Hé meidjes,
Rebecca jammer dat je niet zwanger bent, ik had echt gedacht dat jij de volgende ging zijn. Nu ja, gelukkig heb ik geen ambities als waarzegster!
Simba lukt het tempen een beetje?
Ilse idd, als je toch zeker bent dat je geen controle krijgt zou ik zeggen: ‘hup met de beentjes’ op het schoolfeest. 900€ extra kun je vast wel gebruiken met verbouwingswerken en een kindje op komst.
Petronella Jammer van de foto’s dat die dan nog niet echt mooi waren.
Marije :hug: Hier is dat ook hoor, die ups en downs in een relatie. We komen allebei niet uit een nest waar we het goede voorbeeld gekregen hebben. Zodoende loopt het nogal eens fout met de communicatie; 't is te zeggen; alles opkroppen tot de bom barst. Gelukkig zijn jullie er weer uitgekomen en zoals iemand anders het ook al zei, kom je er vaak sterker uit.
Geweldig dat Elsje het zo leuk vond op de psz, kan je haar daar met een gerust hart achterlaten. Wel nog even een infovraagje over de psz (wij hebben dat hier niet); is dat een soort betaalde opvang of is het meer een schooltje voor de echte school?
Liekie :hug: hoe verdrietig dat het toch nog fout ging, gelukkig heb je het al een beetje kunnen verwerken en kijk je al zo positief vooruit. Sterk hoor!
Giechel als ik jouw verschijnselen lees, lijken mij die toch ook op een dikke ‘zwanger’ te duiden, ondanks de test, dus
Mell ook voor jou: bah, dat wachten
Oh en ook nog veel beterschap voor Zasje en Marietje (idd als ze ziek zijn en zo huilen en je kan er niks aan doen, dan hoor je ‘krak!’ en dat is je moederhart)
Groetjes, anijs
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Ben beetje shakie nog want mijn boulion was niet zo’n sucses.
Wou jullie graag nog even vertellen dat ik me gisteren avond toch nog even heb begeven naar de verloskundige. Ze hebben een echo gemaakt en ik heb het hartje zien kloppen zelfs ook nog de eierdooier gezien.
Maak me wel ongerust hoop dat dit niet te lang aanhoud er is nog weinig verbetering met gisteren. Ben inmiddels al bijna 3 kilo afgevallen dus maak me best zorgen ook omdat de afvalstoffen dan naar de kleine gaan. Probeer wel zoveel mogelijk te drinken zover mogelijk maar kom maar net aan de liter per dag.
Hoop weer gauw van de party te zijn.
:-* Zasje
Giechel, spannend zeg!! En ook zo verwarrrend dat je lijf iets anders zegt dan de test! Sterkte en ik hoop dat je snel een positieve test hebt!!
Marije, wat fijn dat Elske het zo goed heeft gehad!
Marietje, Aron ook weer wat opgeknapt?? En hoe was het werken?? Of moest je vandaag?? :think:
Mell, ook bij jou blijft het spannend. Ik hoop inderdaad niet dat je een lange cyclus hebt!
Liekie, hoe voel je je?? Al een beetje van de domper bekomen??
Zasje, jij ook beterschap!! Heb jij nou je echo al wel gehad??? Gisteren had je toch een echo???
Hier alles prima. Ik ben alleen moe moe moe moe. Maar dat hoort er allemaal bij!! Maandag de eerste echo en hopelijk het eerste teken van leven. Ik ben er nog niet gerust op…eerst een kloppend hartje zien!! Als ik nu aan maandag denk dat schijt ik al drie kleuren…
heey,
@ zasje; balen dat je zo ziek bent zeg!! maar wle heel fijn dat je t hartje hebt zien kloppen :inlove:
@ britt; spannend hoor!! komt vast wel goed maandag!! :thumbup:
xx
He Zasje, we hebben tegelijk gepost. Fijn dat de echo goed was!!! Klopt de termijn nu een beetje gezien je late positieve test en kom je alsnog uit op 17 okt? En heb je een uitwendige echo gehad??
Beterschap nog!
hoi hoi
@zasje, fijn dat de echo goed was en je het hartje hebt gehoord :inlove:
mijn vriendin was 4/5 maanden hartstikke ziek, maar ze zeiden tegen haar dat ze zich niet druk hoefde te maken over de kleine omdat die de voedingsstoffen toch wel binnen krijgt!maar ik hoop voor je dat het snel over is want voor jezelf ook niet prettig zo
@giechel, jammer meid dat de test niet positief was
maar ik blijf hard duimen voor je!!!
@marije, wat leuk dat elske het zo goed naar haar zin heeft gehad!!!
@petronella en mell, hoe is het met jullie spannend zeg!!!
ik blijf duimen
@anijs, ik ga morgen voor het eerst tempen,
moet elke dag ongeveer op het zelfde tijdstip en dat wil ik rond kwart voor 8 gaan doen
maar vanmorgen ging mijn wekker om 5.45 dus telt hij toch niet!!
@marietje, beterschap bij jou thuis :hug:
@britt, spannend en leuk maandag de echo!!!
hier alles goed, vandaag gelukkig weer wat minder ongesteld
is nu al 6 dagen zolang ben ik het niet vaak geweest en het is nog niet over maar ik hoop dat dat een goed teken is :think:
ik ga nog eventjes tv kijken en koda uit haar hokje halen
:-* voor iedereen
Even een update…volgens mij ben ik ongesteld geworden. Het heeft nog wel niet echt doorgezet, maar ja het was wel degelijk wat rood slijmachtig bloedverlies. En sinds ik gestopt ben met de pil, duurt het elke maand een paar dagen voor mijn ongi ook echt doorzet. Was wel even balen toen ik dat zag. Was eigenlijk best overtuigd. Maar ja helaas, volgende ronde. De tests komen vast nog wel een andere keer van pas.
Groetjes Giechel
Jeetje Giechel zeg, dat is wel even balen!! Maar…als je nog niet echt ongesteld bent geworden weet je het nooit zeker! Sterkte!
heey;
@ giechel; balen zeg meid!! :hug: je symptomen klonken zo hoopgevend!! (kan t ook niet van een innesteling zijn???)
@ simba; 6 dagen, pfff, idd maar hopen dat t een goed teken is. Slim dat je gaat tempen!!
xxx
Hallo meiden,
Hier even boven water, … sorry, geen reactie, weeral geen tijd. :oops:
Zal volgende week allemaal beteren, ben dan thuis. :dance:
hoi meiden,
zasje mooi dat je het hartje hebt horen kloppen en ik hoop voor je dat het gauw beter met je gaat.
giechel jammer van die neg. test had gehoopt dat het raak zou zijn.
maar goed je bent nog niet echt ongie dus we hebben nog een beetje hoop
mell hoe is het met jou?
simba volgens mij is het wel een goed teken dat je nu langer ongie bent. ik hoop voor je dat het de volgende keer raak mag zijn.
britt succes maandag :-
zo vandaag is onze zoon naar de peuter geweest ik was natuurlijk nog zenuwachtiger dan hij.
we kwamen daar hij is meteen gaan spelen (en zn eerste ruzie al gehad met een van die kinderen :x )<br /> ik kon daar wel blijven maar ik ben na een kwartier weggegaan want hij was zo leuk aan het spelen.<br /> en toen ik hem weer op moest halen was het zo goed gegaan dat hij niet eens mee naar huis wou.<br /> vrijdag gaat hij weer heen.<br /> <br /> hier nog geen ongie te bekennen ik heb stiekem gister wel een test gedaan maar heellaas neg (ik heb de test ook gedaan om een uur of 6 s
avonds).
maar ik heb nog steeds niet het idee dat ik ongie moet worden.
groetjes petronella
voor iedereen slaaplekker :-
hallo,
ik heb ook alles gelezen maar te veel om te reageren. :?
ben 4 dagen te vroeg ongesteld geworden. vind het zelf niet erg. ben ik teminste van die kwaaltjes af! :mrgreen:
vandaag de eerste pil weer geslikt. best raar.
:?
ga hem toch niet door slikken 3 maanden lang. lijkt me toch niet oke, ook al zegt de ha dat het geen kwaad kan.
heb gisteravond een ongi schema gemaakt. hihihi…
ik ga mijn allerlaatste pil slikken op 19 mei.
dan ben ik een week voor mijn trouwen ongesteld en dan kunnen we daarna weer starten met klussen.
nu ik de pil eenmaal aan het slikken ben heb ik er wel vrede mee. van het weekend wist ik niet wat ik er mee aan moest; wel niet wel niet wel niet wel niet etc etc…
hoop alleen dat ik geen maandelijkse migraine ga krijgen zoals in de tijd voor mijn spiraaltje. dan ben ik echt iedere maand 2 dagen uit de running.
maar aan de andere kant is het maar voor 3 maanden. ik kan niet wachten tot het eind mei is!! :thumbup:
iedereen veel liefs toe gewenst en ik blijf natuurlijk hier wel rond hangen!
voor alle zwangeren: geniet lekker van die 9 maanden :inlove:
en voor alle klussers: even een jell: doe je best, doe je best ,doe je best, dan bereikt het eitje uiteindelijk vanzelf zijn nest!! :mrgreen:
ilse, mag het lijstje weer aan gepast? maak er bij maar “” wachten" van…dank je wel!
Petronella, balen dat je test negatief was. Wel leuk dat je zoontje het goed heeft gehad!!
Sabine, wat fijn dat je er nu vrede mee hebt. Ik hoop inderdaad dat je geen last krijgt van migraine.
heey meiden…
@ petronella; balen meid van die neg-test:hug:
fijn dat je zoontje t leuk heeft gehad op de psz!!
@ sabine; lijkt me moeilijk om weer aan de pil te beginnen. Fijn dat je er wel vrede mee hebt.
Hier nog niks te bekennen van mn ongi. Ook nog geen gevoel dat ik t moet worden. :?
xx
Hey Mell, wanneer ga je testen dan?? Knap zeg dat je het zo lang kunt volhouden!! Kom ik aan met mijn 4 dagen voor mijn nod testen… :think: :think: Hoezo geen geduld??
nou weet je… ik heb gewoon niet het gevoel dat ik zwanger ben Ik voel gewoon niks in mn lichaam, ook geen kwaaltjes. Anders had ik ws wel getest. Maar ik vind een negatieve test zo’n teleurstelling. En daarbij komt dat erik deze week niet thuis is. Als ik ga testen wil ik het wel samen met hem doen. Dus van t weekend pas.
die pil brengt ook even rust.hoef ik me geen zorgen te maken dat ik met koppijn rond loop op mijn trouwdag bijvoorbeeld.
maar het knaagt ook wel een beetje. moest gisteren helpen op de babygroep. net op de dag dat ik mijn eerste pil weer had geslikt. :?
je wilt graag een kind, je loopt rond met baby’s op je arm en je weet dat het de komende 3 maanden even stil ligt.
maar het zijn maar 3 maanden. die zijn zo om.
ik hoop alleen dat ik daarna niet nog een jaar hoef te klussen :mrgreen:
klokje tikt door en langzaam aan krabbel ik richting de 37.
maar we zien wel. jennifer lopez is 38 er kreeg er meteen twee :mrgreen:
oow ja lijkt me ook moeilijk als je dan met een babytje op je arm loopt. maar idd wat is nou 3 maanden?! is zo voorbij!!
hoi meiden
@mell, knap hoor dat je zo lang kan wachten!!
ik hoop dat je van het weekend een superpositieve test in handen krijg
@sabine, moeilijk soms he die kindjes op de groep
ik werk ook met baby’s, en had van de week een kleintje van 3 weken in mijn armen :inlove: :inlove:
@petronella, balen meid van die neg. test :hug:
@ilse, je laatste drukke weekje op school, geniet er nog maar even van!
ik ga hier in huis aan de slag,
we hebben een aantal nieuwe ideetjes om wat kleine dingen te veranderen in huis
dus heb ineens zin om alles op te ruimen :mrgreen:
we willen zo graag een lcd-tv aan de muur en een mooi laag dressoir eronder
binnenkort maar is even shoppen en rondkijken!!!
ongi is vandaag al veeel minder, verwacht er morgen vanaf te zijn
ben nog vergeten de tempen vanmorgen :wall: ,
ben er wat minder mee bezig dat merk ik wel maar
nu moet ik het natuurlijk ook niet gaan vergeten :think:
fijne dag allemaal :-*