Novemberstoppers 2007(deel3) - 5 zwanger

Jeetje Petronella!!! Gaaf man!! Gefeliciteerd!!1 Het voordeel van even wachten met testen is dat je al een weekje verder bent!!! Al 5 weekjes!! Echt helemaal super!!!

petronella gefeliciteerd :dance:

bedankt iedereen voor jullie lieve berichtjes.

ik ben er zelf ook supper blij mee.

morgen de dokter maar even bellen

nu te laat hij heeft tussen 8 en 10 uur spreekuur

in mijn achtehoofdt had ik wel een beetje het idee dat ik zwanger was.

maar toen ik die eerste test dee was hij neg dus toen begon ik wat te twijvelen over mijn gevoel maar nu heb ik dat niet.

zo straks mijn man het goede nieuws even vertellen

jullie zijn de eerste die het weten :oops:

kon het op dat moment niet laten ik was zo blij dat ik het even kwijt moest.

groetjes petronella

Wauw, PETRONELLA GEFELICITEERD MEID!!!

Geweldig trouwens dat wij het eerder weten dan je man, hahaha! (hier zou ik het niet moeten wagen zonder mijn man een test te doen :mrgreen: )

Petronella, Hartelijk Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

Dat is nog eens leuk nieuws zo!!!

Anijs - :mrgreen: je borsten zullen er zo maar van af gevallen zijn! Ik denk dat je je rot zou schrikken. De duimpjes blijven draaien hoor voor je :thumbup:

Het verrassings feestje zal trouwens gewoon thuis plaats vinden. Niet vandaag, maar waarschijnlijk zaterdag. Om het vandaag nog geregeld te moeten hebben was zo kort dag.

Mell - Hoe is het bij jou meis?? :thumbup: :pray:

Ilse - Wat een leuke tractor voor jullie mannetje!! Hij zal daar heel erg blij mee zijn denk ik!

Britt - Kop op meis, jij gaat straks gewoon een wolkje van een baby zien met een mooi kloppend hartje :inlove:

Ons huis is wel behoorlijk groot, maar geen Beverly Hills achtig iets :mrgreen: Mochten we willen. Maar daar zou dan ook weer wel een Beverly Hills achtige prijs aan hangen.

We hebben op de begane grond 3 slaapkamers, een badkamer met bad, woonkamer en een keuken. Tevens hebben we een garage voor 2 auto’s. Dan hebben we in de kelder nog 2 slaapkamers, een badkamer, waskamer, woonkamer en nog een keukentje. Echt Amerikaans :oops:

wooow petronella, gefeliciteerd!!! :inlove:

Dat is het wachten waard meid!!

Hier verder nog niks :frowning: Maar weet ook wel zeker dat ik niet zwanger ben.

Ik ga volgende maand ook maar starten met tempen. Maar ben bang dat ik gewoon een onregelmatige cyclus heb!!

kussie

Wij hebben net een echo gehad bij de verloskundige. Het vruchtje was 6 wkn en 2 dagen en er was geen hartactie. Foute boel dus. Volgende week opnieuw een echo voor de formaliteit (maar zoals de verloskundige al zei, er is geen hoop). Daarna afspraak gynaecoloog voor curretage.

:frowning: :frowning: :frowning: :frowning: britt meid wat erg :hug: :hug: :hug:

een dikke knuffel petronella :-*

ach jee britt… wat sneu… :hug: sterkte :-*

dikke knuffel voor britt :hug:

jeetje zeg…ben er stil van.

dubbel gevoel hier op het forum vandaag… :?

hoi meiden

@petronella, :dance: :dance: :dance: :dance:

gefeliciteerd meid

@rebecca, na je beschrijving van je huis ben ik ook wel benieuwd naar foto;s :oops: hihi heb ook echt zo’n megahuis voor me

en die tv is mijn vriend zoooo jarloers op haha

@britt, meid wat erg voor je :hug:

had zo gehoopt dat je voorgevoel niet juist zou zijn

sterkte meid!!!

@anijs, spannend meid nog een paar nachtjes

hier weer een werkdagje gehad 12 kids

en ze waren druk :shock: storm op komst denk ik :wink:

verder mijn temp al een paar dagen netjes tussen de 36.2 en 36.5

gaat nu wel lekker dat tempen hoop nu natuurlijk op een piek binnenkort :wink:

Hé Britt, wat verschrikkelijk rot voor jullie!

Ik las je berichtje vandaag al dat je een vervelend voorgevoel had; ik weet zo goed wat je bedoelde en ik hoopte zo dat je het fout zou hebben en dat het gewoon goed zou zijn.

Weet je zeker dat het een curretage wordt of is er nog kans dat het vanzelf loskomt?

Heel veel sterkte meid :hug: :hug: :hug:

Beetje dubbel gevoel idd hier…

Maar Petronella, voor jou is het helemaal super nieuws!!

GEFELICITEERD!!!

Ik had al wel het gevoel dat het bij jou toch weleens raak kon zijn. :inlove:

Nou Mell, ben toch ook wel benieuwd naar jou hoor!

Voor de rest :hug:

Liefs,

Liekie

Oh Britt wat ontzettend vervelend voor je. Je had al zo’n voorgevoel hè, maar wat ongelooflijk balen dat het ook echt fout is nu.

Hele dikke knuffel voor jou. :hug: :hug: :hug: en sterkte hiermee.

Liefs Giechel

Hey meiden,

ik heb net 4 pagina’s bijgelezen. Ik liep echt achter, maar ik volede me deze week ook niet zo super (moe en misselijk)

Ik ga nu even niet op iedereen reageren, maar steek vanaf hier weer in :oops:

Ik wil nu alleen even Britt heel veel sterkte wensen (heb het bij ons andere topic ook al gezegd). Meid, ik weet gewoon niet de juiste woorden te vinden. :hug:

En hoe tegenstrijdig ook:

Petronella, super gefeliciteerd met je positieve test! Ik hoop dat je lekker kunt gaan genieten.

Meiden, ik hoop deze week weer wat meer te reageren.

Liefs, Marietje

Britt - Meid wat verschrikkelijk… Ik leef zo ontzettend met je mee! Ik wil jou en je mannetje dan ook heel veel sterkte wensen. :hug: :hug:

Lieve Britt, meid wat erg! :cry: :hug: Was je voorgevoel toch juist.

Stiekem blijf ik toch hopen dat je iets minder lang zwanger was dan je dacht en dat er volgende week een mooi hartje klopt :pray: :-*

Goeiemorgen meiden,

Ik ga ook niet op iedereen reageren. Heb wel meegelezen de afgelopen week, maar het lukte me gewoon niet om te reageren. (moe en tijdgebrek)
Zal deze week beter mijn best doen het bij te houden :angel:

Gisteren weer naar de psz geweest met Elske. Deze keer er bij gebleven, op 10 minuutjes na. Toen ze lekker met de juf aan het tekenen was heb ik even een boodschapje gedaan en dat ging heel goed! De rest van de tijd hield ze me wel onwijs in de gaten en was ze snel van slag :cry: Maar madammetje zit ook niet heel lekker in haar vel. Weet niet of het door de spanning van de psz komt of omdat ze mss ziek aan het worden is, maar ze wordt vaak huilend wakker ? nachts en ze is overdag ook heel erg huilerig/zeurderig.

Verder alles ok hier. Ben wel toe aan wat slaap, maar op zich heb ik niet zoveel te klagen, heb dit weekend in totaal 7 (!) uur overdag geslapen.
:oops: Ach, was wel even nodig.

Petronella, wat was de reactie van je man? En hoe vond je zoon het vrijdag bij de psz?

Sabine, wat een naar nieuws van je vriendin :hug: Dikke knuf voor jou!
Hoe staat het met de voorbereidingen voor je bruiloft?

Ga even nog een broodje voor Benten maken... kom later nog wel even terug.

:-* Marije

jeetje britt, wat erg voor je meid :hug: :frowning: Ik schrik ervan. Heel veel sterkte gewenst! :-*

(voor de rest, ik reageer vanmiddag nog ffies, moet nu weg!!)

Britt wat een verschrikkelijk droevig nieuws meid, sterkte hoor! :hug: :hug:

Heb me gisteren toch niet kunnen houden en toch een test gedaan: negatief.

Groetjes, anijs

Oh jammer Anijs… Misschien toch te vroeg getest. :pray: