hoi hoi
@marietje, heerlijk he de uitverkoop
en bij de hema hebben ze zulke leuke kleertjes :inlove:
@ilse, super meid dat je zo lekker hebt geslapen
veel plezier vandaag, ik vind die lijst echt een leuk idee zeg!!
@sabine, :thumbup: een positieve ovultest
nu duimen voor mooi resultaat
hier kwam vanmorgen (8:00) een man om onze cv te maken
maar ik mocht lekker blijven liggen :dance:
zometeen nog even de bovenkamers opruimen
en vanmiddag na de vergadering de rest…
tot straks :-*
marije, knuffel voor jou meis omdat je niet zo
lekker in je velletje zit :hug: :-*
ga even kijken naar je foto’s leuk!
marije, geloof het of niet, maar je stuurt zonet de zon door en …hij begint hier echt al een beetje door te komen! :mrgreen:
@sabine2 wrote:
marije, geloof het of niet, maar je stuurt zonet de zon door en …hij begint hier echt al een beetje door te komen! :mrgreen:
:mrgreen: :lol: :mrgreen:
Dank je Simba :-*
marije dikke knuf :hug: ook van mij
ilse lekker meid dat je er maar twee keer uit hoefde :-*
sabine op naar een positieve test meid van mij krijg je ook nog wat hormoontjes :: :: :: :: :: :: ::
en voor de gene die het ook hard nodig zijn :: :: :: :: :: :: ::
ik heb er toch meer dan genoeg (soms een beetje teveel :? )
Jaaa, ik ga ook strooien, want heb er ook teveel in momenten. :wall: :wall:
Marije: :hug: :hug: Ik denk aan je meissie. :hug:
Simba: Ohw een vergadering … klinkt altijd zo saai hé. :roll:
Sabine: Spannend … ga meehelpen aftellen hoor.
Nou ja zeg … pasfoto’s laten maken. :wall: :wall: :wall: Ik sta daar altijs zo lelijk op hé. krijg ik dan van me vader t ehoren: Je kunt er maar opstaan zoals je bent. :silenced: :silenced: :naughty: :naughty: Hoor je niet te zeggen tegen een vrouw. :snooty:
Lijstje is aangevuld nu en hopelijk heb ik nu alles wat ik wil. :dance: :dance: Beetje kleertjes op gezet (niet zo heel veel). Voor Lucas nog enkele autootjes van Cars erbij. Enkele speelgoedjes voor inhet park (de box), hoeslakentjes voor wieg en een lakentje met bijpassend dekentje. En dan nog hoeslakentjes voor in het ledikantje. :dance: :dance: Oh en een nieuw eerste setje met schaar en nog van die verzorgingsdingen.
Dat van Lucas is niet meer wat het geweest is. :roll:
Lucas ligt nu te slapen en ik ga waarschijnlijk niet zoveel doen vandaag. :mrgreen:
Het regent hier al heel de dag en dat vind ik :thumbdown:
Hé, psssttt … moeten jullie eens iets weten … iets waarvan jullie gaan schrikken … iets dat jullie niet gaan verwachten van mij …
Ik heb nog NIKS gedaan in huis. :oops: :lol:
waaaaaaaaaaaaaat ilse foei toch :naughty: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:
Ondertussen toch nog iets gedaan. :mrgreen:
Washok is helemaal gekuist. En morgen kan ik beginnen aan de slaapkamer. Het einde is bijna in zicht. :dance: :dance:
Ilse :naughty: Ik wilde net zeggen: je leert het al, heb je toch weer gekuist :mrgreen:
Hier niet veel gedaan vandaag… Maar hoeft ook niet, want ik geef zo ongeveer licht :roll: zo moe ben ik.
Joris is lekker weer thuis. Mijn moeder was er gezellig vanmiddag en de kindjes zijn boevig maar lief.
Bedankt voor alle lieve knuffels.
Ik heb er inmiddels ook alweer flink wat van R. gehad :inlove: Hoop dat we allebei vannacht slapen, dat zal de sfeer ook ten goede komen, want we zijn beiden doodop
Morgen ben ik van plan dingen in huis aan te pakken, katen bij Ikea uit te zoeken, nog verder naar blokhutjes te kijken, etc.
Hm, ik geloof dat ik eigenlijk helemaal niks te zeggen heb, hahahaha :mrgreen:
Hé meiden, fijne avond!
:-*
zo ik heb geen nieuws ik heb alleen nog even wat foto`s geplaatst in sf.
doegiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
@ilse, wou ik net zeggen dat ik het goed vond dat je een dagje lekker niks gedaan heb … lees ik weer verder haha
maar wel lekker dat je bijna klaar bent
@marije, hoop dat je lekker goed en lang slaapt straks (of nu al )
@petra, ga zo je foto;s bekijken
hier vandaag een gezellig dagje :liar: :liar:
vanmiddag ruzie gehad, was het even helemaal zat
gelukkig is de lucht weer geklaard na een goed gesprek
kunnen we er weer even tegenaan
verder nog wat kleine dingen in huis gedaan
en vanavond gezellig saampjes dvd gekeken
de serie julia’s tango :thumbup:
nou meissies tot morgen
weltrusten allemaal :-*
heey meiden,
zo mn pc doet t weer!! :dance: dus kan jullie weer lastig gaan vallen!
liekie ik moet wachten tot na mn gastroscopie (ze gaan in mn maag kijken) als alles dan goed is zouden we er weer voor mogen gaan. Maar mn litteken doet ook raar, dus vandaag even langs de ha. litteken moet wel sterk genoeg zijn natuurlijk!!
marietje niet mij en anijs door elkaar halen he!! :naughty: maar wat fijn dat je kindje t zo goed doet!! :inlove:
simba&petronella bijna op vakantie!! :dance: heerlijk!!
isle goh t wordt nu echt aftellen voor jou he?? :inlove:
sabine hopen dat t raak is!!
marije **knuf voor jou!!!
:hug:
voor iedereen die ik nu vergeten ben :-
xxx mel
Morgen,
Onze zombie is er ook. :roll:
Deze nacht is echt niet normaal geweest. Tot twee uur heb ik lopen plassen. Tegen één uur was ik er 23 keer uit geweest om te plassen. :shock: Dit heb ik gewoonnog nooit gehad.
Vind het echt niet leuk meer. Van zodra ik neerlig voel ik mijn blaas echt vol lopen. Tja en dan mag ik eruit hé. Dan lig je weer in bed en is het weer van dat.
Ik denk dat ik in het vervolg gewoon op het toilet blijf slapen. :wall: :wall: :wall:
Ik vind dit echt niet leuk meer.
Waarom mag ik niet gewoon effe doorslapen. Eén keer één keer maar … gewoon om een beetje minder zombie te zijn.
Sorry voor mijn geklaag … deze namiddag kom ik wel weer terug, en ga ik vast wat vrolijker zijn.
Goeiemorgen lieve meiden,
Mell, YEAH! Welkom terug!
Lieve Ilse, meis wat vervelend is dat toch! :hug: :hug: :hug:
Meissie, ik hoop dat je snel een nachtje (of een heleboel nachtjes) door mag slapen :hug: :-
Poeh, hier 2 kindertjes met een rothumeur :evil:
Gelukkig is Joris wel heel gezellig en lief terug gekomen van oma.
Vannacht een redelijke nacht gehad, maar veel last van nachtmerries, dus wel bijna elk uur wakker geschrokken… op een gegeven moment gaan lezen om even te ontspannen… maar ja, was een eng boek, dus daarna over dat boek gedroomd :wall: :mrgreen:
Gelukkig, kindjes kiezen eieren voor hun geld: Elske gaat boekjes lezen, Benten gaat met de auto’s spelen.
Straks maar eens een schemaatje maken met wat ik vandaag allemaal moet doen…
Simba, ook al ruzie gehad, gisteren :hug: Het lijkt wel in de lucht te hangen. Gelukkig hebben jullie de dag gezellig af kunnen sluiten.
Hier alles gelukkig wel weer goed, alleen nog steeds allebei bekaf… R. werkt vandaag buitenshuis, en moet naar Den Haag, dus voor beiden een lange dag. Nah ja, hopelijk vannacht beter slapen en dan morgen eens een gezellige avond maken, i.p.v. half op de bank in slaap vallen. :mrgreen:
Zo, het gaat wel allemaal over slapen hè, bij mij :oops: Ga ik jullie vanmiddag lekker lastig vallen met wat ik allemaal gedaan heb in huis. 8)
:-
Heb net even kaartje van gyn. bekeken en hij heeft tot 11u00 vrije afspraken in het ziekenhuis.
Mijn moeder opgebeld en die komt zometeen om te zorgen voor Lucas.
Ik ga mijn plasje binnenbrengen en stiekem hoop ik op een echo.
Na zoveel geplas wil ik die kleine meid toch wel nog eens bewonderen.
Ik zou haast gaan hopen op een blaasontsteking zodat ik er iets voor krijg en het plassen stopt. :oops:
Ik hou jullie op de hoogte.
pfff wat een slaaptekort iedereen hier zeg…
willen jullie wat slaapmiddel van mij??? ik slaap echt nog steeds erg veel namelijk!! :mrgreen: wist ni dat ik dat kon!!
en ilse echo gehad??
xx
goeiemorgen,
@mell, wat fijn dat je pc weer gemaakt is
kun je weer gezellig kletsen hier :mrgreen:
@ilse, meid dat si idd echt niet fijn zovaak naar de wc moeten
ik hoop dat je je meissie weer te zien krijgt
en dat je blaas je vannacht met rust laat :hug:
@marije, ik hoop dat jij ook weer een keer je slaap goed in kan halen
en succes met je huisje in orde maken
krijg zo een vriendin op visite, gezellig
net dus even mijn huisje op orde gebracht
heerlijk hoef ik dat niet meer te doen :dance:
Hé dag meiden,
Ellen gefeliciteerd!!! amaai, dat je dat zolang hebt kunnen verzwijgen moet toch wel lastig geweest zijn, zeker als je dan hier kwam lezen!
Het was mooi en warm in Portugal, we zijn gisterenavond teruggekomen en ben vandaag weer aan het werk (voor 1 dagje maar, morgen is het Vlaamse Feestdag en dan ben ik weer thuis tot maandag)
Heb deze ochtend een test gedaan en alweer hetzelfde liedje :? :roll: Zit nu al op dag 31 dus ik verwacht er deze keer niets meer van.
Voor de rest voel ik me niet zo best…
voor de reis verloor ik heel wat slijmen bij m’n ontlasting en heb daar een zalfje voor gekregen van de dokter. Een paar dagen later, vlak voor we vertrokken was het gedaan maar zat er wel bloed bij, het is maar een heel heel klein beetje, maar toch. Het gaat niet weg en het is er iedere keer weer, vanavond dus weer naar de dokter.
Je moet dat echt niet opzoeken in google want dan wordt je niet goed van wat het allemaal kan betekenen, niks prettig in elk geval.
Bovendien is 2j geleden een kennis van ons aan darmkanker overleden, op 36j.
Ik moet de gedachte daaraan constant wegduwen want ik maak mezelf gek van angst en ik zie heel erg op tegen het bezoek aan de dokter, er zijn wel gezelliger en minder genante redenen om te gaan.
Sorry voor dit ego berichtje, ik reageer morgen wat uitgebreider op iedereen, moet zo naar huis vertrekken om op tijd bij de dokter te geraken.
Groetjes,
anijs
Ook even vlug een ego berichtje, morgen reageer ik verder op alle dames.
De gyn. had compasie met mij dat ik zo vaak naar het toilet moet. :wall: :wall:
Mijn water bekeken en geen blaasontsteking, maar ook wel niet helemaal zuiver.
Hij heeft me pilletjes voorgeschreven om mijn water te zuiveren en een blaasontsteking te voorkomen. Moet er nu drie daags pakken en zes dagen lang.
Hiermee zou het plassen moeten minderen.
Daarna inwendig onderzoek gedaan (doe tie altijd) en alles zit mooi dicht. “Ze gaat er nog niet uit vallen” zei hij. :shifty:
En dan natuurlijk de echo. :inlove: :inlove: Hartje gehoord en kleintje gezien. Ze weegt 2,600 kg en ligt mooi met hoofdje naar beneden. Ze ligt nog niet vast of zo hoor. En ze duwt ook helemaal niet op mijn blaas. Erg hé dat ik ons ongeboren meissie al de schuld geef van het vele plassen. :oops:
Nu ja, we gaan hopen dat die pilletjes hun werk doen en dat ik hopelijk vanaf deze nacht al reslutaat zie. Of ben ik nu heel erg ongeduldig. :oops:
Oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, hoor net dat Lucas zijn zandbak opendoet. Pfff … straks ligt het hele huis weer vol zand. :wall: :wall: