Novemberstoppers 2007(deel3) - 5 zwanger

Aanpassingen voor in het lijstje mag je me altijd pb-en. :wink:

Mees, Britt, Liekie en Hupke :hug: :hug: :hug:

Aan alle meiden: we duimen voor jullie :pray: :pray: :pray:

Zwangere dames, gefeliciteerd. :clap: :clap:

Ons 1ste deeltje: Klikkerdeklik

Ons 2de deeltje: Klikkerdeklik

Ons showforum: Klikkerdeklik

Opnieuw veel kletsplezier en veel klusplezier. :-*

Woow!! ons 3e deeltje al weer!! :mrgreen:

@ hupke; gezellig dat je er weer bent!! en fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!!

@ anijs; wat spannend zeg voor je zoon!! (en voor jou ook!!!)

@ sabine; ik ken dat liedje niet??? link?!?!

@ marije; fijn dat je een goede peuterspeelzaal hebt gevonden! 1tje waar je dochtertje ook zin in heeft! dat is helemaal mooi

@ simba; :hug: balen meid!!! maar wie weet ben je alsnog zwanger als je eitje wat later is geweest!!

@britt; jeetje zeg is ie nou nog steeds aan t spugen joh? :frowning: beterschap

Nou ik heb gister heel duidelijk mn eisprong gevoeld!! :mrgreen: ik had t vorige maand ook al gevoeld, maar toen had ik er niet bij stil gestaan dat die buikpijn wel eens een eitje kon zijn!! ik denk dat mn cyclus deze maand toch wel korter is als die 30 dagen!! nu t grote wachten… pffff

xx

Jeetje Mell, spannend zeg!!! Nu inderdaad het lange wachten… Succes!!

Ilse, mooie lijst zeg!!

Hey meiden!!

Ilse - bedankt voor het openen van een nieuw deeltje!! We gaan wel heel hard heh dames?! We zitten inmiddels al aan deel 3 :dance: Maar ja, wat wil je met zo een gezellig clubje!

Mell - Ik denk ook dat mijn cyclus wat korter zal zijn deze maand. Ik denk zelf dat ik op een dag of 29 zal zitten. Ik baseer dit een beetje op mijn slijmverlies, zo wist ik ook vorige maand dat ik eerder mijn regels zou krijgen dan gedacht.

Hoewel ik nu wel weer een beetje twijfel, want toen ik op dag 14 van mijn cyclus zat heb ik wel een zeurende buikpijn gehad, terwijl ik vorige keren geen eisprong heb gevoeld. Ach afwacten maar!

Simba - Balen zeg dat die test weer negatief is uitgevallen! Ik hoop voor je dat de :twisted: :evil: snel komen, want om nou weer op een 50 dagen cyclus te zitten, lijkt me verschrikkelijk!! :roll: (Liever hoop ik nog dat je gwoon wel zwanger bent natuurlijk :wink: )

Ilse - Hoe is het met jou? Bevallen de daagjes dat je mag werken?

Anijs - Spannend!!! Ik zal duimen voor je zoon :thumbup:

hoi hoi

deel 3 alweer, wat kletsen we toch veel :mrgreen:

meiden wil nog ff zeggen dat ik jullie allemaal toppertjes vind :inlove:

hier weinig te vertellen

had vandaag een verschikkelijke baaldag

ik baal zo van mijn eigen lichaam en dat het niet wil meewerken

ik :pray: zo dat ik deze ronde niet weer zolange cyclus zou hebben

maar volgens mij heb ik dikke pech want ik voel nog niets wat op ongi zou kunnen lijken :wall:

volgens vriendlief moet ik me niet zo druk maken maar volgens mij snap hij mij niet :wink:

en aangezien hij de enige hier in de buurt is die het weet krijg hij al mijn onzekerheid, en gemopper over zich heen :oops:

zo meiden sorry voor mijn gemopper, voel me ook echt een doos maar goed wel lekker om het ff van me af te kunnen schrijven!!

Hey Simba, ik kan me voorstellen hoor dat je baalt. Je weet nu niet precies waar je aan toe bent en wanneer je er weer voor kan gaan. En mannen…tja…ze zijn heel erg lief maar begrijpen dit soort zaken niet altijd. Niet omdat ze niet willen maar omdat het hun lijf niet is en omdat ze er misschien wat nchterder in kunnen staan. Sterkte en dikke knuf voor jou!!

Simba ik begrijp je frustratie wel hoor, je moet maar afwachten en weet niet waar je aan toe bent, en steeds zonder resultaat. Als je dan een mooie cyclus van 28dgn hebt dan heb je wat meer zekerheid en ook meer kansen he.

Ikzelf had ook een heel lange erg onregelmatige cyclus, ik heb toen een maansteen (knuffelsteen) gekocht online (geloof dat t een maansteen was iig een witte beetje doorzichtige steen, maar bij de stenen staat wat ze allemaal doen en deze was oa voor je menstruatie cyclus)

Was met het idee baad het niet schaad het niet.

Elke dag even mee ‘knuffelen’ nou ik kreeg echt menstrauatie achtige pijnen enzo en was na 28dgn ongi. Maar had echt elke dag krampen heb toen de steen weggelegd. Had daarna geen pijn meer maar mijn cyclus vanaf toen 28dgn!

Google er maar eens op dan vind je meer informatie.

ilse, bedankt voor het aanpassen van de lijst en het openen van een nieuw deel! we gaan echt hard! :mrgreen:

simba, je frustratie is tot hier te voelen meid! vind het echt rot voor je. :?

maar hou de moed er in he! :thumbup:

mell, wat voel je eigenlijk als je je eisprong krijgt? wat krampen links en rechts in je onderbuik? als dat zo is, dan voel ik ,m ook steeds. :smiley:

en voor het liedje van marco borstato kun je bij google you tube intypen. en dan bij zoeken marco borstato in typen of slaap maar. dat is de titel.

of je mag gerust ook op mijn hyves kijken , daar staat de clip ook op. :mrgreen:

bij hyves zoek je op naam: sabine bakker.

erg lief liedje :inlove:

hoe voelen alle zwangeren zich :smiley:

iedereen een fijne zondag gewenst!

heey meiden,

@ rebecca; raar dat je t de ene maand wel voelt en de andere niet he? De eerste maand heb ik ook niks gevoeld!! Wel slijmverlies, daar kan ik t inderdaad ook aan merken & dan ni in combi met buikkramp.

@ simba; Ik snap heel goed dat je baalt van je lichaam hoor!! maar sommige meiden doen r iets langer over om dr cyclus normaal op gang te krijgen. Helaas doe je dr zo weinig tegen. (miss die maansteen wat hupke ook heeft gedaan!!!) Ik hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid krijgt!

@ hupke; wat verwonderlijk dat zo’n maansteen ook echt werkt!! Je leest altijd zo veel over wat zou moeten helpen… leuk om te horen van iemand dat het ook echt helpt!!

@ sabine; ik voelde een soort krampen in mn buik. T begon een beetje de dag ervoor, een soort zeurende buikpijn. En dan eergister, kreeg ik echt een soort krampen idd links en recht in mn onderbuik (meer links). en tegelijkertijd had ik wat slijmverlies… dus ik denk dat t mn eitje was!! klinkt alsof jij em ook voelt!1 :mrgreen:

Ik ga zo even kijken of ik je kan vinden op hyves!! (meld me gelijk aan als je t goed vind :wink: mennemie.hyves.nl )

Zo hier een rustig dagje. Nog 1 dag samen met mn mannetje en dan gaat ie een week weg voor zn opleiding :frowning: Nu is tie ook weg… naar feyenoord, ongezellig hoor!! hihi.

xx

hoi hoi meiden

dank je wel voor jullie lieve reactie :-*

mijn baaldagje is gelukkig weer voorbij :mrgreen:

ik weet ook goed dat mijn hele lichaam het nu weer zelf moet doen en niet meer onder de sturing van die pil! ben allang blij dat ik vanzelf ongesteld wordt en dat mijn lichaam het wel door heeft

die maansteen vind ik wel een goed idee, dank wel voor de tip hupke!!

@mell, lijkt me ook wel ongezellig zo’n weekje dat hij weg is

een avondje vind ik af en toe nog weleens lekker :wink:

maar ben altijd weer blij als hij thuis is!!

ga zo lekker mijn huisje soppen,

heerlijk met die zon, krijg er wel energie van 8)

Mell, inderdaad niet gezellig, een weekje alleen. Maar dan heb je wel de tijd aan jezelf zonder dat iemand op je zit te letten!!

Simba, heb je je huisje lekker schoon gekregen?? Met die zon moet je ook wel poetsen hoor vind ik, je ziet echt alles. De ramen zijn gewoon niet echt goed schoon te krijgen!!

Gisteren was ik even bang dat ik ook buikgriep ging krijgen. Ik had enorme diarree en moest echt naar de wc rennen. Gelukkig gaat het vandaag weer beter. Hoop dat het niet alsnog gaat komen!! Zo, ik ga straks ff bankhangen en lekker boer zoekt vrouw kijken, het enige programma dat ik zo’n beetje volg op tv.

Ik ben er even snel. Hier helaas de :twisted: op bezoek gekregen. Nou ja, ben allang blij dat mijn cyclus na de miskraam weer gewoon op gang is gekomen. We gaan er weer voor!! Van manlief moet ik al een schema maken :mrgreen:

jammer mees! maar op naar de volgende ronde! :thumbup:

Balen Mees!

he balen mees!! :?

ja zeker balen. maar ik had het niet verwacht hoor… en ben allang blij dat alles weer op gang is gekomen na de miskraam. je hoort ook genoeg verhalen van mensen die dan weer een hele tijd op hun cyclus moeten wachten…

ik ga even een poepbroek verschonen :sick: en daarna lekker op tijd boodschappen doen, hebben we dat maar weer gehad…

groetjes

hallo meiden,

jeetje alweer een nieuw deel wat gaat het hard :shock:

ben ik er even weer eens niet dan is er alweer heel wat verandert :wink:

hoe is het met iedereen?

mees wel lekker dat het zo vlug opgang is gekomen wel jammer dat je niet zwanger bent natuurlijk :-

Britt hoe is het met je ventje?

anijs tojtoj toj voor je mannetje

hupke fijn dat je er weer bent hoe is het? mooie vakantie gehad?

mell hopen voor je dat het raak was/is :pray:

simba ik hoop voor je dat de test het fout heeft en dat je gewoon zwanger mag zijn.

hier gaat het goed kinderen alleen wat vervelend.

het is de laatste tijd haat en nijd tussen de twee :cry:

maar verder gaat het hier goed vrijdag lekker wezen fitnissen :smiley:

verder ga ik nog even genieten van de zon :smiley:

groetjes en veel liefs petronella en een :-
voor iedereeen

Hoi Meiden,

Hier ben ik weer eens.

Mees jammer dat het geen bingo was deze maand maar wel fijn voor je dat je in iedergeval wel weer een goede cycles hebt.

Petronella zon?? Welke zon hier is niks te zien hoor…

Mell bah ja wat ongezellie :frowning: En nu net nu je in de groene periode zit…

Simba jeetje wat balen zeg ik kan me voorstellen dat totaal gefrustreert bent. Dikke knuf voor jou :hug: Dat tempen lijkt me een goed idee helaas heb ik er geen ervaring mee.

Hupke wat wonderlijk met die maansteen zeg !! Ik ben blij dat je er weer bent.

Sabine ik kende het liedje ook ik had het destijds op de website van mijn zoon staan toen ik nog in verwachting was. Was zo’n emo aan het einde dat ik telkens dat liedje zat te luisteren en zat te janken kom maar liefje :lol:

Anijs wat leuk dat je zoon de auditie zo goed heeft gedaan toi toi toi !!

Britt ik hoop dat het nu wat beter gaat met de kids.

Ilse Joehoehhh 13 weken !! :dance: :dance:

Meiden die ik vergeten ben of die ik niet meer heb kunnen terug lezen sorry.

Hier gaat alles zijn gangetje. Mijn Oma heeft nu gelukkig haar rust gevonden. Mijn zoontje is dit weekend ook ziek geworden door het wel bekende nora-virus. Mijn moeder heeft de hond in laten slapen want die had een ontsteking in de neus maar hij kan niet meer geopereerd worden want dat zou hij niet meer overleven. Verder gaat het met de relatie van de broer van mijn man het niet zo goed waar wij nu het steun punt van zijn. Zucht word er zo moe van… heb het echt even gehad.

Mijn man wil echt heel graag wachten met het vertellen van de zwangerschap tot 3 maanden. Hij vind het nog te vroeg… terwijl we bij onze zoon het meteen 2 dagen na de test vertelde en toen was ik ook net 4 weken zwanger. Al heb ik wel een idee dat mijn moeder het door heeft volgens mij weten moeders dat gewoon.

Ik ga nog even een leuk spelletje doen, ik kom later nog wel eens aanwaaien.

:-* Zasje

Goodmorning ladies,

Zasje - Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt hoor, moeders voelen dat soort dingen altijd aan. Helaas is mijn schoonmoeder er niet meer, maar zij wist mijn schoonzusjes altijd al te vertellen dat ze zwanger waren, nog voor dat zij het zelf wisten :lol:

Ik kan me voorstellen dat je best moe bent van alles. Zorg er wel voor dat je ook de tijd neemt voor jezelf heh meid!

Simba - Ik heb ook geen ervaring met temperaturen, maar het lijkt me misschien wel een goed idee in jouw geval. Misschien even langs de huisarts gaan, zodat hij/zij alles even goed uit kan leggen? Of kijken of zij je iets kunnen geven om je menstruatie goed op gang te brengen?

Mees - Jammer meid dat het deze maand niet zo mocht zijn :hug: Maar zoals je zelf zegt, het is wel fijn dat alles gelijk weer goed op gang is gekomen.

Hupke - Die maansteen :shock: Geweldig gewoon!

Petronella - Jammer dat de kids zo vervelend zijn tegen elkaar. En leuk dat je bent wezen fitnessen!

Hier gaat alles goed, weinig te melden. Heb wel weer pijnlijke borsten en regalmatig een zeurend gevoel in mijn onderbuik, terwijl ik volgende week pas ongesteld moet worden :roll: Ik ga nog niet hopen, we zien het wel :wink: