Novemberstoppers 2007(deel3) - 5 zwanger

hallo meiden,

simba fijn meid dat de ongie eindelijk is gekomen.

ilse geeft niks hoor meid hopen dat het wat wordt ik zal voor je duimen en inderdaad 17 kinderen is wel lekker.

ik mis je ook hoor :-*

hupke succes met opruimen :thumbup:

rebecca mijn man zou jaloers zijn :inlove: op die tv van jullie

hier gaat alles goed.

ben alleen ons poesje kwijt :cry:

ze was zo lief ze ging een keer de deur uit en is zins dien spoolloos.

ze was nog maar 9mnd oud.

ik heb touwens vandaag een foto in de toppics gezet. :inlove:

ik zal er ook een zetten van ons poesje die nu weg is haar vriendje mist haar heel erg.

verder voor iedereen een knuffel en lekker slapen.

groetjes petronnella

Goeie morgen!!

@ rebecca; wat spannend meid!!! ik ga duimen voor je!! :thumbup: :thumbdown:

@ petronella; agh wat erg dat je poesje weg is!! :hug: ik hoop dat je em snel vind!!

@ simba; nou op mijn werk wortd t alleen maar erger
 :frowning: zo erg dat ik zelf vorige week maar eens thuis wilde blijven. Heb t ni gedaan hoor
 maar vraag me af hoe lang ik t zo nog ga trekken. M’n collega’s hebben nu wel aan gegeven dat ze nu actief opzoek gaan naar een andere baan
 op 1 na :? Ik zal t ff moeten afwachten hoe t nu gaat lopen!!

Bleeggh
 ik heb nu ook echt geen zin om erheen te gaan!! hahaha

xx

Hallo allemaal,

Woehoe, vrije namiddag vandaag. Lucas ligt in bed, ik kan effe bijlezen. Straks mijn lesjes maken, enkele mailtjes versturen en dan de auto wassen.

Zo’n mooi weer. Word er helemaal vrolijk van. :mrgreen:

Petronella: Wat sneu dat jullie poesje weg is. :cry: :cry: Ik hoop alsnog dat het terug komt hoor. :pray:

Simba: Is al wat hé, dat je cyclus nu vijf dagen korter is, hopelijk blijft het nog eventjes inkorten. :wink: Of blijft het gewoon uit de volgende keer. :pray: Misschien kan je nu een gemiddelde nemen van je twee cyclussen om zo je nieuwe cyclus te berekenen. :think:

Voor alle meiden die aan het wachten zijn op eventuele duiveltjes, de duimen draaien dat ze uitblijven hoor. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Euhm 
 verder niet veel te reageren denk ik. Hopelijk vergeet ik niemand. :oops:

Oh ik vertelde vandaag aan d ekleuters dat ik morgen naar de dokter moet en dat er iemand anders in de klas zal zijn. :wink: Vonden ze heeeeeeeel jammer. :inlove: Toen zei ik hen dat er namelijk een babytje in mijn buik zat. En toen zei er eentje: “Ik dacht het al, want zo’n dikke buik kan je niet hebben van patatjes te eten.” :mrgreen: :mrgreen: Wat zijn het lieverdjes hé.

Ilse - Wat een schatjes die kleine kinderen :inlove: En wat een logica hebben ze ook heh?!

Petronalla - Al iets vernomen van de poes? Ik vind dat altijd zo zielig. Wij hebben zelf 5 katten gehad in NL en nu hebben we een straatkatje dat altijd bij ons komt eten en ik wordt al ongerust als ik die een dag niet zie. Ik hoop dat jullie poes snel terug komt!

Mell - Beetje aan jezelf denken ook heh als het niet lekker loopt op werk. Het is niets om met tegenzin naar je werk te gaan.

Simba - Ik weet nog niet wanneer ik eventueel ga testen. Misschien van het weekend. Maar nu ben ik weer bang dat mijn mensturatie uit gaat blijven, omdat ik er gewoon veel te veel mee bezig ben :roll:

He meiden,

Rebecca, spannend zeg!! Ik duim voor je!

Simba, moeilijk inderdaad wat je nu voor cyclus moet nemen. Ik zou het ook niet weten
sorry.

Mell, balen van je werk zeg. Het is zo vervelend als je met tegenzin naar je werk moet.

Petronella, hoe is het met jullie poesje?

Ilse, leuk zeg zoals die kleuters reageren. Ik ben ook zo benieuwd hoe onze oudste gaat reageren
hij is dolblij denk ik!

Hier alles redelijk. Ik was gisteren doodziek, hele nacht overgeven en diarre, had niet eens de puf om de trap af te lopen. Gelukkig gaat het vandaag weer wat beter

Nou, hier ook een zieke die aan het opknappen is

Petronella, al wat gehoord van je poesje? :hug:

Rebecca, spannend morgen je nod!! :pray: :pray: :pray:

Simba, lastig he zulke lamge cyclussen. Ik zou ook het gemiddelde nemen.

Mell, wat rot zeg op je werk. Kan me voorstellen dat je daar nu echt met tegenzin naartoe gaat. Dikke knuff hoor, is echt niet leuk!

Ilse, wat een lieve reacties van die kindjes! :inlove:

Krijg je morgen weer een echo, of moet je voor controle naar de vk?

Britt :hug: Bah, je zo ziek voelen. Gaat het nu weer beter?

Hupke, wat een klus de zolder verbouwen! Wel gaaf als ze het eenmaal klaar is. Succes met opruimen!

Nou, ik duik er zo in. Ben nog snotverkouden! En heb enorme hoofdpijn.

Trusten meiden

:-* Marietje

hoi hoi

@petronella, jeetje hoelang is je poesje nu weg???

ik hoop dat je haar snel vind

@mell, :hug: voor jou, hoop toch voor je dat het snel beter wordt!

@ilse, heerlijk die opmerking van die kinderen!!!

succes morgen met je gesprek!!!

@britt, jeetje meid dat je ineens zo ziek bent

fijn dat het vandaag beter met je gaat!!

@rebecca, ik duim voor je meid :pray:

hier weet ik het ook niet echt meer

dacht echt ongi te worden maar het heeft mooi niet doorgezet :wall:

af en toe een heel klein beetje bruinig slijm maar echt heel weinig

snap er weinig van, hoop dat het toch snel doorzet!!!

verder morgen nog een dagje werken en dan lekker weekend :dance: !!!

meiden tot morgen een dikke :-* voor jullie allemaal

He Simba wat een vreemde ongi, dan denk je eindelijk te weten waar je aan toe bent en dan weet je het eigenlijk nog niet :S

Ik zou de banner op 40dgn zetten eerst 50 toen 45 dan nu 40 hahahaha

Maar op 30? je moet toch wachten, kan je beter al op ingesteld zijn, als het dan toch korter is (of uitblijft) is dat alleen mooi meegenomen, maar anders zit je vanaf dag 30 te wachten en hopen en testen te doen enzo.

Rebecca spannend vandaag je NOD, hopelijk gebeurd er helemaal niets en heb je in het weekend een positieve test!

Ilse Lief he die kleintjes hahaha en wat een leuke opmerkingen maken ze

Ik heb nog genoeg dames overgeslagen sorry maar mis de tijd om nu overal op te reageren!

Zo dalijk de kids naar school brengen en dan paar uur werken pffffffffff ik heb geen zin hahaha

hoi meiden,

simba wat raar ???

rebecca hier duimen we voor je spannend :thumbup: :thumbdown:

hier is het mooi weer :smiley:

ik moest vandaag om 11 uur bij de fotograaf staan want alle klein kinderen zouden op de foto :frowning: ik doe het dus nooit weer he :x mijn schoonzus heeft twee kinderen een meisje en een jongetje het meisje is best wel lief maar dat jongetje ik zou hem wel wat willen doen(hij is 6 jr)

hij was mijn zoontje telkens aan het klieren maar het ergste vond ik zijn moeder zei er ook nog niks van grrrrrr dus had ik er maar wat van gezegd en wat denk je zegt z`n knulletje tegen mij van jij bent niet de baas dus ik luiser ook niet nou toen had ik het helemaal gehad.

en het nadeel er van is dat mijn zoontje hem na doet.

hij vind dat jongetje erg interesant (nou ik niet).

en ze gingen hard rennen door die fotowinkel ik ergerde mij dood.

en toen ze eindelijk op de foto konden was het nog erger dat jongentje wou voor geen meter luisteren. en mijn zoontje maar klieren.

toen ze eindelijk stil zaten dat ze eindelijk een foto konden maken kwam zijn moeder er aan en zei “nog even wachten want hun haar zit niet zoals ik dat wil” grrrrr

toen dat allemaal klaar was had mijn jongste zoiest van ik wil niet meer het heeft mij allemaal te lang geduurt.

toen het dan eidelijk klaar was had ik het zweet op mijn rug zitten.

zo ik moest dit even kwijt poeh wat zat mij dit dwars.

oja ik heb ons poesje nog niet gevonden ik weet niet waar ik moet zoeken want wij wonen op het platteland en er is hier ruimte zat om je te verstoppen ik baal er wel van .

ik ben trouwens alweer op zoek naar een andere poes. het klinkt wel raar.

het was een heel lief poesje ik ben niet zo een die er nou erg om gaat zitten treuren.

iedereen een fijne dag.

wij krijgen vanavond bezoek van iemand van de kerk (joepie ik vind daar nooit wat aan)

groetjes petronella en een knuffeltje voor iedereen

he hupke,

hebben jullie dan al vakantie gehad dan?

hier hebben ze deze week vakantie.

groetjes petronella

Goedemorgen dames,

Even melden dat er hier nog niets te merken is van :twisted: :evil: !!!

Ik kom later even terug om uitgebreid te reageren.

Liefs

Hoi allemaal,

zal de komende tijd wel bijlezen maar misschien niet zoveel meer kunnen reageren.

Petronella, jammer van je poesje, wij hadden ook een hele lieve poes vorig jaar, die stond op een avond aan de deur en ging niet meer weg. Echt een schatje en ze luisterde ook, helaas begon mijn man verdacht veel te niezen enzo en o ja
hij was allergisch. Het vreemde is dat hij dat vroeger dus nooit geweest is, nu hopen wij dat het ooit ook weer weggaat.

Simba meid, hoe vervelend voor jou, nu zit je nog meer in de onzekerheid. Hoop dat het eindelijk doorzet.

Rebecca wanneer ga je testen?

Petronella Vervelend zeg, zou er ook wat van krijgen, vindt het onvoorstelbaar hoe sommige ouders gewoon staan te kijken op het wangedrag van hun kinderen en niet reageren.

Marietje beterschap meid!

Sabine ik zou die ene plaats ook niet meer vertrouwen als ik jou was, ongehoord zoiets. En je weet nooit, ik had het ook allang opgegeven en bleef maar hangen ‘om den brode’ in werk waar ik me te pletter verveelde en nu, heel plots en onverwacht heb ik in een heel korte tijdspanne toch een leuke functie, had het nooit verwacht.

Ilse hihi ja, die kinderen toch, ze kunnen er wat uitflappen, rond hun zesde/zevende jaar krijgen ze zo’n babbelkick, 't schijnt dat dat typisch is voor die leeftijd. Ik heb hier thuis in elk geval ook al dikwijls gelachen, hoor.

Hier nog geen bericht van de auditie, mama zit al veel meer in spanning dan de zoon! :shifty:

Groetjes,

anijs

Zie dat ik er nog wat vergeten ben;

Britt beterschap hoor :hug:

Hupke Leuk dat je man muzikant is. En spullen weggooien, ik ben ook al een paar keer verhuisd en heb toen veel onnodige prullen weggedaan, plots is het leven dan zo heerlijk overzichtelijk en weet je opeens wat je allemaal hebt en waar het zich precies bevindt. Dat gaat jammer genoeg snel weer voorbij. Het leuke aan veel rommel is dan weer dat je steeds weer dingen ontdekt waarvan je het bestaan was vergeten :mrgreen:

Heb ook nog even mijn banner aangepast, had het gemiddelde genomen van mijn voorbije cycli en kwam op 32 dagen maar als ik het zo zie aan mijn cervixslijm, huppelt het ei pas vandaag of morgen rond en zal het een paar dagen langer duren tot de NOD-dag.

Kusjes,

anijs

Rebecca
spannend!!! Wanneer wil je gaan testen??

Ik weet het eigenlijk niet. Misschien morgen nog even afwachten en dan zaterdag ochtend testen denk ik.

heey meiden

nou vandaag dat toch echt mijn ongi doorgezet gelukkig!!

heb mijn banner weggehaald zie het wel even

vind vanaf 30dgn aftellen al vreselijk lang duren laat staan vanaf 40+ :wall:

hoop met temperaturen een beetje inzicht tekrijge hoe en wanneer en of ik wel een eisprong heb met deze lengtes van een cyclus!

@rebecca, spannend meid ik duim voor je!!!

@anijs, spannend meid voor je zoontje en ook voor jezelf

hoop dat jullie niet lang in spanning zullen zitten!!!

@petronella, klinkt als een heel project met zijn alle op de foto

vind dat ook altijd zo’n gehannis, op ons dagverblijf deden we het ook altijd

gelukkig is die eruit gegooid en maken we lekker zelf foto;s nu!!!

ik duik lekker mijn bedje in en ga morgen lekker biefstuk eten haha

moet het toch een beetje van mijn ongi profiteren :wink: :mrgreen:

weltrusten allemaal :-*

hoi meiden,

ik wou even zeggen,

:: SLAAPLEKKER :: :-*

en simba mooi dat het nu wel heeft door gezet :smiley:

groetjes petronella

Goedenavond dames,

Ik schuif zo lekker mijn bedje in, maar wilde nog even in ons kletstopic kijken. :wink:

Simba - Ik geef je groot gelijk hoor meid, dat je je banner even weg hebt gehaald. De 2 weken na de eisprong duren mij al te lang, ik kan me alleen maar voorstellen hoe jij je voelt. Ik hoop dat je wat duidelijkheid gaat krijgen met ovulatie testen.

Anijs - Spannend voor jullie zeg!! Ik hoop dat jullie snel iets horen!

Britt en Marietje - Zijn jullie al weer eenbeetje opgekapt?

Voor de dames die ik vergeten ben een dikke :hug:

Ik heb vanavond een zwangerschapstest gekocht. Er zitten 2 testen in het doosje. Ik wacht het nog even af, misschien zaterdag ochtend testen :wink:

:pray:

Goeiemorgen dames,

Rebecca: Toch spannend hoor nu, je had toch ook al ‘kwaaltjes’ hé. Vreemde onderbuik, pijnlijke borsten 
 wie weet 
 ik ga hier in ieder geval flink duimen voor je. :-

Simba: Zow, nu heb je zekerheid hé, ik begrijp dat het niet leuk is als je 40 dagen moet wachten. Op den duur weet je niet meer wat en hoe hé. Maar idd het tempen kan helpen hé, dan heb je een beetje een zicht op wanneer je je eisprong hebt. :wink:

Petronella: Kan het geloven zeg dat je je ergerde aan dat kindje. En helemaal als de mama niks zegt. :wall: :wall: Dan probeer je je eigen zoontje rustig te houden, maar ze worden zo gauw meegetrokken door anderen hé. Jammer dat het zo’n ervaring was. :frowning: Hopelijk is de foto toch mooi gelukt. :wink: Oh en ken dat 
 op het platteland verdwijnen er vaak wel eens kleine poesjes hé. Gebeurt ook bij mijn schoonouders. Je hebt gelijk hoor dat je uitkijkt naar een nieuw kameraadje voor het poesje dat je nog hebt. En wie weet komt het ander wel nog terug. :pray:

Had dus gisteren het gesprek met de dokter. Moest niet onderzocht worden, gelukkig, want is een dokter dat ik niet ken. :wink: Maar hoe dan ook. Hij heeft beslist dat het nu genoeg is en dat ik moet stoppen met werken. :cry: :cry: :cry: Normaal moet ik maandag salue zeggen tegen de kids 
 maar ik kan het niet. :oops: Ze hebben de week erop schoolfeest en ik heb al flink geoefend met hen, ik wil hen nu niet in de steek laten. :? Dus ik ga nog een weekje ongehoorzaam zijn en doorwerken. Daarna hou ik het voor bekeken en ga ik genieten van Lucas’ eerste schooldag en huisje hier aan de kant doen. :wink: Ik heb nog lopen zagen bij die arts om toch te mogen doordoen, maar hij wilde niet luisteren. :wall:

Ik wens jullie vandaag allemaal een fijne dag toe. :-

simba, fijn dat je ongi heeft door gezet meid :thumbup:

geniet van je stukje vlees! :wink:

britt, al aan de betere hand?? :smiley:

rebecca, ben benieuwd wat er uit je test gaat rollen :wink:

petronella, nog steeds geen zekerheid over je poes? ik zou me er niet zo makkelijk bij kunnen neeleggen. toen mijn valkparkiet stierf was ik al een week ziek.

maar ik ben wel heel extreem als het op dieren aan komt :wink:

anijs, wat heb je nu voor een functie dan?

ik maakte gister weer een belachelijke situatie mee op het werk: ik schilde tegen de avond nog 2 appeltjes voor kindjes die honger hadden.( beter dan een koekje dacht ik zo)

komt de manager binnen.ik mocht geen tweede ronde fruit doen. ze moesten maar fruit eten om 3 uur. hadden ze ook gedaan maar ze hadden nog trek. op de bso is de regel dat de kids onbeperkt fruitje mogen eten.dit zei ik dus ook. toen zei ze: ik moest ook aan het kostenplaatje denken! alsof 2 appels je failliet maken! echt belachelijk!

ik mocht er niet meer dan 2 schillen.maar ze wilde denk ik interessant doen voor een sollicitante die mee draaide die middag. het is zo,n trut he! echt waar! dat noemt zich manager

volgende week ga ik definitief aan de pil tot half juni.

ik mag hem van de huisarts continu door slikken zonder stopweek. dan zou ik ook minder last hebben van mijn migraine en van mijn mastophatie. ik heb alweer een week vreselijk zere borsten en ik hoef pas donderdag ongesteld te worden.

heb er wel een dubbel gevoel bij,maar de keuze is gemaakt.

zo heb ik wel een ongi vrije trouwdag en een relaxte vakantie daarna, en ik hoop minder last van mijn klachten te krijgen.

ben benieuwd.

allemaal een fijne vrijdag gewenst! :thumbup: