Novemberstoppers 2007 (deel 6) - 10 zwanger!!

Goedemorgen,

Ilse ik zou bij twijfel ook gewoon bellen hoor! Al is het maar om er geruster op te zijn! En misschien is het ook wel gewoon wat Britt zegt, dat je meisje minder ruimte heeft. Maar ik zou niet gaan afwachten, als je je onzeker voelt dan moeten ze maar gewoon ff kijken vind je niet?!

Simba veel plezier op de jaarmarkt!

Marije, ik hoop dat jullie nog puf hebben om wat leuks te gaan doen. En wat bijzonder dat je nu al de baby kunt voelen! :inlove: (ik dacht dat dat pas wat later was)

Marietje leuke logeerpartij gehad?

Mell, verdorie hebben die Turken ons toch uit onze slaap gehouden! :twisted:

Mijn vriend heeft al gezegd dat als Duitsland straks wint, hij de hele nacht toeterend bij de Turken door de straat gaat rijden, haha! (hij moest vanochtend om 5.30 uur op)

Rebecca, ik voelde het ook heel snel aan m’n borsten hoor. Bij mij waren ze niet pijnlijk, maar ze werden wel steviger en iets groter. En ook ik kan het wel gebruiken!

Nu zijn ze ook nog steviger en wat mij betreft mag het nu wel slapper worden, want ik heb het idee dat de hormonen dan ook weer verdwijnen.

Nog een vraagje, waar hadden jullie ook alweer die testen besteld op internet? En welke zijn wel goed en welke niet?

Zasje, was het nog leuk in de speeltuin?

:-* :-*

heey meiden,

ilse groot gelijk dat je even langs gaat. Even die onzekerheid wegnemen. :hug: :-

Nou he liekie wat een herrie weer!! heb ff voor t raam staan kijken, wel grappig. Maar toch irritant!! hahaha

ga jij trouwens nog naar t loggerfestival?? (feest hier in vlaardingen) ik ga denk ik heel ff kijken. Hoorde dat ze voetbal op grootscherm op de haven wilde gaan laten zien!! leuk!!!

ik bestel mijn testen bij sensitest. volgens mij wel goed. (die ovu-testen in iedergeval. die zwangerschapstesten doent hoop ik snel ook een x goed ;))

simba veel plezier op de jaarmarkt!!

marije balen dat je slecht hebt geslapen :hug:

britt ik vind t een hele mooie foto hoor!! mooi gezinnetje zo :wink:

nou… verder kan ik nu niet terug lezen… kletskouzen :wink: :lol:

Wij weten trouwens nog niet of we op vakantie gaan. Als we gaan pas na mn maagonderzoek. Wil eerst zeker weten of alles in orde is voordat we naar t buitenland gaan. T wordt waarschijnlijk een last minute, eind augustus/begin september!!

Erik heeft gister een motor gekocht… heeft net een week zn rijbewijs… weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden… :?

xx :-

Ok, dat is vandaag dus…

Beetje langs me heen gegaan geloof ik…

Haha, hoor nu ook ineens een helikopter vliegen!

Ga straks maar es een rondje doen dan. Helaas moet m’n vriendje weer werken van het weekend. Wel saai hoor! Hoe is dat bij jou? Hij is toch politieagent? Wel hier in Vlaardingen?

Wel gaaf trouwens van die motor! Kan me ook wel voorstellen dat je het een beetje eng vindt. Tegen mij zeggen ze altijd dat ik nooit moet gaan motorrijden (ik houd nogal van hard rijden zeg maar… :oops:. Niet tegen je vriend vertellen :wink: )

Ik ga zo es ff kijken voor die testen, want ik wil nu ff snel een negatieve test om daarna weer snel voor een positieve te gaan!

En wacht jij het nog ff af (die paar maandjes) of zien jullie wel hoe het komt?

Wij gaan ook niet op vakantie voorlopig. 15 juli krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis dus dan gaan we daarna snel verhuizen. Aangezien we ons andere huis nog niet hebben verkocht wordt het ff behelpen helaas.

Hoorde trouwens van m’n moeder dat het slecht gaat op de huizenmarkt. Hun huis staat ook te koop en ze sprak de makelaar en die zei dat het echt ff stilstond en dat hij er ook nix van snapte. Precies wat ik van mijn makelaar had gehoord. Hebben wij weer hè Mell?! :?

heeey meiden

@ilse, hoe is het meid, al een beetje gerust

of toch nog gebeld vandaag???

@liekie, ik weet niet meer waar ik ze vandaag heb,

zal straks is kijken???

ik heb ze ooit is besteld op internet en die waren toen niet zo goed

maar weet niet meer welke het waren :think:

@mell, wanneer heb je je maagonderzoek??

@marije, mochten jullie toch weggaan vandaag, veel plezier!!!

simbs1 augustus heb ik dat onderzoek. en dan tot 19 aug wachten op de uitslag. maar ga er vanuit dat t positief is. Heb nergens last van… (alhoewel, ik had daarvoor natuurlijk ook geen last, dus dat zegt misschien niet zo veel)

hahah ja liekie dat is vandaag!! hahahat is al behoorlijk druk hier in mn voortuin :angel: .

Erik is idd politie agent. maar in regio den haag (hij mocht flink rellen met al die wedstrijden van nederland en turkijke!!). vandaag is hij ook werken. Wel jammer die onregelmatige diensten. maar heb wel veel tijd om met vriendinnen weg te gaan!

maar balen he van de huizenmarkt. maar snap t wel. Dr is veel nieuwbouw he? achter de hogendorplaan, en in de holy. veel huizen komen daardoor leeg te staan. t aanbod is zo groot. ik ben ook bang dat we hier niet vanaf komen. En t erge… we hebben maar 2 kamers… eventuele baby moet dan op onze slaapkamer. maar om nou nog 2 jaar te wachten… wilde 2 jaar geleden al een groter huis zucht

@mell, krijgen we vanavond nu ook een foto te zien van jou in het oranje :wink:

vind t trouwens wel fijn, erik krijgt van de politie straks een extra rijopleiding met de motor… dan leert ie echt goed rijden. stelt me wel gerust…

maar ook hij rijd liever te hard als te zacht…

en dat voor een agent!! :lol: :naughty:

@Simba83 wrote:

@mell, krijgen we vanavond nu ook een foto te zien van jou in het oranje :wink:

oow ja!! hahaha moet ik niet vergeten!!!

veel mensen die ik ken zijn trouwens naar basel…

echt balen dat ik nog jiet mee kan :frowning:

dat is wel jammer zeg dat je daar niet mee naar toe kan

dat lijkt me erg gaaf op het plein daar

voor jezelf wel een fijn idee dat je vriend straks een extra rijopleiding krijgt

halloo!

ik ben weer thuis! ( gisteravond)

wat is er hier allemaal gebeurt?

ik kan onmogelijk alles terug gaan lezen! hahaha!

wat kunnen jullie schrijven zeg! jeetje!

zijn er nog nieuwe zwangeren onder ons?

vertel vertel vertel!

vakantie was super!

vooral de tweede week.

eerste week was het weer niet goed en had stijn nogal moeite om te wennen daar en was flink vervelend.

zelf was ik wat beroerd een paar dagen dus de eerste week is helaas verknald.

heb nog een inbreker bij de overburen betrapt,was wel schrikken hoor!

maar de tweede week maakte alles goed. stijn vond alles leuk,ik was weer beter en we hadden de 30 graden behaald. heerlijk!!

nu zit ik te wachten op mijn ongi…

die had gisteren moeten komen maar is er nog niet…

denk wel dat die komt want ik voel me totaal niet zwanger of zo ondanks het vele geklus van de af gelopen weken.

denk dat de ongi wat van slag is na het stoppen van de pil en ik heb diarree gehad op vakantie.

voel ook verder geen ongi klachten of wat dan ook.

heb toch gisterochtend voor we vertrokken( 5 uur in de ochtend…pfff!)

snel een testje gedaan.had hem al bij me.maar die was negatief.

maar we wachten af…

er is nog hoop! hihihi… en zo niet,dan was het nu niet onze tijd.

wel zijn er nu in een week tijd 5 zwangeren in mijn directe omgeving.

dan wordt je wel even op en neer geslingerd tussen vreugde en verdriet.

zo van: waarom hun wel en ik niet?

maar goed, ben er niet depri van of zo gelukkig.

op het strand liepen ook diverse zwangeren rond.

dan droom je toch even weg! hihihi…

nu zit ik midden tussen de vakantie was.

denk je dat het niet veel is maar ondertussen!!

als we een gaatje vinden zullen we wat foto,s van het trouwen en de vakantie op het showforum zetten.

nu even snel aan het avondeten beginnnen.

ben benieuwd wat er hier zich allemaal heeft af gespeeld!

als je het over de duivel hebt… :evil:

nog geen half uur na het typen van mijn vorige bericht komt de ongi om de hoek kijken! :?

had ik eigenlijk ook wel verwacht.

jammer, maar…op naar de volgende ronde! :thumbup:

krijg mijn banner niet weg. (???)

ilse, als je weer eens het lijstje aan past, mijn volgende ongi dag is 12 juli.

Hey Sabine!!! Wat gaaf dat je er weer bent!!! Balen dat je ongesteld bent geworden. Jammer dat jullie eerste week niet zo geslaagd was, maar gelukkig was de tweede week beter! Ik ben heel erg benieuwd naar jullie foto’s!!!

ja, banner is weg…gelukt!

hey britt! hoe is het met jou nu?

@sabine, daar ben je weer

lekker dat het daar toch ook nog heerlijk weer is geworden

ben benieuwd naar je foto;s

jammer van je ongi, op naar de volgende ronde

nou meiden het ek is voor oranje voorbij :cry:

wat jammer zeg, vidn het echt klote

ik ga zo maar is naar bed :zzz:

oranje kan naar huis inderdaad…jammer. :?

maar…als we eerlijk blijven waren de russen wel beter bezig vanavond.

Hé Sabine, welkom terug (al was je niet helemaal weg :wink:)!

Fijn dat jullie nog een lekkere laatste week hebben gehad! Ook hier benieuwd naar de foto’s.

En balen van je ongi.

Zo gisteravond was echt balen hè. Je snapt er dan toch nix van als je voorgaande wedstrijden zag :doh:

Maar ja helaas, geen EK meer voor ons…

Shitterdeshit, klik ik mijn net getypte bericht weg :?

Poging 2:

Welkom terug, Sabine, balen van jullie eerste week, en balen van je ongesteldheid! :hug: Wat een super avatar heb je trouwens!

Voetbal… tja, durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb alleen het slot gezien en gekeken naar de verslagen koppen, hahahaha. En dan vind ik het ook nog eens mooi dat dat hele circus is afgelopen. :silenced:

Ik vind het trouwens geweldig dat het Hiddink wéér gelukt is een niet-voetballand door te laten gaan en op de kaart te zetten, echt SUPER! Die man gaat aanbiedingen krijgen joh! :lol:

Zo, en dit is voor mijn doen een erg lang stuk over voetbal.

Ilse, hoe is het nu met jou?

Gisteren toch nog weggegaan en een heerlijke dag gehad. Al werkte de ns voor geen meter mee :evil: We begonnen hier in Steenwijk al met 3 kwartier vertraging :roll: Daardoor waren we pas tegen drieën in Steenwijk (vertraging werd in totaal een uur) en hebben we maar 2 uur door de stad gelopen. Beetje kort, maar wel leuk om een indruk te krijgen. Vanwege onze laatste lunch hadden we na vijven nog echt geen honger, dus zijn we met de trein terug naar Steenwijk gegaan en hebben we daar bij de Griek gegeten, jammie! :drool:

De kindjes hebben het super gevonden dat oma oppaste, alleen was Benten nog wakker. Hij heeft de laatste weken onwijs veel last van verlatingsangst en wilde echt niet naar bed. Prima. Hij was zo lief, stralend, opgelucht toen wij weer thuis kwamen… Helaas heeft ie niet uitgeslapen, maar was het gewoon weer 5 uur

:wall:

Ik ga nog even bijkomen op de bank :zzz:

Knuffies!

EK afgelopen helaas!

Marije, mijn man heeft gisteren de halve marathon in Steenwijk gelopen. Heb jij hem wel een beetje aangemoedigd???

Wij gaan zo naar de camping naar mijn schoonouders. Vanavond kom ik weer even buurten!