Hoe voel je je nu trouwens?
Ik word er zo blij van als mensen denken dat het bij mij goed gaat nu!!!
Dan krijg ik zelf ook weer een beetje vertrouwen!! Ik voel me echt wel zwanger, alleen die ongesteldheidsbuikpijn maakt me onzeker!!! Ik heb gelukkig veel op internet gelezen dat veel vrouwen hier last van hebben terwijl het wel goed gaat. Ik heb dus op zich goede moed!! Probeer alleen niet teveel te gaan dromen, maar dat is natuurlijk ook dom, want je kan niet je verstand op nul zetten! Ben gewoon bang voor opnieuw een teleurstelling en kan dat nu niet aan.
Maar ik ga vanaf nu proberen uit te gaan van het positieve!!
Slim van je trouwens om nog een dagje thuis te blijven!!
Bij deze nog ff onze gratis foto. Was de minst mooie foto die er tussen zat, maar dat is natuurlijk altijd zo, ze geven niet de mooiste foto gratis weg!
Nou als dat de minst mooie is…
Vind deze ook heel leuk hoor!
En die onzekerheid… tja… denk dat je dat nu meer hebt dan ooit door die 2 mk’s, maar vond het wel mooi wat iemand daar ergens op het forum over zei. Je kan er maar beter van genieten, want je verdriet is toch niet minder mocht het mis gaan.
Maar denk echt dat het nu goed komt!
Ben ook wel blij dat ik nu ff thuis ben, al gaat het met werken over het algemeen wel, omdat je er dan niet zoveel mee bezig bent, maar vandaag ligt misschien net wat anders.
Heb vanavond eigenlijk ook een etentje met ex-collega’s. Dat vind ik altijd erg leuk, maar denk dat ik dat toch ook ga skippen, want is me denk iets te emotioneel. Ga straks maar ff bellen om te vertellen hoe en wat. Zij weten nl. nog helemaal van niets dus…
Hoe voelde jij je trouwens ook alweer na de curretage Britt? Heb jij nog veel last gehad? Zit nu alweer te denken over verdergaan. Erg hè?! Maar vind het ook wel eng, want ben bang dat het zo snel weer dan misschien eerder misgaat.
Liekie: Da’s toch helemaal niet erg om al te denken aan verder gaan. Maar eng zal het vast wel blijven hé. :hug: Oh, ik hoop zo op een derde en goede zwangerschap. :hug:
Britt: Nou, ik vind die foto wel erg leuk hoor. En je twee knulletjes dat lijken me ook boefjes hoor. :mrgreen: Wat ben jij trouwens mooi bruin zeg. En meid, hier gaan we ook volop positief denken hoor voor jou. Dit gaat echt goed komen. Die ongesteldheidspijn is zwaar klote, ik had dat ook heel erg en was me toen ook erg druk aan het maken daarover. :wall: :wall: Hadden ze het beter een ander gevoel van pijn gegeven hé, had je toch meer zekerheid dan. :hug: Veel succes bij het zoeken naar een nieuwe fiets. :dance:
Marije: Ah jij noemt dat vindingrijk. :lol: :lol: Oh meid, je trouw is zoals je zelf wil hé. En volgens het lezen was eht echt een spetterend dag voor jullie beiden. :dance: :dance:
Liekie: Idd dat gaat beloven hoor die twee samen. :roll: Eens ze groot egnoeg is om mee te doen met broer. :wall: :wall: Ik ga hie rnog hele verhalen kunnen schrijven denk ik. :lol:
Zit me net te bedenken dat er ook iemand sprak over een vroege echo of zo.
Deze keer had ik er één met 6 weken (of 7 weken) :think: en toen zagen we ene knipperlichtje.
Met Lucas had ik er één met een week of 5 (geloof ik).
Ik was gewoon naar de gyn. gegaan de week na mijn positieve test.
Die heeft toen een inwendige echo gedaan en daarop kon je het euh … vruchtzakje of zo zien.
Verder ga ik nu eerts een siets gaan doen in huis. :wall: :wall:
Pff ik ben ff uitgekleurd zeg zie alleen nog maar vlekies.
Ik hoop dat ik dit weekend klaar ben met schilderen. En dan kan ik verder met een geboortebord voor een vriendin.
Britt ik vind jou zo’n mooie vrouw maar dat heb ik al eens gezegd en wat een heerlijke mannetjes.
Hmm ik kan nu ineens niks meer terug lezen en hoor nu ook dat mijn zoon lief wakker is dus ik ga ff lekker stukie met de auto rijden gaan we lekker nog even een grote speeltuin in.
:-* Zasje
(Ik probeer echt te reageren maar mijn tijd is schaars)
mooie foto hoor Britt, mooie jongetjes heb je :inlove:
Ik kom vanavond even op iedereen reageren hoor, heb mijn neefje net hier, die komt hier logeren en we gaan zo even boodschappen doen en patatjes bakken enzo…
Maar Britt, ik vind jou ook een stralende meid! Weet je, je lijkt (op deze foto) héél erg op Daantje uit GTST (ik weet even haar echte naam niet meer). Zij was de reden dat mijn hub vroeger met mij meekeek… :lol:
Mooie moeder, mooie mannetjes en een mooie derde op komst :-*
Vanavond dus verder meiden,
Liefs Marietje
Hai lieve meiden!!!
Bijna twaalf pagina’s in een dag :naughty: :mrgreen: En maar zeggen dat we geen kletstantes zijn!!
Britt ~ Wat een mooie foto zeg! Dat maakt mij heel erg nieuwsgierig naar de andere foto’s, maar ik kan me ook voorstellen dat je ze niet genomen hebt! Dat is toch wel heel veel geld :shock: En inderdaad lekker positief blijven meid, ik weet dat het moeilijk is, maar het zit gewoon hartstikke goed bij jou!!
Zasje ~ ik hoop voor je dat je snel klaar bent met schilderen inderdaad! ik heb leuke dingen gezien in het showforum!
Liekie ~ Voor jou nogmaals een dikke :hug: Wat goed dat je voor jezelf nog een lekker dagje thuis hebt genomen!
Marije ~ Leuk om te lezen over jouw aanzoek en je trouwen! iedereen doet het op de manier hoe zij zich het lekkerste voelen heh!!
Is Sabine inmiddels al weer thuis?
Hier gaat alles goed hoor. Heb alleen zulke pijnlijke borsten :shock: Dan zei gisteren zelfs dat ze al groter leken te worden en steviger :shock:
Vanavond na het werk gaan we kamperen met het gezin van Dan zijn oudste broer. Waarschijnlijk komen we zaterdag avond of zondag ochtend weer lekker thuis
Hallo meissies,
Rebecca: Kan hoor dat je borsten al groter en steviger worden. Ik had dat ook heel vlug, met een trotse man als gevolg. :lol: Ik denk dat Sabine pas volgende week naar huis komt. Ofwel is ze al thuis en is nu al twee dagen aan eh tbijlezen. :mrgreen: Nee, volgens mij is het volgende week. :think:
Marije: Wat leuk dat je neefje komt logeren. Heerlijk frietjes :drool: :drool: Of bedoel je dat niet met patatjes bakken :think:
Zasje: Een heel werk hé dat schilderen en soms ben het je plots beu. :wall: Heb je al een keuze gevonden voor jullie eigen geboortebord? Was het nog leuk in de speeltuin?
Zit em net te bedenken dat ik een tijdje geleden gelezen heb over op reis gaan.
Euh, wie gaat er weer allemaal naar waar en wanneer en voor hoelang?? Kwestie van te weten wie we plots missen.
Wij blijven in ieder geval thuis. Waren van plan om een weekendje richting Nederland te komen, maar we gaan er niet geraken. Zal voor ergens in november zijn.
Deze namiddag nog naar het Kruidvat gegaan. Heb er een leuke zwemschort mee voor Lucas en dan van die wegwerpwashandjes. Heb ik ook altijd gebruikt bij Lucas.
Oh en vier spuugdoekjes van Winny The Pooh (in het roze) en één badcape ook in het roze. :dance: :dance: Ze hadden ook nog zo’n leuk reze boxkleed (heb het al in het blauw van Lucas). Maar heb het toch laten liggen, aloewel ik er nu wel spijt van heb. :oops:
Steve is buiten bezig een garagepoort aan het maken en Lucas ligt in bed. Ik ben nog enkele kleren van Lucas in pamperdozen aan het doen. Voor op de zolder straks.
Die zaten nog allemala in de kast in de babykamer, dus dat gaan we ook effe op orde brengen.
@Ilse81 wrote:
Marije: Wat leuk dat je neefje komt logeren. Heerlijk frietjes :drool: :drool: Of bedoel je dat niet met patatjes bakken :think:
Hey zwanger mutsie

En nu nog fruit eten (oké, mét wafel en slagroom :lol:

Tot later :-*
@Marietje wrote:
@Ilse81 wrote:
Hey zwanger mutsieDat is bij mij die logeerpartij en de frietjes waren véél en lékker :drool: !
En nu nog fruit eten (oké, mét wafel en slagroom :lol:)
Tot later :-*
:wall: :wall: :wall: Pfff, ik doe wel goed mijn best de laatste tijd. :wall:
heeey meissie’s
@britt, wat een mooie foto van jullie!!!
en meid ik heb ook een heel goed gevoel over die kleine in je buik :-
@liekie, goed van je meis dat je nog een dagje thuis bent gebleven
doe maar rustig aan :-
@zasje, leuk geweest in de speeltuin??
@marietje, en voor ben jij vanavond (ik kroatie)
toch wel jammer he gisteren van portugal!
@rebecca, een fijn weekend meid, kampeerse
@ilse, bij de etos hadden ze ook van die leuke dingen,
alles met zeediertjes erop zooooo lief :inlove:
ik ben vanaf 25 jul thuis voor 3 weekjes, geen plannen om weg te gaan
lekker thuis zijn
voor iedereen een dikke knuffel en een heel fijn weekend :-*
Pfff, ik heb het hier nog niet gezegd maar ik voel me een beetje onzeker. :oops: :oops:
Ik heb het idee dat ik ons meisje veel minder voel stampen. :?
Ik kreeg vroeger aan de linkerkant echt grote bulten op mijn buik of mijn buik schudde mooi heen en weer.
Nu gebeurt dat allemaal niet meer. :?
Ik krijg een stomp gevoel in mijn buik bij mijn blaas. En verder niet echt veel meer. :?
Geen idee wat er gebeurt in mijn buik, maar ik ben wel een beetje ongerust.
Normaal moe tik pas op 30 juni naar de gyn. maar ik ga gelijk nu maandga al gaan want ik heb schrik.
Geen idee waar ik schrik voor heb hoor. Maar toch … als ik er teveel over nadenk dat heb ik allerlei gekke dingen in mijn hoofd. :wall:
Misschien is ze wel gedraaid en ervaar ik haar schopjes nu anders of zo. :?
In het slechtste geval , als ik morgen nog niet zeker ben, ga ik gewoon naar het ziekenhuis gaan, kunnen ze effe een ctg doen.
Ik hoop dat alles goed is en dat ik me zorgen maak om niks.
ilse meid,
heellaas kan ik je hier niet bij helpen :hug:
maar ik denk dat je je gevoel moet laten spreken en dat je er dus goed aan doet om maandag meteen heen te gaan, ook al is er misschien niks aan de hand. :-
een dikke knuffel voor je en hopen dat je je meisje snel weer goed voelt schoppen :hug: :-
ilse, :hug: voor jou meis
ik zou ook gewoon maandag even langs gaan
hoop dat die kleine meid, zich snel weer is even goed laat voelen in je buik :-*
Goeiemorgen,
Ilse, ik sluit me bij de andere meiden aan. Als jij je er onzeker over voelt: bellen!
Hier gaan we niet op vakantie. R. neemt regelmatig een vrije dag en zal wat meer thuis werken, maar dus niet een paar weken achter elkaar vrij.
Marietje, was de logeerpartij gezellig?
Hier weer een veel te korte nacht gehad, deze keer lag het aan mezelf… kon niet in slaap komen. En vanaf 5 uur wilde Benten niet meer slapen :hug: Ben benieuwd of we weggaan… of ik het red op 3 uurtjes slaap en R. heeft ook slecht geslapen, dus weet niet of hij het ziet zitten om weg te gaan :? Hoop het wel, wil er graag even uit!
Rebecca, heerlijk even kamperen! Geniet er van!
Hihi, en hier tot verdriet van R. nog geen grotere borsten :mrgreen: Vind het zelf wel best zo.
Gisteren heeft R. ook de baby kunnen voelen. Ik voelde waar de kleine lag en legde snel zijn hand op mijn buik. En toen begon ie te bewegen :inlove:
Britt, wauw, wat een mooie foto! Ondanks dat je een zware tijd hebt, zie je er stralend uit! Mooie vrouw, mooie kindjes!
Lieve meiden, ga verder met de slaap uit mijn ogen wrijven :mrgreen:
Fijne dag en mss tot later, anders tot morgen,
:-*
Ilse, bij twijfel gewoon gaan! Maar die kleine meid wordt ook gewoon groter en krijgt waarschijnlijk ook steeds minder ruimte om een flinke trap uit te delen, of ze is wat gedraaid inderdaad.
Marije, goede morgen!
Rebecca, ik had al grotere borsten voordat ik over tijd was. Dus het is heel normaal. EN ik kan het wel gebruiken!!
heey meiden
ik kom ook nog even langs vliegen
ga zo naar de jaarmarkt hier in ons dorpje
erg gezellig altijd :mrgreen:
gisteren trouwens een mooie film gezien
“ps i love you” echt een aanrader om te kijken
samen met een doos tissues
nou meiden ga me maar si even douche en de markt op :mrgreen: [/img]