Novemberstoppers 2007 (deel 6) - 10 zwanger!!

is ook lekker hoor vakantie

ik kan er ook altijd zo van genieten

en ben ook echt aan het aftellen

oh nee gelukkig ze is er nog

Simba??? Die is besmet door het weg-gaan-zonder-gedag-te-zeggen-virus van Ilse!!!

OHJEE!!!

ik ben er nog hoor :wink:

zit ook te bellen hihi

ben nu niet zo snel

Wanneer hebben jullie vakantie?

@britt wrote:

Simba??? Die is besmet door het weg-gaan-zonder-gedag-te-zeggen-virus van Ilse!!!

OHJEE!!!

neeeeeeeeeeee :naughty:

ik zal netjes gedag zeggen :mrgreen:

Zal ik nog eens wat vertellen???

14 juli begint onze vakantie en bij jullie?

ik krijg 25 juli vakantie

en dan 3 weekjes thuis

@britt wrote:

Zal ik nog eens wat vertellen???

vertel :mrgreen:

Ik heb toch verteld dat ik twee weken geleden een foto-reportage heb laten maken bij ons bij V&D?? Is dan van Portrait Place dan dan betaal je 9,95 euro en krijg je een foto van ongeveer A4-formaat. Die mw heeft in totaal 9 foto’s gemaakt, een paar van Thijmen, Ruben en ik samen, een paar van Thijmen en Ruben samen en een paar van Thijmen en Ruben afzonderlijk. Nou kon ik de foto’s vandaag dus bekijken en eventueel kopen. Ze had een spectaculaire aanbieding voor me, alle foto’s voor 250 euro!!! :shock: :shock: Ik vond het niet zo spectaculair. Je kreeg dan wel alle 9 foto’s in het maatje 20x25, twee A3-tje en vier pasfoto-formaat. Zo belachelijk veel geld. Nou kon ik redelijk wat foto’s met gemak laten liggen maar er was wel een superfoto van Ruben. Hij is dan van opzij gemaakt, een hele donkere foto met de voorkant belicht en de achterkant donker, hij is van opzij genomen en hij kijkt opzij recht de camera in. Zó’n geweldige foto!!! Maar als ik alleen deze foto zou nemen van 20x25 (wat ook nog eens een heel onhandig formaat is zodat je daar bij hun ook lijstjes moet kopen) was ik 35 euro kwijt. Ik heb hem laten liggen maar vond het wel moeilijk. Heb nog twee weken bedenktijd. Maar ik ga ook niet alleen een foto van Ruben ophangen en niet van Thijmen…

WIj gaan zaterdag over twee weken al weg, 5 juli!! Ik heb er wel zin in. Meestal ga ik liever niet zo vroeg op vakantie, maar liever wat later.

o wat lastig zeg

maar wat een prijzen

heb dat wel vaker gehoord dat dat zo duur is

kan je volgens mij beter naar een fotograaf of iemand die het particulier doet

maar kan me voorstellen dat je twijfeld

zeker als het zo’n mooie foto van je kleine ventje is

ja zulke aanbiedingen krijg ik ook.

maar bij ons krijg ik zowiezo èèn foto gratis dus dat vind ik wel leuk :smiley:

ik ga er gewoon heen laar foto`s maken ik krijg er 1 mee gratis en de rest vind ik gwoon niet “mooi” (ik vind het eigenlijk veel te duur)

ik kan dan wel 7 stuks uitkiezen voor 200,-

ahum meiden we gaan zo naar de 12de blz

:oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen:

Maar wel goed dat ik het heb laten liggen!!

Ik ga nog een kopje thee inschenken en achter mijn boek kruipen!!!

Lekker slapen straks allemaal en tot morgen!!!

DOEIDOEIDOEI!!!

Ik heb ook 1 foto gekregen waar we met z’n drieen op staan!!

ja ik denk dat ik zomaar stop :frowning:

ik zie dat mijn mannetje eerder thuis is dan gepland :think:

En laat me raden…nou willen jullie die natuurlijk zien…

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa