Novemberstoppers 2007(deel3) - 5 zwanger

Oh Petronella…spannend zeg!!! Maar in het begin heb je vaak toch ook helemaal geen klachten?? Dus het zegt volgens mij niet zoveel dat je denkt niet zwanger te zijn. Ik duim voor je!!

heey meiden,

spannend petronella!! ik :thumbup: :thumbup: voor je!!!

@ zasje; balen dat je je zo ziek voelt meid :hug:

Ik heb een test gedaan… maar helaas negatief. Had t wel verwacht, want voel niks!! Maar ja dus ook geen ongi :? T wordt weer afwachten!!.. (zucht)

xx

Hey,

Nou nog steeds spannend hier zie ik wel!

Van de negatieve testen gaan we nog maar niet uit toch Mell en Petronella?! Zolang je niet ongi bent kan het nog steeds. Ik had ook niet gelijk een positieve test dus…

Zasje voel je je al wat beter?

Erg Sabine van die vriendin van jou. Bijzonder dat ze zo positief is dat ze zo blij kan zijn voor jou. Ik hoop dat ze wat voor haar kunnen doen.

Hier gaat het verder wel ok. De kat is herstellende; de dierenarts noemde het een medisch wonder!

Gisteravond zijn we ook naar huizen wezen kijken en bij 1 huis gaan we maandag overdag weer kijken! Vind het zo spannend! Hoop dat ik het bij daglicht niet te donker vind.

Ik hoop ook deze week ongi te worden, maar geen idee hoe lang dat gaat duren nu. Gewoon afwachten maar hè…

Voor iedereen een dikke :-*!

Petronella - Spannend meis, ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Mell - Geen bloed kan goed nieuws zijn toch? Misschien heb je wel te vroeg getest. Ook voor jou draaien de duimen hoor :thumbdown: :thumbup:

Liekie - Fijn dat de kat herstellende is meid! Ik hoop ook voor jou dat je snel ongi wordt, zodat jullie ook weer verder kunnen :hug:

hoi meiden,

heb geen test kunnen halen.

maandag maar even proberen.

mell we houden de moed er in een neg test betekend nog niks :pray:

groetjes petronella

meiden wat houden jullie het spannend

ik hooop zooooo op een posieve test

een dikke :hug: voor jullie,

ik vond die onzekerheid na een neg test zo vreselijk!!

@liekie, ik hoop dat je snel weer verder kan meid!

fijn dat het met je kat weer beter gaat, wat was er met het beestje???

misschien had je het al wel verteld maar het ik eroverheen gelezen

hier een druk dagje gehad,

veel schoongemaakt in huis vandaag dus

morgen een relaxed dagje!

verder nieuwe computerspullen gekocht en

boodschappen gedaan!!

ook vandaag getemp, wel een 1/2 uurtje vroeger en

had ook minder geslapen, hij was nu 36.2

zit nu op dag 10 dus misschien volgende week mijn ei :pray:

fijne avond allemaal :-*

Goeiavond allemaal,

Eindelijk weer effe tijd om bij te lezen en te rageren. :smiley: Manlief is naar een schieting van een trouw en Lucas ligt in bed. Dus effe mamatijd. :smiley:

Simba: Best spannend hoor dat tempen.

Peronella en Mell: Hier duim ik volop op een positieve test voor beiden hoor. En Mell … zolang er geen duiveltjes zijn, is er hoop hé meid. :wink:

Liekie: Fijn nieuws dat het beter gaat met de kat. Voor jou wens ik vlug een ongi, zodat jullie even weten wat en hoe. :hug:

Zasje: Veel beterschap, hoop dat je vlug van je misselijkheid verlost bent en dat je gauw wat kilootjes mag bijkomen. :wink:

Marije: wat leuk dat Elske het zo naar haar zin heeft op de psz. Is nog zo fijn voor mama hé. :wink:

Ik hoop dat ik niemand te veel vergeten ben. :oops: :oops:

En nu even verder nieuws van hierzo. :smiley:

Ik voel me momenteel super goed, heb energie voor twee, soms voor drie en voor vier. :mrgreen: Maar tegen dat het 20u00 is lig ik meestal wel knock-out in bed. :mrgreen:

Voel nog geen kleintje schoppen, maar kijk er voorlopig wel hevig naar uit. :inlove: :inlove: Verder heb ik op 17 maart opnieuw een bezok bij de gyn. en een echo. Dan gaan we effe zien of we het geslacht kunnen zien. :pray:

