he zasje, wat een vervelende dingen allemaal zeg!
meestal komt 1 ding niet gelijk…
veel sterkte met alles…
voel je je verder wel goed?
Goedemorgen lieve meiden,
Ja hier gaat het verder met mij wel goed slaap alleen wat onrustig en afentoe wat misselijk en moet zeggen dat mijn druk in mijn buik wat minder word. Ben nog aardig rustig voor mijn gevoel. Maar heb hier ook een jongetje lopen die niet zo lekker is en ook alle aandacht wilt. Dus geen tijd om te piekeren.
Gisteren belde ze van Moeders voor Moeders woensdag ochtend heb ik een afspraak. Zijn er nog meer aankomende zwangeren of zwangeren die dit willen doen???
En vandaag is mijn Mama jarig !!! dus ga lekker taartje eten straks.
Rebecca oehh wat spannend ik ga duimen voor je :thumbup:
:-* Zasje
zasje, gefeliciteerd met je moeder :mrgreen:
moeders voor moeders heb ik wel bij mijn eerste zwangerschap gedaan. :thumbup:
ik werd alleen heel beroerd van het geurtje dat uit de flessen kwam, zodra ik ze open maakte. :?
ik vond het wel een mooi gebaar naar die vrouwen toe,die behoefte hadden aan dat bepaalde hormoon in de urine.
alleen kwamen ze bij ons de flessen niet ophalen.er was te weinig interesse voor moeders voor moeders in mijn regio helaas.
mischien dat dit nu veranderd is in 4 jaar tijd,ik hoop van wel.
we moesten toch steeds even rijden met die volle flessen om ze af te leveren. soms dan viel er eentje om, of lekte. niet fris in je auto! :?
weet nog niet of ik het deze reis ook zou gaan doen.
moet ik nog even over na denken…
Goeiemorgen lieve meiden! :inlove:
Ilse, bedankt voor het nieuwe deeltje! Vind het steeds een erg mooi lijstje! :-
Hoe voel je je verder?
Simba, meissie, zo vervelend dat je cyclus alweer zo lang duurt :hug:
En mopper lekker hier, ook daar zijn we voor!
Mell, ongezellig hè, als je lief zo lang weg is!
Ik vind een werkdag zonder elkaar al te lang duren :oops:
Ellen, balen dat je ongesteld bent geworden! Wel fijn idd dat je cyclus weer op orde is, dat heeft bij mij inderdaad wel een tijd geduurd, na de miskraam.
Petronella, vervelend dat de kids zoveel ruzie maken de laatste tijd. Hier is dat in fases ook wel zo. Gelukkig zijn ze nu weer in een “gezellig-samen-spelen” fase.
Jeetje Zasje, wat een pittige tijd voor je! :hug:
Rebecca, spannend joh! Mijn duimen draaien voor je! :-
Anijs, Giechel, hoe gaat het met jullie?
Hier alles ok. Rustig weekend gehad. Vandaag nog niet echt zin in de dag.
Benten heeft vannacht voor de verandering gelukkig weer eens doorgeslapen, van 12 tot kwart voor 6!
Vanmiddag even de stad in, hoop dat het wat zonniger weer wordt!
Fijne dag, ladies!
:-* Marije
heey meiden,
@ petronella; in je groene periode zie ik?! hopen dat t raak is!!!
@ zasje jeetje… wat een rotdagen heb je achter de rug zeg :hug:
gefeliciteerd met je mama!!
@ rebecca; spannend!!! :thumbup: :thumbdown:
@ marije; fijn dat benten weer heeft doorgeslapen!!
nou verder weinig bijzonders hier!! saai zo zonder mn mannetje!
:-* mel
mell jij ook hè succes :-*
groetjes petronella
rebecca ik duim voor je
zasje :hug: en gefeliciteerd met je moeders verjaardag :-
mell ik kan het me voorstellen en nu net nu je in je groene dagen zit :hug:
voor iedereen kusje :-
groetjes petronella
Hé hallo allemaal,
Simba jammer dat je test negatief was,hoop dat je :evil: :evil: snel komen; die periode na het ei duurt zo al ellendig lang, als die dan nog eens dubbel zolang aansleept is het helemaal om gek te worden!!
Marije leuk dat Elsje het zo plezant vindt op de peuterspeelzaal, heb jij misschien tijd om overdag een cursus hypnose gaan volgen om Benten 's avonds in te laten slapen.
Britt jouw kindjes hebben het precies ook goed te pakken! Gaat het ondertussen al wat beter?
Mell :hug: hoop dat je je niet te eenzaam voelt en anders…zijn wij er nog. :-*
Ellen jammer dat je ook een eenzaam streepje kreeg maar toch leuk dat je lichaam zo snel weer op de sporen zit.
Zasje wat een rotte periode zeg, ze zeggen dat een ongeluk nooit alleen komt en dat is o zo dikwijls waar. Sterkte, hoor. :hug:
Nu zaterdag is de auditie van mijn zoon, ik zal zelf niet met hem gaan want ik moet een tekst voordragen ivm mijn schrijfcursus op een soort opendeur op de academie.
Hoop dat ze snel zullen kiezen na de auditie, wist niet dat die dingen allemaal zolang aansleepten en dit is dan nog maar een kortfilm!
Vrijdag heb ik een sollicitatiegesprek, semi-intern; dwz bij een organisatie die eigenlijk afhangt van degene waar ik nu werk. Ik hoop dat ik die job krijg want die is pakken interessanter dan wat ik nu doe; niks. Negentig procent van de tijd zit ik hier met mijn duimen te draaien en als ik hier nog twee jaar zit, ben ik serieus hersendood.
Sommige mensen benijden mij daarom maar een job zonder inhoud is echt de hel, ik zweer het je!
Tot schrijfs!![/url]
He meiden
Heb even niet zo veel te melden. Vind het ook moeilijk om constant te reageren hier. Maar ik lees zeker nog iedere dag mee. En ik leef ook met iedereen mee. Of het nu leuk of minder leuk is wat er allemaal gebeurt.
Ik blijf in de buurt!
:-* voor iedereen.
Groetjes Giechel
Hallo alle dames!!
Sorry sorry sorryy… Het spijt me dat ik zolang niets meer van me heb laten horen! Ik heb een tijdje geleden nogal wat probleempjes gekregen op mijn werk en ook prive, waardoor ik in een keer weinig zin had om te schrijven en zoveel andere dingen aan mijn hoofd had. Bovendien ben ik nog twee weekjes op vakantie geweest, wat natuurlijk wel heerlijk was.
Zo langzamerhand zijn alle vervelende dingen wer opgelost en uit de wereld!
Ik heb jullie alleen al die tijd wel gevolgd, heb zoveel mogelijk meegelezen en ik hoop niet dat jullie dat erg hebben gevonden!!!
Had alleen weinig behoeft om zelf wat5 te schrijven, nogmaals sorry daarvoor! En echt heerlijk om te lezen dat er al vijf zwanger zijn!!!
Nu even een update over mijn persoontje!!!
Mijn laatste cylus begon met de :evil: :evil: op 30 januari. Eemn cyclus van ineens 23 dagen!!! Was wel een beetje teleurgesteld, Snapte er niets meer van (eerste 39, toen 26 en nu 23 dagen!! Elke keer dus op het verkeerde moment geklust. Dus hebben deze maand het zeker voor het onzeker genomen en het dik een week bijna elke avond gedaan! Maar ja voor het zelfde geld, ik mijn eisprong weer op een totaal ander moment geweest! Ik gok zelf dat ie ergens tussen vorige week maandag en donderdag is geweest! Dan zaten we met klussen in ieder geval wel goed. Als het deze maand weer volledig anders is ga ik eens ovluatietesetn gebruiken, gewoon eens kijken hoe hget allemaal zit. Ben stiekem soms wel een beetje bang dat het allemaal heel lang gaat duren. Wil zo graag… Maar dat slaat helemaal nergesn ben nu net 4 maanden stopt na 14 jaar pilgebruik.
Any way heb wel sinds ongeveer mijn eisprong soms hele vage krampjes in mijn onderbuik, maar weet niet goed of het mijn baarmoeder is of mijn darmen. Heb opgeblazen gevoel. Maar ook dat heb ik best vaker!!! Heb ook geen flauw idee nu, wat mijn NOD is Als ik uitga van een cylcus van 23 dagen dat is het zaterdag de 23ste. Als ik uitga van een cylcus van 28 dagen dan is mijn NOD woensdag de 27ste… Zal mij benieuwen, ik wet het niet meer, zucht…
Nou dames dat was het! Ik zal de volgende keer weer op iedereen reageren, als ik weer een beetje ingezlen ben! :dance:
xxxx loesje
Hallo meiden,
Hier eventjes vlug tussendoor.
Pfff … wat is het best pittig, gaan werken, een loslopende pubberende peuter en een huishouden recht houden. :wall: :wall: :mrgreen:
Maar we slaan er ons wel door.
Mijn interim is voorlopig tot en met vrijdag (is met twee dagen evrlengd).
Volgende week donderdag moet ik naar de arbeidsgeneesheer. Effe papiertjes laten invullen waarin dan officieel staat dat ik niet meer mag werken. Ah ja.
Dan ga ik misschien eindelijk weer tijd hebben voor jullie en voor euh … de tandarts. :? Heb verschrikkelijke tandpijn. Maar zou eigenlijk liever geen pijnstillers pakken. :oops: :oops: Toch eentje genomen vandaag omdat d epijn door merg en been ging. Bijsluiter vertelde me dat je nie tin de eerste 3 maanden en niet in de laatste drie maanden mag innemen. Dus zit ik wel goed denk ik. Is ook een heel lichte pijnstiller en ik neem er verder geen meer. Wil geen risico’s lopen.
Leuke avond allemaal en ik kom gauw terug met meer tijd voor jullie :hug:
Goeiemorgen!
Wauw Ilse, wat schiet die banner van jou al op! Als je wat meer tijd hebt, maar je dan ook weer een buikfoto?
Sterkte met de drukte! Hoop dat je al wat betere nachten hebt.
Loesje, meid, natuurlijk is het niet erg dat je een tijdje niet gereageerd hebt! Wel leuk dat je meeleest en af en toe mee blijft kleppen.
Jammer dat je cyclus nog zo onregelmatig is, maar wat je zegt: je hebt 14 jaar de pil geslikt en ik kan me voorstellen dat je lichaame r even aan moet wennen het weer zelf te doen. Ach, en gewoon elke dag “klussen” is toch ook geen straf :mrgreen:
Giechel, knuf voor jou, gezellig dat je er nog wel bent! :-*
Anijs, spannend zaterdag! Zal duimen voor jullie allebei! :inlove:
Oei, ik hoop wel dat je die baan krijgt, zou het jammer vinden als je hersendood gaat… geniet juist altijd zo van je stukjes :mrgreen:
Enne… die cursus hypnose ga ik onthoude, hahaha,
Trouwens, Benten heeft al voor de tweede achtereenvolgende nacht doorgeslapen van 12 tot 6! :dance:
Mell, nog een paar dagen zonder je lief! Heb je genoeg afleiding?
Petronella, ook een kusje voor jou.
Voor iedereen een dikke knuf!
Marije
Marietje, ik denk regelmatig aan je, maar vergeet het hier steeds te vragen: hoe gaat het nu met jou? Maandag de echo hè? Hoe voel je je?
En de andere zwangeren: hoe gaat het met jullie?
:-*
Ilse, hoop dat je snel naar de tandarts kan en van je tandpijn afkomt!
Over pijnstillers gesproken, maak je daar niet al te druk om.
Ik heb toen ik zwanger was van tristan een heftige tijd gehad van een voorhoofdholtontsteking, oorontsteking en toen een hersenvliesontsteking gekregen, heb 5 dgn in het ziekenhuis gelegen toen.
Ze wilde me eerst geen antibiotica geven ivm zwangerschap, maar ik mocht 6!!! paracetamol 500 per dag nemen zonder problemen!
Dus een lichte pijnstiller zal echt geen ramp zijn
De rest van de dames veel suc6 met klussen of wachten enzo.
Aangezien wij nog in de stop zitten (volgende maand gaan we er weer voor dan zou ik op vakantie zeker niet meer dan 4 a 5 mnd zwanger zijn als t meteen raak is en da is te doen) heb ik ook minder schrijfzin hier. Maar ik lees wel alles
Komt vanzelf dus volgende maand wel weer denk ik!
Groetjes
Even een kort berichtje van mij.
Ik mag helaas niet mee doen met Moeders voor Moeders omdat ik eens een bloedtransfusie heb gehad helaas.
Maar heb wel allemaal leuke boekjes en dvd gekregen een we hebben nog wel even een test gedaan. De foto staat in het showtopic!!
:-* Zasje
hupke, ik herken de minder schrijfzin omdat je nu niet zo bezig bent met zwanger raken.
net als jij lees ik wel bijna iedere dag alles,maar heb nooit de tijd of de zin om te reageren…
hier leven we inmiddels wat langs elkaar heen.
ook geen zin om te klussen of wat dan ook.
heb een fikse herrie met mijn schoonmoeder gehad. mijn hub stond aan mijn zijde maar toen zijn moeder belde om er opnieuw over te beginnen,viel hij mij af. dat vind ik zooo laag he! voelde me echt in de steek gelaten. mijn schoonmoeder zou op stijn passen maar blies al voor de derde keer op rij een dag daar voor het oppassen af. wat heb ik daar nou aan? ik moet toch kunnen vertrouwen op een oppas? anders had ik de creche wel gebeld. die kun je teminste vertrouwen.
haar gezegd geen vertrouwen meer in haar te hebben en dat ik stijn nooit meer zal brengen. wat ze toen zei maakte mij zo woest he! ze zei: sabine, jij wilt altijd dat anderen mensen voor jou rennen.
ik ren m,n hele leven al voor andere mensen! hoe durft ze! ze loopt zelf te zeuren dat ze stijn zo weinig ziet. voor mijn hub vraag ik haar nog eens om op te passen,krijg je zoiets naar je hoofd gegooid! ik breng hem ook veel liever naar mijn eigen moeder,maar stijn heeft 2 oma,s en daar probeer je ook rekening mee te houden! het is zo,n vies wijf he! altijd anderen de schuld in de schoenen willen schuiven en nooit eens sorry durven zeggen.
heb nu definitief gebroken met haar. na 8 jaar ben ik die spelletjes meer dan zat.
stijn kan gerust met richard er heen,mij zal ze niet meer zien en ik breng stijn ook niet meer.dan maar een dag creche extra.
richard speelt de onschuld zelf en doet net of hij nergens van af weet.
op dit moment kan mijn hele relatie en mijn trouwen me gestolen worden.
een man die me af valt een moeder die niet naar mijn trouwen wil komen en een schoonmoeder die vieze spelletjes speelt.
ik loop al dagen met een kater rond hier.
moet even zeuren,sorry dames.
ahhh , jammer zasje :?
wel lief dat je nog allemaal spulletjes hebt gekregen! :thumbup:
O lieve Sabine toch, wat een toestand! Maar onwijs goed dat je voor jezelf bent opgekomen! Dikke knuf voor jou! :hug:
Zasje, jammer dat je niet mee kunt doen.
Wel tof dat je toch de kadootjes hebt gekregen. Dan voel je je zo jarig hè, vond het zo speciaal, het gaat dan zo echt worden.
Hoe voel je je verder?
Hupke, meid we zien je vanzelf wel weer verschijnen. Leuk dat jullie er volgende maand weer voor gaan.
Hier voorlopig nog even niet… heb het er vooral zo rond mijn eisprong en menstruatie erg moeilijk mee… wil ook zo graag zwanger worden en nog een kindje
Ik ga er weer vandoor.
Knuf!
SAbine, jeetje zeg, dat is wle heftig!! Ik hoop dat jullie er snel uitkomen!!
Marije, ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is. Sterkte!
sabine lieverd ik kan het eeen beetje voor stellen (heb ook z`n schoonmoeder die altijd zegt ik zie ze nooit en mag ze een keer oppassen dan kan ze niet want op twee kinderen passen is te druk )
dikke knuffel voor je en hopen dat het snel weer wat beter gaat :hug: :hug:
marije voor jou ook een dikke knuffel :hug: :hug:
zasje wel jammer hoor :hug:
ilse succes bij de tandarts :thumbup:
marietje spannend maandag de echo :-*
ga zo cadeautje kopen voor onze oudste hij is 6 maart jarig :dance:
groetjes petronella