Novemberstoppers 2007 (deel 6) - 10 zwanger!!

ben er even in vogelvlucht door heen gedoken door al het geschrijf…

:wink:

klopt het dat ik heb gemist dat britt en rebecca zwanger zijn?

dit heb ik volgens mij niet meer mee gekregen. :oops:

dus…meiden…van harte gefeliciteerd hoor! super! :inlove: :thumbup:

en liekie…wat heb jij een rot week achter de rug meid.

hoop dat het nu weer een beetje met je gaat. :hug:

heb ik dan zo de hoofdpunten gehad?

als ik iets of iemand vergeten ben…sorry! :-*

Hey meiden,

ik ben d’r wel hoor, ik heb het een beetje druk gehad en ik ga nu even plat. vanavond kom ik gezellig bij jullie langs :-*

Ik heb alleen even snel gekeken of er bericht van Ilse was en nu begin ik me zorgen te maken meiden :think: Ze is al bijna 2 dagen niet langs geweest volgens mij. Niks voor haar en na haar laatste berichtjes maak ik me nu dus zorgen…

Ik hoop voor niks :pray:

Ilse meis, waar ben je???

Marietje

Even teruggekeken: haar laatste berichtje was vrijdagavond om 21.33 en dat ging over haar onzekerheid tov de zw.schap :think: :pray:

Hè, ik zat me ook al zorgen te maken… hoop dat ze gewoon een lekker (druk) gezellig weekend heeft! :pray: Heeft ze ook niet in andere topics geschreven? Zal zelf ook even rondkijken.

Zie dat ze gisteravond om 10 voor 10 nog ergens gepost heeft, over namen… (sorry Ilse, heb je even gestalkt :-* )

Ze zal dus wel geen tijd hebben.

Ilse, meis, alles goed met jullie?

heeey meiden

ik miste ilse ook maar

gelukkig is ze gisteren nog even geweest

meis kom je snel even laten weten hoe je je voelt :-*

hier alle oranje versiering eraf

alles weer in doos voor over 2 jaar :frowning:

Hier ook 1 die zich zorgen maakt om Ilse!

Meisje, ik hoop dat alles goed gaat en dat je van je mannetje gewoon ff niet mag forummen ofzo :wink:

Laat je ff wat van je horen?

Ik vond het inderdaad ook al zo vreemd dat we een poos niets van Ilse hadden gehoord. Maar je bent het hopelijk lekker rustig aan aan het doen!

Het was een beetje vreemd weer vandaag. Dan weer snikheet en dan weer stromende regen en onweer. Maar we hebben het dagje op de camping bij mijn schoonouders weer overleefd!

Sabine, je hebt de hoogtepunten inderdaad wel goed! Wat een leuke foto heb je trouwens!! Erg gaaf!!

Hai schatjes,

Ik ben gisteren avond weer terug gekomen van mijn kampeertripje! Ik kom vanavond even lekker uitgebreid reageren!

:-*

Ben ik ook weer even hoor meiden :-

Ilse, hoe is het met je? Voel je je kleine meid weer goed bewegen? Ik hoop het echt voor je en dat je zorgen voorbij zijn :hug:

Marije, bewaart R. zijn vakantie bewust? Bijv. voor rondom de bevalling?

Ewout heeft best veel dagen, hij vergeet ze vaak op te nemen. Nu heeft hij deze zomer lekker 3 weken en rondom de geboorte van beebje ook nog 2 weken!

Oh en wat heeft R. de kleine al vroeg gevoeld :shock: :o :inlove: Super zeg! Voelde jij het ook al een tijdje dan?

Wat leuk dat jullie dag zo geslaagd was gisteren! Lekker even zo met z’n tweeen weg. Enne…veel plezier als je morgen op jacht gaat naar de oranje-koeken-in-de-aanbieding :lol:

Simba, was de jaarmarkt leuk?

Ik vind het ook klote hoor dat Oranje eruit ligt…slecht voor mijn humeur :wall: :frowning: Ookal was Rusland echt beter.

(zie net trouwens dat Sapnje Italie heeft verslagen :dance: :dance: :thumbup: )

Liekie, hoop ook dat jij gauw een negatieve test hebt en daarna een mooie positieve :pray: :thumbup:

En hopelijk zal jullie huis snel verkocht worden!!

Mell, zou wel lekker zijn als alles goed is bij jouw controle en jullie toch nog even naar het buitenland kunnen! Wat duurt dat wachten trouwens lang zeg na het onderzoek! 3 weken! Is daar een reden voor?

Enne een motor voor Erik:think: hmmm, ben eigenlijk wel blij dat Ewout die passie niet heeft :silenced: Maar wel fijn dat hij een extra rijopleiding krijgt!

Hey Sabine, welkom terug! Gaaf zeg dat de vakantie zo geslaagd was!!! Jullie hebben het super gehad zo te lezen (alleen jammer van de 1ste week) en helemaal verdiend :-

Jammer van je ongi, maar op naar de volgende ronde :pray: :thumbup:

Britt, balen hè van het weer vandaag (al hadden wij niet te klagen, nog geen regen gehad hier in H’wijk). Wel genoten op de camping?

Hoe voel je je verder? Durf je het al iets toe te laten bij jezelf, of blijf je het spannend vinden? (ik denk dat ik je antwoord wel weet :wink: :hug: ) Ik blijf een goed gevoel hebben :-

Rebecca, hoe was jullie kampeerweekendje? En joehoe…alweer 6 weken :thumbup:

Wij hebben wel een leuk weekend gehad. Mijn neefje had hier dus geslapen van vrijdag op zaterdag en die heeft zooo enorm genoten!

Vrijdagavond aan tafel mocht hij na het eten danken. Zegt ie (echt heel serieus) “Heere dank U dat ik hier mag zijn. En dánk U dat U mij gemaakt hebt, want als U mij niet gemaakt had, dan wás ik hier nu niet eens en het is juist zo leuk hier. Zoals alles leuk is bij oom Ewout en tante Maria. Amen”

En ik bracht hem die avond naar bed en ik moest zooooo lachen: vanaf dat hij hier was hebben we allemaal leuke dingen gedaan: samen naar de winkel, patatjes bakken, Aron en hij samen in bad, opblijven en een stukje voetbal kijken en een wafel met aardbeien en slagroom eten. En juist als hij naar bed gaat zegt hij “wat nu komt vindt ik het leukste! Want nu ga ik bij jullie slapen en dát is pas echt logeren hè!?”

Het is zooooo’n scheet hè! Toen hij weer thuis kwam heeft hij ook heel hard gehuild bij m’n schoonzusje. Hij had zó’n verdriet dat het logeerpartijtje er alweer opzat. Toen heb ik hem nog even aan de telefoon gehad en was het wel weer goed.

Verder vandaag een fijne dag gehad. Vanochtend naar de kerk: ik leidde de knutselclub, Aron was naar de creche en Ewout naar de dienst. Daarna op koffievisite en vanmiddag na het slaapje (van ons drieen :wink: ) zijn we lekker met mijn ouders naar het bos geweest! Dat was super!!

Ik zet zo nog ff foto’s in het sf…

BOSUITJE

Nou, meiden ik duik er in. Tis alweer laat geworden :doh: :roll:

Trusten allemaal!

:-
Marietje

Goeimorgen meiden,

Sorry dta ik jullie zo lang in het ongewisse gelaten heb. :oops: :oops:

Is idd niet van mijn gewoonte.

Maar zaterdagochtend was Lucas ziek. Opgastaan met koorts 39,8 en hele de dag hangerig en huilerig. Dus mama mocht niks anders doen dan bij hem zitten. :oops:

En door het vele zitten en rustig zijn, vond ons meisje het nog steeds niet nodig om te schoppen. :wall:

Dus heel de zaterdag niks gevoeld. Waardoor ik heel slecht geslapen heb en me echt zorgen begon te maken. :?

De zondag was ik net van plan om de gyn. te bellen, toen ze in bed in actie schoot. :dance: De hele dag heeft ze liggen schoppen en was ze actief. Dus ik was al wat meer op mijn gemak. :dance:

Verder ook die dag de hele tijd met Lucas bezig geweest. Hij lag gisteren om 19u00 in bed en heeft een uurtje geslapen en daarna wakker geweest tot 01u00 :shock:

Ik mocht iedere 15 minuten gaan kijken. Hij had dorst, hij was zijn speentje kwijt, het was er donker, …

Vandaag laat ik hem effe liggen en kijk ik of ie nog ziek is, anders komt de dokter maar effe langs. :wink:

Ik ga zometeen toch nog naar de gyn. Alhoewel ik ze nu goed gevoeld heb, wil ik ze toch nog even zien en duidelijk het hartje horen. :wink: Dan pas ben ik helemaal gerustgesteld. :wink:

Nogmaals sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten. :wink:

Weet niet wanneer ik vandaag op de pc ga kunnen, hangt af van zoonlief. :wink: Maar zodra ik kan laat ik jullie iets weten. :wink:

Sabine: Welkom thuis en idd ons Rebecca en Britt zijn zwanger. :dance: :wink:

Gelukkig Ilse je bent er weer. Veel beterschap voor je zoontje :hug:

hallo iedereen,

ilse wat fijn dat je je meid weer hebt gevoelt zondag. maar toch goed dat je vandaag even heen gaat ook al is er niks aan de hand.

wel erg zielig dat je kleine knul ziek is ik wens je veel beterschap. :-* :-

SABINEFijn dat je er weer bent :-
en jammer joh van die ongi :evil:

groetjes en tot later :-*

Hey Ilse, fijn om even van je te ‘horen’. Beterschap met Lucas en gelukkig heb je je kleine meid ook weer gevoeld. Wel fijn om toch even naar de gyn te gaan!

Liefs, Marietje

Hallookes,

Man man man, was druk bij de gyn. En toen ik eindelijk aan de beurt was liep hij weg voor een bevalling. :lol: Na tien minuten was ie al weer terug :o

“Zow, ze is bevallen.” Zei hij. :smiley:

“Oh, dan heeft ze meer geluk dan ik.” zei ik nog. :wink:

Tja, hij vroeg of ik het al beu was. Euh, eigenlijk niet hoor. :mrgreen:

Ik mocht toen met de benen wijd. :roll:

Alles zit mooi dicht. :wink: Ons eigenwijs drolleke is egdraaid en ligt mooi met hoofdje naar beneden. Ze ligt al redelijk goed op plaats zei hij. :dance:

Ik denk dat ze nu al rond de 1.700 kg weegt. De lengte heeft hij niet gezegd.

Volgens hem ga ik ook eerder bevallen. :dance: :dance: Nou ja, eerder dan 29 augustus hé zoals hij zei, maar daar ging ik al al die tijd vanuit en ik blijf gokken op het weekend van 24 augustus. :wink:

Terug thuis kwam even later de dokter voor Lucas. Hij had een beetje een rode keel, maar heeft geen medicijnen gekregen. Dit moet ie zelf kunnen overwinnen zei de arts. :wink: Verder is ie ook helemaal niet ziek meer of hangerig, dus hij is gewoon naar school nu. :wink:

Ik vroeg hem of ie thuis wild eblijven bij mama of naar school wilde.

Tja, de keuze voor hem was vlug gemaakt :lol:

Nu kan ik zelf effe bijtanken, want ben best wel moe. :oops:

Ga zometeen effe met de stofzuiger door het huis, want Lucas heeft zijn zandschoentjes hier uitgedaan. :wall: :wall:

En verder doe ik niks meer. :lol:

Oh ja euh … het is nog steeds een meisje :lol: :lol: De gyn. vroeg of we het geslacht wisten. Ik zei: “Ja, als het tenminste nog niet verandert is.” :roll:

Nee hoor, nog steeds geen teeldballetjes te zien zei hij. :lol: En dat zal nu ook niet meer veranderen. :lol:

Sorry voor het ego bericht van mij. :oops:

Ilse, wat heerlijk zeg dat alles er goed uit zag!! En wat fijn dat Lucas ook weer naar school is. Hopelijk kan jij nu even bijtanken!

Maria, wat een heerlijke dag hebben jullie gehad! En of ik het nog spannend vind? Nee hoor, helemaal niet!!! :liar: :liar: . Wel dus!! Gisteravond had ik enorm zere borsten en kon ik er bijna niet van slapen. Toen dacht ik dus echt van het zit wle goed deze keer. Maar vanochtend dus helemaal geen zere borsten meer en dat maakt me dan zo onzeker. Ik ga dan bijna elke 10 minuten aan mijn borsten voelen of ze al zeer doen. Heel panisch word je dan. Ik heb de verloskundige gebeld om een afspraak te maken. Ik zou tussen 1200 en 1300 uur terug gebeld worden, maar nog niks gehoord. Ben benieuwd of ik vandaag nog wat te horen krijg…Maar hier wisselt het dus heel erg!!

Hey lieve meisjes,

Ilse, fijn zeg dat jullie kleine meid het zo goed doet en dat ze niet ineens een meisje mét teelballetjes is :lol: (Ze zou de eerste zijn denk ik :mrgreen: )

En lekker dat Lucas weer naar school is, dat is wel een teken dat hij zich weer goed voelt. Ga jij maar even lekker trusten meid. Denk even aan jezelf hè :-

Britt, zooooo herkenbaar. Weet je, als je straks verder bent in je zwangerschap en je denkt hier aan terug moet je vast even glimlachen. Ik zat ook steeds aan mijn borsten te voelen. Terwijl ze maar af en toe ‘zeer’ hoeven te doen. Helemaal niet constant. En als ik buikpijn had werd ik ongerust, maar als ik het niet meer had werd ik óók ongerust :roll: Mijn gyn zei tegen mij (ook toen wij bij de eerste echo nog geen kloppend hartje zagen) "meid, je bent nú zwanger. Je weet dat het zo is, geniet dan ook nú van deze momenten. Je weet toch niet hoe het gaat lopen, je hebt het niet in de hand. Het enige dat je nu wél weet is dat je zwanger bent! En het is zo jammer als je niet nú geniet van deze speciale eerste momenten en weken. "

Een wijzere raad kan ik je niet geven :-
:wink: (ookal snapte hij mijn onzekerheid best hoor en ik die van jou ook)

Ik ga gauw nog even plat, mag straks werken om 4 uur. Gelukkig komt Ewout met een uurtje al thuis.

Liefs, Maria

Britt: Ik was ook zo. Wanneer ik mijn borsten niet voelde werd ik onzeker, ik duwde en voelde of ze geen pijn zouden gaan doen, maar dat deden ze niet op commando. :roll: Maar het is helemaal begrijpelijk hoor meid dat je onzeker bent. :hug:

Goedemorgen lieve meiden!!

Ilse ~ Wat fijn dat je het beebje nu zo actief gevoeld hebt en dat je ook nog even een bevestiging hebt gekregen bij de vk! Moet toch wel een hele opluchting zijn! Beterschap met Lucas :hug: !

Britt ~ Begrijpelijk hoor meid dat je zo onzeker bent! Ik denk dat we dat allemaal wel zijn in het begin. Maar probeer er van te genieten meid!

Ik heb nu nog steeds verschrikkelijk veel last van mijn borsten en heb nu al bijna een dag geen kramp gehad. Die kramp zit ik dan wel een beetje mee in mijn maag, omdat ik dat tot nu toe bijna iedere dag wel een beetje heb gevoeld, maar we blijven positief heh meid :hug:

Marietje ~ Wat een verschrikkelijk leuk bosuitje moet dat geweest zijn! Het ziet er allemaal reuze gezellig uit!!

Ons kampeertripje was reuze gezellig! Het was alleen die nacht zooooooo ontzettend koud dat ik besloot dat ik naar huis toe wilde de volgende dag. Wij kwamen 's avonds bijna in het donker aan en hadden dan ook niet gezien dat er in de bergen om ons heen gewoon nog sneeuw lag :shock: Ik heb er ook een stukje over geschreven op onze blog

Hahaha, grappig Rebecca! Eerst goede raad aan Britt geven en dan zelf beginnen over je eigen onzekerheid! :stuck_out_tongue:

Maar ik begrijp het maar al te goed hoor.

Als je maar hard genoeg duwt krijg je vanzelf last van je borsten trouwens Britt :wink:

Maar als je wel wat voelt maak je je zorgen en als je dan weer nix voelt maak je je ook weer zorgen; 't maakt gewoon niet uit, je maakt je sowieso zorgen volgens mij! :mrgreen:

Ook ik maak me zorgen, maar dan weer of het nu allemaal wel goed is na de curretage… Pff, stopt dit ooit nog? (en ik weet het antwoord al…)

Wat je gyn zei vind ik wel heel mooi Marietje, je kan er maar beter van genieten, want je weet toch niet hoe het loopt.

Fijn dat jullie zo’n lekkere weekend weer hebben gehad! Jij geniet overal wel van heb ik altijd het idee als ik jou berichtjes lees. Mooi hoor!

En Ilse, blij te horen dat alles goed gaat!!