Novemberstoppers 2007(deel3) - 5 zwanger

Britt, wat een verschrikkelijk nieuws. Vele sterkte meid. :hug:

hallo meiden,

hoe is het nou Britt? :hug:

anijs ik heb nog hoop voor je meid want ik had ook te vroeg getest en die was ook neg. :pray: :pray:

hier gaat alles prima ik voel me nog niet zwanger maar dat komt misschien nog wel.

ik heb het s`avonds aan mijn man verteld en hij vond het fantasties natuurlijk.

we gaan het dit weekend aan mijn man familie vertellen want dan zijn we toch bij elkaar en het is een leuk verjaardags cadeautje voor mijn schoonmoeder(hoop ik).

marije mijn zoontje vond het vrijdag geweldig op school hij mocht ook tracteren en daar mocht ik ook bij zijn dat vond ik wel supper :smiley: .

maar toen ze voor hem gingen zingen werd hij zo verlegen zo heb ik hem nog nooit gezien( wel lief natuurlijk )

hij is gisteren weer heen geweest en hij heeft (gelukkig ) geen probleem dat ik weg ga en daar was ik eigelijk wel bang voor. en hij heeft een supper lieve juf en daar ben ik ook heel blij mee.

groetjes petronella :-* :-*

anijs en mees ik zie dat jullie bijna je NOD hebben :pray: :pray:

xxx petronella

Hey meiden,

ik ben kapot. Heb de hele nacht geslapen en werd zo gebroken wakker. Heb gisteren de hele dag alleen maar gehuild. Zit nu op mijn werk…mijn tranen zijn op. Ik hoop dat het vruchtje er snel uit komt en dat we dan weer verder kunnen. Ik haal veel troost uit de twee mooie mannetjes die we thuis hebben rondlopen. Maar nu weet ik pas hoe heftig het is.

Sorry voor dit ego-bercht, moest het ff kwijt.

Och lieve Britt! Ik voel helemaal met je mee. Weet helaas zelf ook wat voor 'n inpact een miskraam heeft… Blijf erover praten en huilen, stop het niet weg. Heel veel sterkte en je kunt hier altijd je ei kwijt hè. Het is niet zeuren, het is niet egoïstisch :hug:

ohhhhh britt,

je ben niet aan het zeuren of klagen :hug:

ik leef met je mee. :-*

en ik hoop voor je dat het snel achter de rug is. :pray:

en mooi dat je troost kunt vinden uit twee mooie mannetjes

:hug: :hug:

groetjes petronella

lieve britt :hug:

zit met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen

vind het zo erg voor je :hug:

heel veel sterkte meid :-*

britt eerst eens een paar dikke :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou…

nog 2 dagen en dan zou ik weer meer moeten weten…

sorry voor dit korte berichtje en mijn afwezigheid aldoor, maar jesse is momenteel niet de gezelligste en als hij dan eens lekker ligt te slapen dan duik ik ook lekker op de bank :zzz:

ik denk aan jullie :-*

Britt - meid, je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor voor je “ego” berichtje. Ik vind er niets ego aan. Gooi het er lekker uit, praat het van je af. :hug:

Anijs en Mees - :pray: spannend voor jullie meiden.

Mell - Hoe is het bij jou? Zijn er al :twisted: :evil: ? Zo niet, ben je nog van plan om nog een keer te gaan testen?

Simba - Ik zal van de week eens kijken of ik wat foto’s van ons huis kan plaatsen :wink: Maar het is echt niet zoals in Beverly Hills :lol:

Maandag de verjaardag van mijn man een beetje klein gehouden, omdat we natuurlijk zaterdag een surprise party zouden hebben, maar hij is er achter gekomen :roll: Nu doen we zaterdag alsnog wel een feestje houden, wel zo gezellig natuurlijk, maar het had zo leuk geweest :wink:

Verder weinig te melden. Druk met werk…

Hoe is het met de rest van de meiden, het is een beetje stil hier de laatste dagen.

hoi hoi

@rebecca, leuk foto’s van je huis

jammer dat je mannetje erachter is gekomen

kan je hem niet stiekem naar de vrijdag zetten :wink:

@anijs en mees, spannend :pray: :pray:

@mell, ik las je laatste berichtje over dat je ook wou gaan tempen

balen hoor dat je cyclus zo lang is deze ronde

stiekem hoop ik dat je toch zwanger bent

@petronella, het zal vast een leuk cadeautje zijn voor je schoonouders dit weekend!!

fijn dat je zoontje het zo goed naar zijn zin heeft op school

hier verder ook weinig te vertellen

zit morgen op dag 14 ben benieuwd of ik wat merk aan mijn temp de komende daagjes! tot nu toe is hij nog netjes gelijk met de afgelopen daagjes!

tot morgen :-*

hoi,

rebecca balen dat je man er is achter gekomen :?

simba succes met temp en klussen laten we hopen dat het raak mag zijn :pray: :-*

groetjes petronella

O britt, :hug: ik vind t echt heel erg voor je :frowning: Ik hoop dat je idd snel verder kan!!

Nou hier nog steeds niks!! Begin een beetje te balen van mn lichaam!! Bah! Heb ook nog steeds geen ongi gevoel… maar wel echt last van mn buik! maar gister nog een neg-test :frowning:

xx

Even een kort berichtje, reageer vanmiddag uitgebreider als ik niet ga slapen.

Ik wou Britt nog even via ons topic veel sterkte wensen (Had je ook al een PB gestuurd). Vind het echt heel rot weet gewoon niet wat ik moet zeggen.

Ik ben wel heel erg blij voor Petronella GEFELICITEERD !!

Mees spannend voor jou nog 1 dagje wachten ik hoop zo dat het raak is het is je erg gegund.

Mell ik hoop dat je cycles weer gauw op gang komt deze onzekerheid is ook niks.

:-* Zasje

Britt Helemaal niks ego hoor, gooi het er hier maar uit, daar zijn we voor. Heel veel sterkte nog, meid, al kan waarschijnlijk niks wat we zeggen je verdriet verlichten. :hug: :hug:

Rebecca jammer dat je man erachter kwam maar een feestje is nog altijd leuk!!

Simbasucces met het tempen maar probeer je niet vast te pinnen op die 14de dag, dat is meestal enkel bij een cyclus van 28 dagen. Ik heb gelezen en bij mij klopt dat inderdaad dat net de tijd voor de eisprong enorm kan verschillen, vanaf m’n ei tot aan m’n NOD komt dan wel mooi op 14 dagen. Bij een cyclus van 35 dagen is m’n ei dan op dag 21 en de tijd tussen ei en NOD exact 14.

Al wens ik je heus wél een ei morgen en een lekker korte cyclus van 28 daagjes :-

Mees :pray:

Mell, ik hoop ook dat je toch zwanger bent :pray:

Petronella nog geen kwaaltjes te bespeuren?

Hier zo wat wel/niet/wel/niet ongi-achtig gevoel in m’n rug, voor de rest niks. Nu ja, zal wel zien deze avond want meestal word ik toch 's avonds ongi.

Groetjes aan alle anderen! :-

Lieve meiden, bedankt voor jullie steun!! Jullie zijn echt top!!

Met mij gaat het wel redelijk. Ik vlieg van het ene emotionele in het andere. Het ene moment ben ik ontzettend bood en chagrijnig, het volgende moment ben ik met name heel erg verdrietig en dan kan ik ook ineens weer heel nuchter zijn en denken dat het beter is zo en we gaan er straks gewoon weer voor. Maar allemaal wel lastig. Het moeilijkste vind ik nog wel dat het er allemaal gewoon nog zit. Ik voel me nog gewoon heel erg zwanger en heb totaal geen tekenen van een beginnende miskraam. Ik kan het dan ook nog niet verwerken want ik ben nog gewoon zwanger voor mijn gevoel en kan niet verder ermee. Maar het allermoeilijkste vind ik nog dat ik stiekem een beetje hoop begin te krijgen. Terwijl ik zelf ook wel weet dat het totaal niet kan. Want als de termijn klopt dan heb ik een week voor de bevruchting een positieve test gehad en dat is natuurlijk niet mogelijk. Maar tja…ik kan er niets aan doen dat die hoop er is. Ben alleen bang dat ik maandag opnieuw in een gat ga vallen. Maar we wachten gewoon af en zien wel wat er allemaal op ons pad komt.

Ik zal binnenkort weer netjes reageren op jullie!!!

heey meiden,

@ britt; Wat verwarrend dat je lichaam je nog steeds verteld dat je zwanger bent. Lijkt me een heel dubbel gevoel :frowning: Ik kan em voorstellen dat je dan nog hoop hebt. Nog maals heel veel sterkte meid :hug:

@ mees; vandaag je nog :pray: spannend

@ simba; hoe gaat t met tempen?? ik hoop dat je snel een eisprong zie op je curve!!

@ petronella; hoe is het met jou? Al last van kwaaltjes??

@ rebecca; jammer dat je man erachter is gekomen zeg!! Wel een leuk idee een surpiseparty!!

Nou hier nog steeds niks :? Ik had gister wat bruinverlies. maar nu weer niks!! Ook nog geen pijnlijke borsten enzo, wat ik vorige 2 keren kreeg vlak voor mn ongi. Ik snap er echt niks van!!

(hihi ik zie nu live op mijn balkon 2 duiven die ook aan t klussen zijn :lol: )

XX

Britt: het moet verschrikkelijk zijn dat je zo heen en weer geslingerd wordt tussen wat je weet en wat je voelt, vooral omdat je lichaam zo een ander signaal afgeeft. Vind het zo erg voor jou. Heel veel moed gewenst, meid! :hug: :hug:

Mees: en???

Mell: aaaah, hoe zenuwslopend vervelend voor jou.

Hier nog geen ongi te bekennen, wel serieus veel rugpijn en heel erg moe. Dus ze zullen wel opduiken één dezer. 'k Heb vanmorgen nog een test gedaan maar zelfs geen ieniemienie vaag streepje te bespeuren.

Simba daar gaat mijn bewering van de exacte 14 dagen na mijn ei dus :oops: hihi maar nee; ik kan nog altijd juist zitten: wanneer je cervixslijm op hoogste kwaliteit zit, heb je 2 dagen ervoor of erna je ei.

Ik heb weleens ergens gelezen dat je eisprong later kan vallen onder invloed van stress, weet iemand of dat met je ongi ook zo is?

Groetjes,

anijs

britt, vreselijk om in die spanning te moeten blijven zitten meid. :?

je weet nog steeds niet waar je aan toe bent.

heel veel sterkte :hug:

mees, spannend spannend spannend! :wink:

simba, gaat alles naar wens :mrgreen:

petronella, hoe voel je je? :smiley:

mell, jij zit ook al in zo,n afwachtende fase…balen. :?

hoop dat je snel iets te weten komt.

hahaha! die duiven! :thumbup: mischien moet je over een paar dagen een zwangerschapstest op je balkon neer leggen :inlove:

roekoe roekoe!

verder alles oke met de overige dames!? :thumbup:

ik ga hier zometeen even langs de huisarts met een plasje. heb volgens mij een blaasontsteking te pakken. :?

brand ontzettend met plassen en daarna blijf ik zo,n weeig gevoel houden. niet prettig.

ben nu bijna een maand de pil aan het slikken. de bijwerkingen zijn weer goed te merken :? mijn borsten passen niet meer in de bh, zo groot!(en pijnlijk!) , ben iedere dag wat misselijk. mijn lijf is niet blij met die extra hormonen.

het moet echt weer wennen.

die klachtjes lijken wel een beetje op een zwangerschap,maar dat lijkt me nu in dit geval wel heel sterk!

het is allemaal nog wel te hebben gelukkig, ik hoop aleen heel erg dat straks de migraine uit blijft…

fijne dag allemaal! :mrgreen:

sorry, nog geen nieuws hier… wel pijnlijke borsten en steken in mijn buik, maar dat had ik vorige maand ook en toen waren de :twisted: ook langs geweest gezellig :? had vanmiddag ook voor de zekerheid een tampon in gedaan, want ik voel het nooit zo goed als ik ongi moet worden, en daar zat net een heel klein beetje bloed aan, dus ik denk dat de :twisted: wel onderweg zijn.

krijg net bericht dat mijn vriendin uitzaaiingen heeft naar haar borstbeen en erachter… :?

ze gaat weer aan de chemo…

ben er even weg van…sorry :frowning: