Aanpassingen voor in het lijstje mag je me altijd pb-en.
Mees, Britt, Liekie, Hupke en Simba :hug: :hug: :hug:
Aan alle meiden: we duimen voor jullie
Zwangere dames, gefeliciteerd.
Ons 1ste deeltje: Klikkerdeklik
Ons 2de deeltje: Klikkerdeklik
Ons 3de deeltje: Klikkerdeklik
Ons 4de deeltje: Klikkerdeklik
Ons 5de deeltje: Klikkerdeklik
Ons showforum: Klikkerdeklik
Joehoee :mrgreen: Ik reageer een keer als eerste in het nieuwe deeltje :dance:
Ilse toppie :thumbup:
Goeimorgen
en welkom in deel 6. :dance: :dance: :dance:
Britt: Toch goed nieuws hé dat je nog steeds niet ongesteld bent. Volgens mij ben je echt wel zwanegr hoor. Maar begrijp je onbezorgdheid. :hug: Nog eventjes twee daagjes afwachten en dan gaan we gewoon met z’n allen een groot gat in de lucht springen. :dance:
Marietje: Ja, doordat Lucas nu naar school gaat eet hij altijd eerst. Vroeger aten we allemaal samen, maar da’s te laat voor hem. In het weekend eet ie wel gewoon mee met ons. Overdag eet hij 's middag warm eten en 's avonds krijgt hij rond 18u00 zijn boterhammetjes. Steve en ik eten meestal rond 19u00 als hij thuis komt van zijn werk.
En heeft je wafel gesmaakt? Trouwens er zaten aardbeien bij en aardbeien zijn fruit hé, dus je bent goed bezig.
Wat een prachtige foto van Aaron en helemaal geweldig dat ie jullie elftal zo toeroept. :lol:
Simba: Zie je wel dat je met gemak twee pagina’s kan volkletsen. :mrgreen: :mrgreen: Wel jammer dat je kubussen niet echt geworden zijn wat je gedacht had. Maar je gaat er vast wel een leuk plekje voor vinden.
Marije: Zo knap zeg van Benten dat ie niet om de tiet vroeg. :dance: :dance: Gaat d egoede weg op. Oh en ik zou deze keer ook zo graag ene jaar bv geven. Ma ja … hier word da blijkbaar niet veel gedaan en weet nog niet hoe ik het ga combineren met werken. maar we zien wel, da’s een zorg voor later.
Ik ga aan je denken hoor om 10u50 :dance: :dance:
Petronella: Heerlijk kersen :drool: :drool: :drool: Wij hadden hier vroeger drie kersenbomen. Maar tegen de tijd dat de kersen rijp waren en we ze wilden plukken, waren de vogels er weg mee. :wall: :wall: We hebben ze nu vorig jaar weg gedaan. Staan die duur momenteel de kersen? Oh en gefeliciteerd emt het vinden van de kleurtjes :lol:
Rebecca: Heerlijk hé om te snuffelen tussen de babyspulletjes. Zouden jullie graag het geslacht weten?? Oh en idd die buikkrampen. :evil: :evil: Ik was er ook altijd zo bang van. maar hoort er idd jammergenoeg bij. :wall:
Liekie: Voor jou vandaag een hele dikke knuffel. Ik hoop dat het een beetje met je gaat. Alhoewel dit een heel moeilijke dag zal zijn. Dikke knuffel van ons en we denken aan je hoor meisje. :hug: :hug:
@zasje wrote:
Joehoee :mrgreen: Ik reageer een keer als eerste in het nieuwe deeltje :dance:
Ilse toppie :thumbup:
Zow, ik doe er dus 14 minuten en meer over om te reageren op iedereen. :shock: :mrgreen:
Ik spring deze namiddag nog even binnen.
Moet nu nog enkele telefoontjes plegen voor papieren voor de belastingen. :wall: :wall:
Goed zo Zasje!!! Jij als eerste gereageerd!!
Marije, jij heel veel succes vandaag!! Laat snel van je horen hoe is het is geweest!!
Liekie, heel veel sterkte vandaag!! Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je de dag een beetje goed doorkomt!! Sterkte en een dikke knuf voor jou!
Mees, balen zeg dat je ongesteld bent geworden!! Ook een knuffel voor jou!
Ik ben weer zo eigenwijs geweest om vanochtend een test te doen. Ik dacht namelijk dat als het streepje nog net zo licht zou zijn of zelfs lichter, ik er rekening mee moet houden dat ik gewoon toch ongesteld zou kunnen worden. Maar… hij is toch echt wel donkerder. En zelfs donkerder dan dat hij de vorige keer ooit is geweest. Dus…volgens mij ben ik zwanger…
Ohja Rebecca, ik las nog bij de febr mama’s dat je last hebt van steken. Die steken zijn heel normaal hoor!! Ik ben zelfs erg blij als ik daar last van heb! Dat herken ik namelijk van mijn zwangerschappen van Thijmen en Ruben!
Wauw Britt wat een mooie streep. :thumbup:
Foto geplaatst in sf :inlove:
Liekie meid heel veel sterkte vandaag :hug: :hug: :hug:
Britt Inderdaad, al zoveel duidelijker!! En al ben ik niet teveel voor zweverig gedoe, ik geloof wel in zoiets als intuïtie. De vorige keer had ik van in het begin het gevoel dat het niet goed at maar dat kon ik moeilijk zeggen en nu heb ik wel het gevoel dat het goed zit bij jou deze keer
groetjes,
anijs
Britt: Zo, dat streepje word mooi dik hoor, zo duidelijk. Meissie, je bent echt zwanger hoor!!! Gefeliciteerd!!!
Goeiemorgen!
Liekie, lieverd, ik denk aan je vandaag :hug:
Britt, wauw, wat is die streep duidelijk nu :shock: Echt super! :-
Marietje, wat een lieve foto van Aron :inlove:
Ilse, dank voor dit nieuwe deeltje! :-
En ik heb idd gehoord dat BV en werk in België minder goed te combineren is dan hier, omdat het kolven minder goed geregeld is, geloof ik.
Hoe lang heb je eigenlijk na de bevalling nog verlof? Is dat wel hetzelfde als in Nl? Ik meen dat je hier in totaal 16 wkn verlof krijgt :think:
Zasje, ik vind het gezellig dat je wat vaker schrijft! :-* Ga zo snel naar het SF.
Vanochtend natuurlijk weer drama met Benten gehad. Maarrr, ik heb volgehouden. Hij krijgt nog wel een slokje tiet, maar mag niet lang eraan blijven hangen en 'm als fopspeen gebruiken. Eerst dat afwennen en daarna helemaal stoppen. Gelukkig werd ie vanmorgen “pas” om 5 uur wakker en is R. om 6 uur met de kids opgestaan, mocht ik nog lekker even blijven liggen.
Meissies, niet zenuwen als het dus even duurt voor ik weer terug ben en verslag doe hè! Ga eerst nog de stad in.
Dikke knuf voor jullie allemaal en eentje extra voor Liekie
Marietje was ik nog vergeten te zeggen; grappige foto :inlove: :inlove: hihi, nu al net zo fanatiek als z’n mammie 8)
Marije veel plezier!! Ik ken dat van dat sabbelen op die tiet; Tristan deed dat ook. Ik kon niet zo lang bv geven, een 3-tal maanden. Maar ik nam hem voor de nachtvoedingen ook altijd bij mij en dan vielen we beiden in slaap, hij aan de tiet met als gevolg van zodra die uit z’n mond glipte, hij wakker werd en begon te krijsen. :roll: Gelukkig was hij nog veel kleiner, is het ook wat makkelijker af te leren.
Hier in België is het idd niet altijd goed geregeld rond bv, met m’n vorige contract kon ik dus geen bv-verlof krijgen (3maanden extra) maar kreeg ik wel verlof op de ‘momenten dat ik moest voeden’. Wou dus zeggen dat er dus wel iemand met m’n kind op het werk zou mogen komen op de eetmomenten en ik dan zou mogen voeden of dat ik lekker zou mogen staan afkolven in de wc :eh: :think: :wall: :wall: Wie bedenkt nu zoiets???(Vast een man!!!)
Hoe het nu zit, weet ik niet, ik hoop dat ik bv-verlof kan krijgen.
Het gewone zw-verlof is hier 12 of 14 weken denk ik :think: :think: Ilse??
Groetjes,
anijs
jeeej nieuw deeltje!!
mooie test britt!! :dance: :inlove:
voor de rest ff snel een knuffel!!
xx :-*
hallo iedereen,
ik wou even liekie veel sterkte wensen deze dag :hug: :hug:
britt nou kan je zien dat je toch echt zwanger bent gefeliciteerd :-*
ilse weer mooi gedaan meid :-*
mell knuffel terug :-*
zo vandaag ontzettend sagie :evil: en heel moe
dus ik kom later wel even weer :-*
Marije: Zal nog even doorbijten zijn hé voor jou en Benten om de tiet helemaal weg te hebben. Nu is het bij mij allemaal een beetje raar dat zwangerschapsverlof omdat ik werkloos ben. :wall:
Moets ik nog gewerkt hebben in het onderwijs, dan was ik 5 maanden na bevalling thuis voor bv. Ma, ja, heb daar nu geen werk dus …
Ik denk dat ik zo’n kleine 12 weken thuis ben na bevalling. Maar ik ben werkloos, dus als ik geen werk vind, ben ik langer thuis. :lol:
Nu ja, zou wel graag vanaf november terug werken hoor, we gaan zien hé.
Petra: Sagie … oh, dan blij fik eventjes uit je buurt hoor. :shifty: :mrgreen:
Ik deze ochtend gebeld naar het gemeentehuis om een papier voor de belastingen.
Alles in orde, dus ik ernaartoe.
Kom ik eraan … hebben ze helemaal geen zo’n papier voor me.
Ze zenden me nu naar de dienst van de belastingen zelf. :wall: :wall:
Gaat weer lekker zo. :roll:
Straks naar de garagist voor de auto en nog even binnenspringen in de school waar ik laatst gewerkt heb.
Even ene dansje doen met de kleuters en dan vlug auto ophalen en Lucas halen van school. Is weer mooi druk genoeg zo. :roll:
Oh en … heb de kleertjes binnen en ze zijn in super staat en heel mooi!!!
@Ilse81 wrote:
Petra: Sagie … oh, dan blij fik eventjes uit je buurt hoor. :shifty: :mrgreen:
als ik bij jullie ben valt het wel mee hoor

HIJ DOET HET!!!
Moest zo janken van opluchting en ik kreeg meteen enorme honger, hahaha.
Baarmoeder staat al erg hoog, halverwege navel en schaambot en het kindje was heel erg actief. :inlove:
Kom later uitgebreider… wil nog een keer Liekie veel sterkte wensen… voelt wel eg dubbel om nu met jubelnieuws te komen :hug:
Hihi wat een goed nieuws !! Je “zoon” ligt inderdaad al erg hoog, dat was bij mij pas met 19 weken.
Gefeliciteerd met de goede echo.
marije… wat fijn!!! :inlove: :dance: