doei en tot morgen :-* :-* :-*
slaap lekker
@britt wrote:
En laat me raden…nou willen jullie die natuurlijk zien…
echt wel ik ben wel benieuwd :dance:
mijn mannetje is ook bijna thuis
slaap lekker allemaal en tot morgen :-*
:-* :-* :-* :-* doei doei
nog even lekker lezen Britt en dan lekker onder de wol
Doe ik!! Misschien kijk ik morgen wel even of ik de fot kan scannen!
Doei allemaal!
doegggggggggggggggggggggggggggggggggg :-*
britt je kunt er niet meer omheen hoor, das duidelijk een streep!!
vinden jullie dit normaal? 12 pagina’s op 1 dag? :naughty: zo kan ik het zeker niet meer bijbenen. ik heb geen puf gehad om alles te lezen hoor… sorry :oops:
Pfffffffffffff, ik wist niet dat jullie de titel van het nieuwe topic zo serieus namen :roll: :mrgreen:
Ik wil even Liekie een knuffel geven. Meid, het is achter de rug en toch ook niet. Lichamelijk misschien wel, maar je moet dit ook weer een plektje geven. Er zullen momenten komen dat je je goed voelt, maar ook dat je je leeg voelt. Neem de tijd meis en ik hoop voor jou op snel positief nieuws! :-*
Britt, zo’n fotosessie ben ik dus ooit wel ingetrapt :doh: :silenced:
Jaja, voor 95 euro heb ik foto’s van Aron van toen hij 2 maanden was…helemaal niet slim: teneerste omdat hij op die leeftijd nog véél te veel veranderd en ten tweede omdat ik maar één van die foto’s ingelijst heb staan. Zó zonde van mijn geld achteraf. Het is ook echt béláchelijk dat ze voor zoiets zo schandalig veel geld vragen :naughty:
Ewout zei zelfs dat ik zelf net zulke mooie foto’s kan maken! Enne…ik doe het gratis
Meiden, ik ga gauw weer voor de tv zitten…voetbal is rete spannend!!! Duitsland staat voor en daar báál ik van :silenced: Ik hoop echt zooo dat Portugal wint
Doeidoei!
haha 12 pag is ook niet echt bij te houden he
hoe si het verder met je???
Heerlijke kletstantes :mrgreen:
@Marietje wrote:
Meiden, ik ga gauw weer voor de tv zitten…voetbal is rete spannend!!! Duitsland staat voor en daar báál ik van :silenced: Ik hoop echt zooo dat Portugal wint![]()
ik hoop met je mee, van mij mag portugal ook winnen

@Simba83 wrote:
@Marietje wrote:
Meiden, ik ga gauw weer voor de tv zitten…voetbal is rete spannend!!! Duitsland staat voor en daar báál ik van :silenced: Ik hoop echt zooo dat Portugal wint![]()
ik hoop met je mee, van mij mag portugal ook winnen![]()
K U T ( :silenced: :oops: ) 3-1 voor Duitsland :evil:
klote zeg, had ik niet verwacht :evil:
Maar je weet het hè…er kunnen verrasende wendingen komen zo op het laatst. Portugal ligt er nog niet uit hoor! Ik hoop nog steeds dat ze terugkomen!! En nu ga ik op de bank…
Fijne avond :-*
ja dat is ook zo hoor marietje
je weet niet wat portugal gaat doen
we zien wel maar ik blijf hopen voor portugal
Nou, erg jammer dat portugal niet door is. Hoewel ze ook gewoon echt niet sterk speelden (erg solistisch). Maar ik heb gewoon niks met Duitsland (en al helemaal niet met Zweinstijger :evil: )
Ik gok voor morgen dat Kroatie wint van Turkye en dan hoop ik serieus dat Duitsland in de halve finale ten onder gaat tegen Kroatie. Zo niet? Dan maken wij ze wel een koppie kleiner in de FINALE!
oeps :oops: ben ik erg? :think:
Trusten meiden!
@simba: hier alles goed hoor. erg druk vanwege werk en nog heel veel dingen eromheen, maar nog 2 weken en dan heb ik lekker 6 weken vakantie!! (en ook weer eens tijd om serieus te kok-ken).
goede morgen iedereen,
iedereen lekker geslapen?
hebben jullie het een beetje kunnen volgen allemaal? :oops:
ilse was het zo goed???