ha hupke, het voorspellingstopic staat in de rubriek speelhoekje.
kijk maar eens. ze hebben er een overzicht gemaakt van de voorspellingen. het zijn dames die kunnen pendelen.
ik geloof er zelf niet zo in eerlijk gezegd.
je moet even wat info over je zelf geven en aan de hand daar van gaan ze pendelen.
ieder individueel.
ik heb zelf pas 1 reactie gehad.vaak geven ze een reactie terug als ze het niet weten. ik heb niks meer gehoord.vind het ook niet meer zo interessant.
maar ik zou zeggen…probeer eens!
hoi dames,
wou jullie even een goede nacht toe wensen.
een dikke knuffel en tot moren.
groetjes petronella :-*
truste! :mrgreen:
Lieve meiden,
:oops: kennen jullie me nog :oops:
Ik had al veel eerder willen reageren, maar door alle spanning van afgelopen weken had ik gewoonweg geen energie meer om hier ook te reageren. Ligt echt niet aan jullie :-
Britt, thnaks meid! Tuurlijk vind ik het niet erg, vind het zelfs heel lief van je.
Ook lief om te lezen dat jullie aan ons dachten.
Ik verloor dus vorige week zondag wat oud bloed. Nu heb ik dit bij Aron 12 weken gehad, maar nu maakte ik me zorgen in combinatie met de echo van vorige week.
Ik had er echt een heel slecht gevoel over, ookal bleef ik misselijk en erg moe.
Afgelopen woensdag konden we dus een vervroegde echo krijgen en dat moment zal ik nooit vergeten: een prachtig kloppend hartje!
Wat een spanning viel er van me af zeg…
Ik heb wel meegelezen (groetendeels) hier, maar zoals ik al zei kostte het me te veel energie om te reageren. Ik slaap veel en ben erg misselijk. Op zich goede tekenen natuurlijk.
Ik regaeer nu even niet op iedereen, maar even kort op een paar. Heb ook niet alles kunne onthouden…sorry :oops:
Simba, wat moet jij lang wachten zeg :hug:
Wel gaaf dat jullie morgen Koda krijgen :inlove: Super hoor!
Marije, ik hoop dat jouw nachten gauw weer beter gaan. Dat Benten door gaat slapen
Sabine, een :hug: voor jou! Fijn dat je met je hub gesproken hebt.
Voor iedereen die in de klusweken zit: :inlove: veel plezier!
Voor alle aankomende nod-ers: dat het raak mag zijn!
Voor iedereen die een knufje kan gebruiken: :hug: :- :hug:
O ja, nog even: ik ben een week minder ver dan we dachten, vandaar dat mijn banner ook is aangepast. Ik heb dus een cyclus van 28 dagen normaal, maar heb dus een late eisprong gehad. Dus meiden: ik zou zeggen: gewoon de hele maand klussen!! :inlove:
Ik hoop dat ik genoeg energie heb om regelmatig hier te posten, maar ik doe mijn best! O ja, ik zal nog even de echo in ons sf zetten.
Liefs, Marietje
tuurlijk kennen we je nog gekkie!
dikke knuf voor jou terug! :hug:
en doe rustig aan he!
hoop dat je zwangerschap verder voorspoedig zal verlopen. :thumbup:
heeey meiden,
@marietje, meid wat fijn dat alles goed is en dat alle spanning van de afgelopen weken nu weg is!!!
en geef niets hoor dat je er niet zo veel bent, snappen we helemaal!!!
@hupke, ik zag dat voor jou mei 2008 voorspelt is
ben benieuwd welke voorspellingen uitkomen!!
@sabine, fijn dat je erover met je mannetje gepraat hebt!!
hier vanmorgen nog maar is een test gedaan
en negatief, had het ook niet verwacht
nu hoop ik dat het snel ongi wordt, op naar de volgende ronde!!!
morgen koda :inlove: hihi vind het zoooo leuk weer zo;n lief diertje in huis :mrgreen:
simba, veel plezier morgen met je nijntje! :mrgreen:
de hub neemt me zondag mee naar zee om foto,s te maken.
vind ik wel erg lieffff… :inlove:
zou een verassing zijn maar ik raadde het per ongeluk.
ik vind de zee heerlijk! het geeft me daar zo,n relaxt gevoel he! even bij tanken een dagje! :dance:
Sabine, wat lief van je mannetje! Ga lekker gennieten he. Heb je wel verdiend na je dip :-*
Simba, genietse vandaag met Koda :inlove:
Ik heb net mijn ontbijtje op en mijn mannen worden nu net pas wakker :shock:
Tja, Aron heeft het niet van een vreemde
Gauw douchen, boodschappen doen, even wat in huis doen en vanmiddag na ons slaapje (van Aron en mij) gaan we lekker naar het bos!!
Lfs. Marietje
hoi meiden,
zo t is al weer ff geleden dat ik heb gereageerd, ben erg druk geweest met een kadootje regelen voor erik (die was jarig) en aangezien hij de hele week weg was had ik daar mooi ff de tijd voor!! echt zo leuk, ik heb een dag op de racebaan in zandvoort geregeld, daar gaat ie allemaal dingen doen zoals racen in een formulewagen & ferrari rijden!!
T gaat me niet lukken om op iedereen te reageren, er is weer zo veel geschreven!! Maar bedankt voor alle meelevende reacties van iedereen dat me mannetje een week weg was!! :-* Gelukkig is hij er weer!! (alhoewel zn vader heeft hem geclamed om te helpen verhuizen… dus hij is weer weg nu!! hahaha)
@ marietje; wat fijn dat alles goed is zeg!!! lekker van gaan genieten nu :inlove:
@ simba; wat balen van je cyclus zeg!! pff dikke knuf voor jou!! :hug:
@ rebecca; spannend!!!
voor de rest van de meiden… ik ga vanaf nu weer trouw reageren hoor
xxx :-*
Nieuwe buikfoto in ons showtopic.
Mell, een leuk kado heb jij geregeld!!
Ilse, ik zal zo eens naar je buikfoto kijken!
Marietje, Aron slaapt echt wel lang dan!!! :shock: Doet hij dat elke dag?? Bij ons is het tussen 6.00 en 7.00 uur…en daar zijn wel op zich al blij mee. Het is nog wel eens eerder geweest!
Sabine, wat lief van je man zeg!! Lekekr genieten.
Simba, balen zeg dat je nog niet ongesteld bent geworden. Beter nog zou het zijn als je zwanger was, maar dit wachten is ook niks. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!! Je hebt zo ook geen idee van je eisprong aangezien die twee weken voor je menstruatie is… Succes!
Hier gaat alles prima. We zijn vandaag bij vrienden geweest en hebben lekker door het bos gewandeld, geklommen en geklauterd. Helemaal goed!
hallo allemaal!
Wat wordt er toch veel gekletst zeg!! Ik vind het moeilijk om allemaal te volgen hoor, maar doe mijn best!
Hier iets vreemds, zit nu op dag 23/24 van mijn cyclus en vorige maand was mijn cylcus 23 dagen. Als het dat nu ook weer ongeveer zou zijn, zou ik vandaag of morgen ongetseld moeten worden. Vanmiddag was het bijhet afvegen een iets donkerder gekleurd dan normaal. Alsof er een heel ietsie pietsie bloed bij zat!
Meestal begint mijn ongi ook zo, dus ik denk he shit ik wordt ongesteld. Echter het is nu weer helemaal over! erg vreemd … heb wel af en toe krampjes onder in m’n buik, echt bijna nog onder mijn schaambeen… Nou ja misschien zet het vanavond of vannacht alsnohnog door. Ik heb alleen nog nooit gehad dat het in etappes begint…
Hebbe jullie dit wel eens gehad??
xx loesje
en ilse, wordt nu echt een buikje he!! heel mooi!!!
x loesje
Loesje, hmmm, het kan natuurlijk ook een innestelingsbloedinkje zijn Wel vreemd omdat je het juist nog nooit zo hebt gehad. Spannend!
Simba, hoe is het met je knufiie?
Britt, Aron wordt normaal om half negen ongeveer wakker…lucky me…maar soms wel later. En 's avonds ligt ie om half 8 plat of eerder.
Maar wie weet wat ons gaat brengen…een beebje dat elke morgen om half 6 wakker is ofzo :think: :doh: :mrgreen:
Mell, wat een gaaf kado voor je mannetje! Wat zei ervan of weet hij het nog niet?
Oke, en nu ga ik gauw de uitslag van Idols kijken…menn wat is het spannend!
We zijn vandaag trouwens naar het bos geweest met Judith en Jan (Juudje 26) en John en Anne en alle kids (beide mede oktobermama’s). Voor degenen die het leuk vinden foto’s staan in het algemene showforum ‘fun in de woods’ (erg leuk!!)
Liefs, Marietje
heeey meiden
hier net ook idols gekeken, spannend zeg
ik ben blij dat nikki door is, ik hoop dat ze wint!!!
@mell, leuk cadeautje voor je vriend zo’n dagje racen
@britt, hoe voel je je verder, nog misselijk enzo??
ik heb trouwens geen idee wanneer mijn ei geweest is
dacht vandaag wel dat ik ongesteld werd,
lage rugpijn en krampen maar nog niets te zien
@loesje, spannend meid, ik duim voor je
weet je alweer je wilt gaan testen???
@marietje, met koda alles goed
ze zit lekker in haar hokje en ben helemaal verliefd :inlove:
tot morgen allemaal
dikke kus :-*
Jeetje Simba, het schiet niet echt op nog he? Ik hoop dat je snel duidelijkheid mag hebben. Het liefst een mooie vette + natuurlijk, maar als je al zolang zit te wachten op de :twisted: dan is het misschien ook wel prettig als zij op visite komen, dan kun je tenminste weer verder…
Loesje bij jou klinkt het spannend… Ik dat het raak is voor je!
Marietje elke dag uitslapen tot 8.30?? Wat heerlijk! Hier is het meestal rond 7 uur dat Jesse wakker wordt. Soms hebben we dan een paar dagen geluk en wordt het 8 uur ofzo en ook hebben we wel eens pech, dan staat hij om 6 uur al te springen in zijn bed. Ach, houdt het spannend
Oh ja en dat zou ik bijna nog vergeten: wat ontzettend fijn dat alles gewoon goed is. Het zullen wel spannende dagen zijn geweest, maar nu lekker genieten hoor!
Ilse ik zag je buikfoto in het sf. Mooi buikje al hoor :inlove:
Mell leuk cadeau voor je vriend heb je geregeld. Dat is weer eens wat anders dan een paar sokken of een lekker luchtje :mrgreen:
Verder weet ik het niet meer, sorry…
IK ga zo even lekker onder de douche. Jesse slaapt, Ivan is op pad, dus lekker een mama-momentje :inlove: Daarna bij Ivan kijken, die geeft samen met zijn zus een soort koffieconcert hier in de buurt.
Groetjes en eeen fijne dag nog!
helass dames, vond het ook wel stiekem een beetje spannnend, maar vandaag echt ongi :twisted: geworden
Hadden deze maand echt heel goed ons best gedaan.
Heb ergens gelzen dat het geen zin heeft om het elke dag te doen, dat om de dag effectiever was. Nou deze ronde dan maar de hele maand om de dag, zucht…
Toch echt wel een beetje teleurgesteld hier…
nou ja…
zoen van loesje
:hug: balen loesje :hug:
Loesje balen zeg!!! En dat terwijl je zelf misschien zoveel hoop had. Veel succes en sterkte! :hug: