veel tijd om erbij stil te staan is er dus niet. Maar goed leven gaat door en wij ook! Heb in Egypte ff goed kunnen uithuilen en kunnen bijkomen ervan.
Zo dat was mijn ego-verhaaltje. En nu jullie! Lief dat jullie aan me gedacht hebben trouwens.
Marietje, ik ben blij te horen dat het bij jou toch helemaal goed gaat!
Bij jou gaat het ook niet helemaal van een leien dakje hè Sabine; hoop dat je wat meer geluk krijgt met alles!
Simba. Leuk Koda! geniet ervan!
Hoop voor je dat de maansteen effect heeft. Ben benieuwd!
Jammer dat je ongi bent geworden Loesje. Maar hoezo elke dag niet effectief?! Ik vind het héél effectief!!!
Mell, is jouw vent doordeweeks nu steeds weg? Join the club! Zit ook een aantal dagen doordeweeks alleen. Trouwens, om de hoek bij je!! :mrgreen:
Wat rot dat je poesje weg is Petronella! Heb ik ook meegemaakt (ze kwam ook eigenlijk niet buiten), maar op een avond hoorde ik haar ineens miauwen en zat ze ergens in een tuin!
Anijs, wat jammer dat Tristan niet geselecteerd is. Hopelijk is hij niet te verdrietig.
Gefeliciteerd ook nog met je nieuwe baan (Wat is vzw ook alweer?)! Blijft spannend allemaal hè! Ik kan ook zo vreselijk onzeker zijn over m’n werk, ook al is m’n manager tevreden…
Van de week keek ik ff snel en zag dat je over tijd was Rebecca. Vond het heel spannend, maar helaas toch ongesteld geworden. Balen!
Nu maken jullie het spannend Mell, Petronella en Giechel!
Marije, ik hoop dat jullie de boel snel op de rit hebben en dan lekker weer voor een kindje kunnen gaan!
Zo dit was weer een lang stuk!
Voor degenen waar ik niet op heb gereageerd :hug:
Veel liefs :-*
heey,
@ m’n om-de-hoek-buurvrouw ; jeetje meid :hug: wat ontzettend rot voor je!!! en dat op je vakantie
ik hoop dat je ongi snel komt, en je er snel weer voor kan gaan!!
@ marije; wat vervelend dat t even niet zo goed ging zeg… maar wel heel fijn dat je er samen uit kan komen! En ook fijn dat ook hij nog steeds een kinderwens heeft! Vaak wordt je als stel alleen maar sterker van een tegenslag, neemt niet weg dat t wel heel rot is!! :hug:
Nou hier verder nog niks… Bij petronella & giechel al iets te bekennen???
xx