Goeieavond meiden,
Anijs wat jammer dat de duiveltjes er zijn. :hug:
Britt ik ben er zeker van dat voor jullie ook een mooie droom werkelijkheid gaat worden hoor. :hug:
Marije een hele gelukkige verjaardag gewenst meid. Wel vreemd hé dat je nu plots zo veel overtijd bent. :think:
Hier moest ik maandag naar de gyn. Alles is in orde en gaat goed zijn gangetje.
Beebje is nu 12 cm en weegt rond de 120gram. Ik wilde graag het geslacht weten, maar beebje is aan de preutse kant. :mrgreen: Hield beentjes stijf op elkaar en rolde zich in een heel innieminni bolletje. Pech voor mij dus. :wall: :wall:
Heb een mooie echo gehad, maar gee fotooke meegekregen.
Het groeit zoals het moet en het is een klein druktemakkertje. Want ik voel het al heel goed schoppen. :inlove: :inlove:
Britt, sterkte morgen! Ik zal aan je denken. :hug:
Anijs, jeetje wat balen dat je toch ongesteld bent geworden meis! :hug:
Petronella, wat leuk dat je het verteld hebt. Daar wordt het altijd nog wat echter van hè :inlove:
Sabine, wat heftig om dit zo met je vriendin mee te maken. Jij ook sterkte hè! :hug:
Ilse,heerlijk een echo gehad! :inlove: Jammer dat de kleine spruit zijn of haar beentjes niet open wilde doen… heb je zelf een voorgevoel wat het is?
En laten jullie nog een pretecho maken om het geslacht te weten te komen?
Iedereen een dikke knuffel en tot morgen!
Hier een lekkere dag gehad. Manlief komt pas over een half uur thuis, had een lange, lange werkdag. Ga dus straks lekker bankhangen, toastjes eten en een wijntje drinken.
Liefs, Marije
Marije - Van harte gefeliciteerd meid! Dat er nog maar heel veel mooie jaren bij mogen komen.
Vanavond zal ik even op de rest reageren
Vergeet ik helemaal te bedanken voor alle lieve felicitaties! :oops: Dank jullie wel, meiden, lief! :-*
Nou, een pretecho is hier niet denk ik … :think:
Ik krijg gewoon iedere keer een echo als ik ga (da’s om de 5 weken).
Mijn voorgevoel gaat naar een zoontje.
britt, heel veel sterkte morgen. :hug:
waar ik dan zo ziek en misselijk van wordt he, (moet het toch even kwijt) is ,dat hier iedereen zo haar best doet om een beebje te maken omdat we er zo veel liefde aan willen geven, terwijl bijna om de 2 weken hier in nederland iemand zijn of haar kind pijn doet of vermoord. of voor dood achter laat in het bos, zoals laatst dat baby jongetje in oosterhout. ik kan er met mijn kop niet bij, echt waar. :twisted:
sorry,moest dit even melden…
ilse, lief dat je een preuts babytje schijnt te hebben!!
dan moet het vast een meisje zijn, jongens showen graag rond met wat ze hebben! :mrgreen:
Britt ik wens je heel veel sterkte toe morgen wel mooi dat het zo vlug gaat :hug: :-*
ilse mooi dat alles goed gaat wel mooi z`n preuts babytje :inlove:
sabine ik kan mij daar ook heel kwaad om maken zulke mensen verdienen het niet om kinderen te krijgen!!! :x
ik kan het mij niet voorstellen omdat te doen zulke mensen deugen echt niet.
groetjes petronella
hoi meiden
@ilse, wat een klein eigenwijsje zeg
om die beentjes zo dicht te houden :inlove:
spreek dat eigenwijsje maar is even aan dat
er heeel veeel nieuwgierige mensen zijn die
heeeeeeeel benieuwd zijn :mrgreen:
@sabine, ik kan me daar ook kwaad om maken hoor
jeetje wat heftig voor je vriendin zeg
ik hoop dat de chemo goed zijn werk gaat doen!!!
@anijs, balen meid dat je ongi is gekomen
ik hoop dat de volgende ronde raak is voor jou :-
ik heb de hele dag al een beetje buikpijn en pijn in mijn onderbuik
en zit weer onder de puistjes
wie weet een goed teken!!!
morgen ga ik op zoek naar een flatscreenmeubel in rvs aliminium kleur
maar kan hem tot nu toe niet vinden :wall:
tot morgen :-
oeps vergeet nog de helft
@petronella, leuk dat je het verteld hebt aan je ouders
@anijs, ik zal je een pb sturen
@britt, :hug: sterkte morgen :-*
Simba, hoe krijg jij die afbeelding erin zonder die vervelende kader?
door in je berichtje de link te kopieren en die link tussen deze tekens te zetten
ik hoop dat het zo lukt
even snel, het is alweer veel te laat: een dikke :hug: voor britt voor morgen :-* sterkte
heey meiden,
@ simba; thnx voor die link meid!! :-* & ik hoop dat t idd tekenen zijn van een eitje!! :thumbup: :thumbup: (mooi zo vlak voor de pasen :lol: )
@ marije; jij ook al zo’n rare cyclus?? :?
nog gefeliciteerd met je verjaardag :dance:
@sabine; wat naar van je vriendin zeg!! zwaar hoor gelijk je chemo naar die operatie!!
Ik kan er ook echt met mn hoofd niet bij dat er mensen zijn die (hun) kinderen zo behandellen :x maar toch gebeurd het idd zo vaak!!
Ik heb een x een collega gehad waarvan de buurkindertjes mishandeld werden door hun vader . Ze belde zowel de politie als jeugdzorg, en die zeiden allebij dat ze met 1 melding niks zouden doen :shock: Ze heeft toen 3x annoniem de politie gebeld om een melding te maken zodat ze wel zouden komen kijken!! Toen is t balletje wel gaan rollen. Maar zoooo raar
@anijs; balen van de :evil: :twisted: . hopen dat t volgende ronde raak is!!
@ petronella; leuk dat jullie t verteld hebben spannend 8 april !!
@ ilse; wat jammer dat je geen fototje hebt meegekregen!! Maar wel leuk dat je weer ff naar je beebje hebt kunnen kijken :inlove: Nu dat geslacht nog dan…
@ britt; heeeeeel veel sterkte vandaag meid, ik zal aan je denken :-*
@ rebecca; in je klusperiode zie ik!! zet em op meid :mrgreen:
Nou hier is mn lichaam weer raar aan t doen hoor!! Pfff Ik heb nu al 2 dagen alleen maar wat bruinverlies. Mn ongi breekt niet echt door… ik snap er niks van!!
Zou dit door stress kunnen komen??? (en moet ik dit dan nog bij mn oude cyclus optellen of is dit dan wel al dag 3 van mn nieuwe cyclus??? :think: )
xx
Hallo dames
ik laat amper van me horen hier
sorry heb het razend druk en heel veel aan mijn hoofd
we hadden een zwanger worden stop ingelast en deze maand maar 1x gevreeen (erg he maar hebben er gewoon even geen tijd voor) en ook nog een dikke week voor mijn vruchtbare periode, dus safe!
Dachten we…
Ik werd maar niet ongesteld en vandaag dus toch maar een test er tegen aan gegooid. (eigenlijk gister al maar die was zo vaag dus nu maar een digitale)
Et voila. Wat een verjaardagscadeautje!! (ben jarig vandaag :D)
We zijn een beetje overrompeld eigenlijk want we hadden juist besloten om tot ergens in mei te wachten.
Maar zo zie je maar als je er niet mee bezig bent gebeurd het zomaar!
En dat met maar 1x sex sjeempie (bij tristan hebben we er 2 jaar heel hard voor moeten werken haha)
Wilde dit ondanks dat ik er bijna nooit ben toch even met jullie delen!
xx
Hupke
ps we houden het nog even stil dus op hyves aub niets erover zeggen!
hupke, gefeliciteerd!!!
:dance: :dance: :dance:
wat een super cadeautje op je verjaardag zeg :inlove:
een hele fijne verjaardag vandaag
maar dat zal wel lukken!!
HUPKE wat een supper mooi verjaardags cadeau :inlove:
zo zie je maar weer als je met je gedachten er niet mee bezig bent dat het dan veel sneller gaat
:: GEFELICITEERD MEID :-* ::
mell wat gek zou je dan wel zwanger zijn?
vandaag heb ik weer een misselijk gevoel ik hoef nog net niet over te geven en ik heb het ontzettend koud
groetjes petronella :-* :-*
Hé allemaal,
bedankt voor de knuffels lieve meiden.
Britt :hug: sterkte!!! :hug:
Petronella Leuk dat jullie het verteld hebben, zijn je zoontjes blij dat ze er nog een brusje bijkrijgen?
Ilse :inlove: ooooo hoe schattig, dat hij/zij zo helemaal in een bolletje kruipt, al had ik ook wel o zo graag geweten of het een meisje of een jongetje zou zijn. :mrgreen:
Marije :drool: toastjes :drool:
Sabine je hebt gelijk, sommige mensen verdienen hun kinderen niet.
Ik heb daar ook altijd zo’n dubbel gevoel bij, ik ben zelf monitor geweest en dan zijn er wel kinderen van wie je vermoedt dat ze worden mishandeld, of in elk geval uit niet zo’n koosjere situatie komen. Die kinderen gedragen zich dan zo rot naar anderen toe dat je al kan zien wat ervan terecht komt later, wat voor een rotmensen dat het zelf zullen worden en dan besef je hoe hun ouders zo geworden zijn.
Wat minstens even erg is, is dat er altijd wel volwassenen zijn die het weten (buren, onderwijzers, familie,…) en die er ook niks tegen doen, of hun geweten sussen met dat het hun zaken niet zijn. Die mensen vind ik minstens even erg, die laten een machteloos kind aan z’n lot over.
Hupke Dubbel hoera voor jou!!!
hihi, zo zie je maar, da’s hetzelfde als die mensen die na jaren proberen een kind adopteren en dan opeens, hup, zwanger raken.
Hihi, hier was het omgekeerd; 1x sex zonder anticonceptie en daar was Tristan, hoop niet dat wij nu voor deze twee jaar mogen gaan klussen :mrgreen:
Groetjes allemaal,
anijs
oow hupke, Gefeliciteerd!!! :mrgreen: :dance: :dance: :inlove:
Zo zie je maar, er niet mee bezig zijn is toch echt de beste manier!!
(t is alleen zo lastig er niet mee bezig te zijn!! hahahah)
@ petronella, ik heb vanmorgen voor de zekerheid toch maar een test gedaan, ik ben ook heel veel misselijk de laatste tijd. Maar hardstikke negetief weer :?
@ anijs; ja t is inderdaad niet zo zwart/wit als slechte mensen/goede mensen. De meeste hebben hun eiegn verhaal wara je kippenvel van krijgt!!
xx
hupke, geweldig nieuws meid,en dat op je verjaardag! proficiat! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :inlove: :inlove:
wel grappig he, ben je er niet mee bezig,raak je zwanger!
net of die ei en zaad cellen roepen:wij gaan niet ontwikkelen op commando hoor! :mrgreen:
o ja, hupke, wat is alweer je naam op de hyves dan? :oops:
ben het even kwijt…
Hupke, gefeliciteerd zeg!!! Inderdaad gek om te zien dat als je er niet mee bezig bent dat het dan komt.
Mell, raar inderdaad. Ik zou ook niet weten wat je aan moet houden nu. Misschien voor de zekerheid nog een test doen??
Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Het was een lange dag. Direct op 830 uur bleek de ok vrij te zijn en moest ik meteen naar zaal, kleren uit en binnen drie kwartier lag ik bij de voorbereiding voor de narcose. Toen was het helaas een half uur wachten op de gynaecoloog. Toch wel raar als je bijna bloot ligt te wachten op een bed met van die beensteunen. Maar goed, toen ik bij kwam viel de pijn en het bloedverlies nog wel mee. Ik voel me redelijk, een beetje wiebelig van de narcose, maar ik heb weinig last van mijn buik. De gyn gaf nog aan dat het soms beter is om een maandje te wachten als je zwanger wilt worden, zo weet je tenminste je cyclus, maar het kon absoluut geen kwaad mocht het per ongeluk gebeuren. Nou…als het gebeurd is niks per ongeluk, wij gaan er gewoon weer lekker voor. En als de termijn dan niet helemaal duidelijk is dan zien we dat vanzelf een keer op de echo. We gaan deze maand dus niet zomaar verspelen. Ik heb dus een nieuwe banner gemaakt, waarschijnlijk zal mijn cyclus veel langer zijn, maar dat zien we vanzelf. We gaan er weer vol goede moed tegenaan!