Novemberstoppers 2007 (deel 6) - 10 zwanger!!

Die ananas-dingen zijn miere-zoet man!! Goh, dat heb je na een paar ook wel gezien!

ja dat is zo,

hoelang ga je op vakantie???

Twee weken…

waar ga je heen (of heb ik dat gemist?)

misschien kan je dan gelijk na je vakantie

dan ben je 8 weekjes

zou wel mooi zijn

Ja precies… we zien wel. Heb eerst het gevoel dat ik de komende week moet overleven en dan zien we wel verder. Moet nog een beetje vertrouwen krijgen. Maar laten we zit onderwerp maar rusten!!! Ik word er namelijk helemaal gek van!!!

Vakantie…beter onderwerp!!! Wij gaan naar Frankrijk, het meer van Annecy!

heerlijk zeg om aan een meer te zitten

wij gaan niet weg

misschien binnenkort een nachtje

en in sept/okt een weekje

net als vorig jaar

geen idee waar dat ligt (ben nog nooit in frankrijk geweest)

ik ook niet

alleen toen we naar london gingen met school

hebben we in frankrijk de boot gepakt

wij gaan waarschijnlijk met de tent weg gewoon hier in ND

Ligt tegen de grens van Zwitserland, bij de Alpen. Je kan er richting Chamonix en dan met kabelbaantjes naar de Mont Blanc. Of gewoon lekker aan het zwembad op de camping of aan het meer liggen!

heerlijk meid lekker gaan genieten hoor!!

Wat voor een tent heb je? WIj zitten ook aan een tent te denken, maar dan hebben we een aanhanger nodig en dan kan je veel minder hard rijden! Dus doe je veel langer over een reis naar Frankrijk en nu redden we het in een dag!

Ik verheug me ook vreselijk op de vakantie!!! Is toch best een pittig jaartje geweest! En dan is twee weken met het gezin er tussenuit erg welkom!

nou we hebben een twee pers tent dus we moeten een andere halen.

dus even lekker shoppen :inlove:

Tja…dat gaat dan inderdaad een beetje krap worden!! Lekker een dagje naar de Vrijbuiter dus!! Of een de Waard tent kopen!

Ik ga zo mijn boekje eens verder lezen!! Kan nu al bijna niet mijn ogen open houden dus ben benieuwd of ik echt kan lezen!

dat lukt mij maar een paar blz en dan slaap ik a :zzz: l.

het is voor mij een goed inslaap middel

hè is simba weg?