Novemberstoppers 2007 (deel 6) - 10 zwanger!!

@petronella wrote:

@britt wrote:
ILSE!!! Dat je weg gaat kan al niet! Maar weg gaan zonder gedag te zeggen kan helemaal niet!!!

dat is wel het toppunt

ja dat kan echt niet

Hé meisjes,

Ben ik ook nog ff. Jullie zijn weer lekker aan het kwekken zag ik wel!

Heel lief dat jullie aan me gedacht hebben vandaag. 't is fijn te weten dat er zoveel mensen meeleven, dat helpt echt.

Nou het leed is geleden. Vandaag om 13.45 uur kon ik terecht (uiteindelijk was het later volgens mij). Ik was bloednerveus toen ik richting OK ging, maar dat slaapje was wel fijn :wink:

Rare gewaarwording hoor!

Maar goed, nog wel emotioneel natuurlijk, maar dat laten we maar ff komen. Voel me verder wel goed; doe maar ff een beetje rustig aan nog.

Britt, mooie test hoor! Ziet er goed uit hè meis!

En Marije, fijn dat het bij jou ook gewoon helemaal goed gaat!

Voor allemaal dikke :-* :-*

Weet ik veel!!!

Van mijn onzekere, chagrijnige geklets word je op het moment ook niet vrolijk. Ik heb namelijk redelijke buikpijn gekregen sinds de mannetjes op bed liggen en dan ga ik weer stressen, er over nadenken en dan heb ik helemaal buikpijn!! EN dan word ik even gek. Terwijl ik het gewoon los moet laten en de dingen op me af moet laten komen.

Mar dit bedoel ik dus!! Van mijn geklets word je op het moment echt niet vrolijk dus misschien kunnen jullie mij opvrolijken…

hoi liekie blij dat het achter de rug is?

hoe voel je je nou?

liekie, meid fijn om nog even wat van je te horen

een hele dikke knuffel voor jou

en laat je emotie;s maar lekker gaan :hug:

Hey Liekie!! Wat fijn dat je het achter de rug hebt. En dat je emotioneel bent is natuurlijk heel normaal!! Neem de tijd. Dit heb je achter de rug, maar verwerken doe je het waarschijnlijk nooit. Ik hoop alleen dat je lichamelijk en emotioneel snel weer verder kunt! Sterkte!

britt weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik moet zeggen om je gerust te stellen, ik begreep dat de buikpijn er ook gewoon helemaal bij hoort

kan je niet de vk bellen om te vragen of je een vroege echo mag

misschien steld dat je iets gerust en heb je ook een datum om naar toe te leven

:-* voor jou

Ja voel me idd wel emotioneel. Voordat ik de OK in ging was het al flink janken (van de zenuwen natuurlijk) en daarnaast ook weer lachen (ook van de zenuwen).

Daarna ook wel emotioneel. En nu komt het ook af en toe weer ff opzetten, maar ja dat hoort erbij.

Verder nog wel wat bloedverlies, maar nog niet echt krampen ofzo. Dus valt nu mee. ff afwachten hoe ik me morgen voel.

om je wat op te vrolijken

mannen kunnen niet luisteren

Wanda’s vaatwasser deed het opeens niet meer.

Ze belde de reparateur.

Omdat ze de volgende dag naar haar werk moest, vertelde ze de man waar ze de sleutel had liggen.,

‘Ik leg de sleutel onder de mat bij de voordeur.

Maak de vaatwasser, leg de rekening maar op het aanrecht, en eind van deze week maak ik het geld over .’

‘Oh, je hoeft niet op de hond te letten, Spike. Hij zal je niet lastig vallen.

Maar wat je ook doet, spreek NIET, onder Geen enkele omstandigheid, tegen de papegaai!’

‘IK HERHAAL; ZEG NIETS TEGEN DE PAPEGAAI!!!’

Toen de reparateur 's ochtends aankwam vond hij zonder problemen de sleutel.

Hij deed de deur open en zag de grootste, gemeenst uitziende hond, die hij ooit gezien had.

En, net zoals Wanda gezegd had,

De hond lag rustig op het kleed en keek naar wat de man aan het doen was.

De papegaai echter, bleef maar vervelend hij schreeuwde en vloekte de hele tijd tegen de man .

Tenslotte kreeg de man er genoeg van en kon zich niet langer inhouden

‘Hou toch eens je kop, jij stomme, lelijke vogel!’

Waarop de Papegaai antwoorde, ‘Pak hem, Spike!’

Waaruit blijkt - Mannen kunnen gewoon niet luisteren!

Lekker op tijd je bedje in!!

liekie :hug: :hug: :hug:

Britt ik kan me goed voorstellen dat je nu helemaal onzeker bent!

Ik mag nu een volgende keer gelijk de gyn bellen en dan mag ik al met 5/6 weken een echo. Vind dat jij dat ook moet hoor!

De vk zei trouwens ook dat ik wel bij haar eerder mocht komen als ik dat wilde.

Ik zou gewoon bellen als ik jou was. Is toch heel logisch?!

zo ik ben zo even terug ga even een bakkie doe tot straks :-*

liekie, even lekker rustig aan doen meid :hug:

Dank u!! Een sterk verhaal!

Maar op een echo bij 5/6 weken zie je toch niets??

zouden ze op een inwendige echo ook niets zien??

Alleen een vruchtzakje maar verder niets! Daarom maakt de verloskundige liever geen evho voor de 7 weken!

nee dat is zo

ik krijg hem de volgende keer met 8 weken

En het lastige is dat wij op vakantie gaan als ik 6 weken en 2 dagen ben. Dus…moe tik wachten tot na die tijd. Ik ben ook bang dat als ik wel een echo krijg van tevoren, dat er wel wat te zien is maar nog geen kloppend hartje en dat me dat alleen maar onzekerder en ongeruster gaat maken en dat ik dan de hele vakantie aan het stressen ben. Maar ik ga volgende week de verloskundige maar eens bellen…

Maar Liekie, jij mag dan dus bij 5/6 weken een echo?