Hallo dames,
Petronella: En en en … wat ga je kopen??
Sabine: Grrr … je schoonmoeder … je moe tidd kunnen rekenen hé erop als ze zeggen dat ze gaan oppassen. Veel sterkte meid, is altijd moeilijk om ruzie te hebben met schoonouders (hier nog één hoor). :hug:
Zasje: Jammer dat je niet mee mag doen met moeders voor moeders. Hier is dit niet bekent.
Hupke: Thanks, het stelt me wel gerust dat je ook lichte pijnstillers hebt gekregen. Verder een hele dikke knuffel voor jou. :hug: We zien je vanzelf wel weer verschijnen hoor.
Marije: Ja, klopt, die banner begint nu echt mooi vooruit te gaan. :dance: :dance: Het buikje groeit ook netjes hoor. Heb zaterdag laatst een foto laten maken zodat ik er eens helemaal op sta. :mrgreen: Ga kijken of ik die vandaag nog kan plaatsen. Oh en mijn nachten bestaan weer voornamelijk uit slapen. :shifty: Toilet moet ik hoogstens nog 1 keer. :dance: :dance: Maar ja … je mag dan natuurlijk geen tandpijn hebben hé of zo zit je weer de hele nacht op. :mrgreen:
Loesje: Meid doe maar rustig aan hoor. Ben blij dat we iets van je horen. :hug:
En verder …
Ik mag maandag een andere interim doen, in een andere school. Opnieuw het derde kleuter (want dat is de enigste leeftijd die ik naar het schijnt nog mag hebben in de klas). :mrgreen:
Ben daarstraks naar de tandarts geweest. Ziet er niet goed uit in dat mondje van mij. :doh:
Buiten de vijf kleine gaatjes :shock: Heb ik twee wijsheidstanden met grote gaten. Eén daarvan heeft een andere tand aangestast en het was die tand die mij zo’n pijn bezorgt. :wall: :wall:
De wijsheidstanden moeten getrokken worden. Maar dat wil ze nu niet doen.
De andere tand gaat ze proberen te verzorgen en dan verder afwerken wanneer ik niet meer zwanger ben. Nu kan ze het niet omdat ze me niet teveel wil verdoven.
Die andere gaatjes gaat ze ook netjes bijhouden en herstellen. :dance:
Het worden nog pijnlijke dagen. :wall: :wall: Heb ik trouwens t edanken aan mijn zwangerschap.
Mijn tanden zijn super broos en gevoelig. Had ik bij Lucas trouwens ook.
ilse ga een fietsje kopen een echte jongens fiests waar hij straks op naar school kan fietsen
:-* petronella
arme ilse, ik heb met je te doen.
tandpijn is echt vreselijk! :?
tja, schoonmoeders…
mijn vorige vriend had een geweldige moeder,echt een kanjer!
maar je hebt het niet altijd voor het zeggen he!
Petronella wat een leuk cadeau!!! Zal je manneke echt heel blij mee zijn. :dance: :dance: :dance:
Sabine, he tis idd wel jammer dta je steeds die schoonmoeders erbij hebt (vooral als het er zijn die tegenvallen) :oops: :oops: :doh: Ah ze hebben toch één goed ding gedaan, een prachtzoon ter wereld gebracht. :mrgreen:
op dit moment zie ik niet zo de pracht van die zoon in… :?
zie steeds zijn moeder in hem…
begin bijna een hekel aan hem te krijgen,serieus…
Goeiemorgen lieverds!
Petronella, wat een leuk kado! Daar zal je grote zoon vast heel blij mee zijn!
Ilse, oei, nog meer tandartsbezoekjes in het vooruitzicht! :hug:
Wel heerlijk dat je nachten weer beter zijn! Dat is zo belangrijk!
Sabine, kan je niet een combinatie maken van je vorige schoonmoeder met je huidige vriend? :mrgreen:
Hier trouwens ook geen contact meer met schoonouders, maar dan op initiatief van manlief.
