Goedemorgen!!
Ilse durft nu niet meer te komen denk ik!
Goeiemorgen kleppers :shock: :lol:
Jemig, ik was op blz 4 gebleven :lol:
Maar goed, ik wil eerst Liekie even een dikke knuf geven. Meis, wat voel je je leeg dan hè :hug: Heel veel sterkte! :-
Zo, en verder heb ik het allemaal niet onthouden hoor.
O ja, iets met Duitsland… R. en ik hebben erover gegrapt om voor de gein een Duitse vlag op te gaan hangen, hahahaha :twisted: Maar goed, we zijn niet echt Duitslandfans… vind de taal trouwens wel heel erg gaaf! En de muziek van Rammstein hoor ik ook wel graag.
(de schlagers mogen ze houden :sick: )
Hier een veel te korte nacht gehad… Maar dat was vooral omdat R. en ik het zo gezellig hadden :oops: :mrgreen: Benten was wel erg huilerig in zijn slaap, maar werd pas tegen half 6 echt wakker.
Weet niet of ik het al verteld had, mar morgen ga ik lekker een dagje met R. op stap! We weten nog niet precies waarheen, we hebben een treindagkaart, dus we zijn lekker vrij. We denken nu aan Nijmegen, gecombineerd met Wijchen (voor de kastelen) of Arnhem, maar mss wordt het wel iets heel anders. IN elk geval niet een echt grote stad als Utrecht, want om nou op zaterdag over de hoofden te moeten lopen… nee dank u.
Hoe vinden jullie mijn avatar? VInd 'm helemaal geweldig :inlove: Als we nou een meisje krijgen, vind ik dat ook wel een mooie afbeelding voor de babykamer. (jaja, we zijn ook helemaal uit de meisjesnaam, vind 'm geweldig!)
Ik ga nog eens even rondgoogelen waar we heen kunnen gaan morgen.
Fijne dag meisjes en ongetwijfeld tot later!
:-
@Marietje wrote:
Pfffffffffffff, ik wist niet dat jullie de titel van het nieuwe topic zo serieus namen :roll: :mrgreen:
Ik ook niet :shock: :shock: :shock: Dit had ik nooit gedacht. :lol:
@britt wrote:
Ilse durft nu niet meer te komen denk ik!
Oh jawel hoor, hier ben ik weer. Ik loop niet weg hoor van jullie meiden. haha, je dacht me kwijt te zijn hé Britt. :lol:
Liekie: Allemaal erg zwaar geweest gisteren. Meid nogmaals een dikke knuffel hoor voor jou. :hug: Ik hoop dat je het ene beetje red de komende tijd. :hug:
Sorry dat ik plots zo rap weg was zonder doei te zeggen. :mrgreen: Maar was ene race tegen de tijd. Haha, pc moest afgesloten zijn tegen dat manlief hier was ander was eht weer van: “Wat ben je nog aan het doen?” En als ik dan afkom met forummen (waarvan ie niet eens weet wat het is) is het van: “Weeral …” :oops: :lol:
Marije: Heerlijk zeg morgen samen ene dagje weg :dance: :dance:
Oh en je avatar, had hem al gezien, vind die keischattig!!! :dance:
Deze morgen bijna overslapen. :wall: :wall: Komt er ook van dat ik 10 keer uit bed moet om te plassen. Vind het echt niet meer leuk. Ik heb nog nooit zoveel geplast in mijn leven. :roll: Had beter eens bijgehouden hoeveel ik geplast heb deze hele zwanegrschap. :lol: Alhoewel … lijkt me nogal vreemd om met een maatbeker en je plas rond te lopen. :oops: :mrgreen:
Verder niet zoveel te melden. Ga straks maar iets in huis doen.

:lol: :lol: :lol: Ilse, ik zie je al lopen met je maatbekertje, i.p.v. een handtasje :mrgreen:
Maar wel vervelend dat je er zo vaak uit moet. Dat heb ik gelukkig niet meer zo. Denk dat ik maar een maatbekertje meesleep voor alle kots… het houdt maar niet op :sick: Ren nu ook maar even naar de pot :sick: (sorry voor de details :mrgreen: )
:mrgreen: :mrgreen:
Bij de één vanonder, bij de ander vanboven. :wall:
Goedemorgen meiden!
Nou hier een rustig nachtje gehad. Heb maar besloten vandaag nog niet te werken en heb dus ff lekker uitgeslapen.
Voel me lichamelijk eigenlijk wel redelijk goed nu. Houd het maar ff rustig, maar niet veel bloed nu ofzo.
Nou Ilse en Marije het is wat bij jullie, de 1 plast zich suf en de ander kotst zich suf. :hug:
Wel grappig dat manlief vind dat veel op het forum zit… Hier wordt ook steeds gezegd “En ja hoor, ze zit weer op het forum…”. Stiekem houdt ie zelf ook wel in de gaten wat er is gebeurd, want hij weet van jullie allemaal wat er zo’n beetje speelt. Grappig hè!
Marije, leuk dat jullie een dagje weg gaan samen! Gaan jullie dit keer niet dobbelen?
En je avatar vind ik ook heel schattig hoor! En ik word nu wel heel benieuwd naar die namen die jullie hebben verzonnen!
Ellen, lekker 6 weken vakantie!
Marietje, ik vond ook dat Portugal moest winnen, maar helaas…
Britt, weet ook niet precies wat je kan zien op de echo zo vroeg, maar m’n schoonzusje ging al met 5/6 weken en toen konden ze toch al wat zien. Het zegt natuurlijk niet zoveel, want het kan nog steeds misgaan, maar net als in mijn geval als het al vroeg is misgegaan dan weet je het tenminste gelijk en niet pas bij 8 weken. Maar goed, jij gaat lekker eerst op vakantie en daarna gaan wij gewoon een mooie goede echo zien!
Rebecca, hoe voel je je nu? Al een beetje aan het idee gewend?
:-* :-*
Foei foei foei :naughty: :naughty: wat een stelletje kletsmutsen hier!!!
Mell; je vroeg eens ergens of ik ook aan het tempen was maar nee, denk ook niet dat dat bij mij zal lukken, je moet dan echt op een regelmatig uur opstaan en dan moet je de tijd nemen om het te doen. 's Morgens gaat het bij mij echter meestal zo: wekker loopt af-arm slaapwandelt vanzelf en geheel buiten mijn eigen wil naar de Snoozeknop-wekker loopt af-arm saapwandelt…en dat zo’n keer of 4 tot ‘oooo f*ck is het al zo laat’ en dan moet ik uit bed springen en racen om nog op tijd te zijn. :eh: Ik weet het, verschrikkelijk, ben geen ochtendmens en zal het voorlopig ook niet worden, denk ik. En aangezien je voor dat tempen nog wat rustig moet blijven liggen, dat lukt mij echt niet; 's morgens in bed=terug in slaap vallen bij mij. :mrgreen:
Liekie meid, sterkte, doe het maar rustig aan en neem je tijd om het te verwerken, de emoties zullen wel zwaar wegen nu, huil het maar lekker weg :hug: :hug:
Ilse haha, herkenbaar, ik heb ook wel de neiging om met periodes verslaafd te geraken aan computerspelletjes en dan doe ik ook altijd alsof dat niet zo is als Philip eraan komt want hij kan daar ook niet tegen.
O ja, dat moest ik ook nog even zeggen, zodat je je hier niet zo alleen in voelt:
volgens mij heb ik 7j geleden bij de geboorte van T mijn libido er mee uit geperst, zou ook niet echt wakker liggen van maanden gn seks :eh: :shifty: Daarvoor kon ik er echt gn genoeg van krijgen, in het begin deden we het gemiddeld een keer of 4/dag :shock: :lol: maar nu ligt het als bezigheid bij mij zowat in de lijn van zonnen in de tuin of een lekker theetje drinken of een massage; wel ontspannend en gezellig maar driften :think: :think: …euh wat is dat??
Britt elke dag is er 1 gewonnen, meid. Heb je de gyn al gebeld? Hoeveel weken ben je nu? Op hoeveel weken ging het de vorige keer mis als ik dat vragen mag? :oops: Misschien kan je aftellen tot aan het cruciale aantal, dan zie je het iedere dag toch een beetje vorderen.
En op reis gaan zal je goed doen; als je erop uit bent, lijkt het toch dikwijls alsof je ook je problemen thuis gelaten hebt; door de werkelijke afstand kan je precies meer emotionele afstand nemen ook, begrijp je wat ik bedoel??
En die foto’s: wat een bom geld :shock: zou ik ook niet doen hoor.
Marije wat een snoezige avatar :inlove: :inlove:
Wordt de druk niet onhoudbaar? Kan je nog zwijgen of ga je de meisjesnaam hier al verklappen, je weet het; voor ons hoef je je niet in te houden, hoor. Wij verlossen je graag van je geheim
Leuk, zo’n dagje uit, ik zou voor de kastelen gaan, lekker romantisch!
Hier nog altijd aan het aftellen: nog 8 dagen joehoe.
Heb de reistijden gisteren doorgekregen en wel een beetje balen: hier 's avonds vertrekken met het vliegtuig en bij terugkomst ginder 's ochtends vertrekken, dan verliezen we eigenlijk 2 dagen…
moet nog wat werken nu,
groetjes,
anijs
@anijs wrote:
Leuk, zo’n dagje uit, ik zou voor de kastelen gaan, lekker romantisch!
Ja, denk dat we dat ook gaan doen.. maar dan wil ik daar gelijk trouwen... en ik ben al getrouwd :wall: :mrgreen:
En echt superlief dat je me van mijn geheim wil verlossen...
Ik neem alleen het aanbod niet aan, kom op, het is pas 13 weken, nu kan ik het nog wel voor me houden :mrgreen:
Liekie, heel verstandig dat je vandaag nog niet gaat werken, daarna weekend... even bijkomen hoor. AL voel je je lichamelijk wel ok, het is toch een hele klap! :hug:
Rebecca, hoe gaat het met jou, meissie?
Ben zo moe... heb de hele ochtend erover gedaan de woonkamer aan kant te krijgen :roll: Ok, enigszins aan kant :wall:
Ik moet vanavond toch echt niet zo lang met R. dollen, want anders kan ik morgen niet eens op stap :angel:
Kom later weer... Ga zo zoonlief naar de bakker sturen voor lekkere broodjes... goeie smoes heb ik toch: iets anders krijg ik écht niet weg :angel:
Kussies!
heeey meiden
:naughty: 10 pagina’s volkletsen zonder mij!! :mrgreen:
liekie heftig hoor meid :hug: doe maar rustig aan!!
britt :hug: lekker naar frankrijk!!! heerlijk!! is het al een beetje lekker weer daar? (als ik af en toe die regen in zwitserland zie, met de voetbal… :? )
marietje… voor portugal zijn… :naughty: hahaha was hier de enige voor duitsland!! jeeej :dance: (stiekum eigenlijk alleen maar omdat ik podolski zo fijn vind om naar te kijken :oops: :lol: )
en ik hoop ook dat kroatie door gaat. Hier wonen nog al veel turken, en die rijden met zn alle massaal toeterend door mn straat als ze winnen. Dan kan ik ni slapen hoor :lol:
marije wat een leuk plaatje heb jij!! :inlove:
anijs ik ben ook ni zo heel strikt met tempen hoor… soms slaap ik uit, en dan klopt die meting idd niet helemaal… maar vind t wel fijn om achteraf te kunnen zien dat ik wle echt een eitje heb gehad. Maar zonde is dat he… savonds vertrekken en sochtends weer terug!! je verliest idd 2 dagen!!
ik zat trouwens laatst bij mn schoonmoeder, die zat te vertellen dat een kennis van erik zn vriendin ten huwelijk had gevraagd. (ik weet niet meer precies hoe) Maar eriks reactie was; ‘huh?? dat is toch helemaal niet romantisch om t op zo’n manier te vragen??’ T leek net alsof hij zelf al helemaal plannen had!! oow… zou t???
hahaha ik wil zo graag trouwen!! -vooral sinds die operatie, t idee dat ik er niet meer had kunnen zijn zonder dat we getrouwd waren- hahah maar ben te traditioneel… hij moet mij vragen… :lol:
xx :-*
Ben benieuwd Mell, of je binnenkort komt vertellen dat je een heel romantisch aanzoek hebt gehad. :inlove:
Had ik al eens verteld hoe het hier is gegaan? Ik riep altijd NOOIT te willen trouwen, stiekem wilde ik inmiddels al een tijdje wél. maar zou dat nooit durven toegeven. We hebben toen verlovingsringen voor elkaar gekocht met de bedoeling voor altijd verloofd te blijven, maar een maand (?) later vroeg R. mij, terwijl ik tetris aan het spelen was, of ik met hem wilde trouwen. Gestoord in mijn spel riep ik vrij bot:“JAHAAA!” Om me de hele rest van de avond zenuwachtig af te vragen of ie serieus was of niet. ? Avonds toen we in het donker naast elkaar lagen heb ik het toch maar gevraagd en ja,. hij was heel serieus :lol: Dit is echt een R. - Marije momentje, zo heerlijk niet romantisch, lekker lomp en bot allemaal.
Zo vroeg hij gisteren:" Kan ik je verleiden?" Toen ik vroeg waartoe, antwoorde hij:“Tot een wip.” :oops: :mrgreen:
Goeimiddag,
Terwijl zoonlief buiten d eboel aan eht afbreken is :twisted: trek ik me eventjes binnen terug.
Mell: Oh jaaa, een superromantische aanzoek, is altijd leuk hé :dance: :dance: Die van mij deed het ook superromantisch :liar: We zaten in de auto en toen zei hij plots: We zouden dan beter eens kijken om volgend jaar te trouwen zeker … :roll:
Marije: :naughty: :naughty: dollen met R. jaja, je ziet nu wat ervan komt. :lol: Al dat geseks bij jullie. :mrgreen:
Anijs: Die moet ikonthouden … mijn libido eruit gepoept tijdens de bevalling. :lol: :lol: Die gaat me nog van pas komen. Maar euh … 4 keer per dag :shock: Zo ver ben ik nog nooit geraakt. :oops:
Liekie: Je hebt gelijk hoor om nog een dahje thuis te blijven. Ben wel blij om te horen dat je geen pijn hebt.
Oh en jij hebt al net zo’n man als ik. :lol:
Owkee, ga Lucas eens gaan zoeken, ik hoor die roepen tot binnen. Waarschijnlijk is ie zich weer boos aan het maken op de geiten. :doh: [/spoiler]
Mell wij hopen om dezelfde reden als jij dat Kroatië wint! :lol:
En ik hoop ook voor je dat je binnenkort een mooi aanzoek krijgt hoor! :inlove:
Hier ook zo 1 die riep nooit te willen trouwen, want dat is toch onzin. Maar goed toen was ik nog met m’n ex en ik denk dat je eigenlijk stiekem wel weet dat het dan niet goed zit. Nu denk ik er namelijk heel anders over!
Gisteren besefte ik ook weer heel goed hoe gek ik op m’n ventje ben; hij is zó lief voor me :inlove:
En Marije hoe was de bruiloft uiteindelijk dan?
Anijs balen zeg van die vertrektijden, vind ik ook altijd zo lullig. Maar je gaat wel lekker al bijna op vakantie!!
Nou Ilse, ik had gezegd doe nog maar eens een aanzoek
waarschijnlijk ben ik dan toch niet zo stoer :oops:
Oké, klein grut is op school. Wat kan dat toch soms zo’n kwajongen zijn hé.
Weet je wat ie nog deed ent voor we vertrokken.
Hij had ene zak koekjes gekregen van mij.
Nu had ie achter mijn rug om mijn nietjesmachine genomen en daar was ie koekjes aan het tussenduwen en dan die nietjesmachine dicht doen. Alles is hier in koekegruis. :wall: :wall:
Al een geluk dat ik er geen nietjes in laat zitten, want ik weet dta ie zot is van dat machientje. :roll:
De bruiloft was heel klein, we waren met 13 man in totaal, incl kinderen. Onze ouders, broer en zussen, zwager en kinderen.
Ik had geen trouwjurk, wel een mooie rok, R. was in shirt, we hadden geen ringen (die hadden we immers al), geen muziek, geen toespraken en het officiele deel vonden we maar saai TOch was het een topdag! Het was heerlijk weer (20 graden, en dat op 10 oktober!) en we hebben na afloop lekker gegeten bij onze favoriete brasserie. Dus weer helemaal op onze eigen manier, maar wel echt een superdag!
Hahaha! Die Lucas heeft wel humor! :lol:
Voor jou iets minder…
Wordt nog wat met die meid straks erbij; dat is er nu al eentje toch?!
:lol: :lol: Wat een vindingrijk manneke toch
Nou Marije wij zouden het ook niet traditioneel doen hoor!
Mijn vriendinnetje gaat trouwen en nu hebben we binnenkort een vrijgezellendag.
Mijn vriendje zei vanochtend al dat we dat toch niet zouden doen hè, met een vrijgezellendag enzo. Nee, ik denk dat wij hem gewoon smeren ofzo en lekker in het buitenland gaan trouwen met misschien een paar mensen erbij.
Niet de hele reutemeteut in ieder geval! Zou er alleen maar gek van worden al dat gedoe volgens mij.
Hier ook niks geen romantische man!! Maar wel een hele lieve en zorgzame!! Tja…je kan niet alles hebben!!
Ik ga vanmiddag eens op zoek naar een ander fietsje voor Thijmen. Hij trapt zich een ongeluk op de fiets die hij nu heeft…
EN een beetje afleiding kan geen kwaad!
Britt ik geloof echt dat het nu helemaal goed gaat komen bij jou hoor!