Novemberstoppers 2007(deel3) - 5 zwanger

Loesje, :hug: voor jou. Balen meid. Om de dag is idd beter zei onze gyn indertijd. Kwaliteit van het zaad is dan optimaal en ook niet persee gefocusd zijn op de 14de dag. Ik schijn dus deze keer een late eisprong te hebben gehad en wel zwanger geraakt. Succes meid :-

Simba, bij jou nog niks? Frustrerend hoor meid :hug:

Geniet je van Koda?

Mees, treed jou man op? Zingt hij of speelt hij een instrument?

Voor iedereen een hug :-

Liefs, Marietje

mijn man speelt piano en gitaar en hij kan ook nog zingen… hij speelt inmiddels in (ff denken…) 5 bandjes, die allemaal andere muziek maken, maar zijn hart ligt wel een beetje bij de blues-rockmuziek. ook heeft hij 5 jaar in een kermisband gespeeld, maar dat was (gelukkig) voor mijn tijd. dus een gezellige boel hier in huis :dance:

Goeiemorgen!

Weet niet of het me gaat lukken op iedereen te reageren… doe mijn best :mrgreen:

Marietje
, geeft helemaal niks dat je niet altijd de puf hebt om te schrijven! Heel begrijpelijk.

Was zo blij toen ik het goeie nieuws las! :inlove:

En wat een leuke foto’s van het bosuitje! En een prachtige echofoto! :inlove:

Lekker hoor, zo’n uitslapertje!

Ik mocht gisteren lekker uitslapen en ben tot half 11 blijven liggen, ook HEERLIJK!

Sabine, ik hoop dat je een heeeerlijke dag gehad hebt gisteren! Lieve verrassing! Ik wil altijd graag naar de zee als het zo hard waait, vind ik heerlijk! In de zomer moet ik er weinig van hebben :mrgreen:

Mell, wauw wat een leuk kado! Wat vond je man er van?

Loesje, wat balen dat je toch ongesteld bent geworden. Oneerlijk hè, als je zo je best doet, dat het dan niet gewoon raak is :hug:

Simba, meid wat duurt het weer lang :hug:

Wel leuk om te lezen dat je zo verliefd bent op Koda :inlove: (foto!?!)

Ellen, heerlijk zoveel muziek in huis!

Ik speel zelf ook piano, maar omdat ons vorige huis te klein was, hebben we de piano uit logeren gestuurd. Mis 'm wel heel erg, moet 'm ook terug halen, maar dan moet ik de vervoerskosten betalen (beetje stom geregeld) en dat hebben we nu even niet.

Gisteren Elske ingewijdt in het theatergebeuren. We zijn naar Nijntje de musical geweest. Ze heeft van begin tot eind genoten, Heerlijk dat geconcentreerde koppie van d’r! :inlove: Daarna was ze heel wazig en afwezig, nu beginnen de verhalen pas te komen :lol: Ik heb ook genoten, maar dan vooral van Elskes koppie. :inlove:

Verder weinig te melden. Ga zo maar eens ons aankleden. Hihi, Elske is al vanaf half 7 vanmorgen in de kleren, want ze moest haar mooie jurkje aan… wicht :stuck_out_tongue:

Nou meissies, fijne dag allemaal!

:-* Marije

jammer loesje! :?

tegen mij is ooit gezegd dat je juist zwanger wordt als je er niet zo boven op zit,dus niet je zo focussen op een zwangerschap.

mij is het toen des tijds gelukt :wink:

op naar de volgende ronde loesje! :thumbup:

volgende week is mijn ongi. hij komt er deze keer weer aan omdat we geen keer geklust hebben deze maand met die stress. :?

gister dus wel aan zee geweest. domburg. was wel relaxt. verstand op nul en luisteren naar het geluid van de golven en de meeuwen.

:mrgreen:

straks weer even werken en vergadering er achter aan :?

allemaal een fijne maandag gewenst! :thumbup:

hallo meiden,

een hele goede en stralende morgen,

even de boel weer bijgelezen :oops:

simba aller eers sorry dat ik vroeg wanneer je ging testen :oops: ik dacht even niet na :oops:

en leuk hoor z`n konijntje :inlove:

loesje jammer meid :hug:

mell mooi cadeautje :thumbup:

marietje lekker dat hij zo lang slaapt bij ons is dat 7 uur bedtijd en de eerste is om 5 uur waker :?

ilse wat een mooie foto zeg :inlove: (wordt bijna jaloers :smiley: :wink: )

mees lekker schoon geworden? :smiley:

sabine :hug:

en voor de gene die ik vergeten ben een dikke :-

hier gaat alles goed dit weekend flink geklust.

het is vandaag mooi weer dus ik ga lekker buiten aan de slag.

groetjes en veel liefs petronella :-

heey meiden,

@ marietje; ik heb ff gegluurd bij je foto’s van het dagje in t bos… leuk!!! :smiley:

@ loesje; balen van de :evil: :twisted: zeg!!

@ mees; wat leuk zo’n muzikaal hubbie!!

@ marije; leuk nijntje de musical!! ik wist niet eens dat, dat bestond!!!

ik heb erik nog niet verteld wat hij kado krijgt!! hihi we zijn eerst aan t regelen dat een vriend van ons t zelfde kado gaat krijgen. dan kunnen ze tegen elkaar racen!! ff zorgen voor een beetje competitie!! vertel t hem zaterdag als ie weer thuis is… ben heel benieuwd wat hij ervan vind

@ sabine; lekker zo’n dagje aan zee he?? ik moet ook snel weer eens gaan!!

@ simba; hoe is t? al iets te bekennen?? :evil: :twisted:

@ petronella; nog een weekje tot je nod!! spannend!!

Ik voel hier nog niks… ik heb niet t idee dat t raak is deze maand. af en toe een beetje ongi gevoel, dus zal er wel snel aan komen denk ik!

xx

heeey meiden!!!

@ellen, wat leuk zeg dat je man zo musicaal is!!!

@marije, wat leuk zeg nijntje in het theater,

heerlijk he om te zien hoe die kleintjes zo geconcentreerd kunnen kijken!

ik zal straks of morgen even een foto van koda showen

@sabine, heerlijk zo’n dagje aan de zee

ik wil binnenkort ook weer met mijn mannetje 2 daagjes naar de zee toe!!

@petronella, meid dat geeft toch niets dat je dat vroeg

ik blijf zo 1x in de week testen, je weet maar nooit :wink:

@mell, ik duim voor je meid!!!

hier weinig te vertellen

nog geen :twisted: te zien

ga er vanuit dat het weer 50 dgn zal zijn

heb wel de maansteen vandaag besteld,

hupke droeg jij hem gewoon bij je in je zak ofzo

want ik las dat je hem op je huid moest dragen???

weltrusten alvast :-* :-*

Goedemiddag dames!

Mees - Wat leuk zo een musicale man!

Loesje - Jammer meid, dat je ongi bent geworden! Op naar de volgende ronde :wink:

Simba - Hoe is het met Koda? Wat vond je vriend ervan? En nog steeds geen :twisted: :evil:

Marije - Nijntje de musical! Dat moet een geweldige dag geweest zijn voor jullie!

Marietje - Wat ontzettend leuk dat uitje naar het bos!!

Ik ga zo weer even in ons show forum kijken. :wink:

We hebben vrijdag eindelijk een grote tv gekocht. Mijn mannetje wilde al zo ontzettend lang een super grote tv. Nu konden we er eentje kopen voor een heel mooi prijsje en dus heeft hij nu eindelijk zijn zin! (Ik moet zeggen dat het ding belachelijk groot is :oops: ) Maar ergens vind ik het toch ook wel gaaf. Hij is 65 inch diagonaal, omgerekend is dat 165.1 cm (echt amerikaans!)de basement gezet, zodat we daar een ruimte maken voor films en spellen. En blij dat hij is nu :lol:

Verder weinig te melden. Afwachten of ik deze week mijn menstruatie krijg.

Hallo allemaal,

alweer een aantal pagina’s geleden, dus ik kom nu nog even met wat vijgen na pasen aandraven.

IlseMooie buikfoto. Jammer van je gebit, geen prettig vooruitzicht, die tandartsbezoeken, al was het maar omwille van die gruwelijke slurpende speekselzuigers.

Simba Wel vervelend, dat lange wachten, ik hoop dat die maansteen echt gaat werken. En zoo’n poezelig konijntje!!

Marietje Ik heb wel erg met je ingezeten en gelukkig is alles goed. Heb je foto’s in het bos gezien en je zag er weer stralend uit! Aaron is echt een snoesje

Mell Hihi; mannen die mogen racen in een auto? En of jullie dik gaan scoren met jullie cadeaus!!!

Sabine Gelukkig hebben jullie kunnen praten. Hier ook een opdringerige bemoeizuchtige schoonmoeder, gelukkig kan mijn vriend er nog minder tegen dan ik.

Is er nog iets gekomen uit je sollicitatiegesprekken?

Rebecca :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ik leef met je mee op hoop!

Deze week krijgen we bericht of de zoon gekozen is voor de film.

Heb zelf een nog betere functie gekregen dan waar ik eigenlijk voor solliciteerde. Dat betekent dus gedaan met duimendraaien en internetten op het werk, nu zal ik effectief iets moeten doen!!

Zou nu ongeveer mijn eisprong moeten hebben maar begon in het begin van mijn vruchtbare periode nog wat oud bloed te verliezen :think: Voel me ook helemaal niet eisprongerig, misschien van de spanning van de afgelopen dagen. Klussen doen we in elk geval volop!

Slaapwel :-* [/b]

hoi anijs, ja leuk he die schoonmoeders! :wink:

de mijne zit nu in spanje. ik hoop dat ze nooit meer terug komt! hahaha! :mrgreen:

bij een gesprek houden ze mijn brief een jaar in portefuille.

ze hadden momenteel niets.

en bij de ander mocht ik komen proef draaien maar die vertrouw ik niet meer na dat ik er achter kwam hoe ze aan info kwamen over mij.

dus blijf ik maar lekker plakken op mijn oude plek.

lief dat je er naar vraagt :inlove:

Heeft iemand inmiddels eigenlijk al weer iets van Liekie vernomen?

@rebecca, nee had laatst ook al is gekeken of ze nog wat gepost had

maar ze is hier niet meer geweest

heb net even terug gelezen en ze had als ik het goed begreep

afgelopen vrijdag een echo, ik hoop dat het goed is :pray:

Simba, ik had een knuffelsteen, geen hangertje ofzo en had hem gewoon heel vaak in mijn handen en friemelde ermee, heb hem nooit de gehele dag bij me gedragen dat ging niet echt :stuck_out_tongue:

Had je vorige keer niet ook enorme krampen en rugpijn enzo dat je dacht dat je ongi werd en toen niets meer?

En toen een week of wat later toch ongi?

Schrijf je dat wel allemaal op, misschien zie je dan toch een ritme, een lange cyclus maar misschien wel regelmatig dan.

En een eisprong is niet altijd 14 dagen voor de volgende ongi, sommige hebben dat altijd een week ervoor, een late eisprong dus.

Wie weet is het toch een ei, ik zou voor de zekerheid wel klussen :stuck_out_tongue:

Zo verder weinig spannends hier te beleven, we zijn begonnen de zolder leeg te ruimen, dat gaat onze slaapkamer worden (moet wel eerst verbouwd worden, vaste trap erin en de hele zooi) dan komt er beneden een kamer vrij :smiley:

Wat een boel zooi bewaar je zoal en nu is het kiezen wat blijft en wat weggaat want echt niet alles kan blijven.

ben vandaag ongesteld geworden

ben er nu wel blij om, al had ik liever een posi test

maar dat wachten is ook niets, nu op naar de volgende ronde :dance:

@hupke, ik wou ook zo’n knuffelsteen maar die kon ik niet zo snel vinden dus nu zo maar, ben benieuwd!!!

hier ook een zolder vol zooi, succes met opruimen!!

ik heb net mijn banner veranderd maar weet niet zo goed

op hoeveel dagen ik hem deze keer zal zetten

heb hem nu op 30dgn gezet, wat denken jullie???

moet eerlijk bekennen dat ik niet zoveel zin heb om vanaf 45 dgn afte tellen vind het altijd al zo lang duren :think: :silenced:

Hallo meiden,

Hier ook eens weer wat neiuws van hierzo. :mrgreen:

Ik blijf het lekker druk hebben. Moe tdonderdag naar de arbeidsgeneesheer. En dan krijg ik te horne of ik mag blijven werken of niet. :?

Ik hoop van wel, want ik heb net een nieuwe interim.

Jaja, vlieg van de ene interim naar de andere. :dance: :dance:

Oh en het is zo’n leuk klasje.

Heb er maar 17, dus da valt mee.

Ik heb alles bijgelzen, maar ge even niet reageren.

Ik neem de draad vanaf heir terug op en reageer volgende keer op wat geschreven is. :wink:

Vind het jammer dat ik er minder ben, mis jullie. :smiley:

simba, heb je teminste zekerheid nu he!

hoe is het met je nijn? :mrgreen:

heey heey,

@ rebecca; wow 65 inch!! dat is groot… dat zou mijn mannetje ook wel willen!! (niet dat t zou passen in ons appartement :stuck_out_tongue: )

Maar spannende week meid!! voel je al iets??

@ anijs; :thumbup: :thumbdown: hopen dat ie de filmrol krijgt!!!

@ hupke; leuk altijd verbouwen!! ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe alles opknapt. Vreemd hoeveel zooi iemand trouwens kan hebben he?? bij onze vorige verbouwing gingen er 8 vuilniszakken met ouwe spullen weg!! (waarvan 2 met oude schoenen van mij die ik van vriendlief nu echt eens weg moest gooien :oops: hahaha)

@ simba; fijn dat je ongi gekomen is!! is toch al weer 5 dagen korter als je vorige ronde toch? Ik hoop voor je dat die maansteen een beetje gaat werken!!

@ ilse; leuk zo’n klein klasje… 17 valt echt mee idd!!

Nou hier verder niks bijzonders. Fijne avond nog!!

:-*

xx

Simba - Fijn dat je menstruatie is gekomen. Nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent! En zoals Mell ook al zei, deze cyclus was wel 5 dagen korter dan de laatste! Toch een positief puntje :wink:

Ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om weer zo een lange cyclus te hebben. Wat betreft je banner, misschien kun je het gemiddelde nemen over je laatste 2 cyclussen. Ik heb dat ook gedaan. mijn eerste was 33 dagen, mijn tweede was 31 dagen, dus ik heb mijn banner op 32 dagen gezet voor deze ronde.

Ilse - Wij missen jou ook hoor, maar we begrijpen ook heel goed dat je het druk hebt. Alles wat je nu nog mee kunt pakken is mooi meegenomen toch?

Hupke - Verbouwen, verhuizen, je vraagt je altijd af waar je toch al die spullen vandaan haalt die je bezit! :wink: Hier voor onze emigratie heel veel weg gegooid, tijdelijk bij mijn vader ingetrokken toen en toen ook veel weg gegooid. En toen ik eenmaal hier aangekomen was heb ik alsnog spulletjes weg gegooid :roll: :lol:

Mell - Jij ook een fijne avond. Ik voelde vorige week allerlei dingetjes. Lage krampen in mijn buik, opgeblazen gevoel, zelfs een keer misselijk geweest en mijn borsten. Nu heb ik alleen nog heel veel last van mijn borsten, die zijn veel en veel pijnlijker dan de laatste twee rondes. :roll: Ach, nog eventjes afwachten denk ik maar :wink:

heeey meiden!!

@ilse, spannend donderdag, ik hoop dat je nog eventjes kan blijven werken, zou wel lekker zijn!!!

@sabine, met nijn :inlove: is alles goed,

ze huppeld vrolijk rond, en komt s’avonds even mee naar binnen

ik zal zo is foto;s neerzetten in showtopic!!

@mell, ja mijn cyclus is nu 5dgn korter dat is wel weer mooi!!!

hoe is het verder op je werk, al wat rustiger en minder ziekes???

@rebecca, spannend meid nog 2dgn weet je al wanneer je zou willen testen???

hier wel buikpijn maar verder nog niet echt doorgezet

maar dat was de vorige keer ook de volgende dag pas!!

morgen een vergadering op mijn werk, en verder mijn huisje soppen!!

tot morgen :-*