Meis, kun je niet even afstand nemen van je man? Doodzonde als jullie hier niet meer uit zouden komen. :hug: Je weet het hè? Je kunt me altijd schrijven. :-
Simba, hoe is het nu met jou? Al ongesteld geworden? :-
Hier weer een veel te korte nacht… helaas. Maar ach, was allang blij met de 2 goeie nachten, ondanks dat mistertje veel last van z’n bekkie heeft. BEn ook niet echt verbaast of zo
Reinoud is vandaag naar Rotterdam voor z’n werk… komt dus laat thuis. Hihi, mag niet klagen als ik dan bedenk dat de man van Mell een week van huis is, maar mis hem toch Ach, we gaan lekkere zoete broodjes maken en vanavond zelf pizza maken. We komen de dag wel goed door.
Ga even mijn lief wekken.
Knuf voor iedereen!
heey meiden
ff een korte reactie, vanavond meer tijd, dan reageer ik weer uitgebreid!!
hier nog geen ongi te bekennen, zit nu op dag 40!
een dikke knuffel voor jullie allemaal,
fijne dag en tot vanavond :-*
hihihi… tja, als ik mijn vorige schoonmoeder kon terug krijgen…heeeel graag!
ik zal wel even nu in zo,n dip fase zitten
marije hier ook een veel te korte nacht
de oudste wou perse bij ons in bed heb hem een paar keer terug gestuurd hielp niet het was op den duur half 4 toen heeft mijn man hem toch maar bij zich genomen waar ik het niet zo mee eens ben.
de jongste is een echte dromer die word s`nacht krijzend wakker en dan hoef ik hem ook niet meer in zijn bedje te stoppen want hij is zo in paniek
simba hoe is het ga je ook binnen kort testen?
sabine :hug:
mijn zoontje zal heel blij zijn als hij zijn cadeautje krijgt want hij vind fietsen het einde
verder voor iedereen een fijne dag :-* :-*
groetjes petronella
Goedmorgen dames.
Ilse - Das niet niks zo een tandarts bezoek in het vooruitzicht! Ik hoop dat je er niet al te veel last van zult hebben!
Simba - Nog steeds geen :evil: :twisted: te bekennen? Wat een ramp zeg, hier wordt je toch niet vrolijk van. Kun je niet iets krijgen van de dokter om je ongi op gang te brengen?
Marije - Opnieuw een korte nacht, jammer meid maar goed je zei het zelf al, je hebt in ieder geval de vorige twee nachten goede nachten gehad. En dat je je mannetje mist als hij een dag van huis is, dat heb ik ook altijd hoor
Mell - Hoe is het bij jou? Wel heel erg stil zeker zonder je mannetje? Hij komt toch in de weekenden thuis? Nog ff volhouden meis, bijna weekend!
Marietje - Hoe is het bij jullie? Maandag krijg je de echo toch? Ik zal zoooooooo voor jullie
Sabine - Wat een rotzituatie zit je momenteel in meid! Moeilijk zeg dat verhaal tussen jou en je schoonmoeder en dan een man ertussen die eerst jouw kant kiest, om dan vervolgens zijn moeder bij te staan! Ik hoop dat jij en je mannetje er een beetje uit kunnen komen :hug: :-*
Hier nog steeds aan het wachten… het lijkt wel of het wachten deze maand nog langer duurt dan vorige maand :roll: Ik heb het idee allerlei dingen te voelen, maar misschien beeld ik het me wel in. Gewoon nog even geduld hebben dus!
nou ik duim wel voor je REBECCA
groetjes petronella :-*
SImba, balen zeg!! Ik kan me voorstellen dat je het wachten nu wel zat bent.
Rebecca, spannend allemaal, wat voel je allemaal dan??
Meiden, ik zal jullie even op de hoogte stellen van Marietje…(ik hoop niet dat je het erg vindt Marietje). Marietje heeft gisteren en echo gehad omdat ze wat bloedverlies had, maar alles is prima en het hartje klopt!! :dance: :dance: :dance: Dus jullie hoeven niet meer in de zenuwen te zitten voor maandag.
Ooo Marietje, wat een geweldig nieuws! Heerlijk, nu kun je weer op je roze wolk stappen :inlove:
Rebecca, spannend meid! :-*
Petronella, ook al zo’n baggernacht! :hug:
Elske wordt sinds kort ook regelmatig helemaal in paniek wakker… Gisteren hebben we haar even naar beneden gehaald, maar wat ik al dacht gebeurde: ze wilde niet meer terug naar bed Maar goed, nadat ze getroost, geknuffeld en gekalmeerd was, hebben we haar de keuze gegeven: of op haar stoeltje apart gaan zitten, of naar bed, en toen ging ze lief naar boven toe. Maar naar hoor, als ze zo helemaal in paniek zijn, kon wel ene potje mee janken… ze schrok nl ook nog een keer toen ik haar op m’n arm had van onze schaduw op de muur.
Simba, jemig, dag 40 alweer :hug: Meid, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
ZO, mijn zoons liggen lekker in bed, ga nu mijn meissie in de pyjama werken.
Knuf voor jullie!
heeey meiden
@rebecca, spannend meid, nog 7 dagen wachten!!!
@britt, dank je wel voor doorgeven van marietje
@marietje, wat een heerlijk nieuws meid!!! :dance: :dance:
@sabine, :hug: ik hoop dat je snel uit je dipje ben meid,
het is niet leuk om in zo;n situatie te zitten en ik snap dat je het ook echt wel zat bent!!
@petronella, leuk hoor een echt stoere fiets voor je zoontje!!
@ilse, meid dat is ook wat met je gebit,
ik heb ook geen geweldig gebit, en hou er ook echt niet van om te gaan
maar moet snel weer een afspraak maken :oops:
@zasje, jammer dat je niet mee mag doen met mvm
wel lief dat je al die cadeautjes hebt gehad, enne mooie test :inlove:
@marije, :hug: snap goed dat het in sommige delen van de maand moeilijk vind!! vind het ook super knap en lief dat je met ons mee blijft kletsen!!
@loesje, goed om weer van je te horen meid,
spannend je nod dit weekend of volgende week
ik voor je!!!
@mell, hoe gaat het op je werk alweer wat rustiger geworden
nog 1 dagje en dan komt je mannetje weer thuis!!
@hupke, meid snap dat je niet zoveel schrijfzin hebt nu je even in een stopmaandje zit!!
@anijs, wat spannend zaterdag voor je zoontje!!!
en succes met je soll gesprek, ik duim dat je de baan krijgt!!!
@giechel, :-* terug, en fijn dat je wel in de buurt blijft!!
@liekie, hoe is het met jou, ben je al weer terug van vakantie en heb je al een nieuwe echo gehad, ik blijf voor je
@de rest die ik vergeten ben een :-*
hier nog steeds aan het wachten,
ik ben er wel rustig onder, en wacht wel af kan helaas toch niet meer doen
ga nog wel een maansteen halen, kon hem gisteren niet vinden dus ga hem wel bestellen!!
misschien zaterdag nog een test doen maar dit weet ik nog niet zeker!
morgen nog een dagje werken en dan weer weekend :dance:
zaterdag komt ons konijntje :dance:
he wat een opluchting marietje ik heb de hele dag aan je gedacht.
blij dat het hartje klopt :dance:
nu lekker genieten
groetjes petronella
voor iedereen slaaplekker en tot morgen een dikke knuffel erbij :-*
Oh Marietje - Wat een heerlijk nieuws zeg!! Dat moet zo een ontzettende opluchting voor jullie zijn!!! Ik ben zo super blij voor jullie!! :dance:
Britt - Inderdaad erg fijn dat je ons even op de hoogte hebt gebracht mbt Marietjs situatie! En het mooiste van alles is ook nog eens dat het fantastisch nieuws is.
Marije - Hebben jullie voor jezelf wel een beetje een idee wanneer jullie het eventueel weer willen gaan proberen?
Simba - Leuk dat jullie konijntje van het weekend komt! Hebben jullie al een naam bedacht? En ik ben heel erg benieuwd of de maansteen zal gaan werken voor je.
Heb je overigens gezien dat iemand voor jouw een voorspelling heeft gedaan in het voorspellingen topic?
Rebecca, spannend allemaal, wat voel je allemaal dan??
Ik heb ontzettende last van mijn borsten. Ik dacht dat het de vorige maanden erg was, maar het is nu nog erger. Bovendien is het niet alleen aan de zijkant deze keer, maar nu gewoon rond om. Verder heb ik een opgeblazen gevoel, ik ben een paar keer even wat misselijk geweest en ik heb het idee dat mijn buik anders voelt. Ik weet niet hoe ik het moet verklaren, maar het voelt gewoon anders.......
Zoals ik al schreef, het kan natuurlijk ook dat ik er gewoon te veel mee bezig ben en daarom allerleid dingen denk te voelen :roll: Daarom vind ik die laatste twee weken in een cyclus altijd zo verschrikkelijk.
britt, fijn dat je het even meldt van marietje :thumbup:
marietje,geweldig nieuws meid! wat zal je je op gelucht voelen nu.
simba, nog steeds geen ongi? wat wordt jou geduld toch op de proef gesteld he!
al alles klaar gezet voor broer konijn? :mrgreen:
y love konijntjes! :inlove:
heb er zelf ook eentje.hij is nu bijna 9 jaar.
we hebben hem gered bij mensen waar hij moest leven in een caviakooi,echt heel zielig. na veel gepraat mochten we hem zo mee nemen. het is zo,n scheet he!
heb je ondertussen al een naam?
rebecca, oh, ik ken die klachtjes meid :? ,had ik de laatste keer ook allemaal en vooral die pijnlijke borsten! wat een ellende!
klinkt als een naderende ongi maar ik hoop het natuurlijk niet voor je!
hier gaat het alweer wat beter. heb de hub uit gelegd waarom ik me nu zo voel. hij begrijpt het maar vindt het vervelend dat ik hem in een negatief daglicht stel terwijl ik alleen de p heb op zijn moeder.
zijn moeder komt altijd tussen ons en daardoor heb ik me weer laten leiden.moet ik dus niet doen en helder voor ogen blijven houden waarom ik voor hem heb gekozen.hij is tenslotte niet zijn moeder maar gewoon richard. hij kan er ook niks aan doen dat hij zo,n moeder heeft…
langzaam komen we weer terug op de rails
@rebecca, ja we hebben een naam bedacht, koda (van het beertje van brother bear)
o en je zei eerder dat het misschien een idee was om mijn ongi op te laten wekken, misschien als het langer duurt dan die 50dgn dat ik dan bel maar ik hoop dat ik gewoon vanzelf ongi wordt, het moet toch weer helemaal op gang komen en er staat een half jaar voor dus ik ben nu 3 maanden onderweg en hoop dat het niet nodig is!!
en ja ik heb mijn voorspelling gelezen, juni 2008 ik ben benieuwd!!
wanneer was jou voorspelling???
@sabine, ik heb alle spulletjes in huis, maar het is een verrassing voor mijn vriend heb het hok al staan maar zaterdag pas de rest!!!
a goss, in een caviahok, gelukkig is tie nu bij jullie!!!
simba, koda vind ik leuk!
er zijn al genoeg nijntjes en snuffies :mrgreen:
de mijne heet ben. lekker simpel.
Hoi dames, ik lees hier vanalles over voorspellingen waar hebben jullie dat vandaan?
Simba je houd het goed vol hoor, ik heb respect voor je ik zou allang gek worden geloof ik. ok je kan zo weinig doen maar toch het is zo frustrerend dat wachten.
Sabine, blij dat jullie weer een beetje op de rails zitten, het is ook niet echt een makkelijke situatie voor jullie, ook niet voor je hubbie, die zit er een beetje tussenin he. Maar laat je schoonmoeder maar niet tussen jullie inkomen, dat is ze toch niet waard!
Marije, ach zo zielig he als kindjes helemaal in paniek wakker worden.
Wij hebben Tristan ook wel eens mee naar beneden genomen, dat was feest voor hem hahaha en krijg hem dan maar weer in bed!
En de dag erna wordt hij gewoon wakker en wil dan weer naar benee, dus we waken er wel voor!
Nu is hij vaker dat hij even gilt en huilt maar meestal is het in 2 minuutjes weer helemaal stil, dan ga ik niet kijken ookal klinkt hij wel zielig. Doorslapen is toch gewoon het beste voor hem.
Marietje, wat fijn om te lezen dat er een hartje klopt en alles goed was op de echo, dat is weer een grote zorg minder!
Rebecca, nog een paar daagjes, spannend, hopelijk is alles wat je voelt positief en mag je dat straks op een test zien
Danick heeft vandaag een atv dag we doen dus lekker rustig aan met wakker worden. Nadeel is dat tristan zoveel wilder en drukker is als ze thuis is, het wordt me dus een dagje pfffffffffff