Hé allemaal,
Sabine zo verdrietig van je vriendin en zo in contrast met je voorhuwelijkse pret maar inderdaad, zo gaan de dingen nu eenmaal. Geluk kan ook maar bestaan in contrast met ongeluk, het zou anders zo zoet niet smaken.
Liekie leuk je terug te horen, verdrietig verhaal hoor, hoop dat je er nu wat over bent.
Ilse De mijne had hier ook een lekker nachtwandelingetje mogen doen, hoor!! :mrgreen:
Mell Jij klinkt me toch behoorlijk zwanger! Ik begrijp wel dat je nu wat wil wachten met testen want zo’n zielig eenzaam streepje is inderdaad wel een teleurstelling. Ik zou ook gewoon naar de dokter gaan, 14 dagen overtijd is echt wel lang.
Britt Veel sterkte vandaag meid en jij mag hier echt wel depri komen klinken, hoor!
Marietje Vervelend dat je je zo misselijk voelt, gelukkig dat je in die toestand kan thuisblijven van je werk, geniet maar lekker van Aaron dan, zou ik zeggen
Ellen jammer van de :evil: :evil: , op naar de volgende ronde!
Simba Als je temp daalt heb je dan net je ei gehad of moet je temp dan juist stijgen??
Rebecca leuk dat het feestje geslaagd was.
Hier niks, doodse stilte vanbinnen, mijn borsten zijn wel wat groter maar niet pijnlijk of gespannen zoals anders. Af en toe ontwaar ik een pijntje vanonder in mijn buik en dan denk ik, ja! daar zijn ze! Maar dan gaat het weer over. Gisterenochtend heb ik nog een test gedaan: nikske. Heb nieuwe testen besteld via internet, dus zal woensdag of donderdag nog een keertje testen. Pff, slopend dat wachten!
Groetjes,
anijs
nou meiden, hier zijn de :twisted: :evil: gekomen hoor!!
dit was wel een erg lange cyclus!! pfff
Ik ga ook maar beginnen met tempen, wie weet heb ik wel helemaal geen eitje gehad, dat t zo lang duurde!
nou ik ga lekker met een bakje thee op de bank ff heel zielig zitten zijn… de eerste dag van je ongi mag dat toch???
xx
Ik kom even gauw Mell een dikke knuff geven :hug: !
Natuurlijk mag je dat op je eerste ongidag…en ook op je 2de en zelfs op je 3de. Zeker als je er zo lang op hebt moeten wachten
Goed idee dat je gaat tempen! Wie weet krijg je zo een goed beeld van je cyclus.
:-* Marietje
balen mell !!
geniet van je kopje thee
hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn meid :inlove: :thumbup:
Mell, balen zeg, inderdaad een hele lange cyclus!! Ik vind het nog wel een beetje karig met alleen een kopje thee. Waar is die bak chocola??
Wij zijn vanavond weer bij de verloskundige geweest. We moesten bijna een uur wachten en zagen alleen maar gelukkige stelletjes met een mooie echo naar buiten komen (op maandagavond is de intake bij ons altijd). En dat was wel ff lastig, maar ik heb het van me af kunnen zetten en was op een gegeven moment alleen maar blij met het feit dat zij wel een mooie echo hebben. Maar goed, bij ons bleek er niet veel te zijn veranderd. Het vruchtje was al wel een beetje aan het vergaan. Klinkt misschien een beetje raar, maar ze wilde de grootte nog even meten en dit was niet zo goed meer mogelijk. Maar de vruchtzak zat nog steeds er hoog in mijn baarmoeder en het zag er niet naar uit dat het er binnenkort uit zou komen omdat het dan lager zou moeten zitten. De verloskundige had vorige week al een afspraak voor mij gemaakt bij de gynaecoloog. Hier moet ik dus morgen heen en we hoeven daar niet lang op te wachten. Ik vond dat wel heel fijn om te horen. Wanneer dan de curretage is hoor ik hopelijk morgen. Dus, bij deze een definitief einde aan deze droom. We zijn er op zich momenteel wel goed onder, buiten natuurlijk de verdrietige momenten die we ook absoluut hebben. We willen graag weer verder. En misschien mocht deze droom niet uitkomen…er komt vast nog wel een droom die werkelijkheid wordt.
dikke knuf voor jou britt :hug: ik leef met je mee :-*
Britt, sterkte de komende tijd. Ook morgen als je naar de gyn gaat. Hopelijk hebben jullie snel meer duidelijkheid over de curetage… :hug:
En ik hoop idd dat jullie gauw verder kunnen en er een nieuw wondertje in het verschiet ligt
Lfs. Marietje
hoi meiden
@britt, meid sterkte morgen, ik denk aan jullie :hug:
@mell, voor jou ook een :hug: ,
ik hoopte dat het raak zou zijn bij je
ik las dat je ook wil gaan tempen,
ik gebruik een site dat je het helemaal kan invullen enzo
mocht je hem willen roep je maar dan pb ik hem je even!
@anijs, spannend blijft het bij jou zeg!!!
jammer dat je test nega was
hopelijk volgt er snel een positieve!!
@rebecca, leuk dat je party geslaagd was
en geweldig lijkt me disney on ice
zal er bij jullie wel helemaal geweldig uitzien!!
hier vanaf vanmiddag af en toe was steekjes in mijn zij
was al aan het zoeken of dit misschien mij ei zou kunnen zijn
dacht dat je dat meer voelde in je onderbuik, ik voel het een stuk hoger en meer naar mijn zij toe
iemand een idee???
verder weinig te vertellen eigenlijk
ik ga mijn bedje opzoeken
weltrusten allemaal :-*
heey simba,
ik wil die site wel graag hebben ja!! ik zat me al te bedenken hoe ik dat nou netjes bij zou gaan houden :think: :mrgreen:
Ik heb eigenlijk geen idee of die steekjes je eitje kunnen zijn… ik heb paar weken geleden ook zo veel gevoeld. was er van overtuigd dat t mn eitje was… maar achteraf kan dat niet!!
ik zit eraan te denken om miss ook ovu-test te gaan gebruiken
xx
Goeiemorgen lieve meiden,
Sorry dat het me nog steeds niet lukt om elke keer te komen schrijven en reageren :oops:
Ik wil even een hele dikke knuffel aan Britt geven :hug: Meid, wat moeilijk! Heel veel sterkte!
En ook een dikke knuffel voor Mell :hug: Vervelend hoor, zo’n lange cyclus.
Ik doe trouwens gezellig met jullie mee :roll: Ben nu ook al anderhalve week overtijd. Kan haast niet zwanger zijn omdat we het veilig gedaan hebben tot ruim na de eisprong, en daar heb ik me echt niet in vergist… Heb voor de zekerheid wel gisteren nog een test gedaan, negatief. Denk dat het door de stress en de slapeloze nachten komt dat mijn lichaam een beetje ontregeld is.
Hoe gaat het met de zwangeren?
Sabine, ik las dat jij naar nieuws had over je vriendin. Pittig hoor! Sterkte! :hug:
Anijs ,ook al zo’n vreemde cyclus… hoop dat je snel een positieve test hebt! :-
Hier alles redelijk.
Gisteren weer met Elske naar de psz geweest. Ze houdt me nu meer in de gaten dan daarvoor… ze blijft nu echt bij me in de buurt.
Vandaag komen mijn moeder en zus, gaan we even lekker de stad in. Ben nl jarig vandaag (hihi, Ilse, zet bij de volgende verandering maar op het lijstje dat ik 32 ben)
Ga nu een klein grietje uit bed plukken.
Fijne dag allemaal!
:-
britt, vervelend dat jullie een uur moesten wachten gisteren zeg.
dit gaat je inderdaad niet in de koude kleren zitten. heel veel sterkte meid.
ook voor jou gaat die droom snel werkelijkheid worden! :inlove:
marije, proficiat meid met je verjaardag! en nog vele jaartjes in goede gezondheid erbij :thumbup:
ilse, heb jij ook al je echo gehad?
op dit moment ligt mijn vriendin op de operatietafel. ze zetten haar een kastje op/in het borstbeen waardoor de medicatie wordt gespoten. als ze zometeen bij komt krijgt ze ook nog eens meteen haar eerste chemo.
heftig
Hé allemaal,
Marije hiep hiep hoera!!
Marije, gefeliciteerd!!!
Nogmaals ik,
ik kreeg geen tekst meer onder de afbeelding voor Marije. Simba, hoe krijg jij die afbeelding erin zonder die vervelende kader?
Britt gelukkig vindt je steun bij je partner, veel sterkte bij de gyn en hopelijk mogen jullie er ook weer snel aan beginnen.
Sabine zwaar hoor, voor je vriendin, sterkte meid :hug:
Hier zijn vanmorgen de :twisted: :twisted: gekomen. Ik zou echt zooo graag thuis op de zetel wat gaan liggen janken en mezelf heel zielig vinden maar ik moet hier een jaarverslag afwerken. Bah, op naar de vijfde ronde dan maar.
Simba krijg ik van jou ook 'ns die link naar die site? Denk erover om ook te beginnen tempen.
Groetjes,
anijs
hallo meiden,
ik ben er weer, na een gezellig weekendje weg.
hoe gaat het met jullie?
jullie hebben alweer heel wat geschreven dit afgelopen weekend.
ik heb het een beetje bijgelezen.
Brittt :hug: :hug: hou je taai meid :-
veel sterkte vandaag
sabine wat een naar bericht over je vriendin ik hoop dat de gemo aanslaat
het is wel allemaal dubbel een vriendin die ziek is en dan moet je ondertussen ook nog eens je trouwerij plannen :hug:
mell ik had gehoopt dat het raak zou zijn jammer meid :hug:
anijs
MARIJE IK WOU JE EVEN FELICITEREN MET JE :: VERJAARDAG ::
ik hoop dat je een mooie dag hebt.
marietje ik hoop dat het snel wat beter wordt :sick:
hier gaat alles goed.
ben nu af en toe wat misselijk :sick:
het weekend was geslaagd.
mijn schoonmoeder heeft het wel heel leuk gehad.
ik kon mij wel moeilijk in houden ik wou het meteen vertellen maar goed wij vonden dat we moesten wachten de dag na haar verjaardag.
iedereen vond het geweldig.
toen we maandag thuis kwamen moesten we onze hond ophalen bij mijn ouders dus dat was ook een mooie gelegenheid om het te vertellen nou en die vonden het natuurlijk ook geweldig.
ik moet 8 april naar de verlos.
groetjes en tot gauw.
voor iedereeen een dikke :-
petronella
Petronella, wat leuk dat jullie het hebben verteld.
Anijs, balen zeg. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Het wachten tot je ongesteld moet worden vind ik ook zo deprimerend, die weken duren zo lang!! Wij mogen straks ook weer die fase in van eisprongetjes en het lange wachten… Sterkte!
:hug: voor anijs!!
oeps :oops: :oops:
anijs ik had jou berichtje helemaal over het hoofd gezien sorry
ik geef je hier bij een hele dikke knuffel :hug: :hug: :-*
Ff snel een berichtje van mij. Ik word morgen geopereerd. Ik bericht jullie morgen weer!