Morgen hebben we schoolfeest, heb er onwijs veel zin in. De kls kunnen hun dansje verschrikkelijk goed en ik ben super trots op hen. :smiley:

De juf die ik vervang blijft waarschijnlijk nog twee weken thuis. Morgen hoor ik meer … en tja … er zit natuurlijk kans in dat ik die twee weken nog doordoe. :oops: :oops: Heb me natuurlijk laten informeren en zo, zodat ik geen problemen zou krijgen met betalingen van mijn geld en met die arbeidsgeneesheer en zo. Maar alles lijkt in orde als ik nog twee weken doorwerk. :wink: Dus we zien wel. :wink:

Ik kan die kindjes zo moeilijk in de steek laten. :frowning:

Vrijdag zijn w enaar de speelgoedwinkel geweest. We hebben daar een tractor gekocht met schepper en kar voor Lucas. Hij krijgt die wel pas als het beebje geboren is, maar nu hadden we er 25 euro korting op. Ding koste ons nog zo’n 100 euro. :shock: Maar ja … we wilden dit zo graag voor hem.

Hij heeft ook een zandbak gekregen van mij ouders, voor zijn Pasen (dus da’s nog even wachten). Eén in de vorm van een vlinder. En dan hebben we hem nog een boekentasje laten kiezen. Want na de paasvakantie mag dit kleine kereltje naar school. :inlove:

Dit is de tractor:

En dit is de kar voor eraan:

Ik wens jullie nog allemaal een prettig weekend toe.

Ik ga dan volgende week het lijstje eens updaten, dus wie veranderingen heeft, stuur me maar een pb’tje. :wink:

hoi hoi

wat is het rustig hier vandaag

iedereen lekker weekend aan het houden!!

@ilse, meid wat fijn dat je je zo goed voelt!!

je bent alweer 16 weken, wat gaat het snel zeg

hihi en nog een weekje doorwerken,

snap goed dat het nog niet los kan laten

zeker niet als je je zo goed voelt!!!

en wat een stoere tractor,

daar gaat je ventje vast heeeel blij mee zijn!!!

@marietje, hoe voel jij je, alles goed???

@zasje, voel je je alweer wat beter :hug:

@mell en petronella, hoe is het met jullie???

@anijs en hupke, ook jullie nod komt er aan :pray: :pray:

@marije, slapen je kindjes alweer een beetje door???

@ellen, morgen de echo, leuk en spannend voor je!!!

voor de rest een dikke knuffel!!!

hoi meiden,

iedereen een goed weekend gehad?

ilse wat een mooie tractor krijgt hij :inlove:

ellen spannend meid morgen je echo maar wel leuk :smiley:

hier gaat alles goed ik ga morgen testjes halen maar ik weet nog niet wanneer ik ga testen zowie zo voor het weekend want we gaan aankomend weekend weg met de familie omdat mijn schoonmoeder 65 jr wordt.

en dan wil ik wel weten of ik dan ook alcohol kan drinken of niet.

groetjes petronella

Hoi dames,

Lekker rustig hier vandaag. Ik ben vandaag lekker in de tuin in de weer geweest, heerlijk zo een zonnetje, de sneeuw inmiddels gesmolten. Geweldig gewoon. Daarna binnen een klein beginnetje gemaakt, en dat ga ik van de week ook allemaal even lekker soppen. Ik heb echt zo een voorjaars schoonmaak gevoel :wink:

Lekker de hele dag buiten doet wel iets met je, ik ga dan ook lekker op e bank hangen met mijn mannetje en een dvd-tje kijken. Vandaag kan het lekker, morgen niet, dan hebben we visite vanwege zijn verjaardag.

Voor alle dames die nog steeds geen :evil: gezien hebben, mijn duimen draaien hier overuren :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Oh ja, ik wilde nog even vragen of ik iets gemist had? Ellen morgen een echo?

Alle andere meiden een dikke :hug: ! Ik vind ons groepje zoooooo gezellie! :inlove:

Liefs

Sabine, wat erg zeg!!! Goh, en dan is ze er nog zo relax onder. Misschien is dat ook maar het beste.

Zasje, hoe is het nu?? Voel je je al weer iets beter?

Rebecca, fijn he om even lekker buiten te zijn?? Hebben jullie een groot huis? Ik heb bij jou echt het idee dat je in zo’n huis woont die je eerder in Beverly Hills altijd zag, anders past er ook niet zo’n grote televisie in :shock: .

Petronella, al duidelijk wanneer je gaat testen?? Spannend hoor!

Ilse, jij schiet inderdaad al een heel eind op. Voel je je goed verder? Mooi speelgoed hebben jullie gekocht trouwens!!

Liekie, fijn dat de kat herstellende is!!

Mell, heb jij al meer duidelijkheid??

Hier alles wel goed. Behalve dan dat ik vol zenuwen zit!!! Ik heb vanavond een afspraak bij de verloskundige voor een echo. Ik ben zo ontzettend zenuwachtig, heb het gevoel dat er niets te zien is straks op een echo. Weet niet waar mijn onzekerheid vandaan komt, maar ik hoop dat het allemaal onterecht is!!!

Zasje :hug: jij hebt het echt wel goed zitten, vreselijk dat je zo ziek bent, gelukkig gaat het bij de meesten wel over vanaf de 3de maand, laat je maar goed verzorgen door je mannetje, hoor!!

Marije Jammer dat Elske de 2de maal zo paniekerig werd maar misschien heeft ze idd wat meer tijd nodig om te wennen aan het helemaal alleen achter te blijven zonder mama. Leuk dat jullie erbij mochten blijven.

Sabine vreselijk van je vriendin. Ik ken ook een aantal mensen die kanker hebben of eraan gestorven zijn en iedere keer vind ik het verbazingwekkend hoe sterk die mensen eronder blijven. Ik denk dan zelf altijd dat ik dat niet zou kunnen maar waarschijnlijk wanneer je met zo’n verschrikkelijke ziekte geconfronteerd wordt heb je plotseling wel een soort besef van de waarde van het leven en wil je de weinige tijd die je mogelijk nog rest zo optimistisch mogelijk doorbrengen? Zelf vind ik het ook altijd verschrikkelijk, vooral als het jonge mensen zijn, dan treft de realiteit me zo, dat het mij even gemakkelijk kan overkomen. Sterkte, hoor.

Simba leuk dat het tempen vlot!! Op naar het ei!

Rebecca leuk, een verrassingsfeestje; is het thuis of ergens anders?

Petronella en Mell; :thumbup: we duimen tot we rood zien :mrgreen:

Ilse leuke tractor. Hoop dat je snel beweging mag voelen daar binnenin :inlove:

Britt vreselijk sombere gedachten maar kop op, je zal zien dat er jou vanavond absoluut een vrolijk hummeltje toegrijnst van daarbinnen, al helemaal poserend om in ons showforum te komen :inlove:

Hier nog niks te bekennen; geen ongi-, zwangerschaps- of andere verschijnselen. Zelfs mijn borsten roeren zich niet, ze zijn zo verdacht stil en pijnloos dat ik constant moet checken of ze er echt niet afgevallen zijn :mrgreen: Deze namiddag een halve dag verlof om een optreden(tje) voor vanavond voor te bereiden en nu constant in oorlog met mezelf of ik nu wel of niet een test ga halen en al te vroeg ga testen :wall: :oops: :doh:

Groetjes en een fijne dag voor iedereen!!

Oh Anijs, spannend he?? Wanneer is je nod?? Ik kon dus ook niet geduldig afwachten, hetb 4 dagen voor mijn nod positief getest.

Succes!

Britt, m’n NOD is binnen 3 dagen, was vergeten m’n onderschrift aan te zetten, bij deze doe ik dat weer even.

hallo meiden,

ik heb even wat te melden :inlove:

hoera!!! petronella heeft 2 streepjes!!

van harte gefeliciteerd meid! ik zit hier gewoon met kippevel van blijdschap! hahah! :thumbup: :thumbup: :inlove: :inlove:

super hoor! kei vet! :mrgreen: :mrgreen:

britt, heeeeel veel succes vanavond meid! :thumbup:

simba, hoop dat alles positief zal verlopen voor je. het moet toch eens een keer raak zijn he! :mrgreen:

Jippie!! Petronella

GEFELICITEERD

Ik wist wel dat het ergens weer eens raak moest zijn. Ik vier met je mee hoor meid!

Geniet ervan. Liefs Giechel

Petronella: GEFELICITEERD!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: HOERA VOOR PETRONELLA!! :dance: