ach… :hug: (weet even niet zo goed wat ik moet zeggen)
hoi hoi
@sabine, :hug: wat erg van je vriendin
ik hoop dat de chemo bij haar aanslaat
@ellen, spannend meid
@anijs, wat jammer meid dat je nog geen positieve test heb gehad
ik hoop dat je te vroeg getest hebt!!
@mell, meid wat een onzekerheid voor jou
ik hoop dat je snel zekerheid krijgt
voor de rest een knuffel
en tot morgen :-*
Goedemorgen!
Jemig wat een treurig nieuws allemaal…
Sabine wat erg van je vriendin :hug:
Britt ik hoop voor je dat je snel meer weet. Als er geen hoop is, hoop ik dat alles dan maar snel los mag komen. Dan kan je het idd beter afsluiten.
Simba zei dat ze met tranen zat toen ze het las; nou hier nog 1.
Weet zo goed hoe je je voelt nu. Het is zo dubbel. Tuurlijk weet je dat als het niet goed is dat het dan maar beter zo kan gaan, maar je hoopt zo op een gezond kindje. Ook al is het dan nog maar kort, voor jou is het al heel echt allemaal en je leeft al helemaal naar dat moment toe dat je je kindje in je armen mag houden. Je voelt toch dat je met z’n 2-en bent en je voelt je in de steek gelaten ofzo… in ieder geval door je lichaam…
't moeilijke bij mij was dat ze het op m’n werk bijvoorbeeld niet wisten en je bent natuurlijk niet jezelf; leg dat maar eens uit.
Gelukkig was ik dan ook ff weg. Aangezien ik natuurlijk vragen kreeg waarom ik niet ging duiken (omdat niet iedereen van de groep het wist) ging ik als ik het dan aan iemand vertelde af en toe ook ineens keihard janken, waarna mijn lief gelijk aangesneld kwam om me te troosten.
't heeft even tijd nodig om te kunnen verwerken en ik hoop dat je daar dan ook maar snel de kans voor krijgt. Heel veel sterkte meis :hug: :hug:
En idd de emoties volgen elkaar snel op. Na de mk wilde ik zsm ongi worden (wie wil dat nou? )
Maar goed ik heb dus wel een perfecte cyclus blijkbaar, want donderdag was het ook zover! Maar even een bannertje aanmaken dus…
Hoe is het met de meiden in afwachting? Mell, Anijs, Ellen?
En onze meiden in verwachting? Petronella, ben benieuwd naar de reacties!
Voor iedereen :-* :-* !!
Hallo allemaal,
Britt, ik kan je enkel een heel dikke virtuele knuffel geven meid. Ik hoop voor jou dat je het kan verwerken (ook al gaat dit moeizaam gaan en waarschijnlijk lang duren). Maar typ hier je gevoelens maar lekker van je af. We steunen je hoor. :hug:
Sabine: Wat een verschrikkelijk nieuws. Veel sterkte meid, dit is een zware dopper voor je vriendin, maar ook voor jou. :hug:
Vind het zo moeilijk om na zoveel verschrikkelijk nieuws dan te beginnen over mijn zwangerschap.
Ik mag hier maandag opnieuw naar de gyn. Hoop het geslacht te weten. Voel het kleintje al aardig schoppen (vooral als ik aan de pc zit)
Vele groetjes en allen een fijn weekend toegewenst.
geen leuke nieuwtjes inderdaad, maar het leven gaat gewoon door, of je nou wilt of niet. dat is zo hard he…
hier gaan we ook gewoon door met de huwelijkse voorbereidingen, straks naar mallorca en daarna weer klussen. terwijl mijn vriendin weer moet vechten voor haar leven.
de leuke en de minder leuke verhalen horen nu eenmaal bij het leven en op dit forum…
het blijft raar :?
hey meiden,
@ liekie; heftg hoor wat je hebt meegemaakt. :hug: Wel fijn dat je cyclus netjes is!
@ sabine; bah een blaasontsteking, erg vervelend altijd! :?
@ ilse; spannend maandag!!
@ britt; hoe is t?
@ anijs;
Nou hier nog steeds niks! echt zo raar. Ik heb steeds af en toe last van mn buik. Dan is t echt heel pijnlijk, als of ik heel heftig ongesteld ben, maar dan met vlagen. En als ik nies of plots opsta ofzo, dan voel ik mn buik ook. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Baal nu wel van mn lichaam zeg!!
xx
Hé Mell, als ik jou was zou ik er nog maar eens een testje tegen aan gooien hoor!
Klinkt toch wel als zwangerschapsverschijnselen
Vind het zo spannend!!! Ah, doe het voor mij?!
hihi… ik heb vlak voor t weekend nog getest… en die was hardstikke negatief!! Als ik nou volgend weekend nog steeds ni ongi ben dan doe ik r nog 1 (of ik ga naar mn huisarts, want dan klopt r iets niet denk ik…)
Maar durf ni nog een test te doen nu, vind t zo rot om 1 zo’n streepje te moeten zien…
Voelde je je voor die laatste negatieve test ook zo?
Kan toch zijn dat je eisprong later was en dat je misschien ook pas laat positief test?!
We houden hoop hoor! Misschien ben jij er wel zo 1 bij wie alleen een bloedtest uitwijst dat je zwanger bent.
Vind het allemaal maar verdacht…
Heb je nog andere verschijnselen?
mell, wat een gedoe he!
volgens mij ben je toch zwanger,maar weet alleen je lijf dit nog niet!
Zat nog ff terug te lezen, maar Petronella had ook van die steken bij het niezen enzo en toen dacht ik ook gelijk: die is zwanger.
Mell ik geloof hoor! :dance:
Maar goed, we wachten het gewoon af… (Schiet verdorie nou op met die test!! ). Zou trouwens wel 's ochtends testen, dan zit het hormoon er goed in, hihi.
Hallo meiden,
Mell hier blijven we duimen hoor.
Ben vandaag verschrikkelijk moe.
Heb vorige nacht maar eventjes drie uur geslapen. :?
We moesten zaterdag naar een trouw. En tegen 02u00 was ik het beu en werd moe.
Maar manlief was nog helemaal niet moe :roll:
Dus ik vond dat ie wel kon blijven en ik ben naar huis gegaan.
Tegen 03u30 lag ik in bed. En om 6u30 belde manlief me op om te vragen of ik hem kon halen. :roll:
Dus tegen 7u30 waren we beiden weer thuis.
Hij is naar bed gegaan en ik ben wakker gebleven (was niet meer moe).
Maar jammergenoeg meot ik nu echt wel vechten om mijn ogen open te houden.
Tja … had geen zin om in bed te kruipen. Ik kan dat niet goed zo in de namiddag slapen.
Zal er vanavodn dna wel vroeger in liggen. :dance:
jeetje zeg!
ik had mijn man een trap na gegeven! echt wel!
dat die maar had gezien hoe dat die thuis was gekomen!
er bestaat ook nog zoiets als taxi,s!
nooit meer doen meid! :naughty:
OOhhhh Mell, spannend zeg!! Het klinkt inderdaad een beetje als bandenpijn als je dat bij het niezen hebt. Zit dan ook echt in je zij. Ik had dat ook supervroeg…Ik zou echt niet kunnen wachten met testen tot het weekend. Gewoon nog eentje doen, jij kan misschien wel wachten…wij niet :naughty: :naughty: !!!
Hier gaat het op en af. Morgen weer naar de verloskundige. Ik heb daar geen zin in…hou nog steeds een heel klein beetje hoop. Maar we weten dat het niet goed is en ook niet ineens goed kon worden, dus onterechte hoop. Dus mogen we morgen weer naar een echo kijken met een klein levenloos frutseltje. Maar het is nou eenmaal zo. Ik hoop dat we snel bij de gynaecoloog terecht kunnen.
Zo!! Mijn berichtje klinkt wel een beetje depri. Valt nog wel mee hoor!! We moeten er ff doorheen!
Hey meiden,
tussen de misselijke buien en de moeheid door zal ik proberen even te reageren…
Mell, spannend hoor! Als ik jou was zou ik over een paar dagen even langs de ha gaan. Dat bespaard je ook weer een test en dan hij het voor je testen…
Britt, wat rot he dat je zo heen en weer geslingerd wordt. Bij de mk die ik voor Aron had, kregen wij ook anderhalve week na de ‘bewuste echo’ nog een echo, om te zien of het vanzelf het lichaam had verlaten of dat ik alsnog gecureteerd moest worden. In die tussenliggende week verloor ik vaak stolsels (grotere en kleine) en daarom dacht ik dat het vruchtje al uit mijn lichaam was. Dit was dus niet zo en bij de echo schrok ik echt weer. Het is weer zo’n keiharde bevestiging. Ik kwam op de lijst voor curetage, maar 2 dagen later verloor ik het alsnog zelf. Helaas zat ik toen op het strand (ik moest op advies afleiding zoeken…). Ik heb de meest erge middag van m’n leven gehad…
Maar meid, ik wens je heel veel sterkte morgen! :hug:
Ilse, wat een bad night! Pff, hoop dat je vannacht een goeie nacht zult maken.
Veel plezier morgen bij de gyn! Als je het geslacht weet, ga je het ons dan vertellen
Sabine, wat een vreselijk nieuws van je vriendin! Ik moest gelijk aan een oud collega denken die ook een jaar of 4 geleden borstkanker kreeg tijdens haar zwangerschap. Maar het zal wel nbiet dezelfde persoon zijn denk ik. Pfff, ik moet er toch niet aan denken.
En ja, je hebt gelijk: het leven gaat door. Hoe cru ook! Fijn dat jullie toch bezig kunnen met de voorbereidingen van jullie trouwdag.
Ik kan niet verder terug lezen en kruip zo weer met een kopje thee op de bank…
Verder gaat het hier wel goed hoor. Door de misselijkheid en moeheid werk ik momenteel even niet. Ik ben wel weer lanzaam begonnen op ATbasis, maar dan maar voor een paar uurtjes. En op mijn huidige groep kan ik niet tijdens de zwangerschap blijven ivm agressie. Dus er wordt gekeken naar een tijdelijke andere plek.
Ik zal nog even een buikfoto in ons sf zetten… (niet schrikken hoor, 10 w en 1 d…)
Voor iedereen die ik niet genoemd heb wel even een dikke knuffel!!
Lfs. Marietje
eens even teruglezen…
britt alvast een dikke :hug: voor jou voor morgen. kan me voorstellen hoor, dat je er tegenop ziet. tis ook niet zomaar even wat… sterkte…
mell het klinkt toch wel spannend bij jou hoor. kan me ook heel goed voorstellen dat je er een beetje onzeker van wordt, omdat je niet weet wat je lijf allemaal aan het doen is. ik hoop voor jou dat je snel duidelijkheid zult hebben, het liefst als dikke vette +.
ilse kan me voorstellen dat je moe bent ik had mijn man ook never nooit opgehaald hoor (en dat weet hij ook :mrgreen: ). 2 uur is een mooie tijd als je een feestje hebt gehad en dan is het de keuze: of je gaat met BOB mee (ben ik meestal) of je ziet maar hoe je thuis komt. nou, lekker op tijd naar bed vanavond en rustig aan he?
sabine het is inderdaad allemaal dubbel wat jou overkomt. aan de ene kant blijdschap vanwege je huwelijk, aan de andere kant je vriendin die zo ziek is en allerlei vervelende behandelingen moet ondergaan. ik hoop dat je alle dingen een goed plekje kunt geven :hug:
verder kan ik niet teruglezen, sorry
oh en hier zijn de :twisted: weer op visite :? ik had eigenlijk het gevoel dat we deze maand toch weer geluk zouden hebben, maar helaas… komende maand doen we een beetje rustig aan, want als ik dan zwanger zou worden dan ben ik uitgerekend rond kerst en oud en nieuw en daar zitten we eigenlijk niet zo op te wachten (erg he? ik wil zo graag, maar die periode echt niet).
verder hier weer een drukke week achter de rug en ook een drukke week voor de boeg. heb afgelopen middag paaskoekjes versierd om cadeau te geven aan mijn ouders en schoonouders, zal binnenkort wel eens een fotootje plaatsen. ik ga nu lekker op de bank hangen met manlief…
groetjes Ellen
hoi hoi
@mell, meid wat blijft het spannend bij jou
ik blijf voor je
misschien dat je van de week bij de dokter een bloedtest kan laten doen dan weet je het zeker
@britt, :hug: voor jou voor morgen
@ilse, lief van je dat je je mannetje gehaald hebt
ik zou het zelf wanschijnlijk ook doen haha
maar wel balen van je nachtrust, slaap lekker vanavond!!!
leuk morgen weer een echo, plaats je de echofoto weer???
@ellen, snap je gevoel goed hoor,
hier hetzelfde eigenlijk ook liever niet in december
maar met mijn lange cyclussen weet ik nu helemaal niet wanneer me nod is, we zien wel!
wel leuk paaskoekjes, ben benieuwd naar de foto
@marietje, fijn te horen dat alles goed met je gaat
je buikje groeit mooi, hopelijk zakt de misselijkheid en moeheid snel weer
had je daar met aron ook last van???
@rebecca, jij ook weer in je groene daagjes of niet???
veel klusplezier :mrgreen:
@liekie, fijn dat je cyclus gelijk weer goed is
nu kan ook jij er weer voor gaan!!!
@anijs, hoe is het met jou???
@sabine, meid hoe is het afgelopen bij de dokter
hopelijk ben je snel van je blkaasontsteking af
@loesje en giechel hoe is het met jullie???
hier alles rustig, laatste 2 daagjes is mijn temp iets gedaald
verder lekker weekend gehad, deze week druk
3 avonden weg, dan lekker lang weekend!!!
vanavond een etentje gehad en in het restaurant zat een stel
met een klein babytje, ik zag nog net niet groen van jarloersheid volgens mijn vriend :oops: :oops: hihi
meiden weltrusten en tot morgen :-*
Hey ladies,
Gisteren en vandaag bijna niet op het forum geweest en mijn mannetje is vanmorgen weer voor 2 daagjes vertrokken naar Washington, dus nu zit ik lekker in bed alles even op mijn gemak bij te lezen!
Ilse - Leuk morgen opnieuw een echo! Leuk dat jullie waarschijnlijk het geslacht te horen zullen krijgen! Deel je dat ook met ons? Kan me overigens wel voorstellen dat je moe bent, maar waarschijnlijk had ik mijn man ook braaf weer opgehaald
Mell - Spannend meid, nog steeds niets!! Ben nu wel hel erg benieuwd of de andere dames misschien toch wel gelijk hebben zeg! Ga je echt tot het weekend wachten, of ga je misschien toch naar de huisarts?
Mees - Jammer meid, dat de regels weer zijn gekomen. Op naar de volgende ronde Begrijpelijk dat jullie het wat rustiger aan doen aankomende maand als je liever niet rond de feestdagen uitgerekend zou willen zijn. Dan zal je altijd zien dat het juist raak is
Marietje - Lekker op de bank hangen en jezelf laten verwennen meid, als je nog steeds zo moe bent, moet je het er lekker van nemen.
Sabine - Een blaasontsteking? Daar wordt je niet vrolijk van! Ik heb er zelf in het verleden heel veel last van gehad, ik weet wat het is. Hoop dat je er snel vanaf bent!!
En je vriendin… Ik wens haar en haar familie heel veel sterkte toe! Hoop dat de chemo opnieuw aan zal slaan.
Simba - Groen zien van jaloezie? :lol: Geeft niks hoor meis, ik weet hoe je je voelt. Vrijdag avond heb ik met de kleine meid van Dan zijn vriend op schoot gezeten. Ze is twee jaar oud. En dan wil je zooooooooooo graag ook een kleintje van jezelf! Vooral als je die kleine hoort zeggen: Addy wants my Macca. (Ze heet Addison en kan geen Becca zeggen, dus is het Macca) :mrgreen: Hoop dat je wat wijzer wordt van je ovulatie testen.
Ik geloof wel dat ik weer in het groen zit inderdaad, ik probeer me er deze maand niet zo heel veel mee bezig te houden, ben bang dat ik me er anders juist te veel mee bezig houdt. We klussen lekker om de dag :inlove: En als we zin hebben wat meer :oops: :inlove:
Britt - Heel veel sterkte morgen meid! Ik denk aan je :hug:
Gisteren avond de surprise party van mijn mannetje gehad, wat dus geen surprise party meer was. Het was wel een hele gezellige avond geworden en hij heeft zich prima vermaakt en dat is waar het om gaat
Vandaag ben ik met mijn buuf en haar dochter en mijn schoonzusje en nichtje naar Disney princesses on ice geweest, prachtig om die bekkies van die kleintjes te zien!! We hebben een hele leuke dag gehad.
Nou meiden, voordat ik er een heel boekwerk van maak vanavon… Ik ga mijn mannetje bellen en dan lekker slapen Truste
berichtje verwijderd, per ongeluk 2 maal geplaatst*