Novemberstoppers 2007 (deel 6) - 10 zwanger!!

Anijs, welcome back! :smiley: :-

En ik snap dat je in de zenuwen zit, maar

waar ik het eerste aan moest denken: kan het geen aambei zijn?

Meis, niet teveel rondneuzen op internet, met dat soort dingen, want je leest idd de meest afschuwelijke horrorverhalen :hug:

Hoop dat de dokter je gerust kan stellen.

Ilse, goed dat je gegaan bent, meis. Ik hoop dat de pillen meteen hun werk doen en dat je eindelijk eens door kan slapen :hug:

Wat heerlijk dat je meteen ook je meisje gezien hebt :inlove:

Simba, gezellige middag met je vriendin gehad?

Hier hard gewerkt vandaag. Deels de badkamer gekuist, onze slaapkamer ontruimd zo ongeveer… Jemig, het is maar een klein kamertje, maar wat een rotzooi past daar in :oops: Meteen de kast uitgeruimd en nu moet ik winkelen :? want ik heb alle shirts die écht niet meer kunnen weggegooid en dan blijven er 3 over :oops: En ik hou écht niet van winkelen :? Kan ook nooit slagen voor mezelf.

Verder ook nog een beetje geslapen vanmiddag met Benten naast me.

Aaah, voel me zo alleen (ondanks het huis vol kids, hahaha) R. heeft nog niks laten horen (is normaal op zich :mrgreen: ) maar ik wou dat ie thuis was, of in elk geval vast onderweg.

Volgende week mag ik weer naar de vk. Verheug me er wel op. Ik voelde dit kindje al heel vlot, met 12 weken, maar nu voel ik dus helemaal niks meer… Was met Benten ook zo, inmiddels heeft het kleintje zoveel ruimte in mijn buik dat het alle kanten op kan zonder tegen mij aan te stoten zeg maar :mrgreen: Lekker natuurlijk voor het kleintje, maar ik ga me toch wel zorgen maken als ik niet zoveel merk.

Ik ga maar eens kijken of het eten klaar is.

Fijne avond en een dikke knuf voor jullie!

:-

heeey meiden,

anijs hoe was t bij de dokter???

marije fijn dat je volgende week weer naar vk mag!! :inlove:

ilse ik hoop dat je pilletjes aan gaan slaan!! :hug:

ik heb net een shirtje van de neckermann binnen… en hij is zoo leuk!! ik ga zaterdag naar sensation black!! en de dresscode is dus zwart… maar mn shirtje is van een soort zilver-metaal … twijfel nu of t wel kan :?

Halookes,

Heb eventjes tijd en kom effe bijlezen en reageren. :wink:

Anijs: welkom terug!!! Ik dacht ook meteen aan hetgeen Marije dacht. :wink: Morgen Vlaamse feestdag?? Geen idee van. :think:

Marije: zo ook flink je kasten aan het uitkuisen. En hou jij niet van winkelen?? Kom je ook niet vaak tegen hé. :smiley: Ah en volgende week weer naar de vk. Leuk!!! Heb je idd meer zekerheid hé. Ik was ook steed sbang toen ik ons meissie niet voelde. Maar idd zoals je zegt, ze hebben nog veel ruimte hé waardoor je ze neit altijd voelt. :wink:

Simba: Hoe is de visite geweest??

Mell: kom maar op met je slaapmiddeltjes. :smiley: Ik kan ze gebruiken. :wink: En welkom terug hé.

Vraag me af hoe het zou zijn met Britt. :shifty:

En de andere meiden: Liekie, Hupke, Zasje … hoe gaat het met jullie? :hug:

Ik ga straks beetje tv kijken, cold case, zie ik wel graag. :wink:

heeey meiden,

anijs hoe was t bij de dokter???

marije fijn dat je volgende week weer naar vk mag!! :inlove:

ilse ik hoop dat je pilletjes aan gaan slaan!! :hug:

ik heb net een shirtje van de neckermann binnen… en hij is zoo leuk!! ik ga zaterdag naar sensation black!! en de dresscode is dus zwart… maar mn shirtje is van een soort zilver-metaal … twijfel nu of t wel kan :?

Hey meiden,

Ilse, :hug: voor jou meid. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan en heb je gauw weer een goede nachtrust.

Ik ben wel benieuwd naar het koffertje voor je doopsuikers!

Hey Sabine, hopelijk hebben de hormoontjes én julie eigen ‘werk’ een mooi resultaat meid! :pray:

Marije, niks aan zo’n dagje ‘alleen’. Gelukkig is het ruzietje wel weer bijgelegd tussen R. en jou. Nou vannacht geen enge boeken meer lezen hé :naughty: , lekker slapen :zzz:

Hebben de kindjes zich nog wat gedragen vandaag?

Simba, niks aan hé een ruzie met vriendlief. Gelukkig is het weer goed. Was het leuk samen dvdtje kijken?

En was het gezellig met je vriendin van middag?

Hey Mell, fijn dat je pc weer beter is :wink: Kun je weer gezellig meekletsen. O ja, als je je shirtje even showt, kunnen we even mee oordelen :wink:

Anijs, welkom terug van vakantie!

Weet je al meer van de dokter? Ik dacht ook meteen aan wat Marije zei. Hopelijk valt het mee meid :hug:

Wel pittig zeg meteen een dagje werken na je vakantie…

Ilse veel plezier met Cold Case :-

Ik ga zo lekker op de bank het vervolg van babyboom kijken.

Gisteren hebben we het feest van mijn schoonouders gehad en het was erg leuk. 's Middags gingen we ringsteken met paard en wagen en ik ben tweede geworden :dance:

Daarna uitgebreid buffet en 's avonds receptie (lees: handjes schudden en taart eten :mrgreen: )

Tot later meisjes :-

:wall: :wall: Babyboom helemaal vergeten. :wall: :wall:

Cold case ook niet gezien. :wall: :wall: :wall:

Ben volop kleertjes op internet aan het zetten van Lucas.

Hier op kok niet zoveel succes.

Dus heb ze ook op een Belgische site gezet.

En daarnet al iemand die 11 eerste pyjamaatjes heeft gereserveerd. :dance: :dance:

Oké ik verkoop ze ook voor een belachelijk lage prijs (denk ik). Ik vraag voor één pyjamaatje 2,50 euro. En als ze ze alle 9 kopen dan krijgen ze die voor 20 euro. :wink:

En toen had ik er nog twee van Petit Bateau en daarvoor vroeg ik wel 4 euro. Maar die vrouw vroeg of ze ze kon hebben voor 5 euro alletwee. En ah … zolang ze weg zijn hé. :oops:

Dus volgens mij hebben hun een hele goede koop gedaan hoor. 11 pyjama’s aan 25 euro. :dance: :dance:

Maar ah … de bedoeling is dat ze weg zijn. Want als ik ze hier in een kledingcontainer gooi heb ik er ook niks aan.

Nu verdien ik er tenminste nog een centje aan. :wink:

@anijs, meid hoe was het bij de dokter

je kan inderdaad beter niet op internet gaan zoeken

wordt je vaak heel ongerust van :hug:

@ilse ik ben ook babyboom vergeten

ga het zo nog ff online opzoeken

wel lekker dat je er op deze manier nog wat centjes voor terug krijg

maar 11 pyama’s voor 25,- is een koopje

hebben de pilletjes vannacht hun werk gedaan???

@marietje, wat leuk zeg zo’n feestje

en jij 2de geworden :thumbup:

gisteren nog lekker gegourmet

nu blijft alleen de geur nog hangen :sick:

vandaag alles maar is luchten!!!

ik ga babyboom kijken, tot straks :-*

Simba: :drool: :drool: :drool: gourmetten, ik doe dat ook zo graag hé. Maar … je bent me wel vergeten uit te nodigen. :snooty: :naughty: :lol: :lol: Nadeel natuurlijk dat de lucht een beetje blijft hangen hé in huis. :sick:

Hier ook een hele goede nacht gehad. :dance: :dance:

Was wel twee uur tegen dat ik sliep en had wel al 10 keer geplast, maar vergeleken bij vorige nacht klaag ik niet. :smiley:

Heb toen kunnen doorslapen tot rond 5u15, wekker liep af voor manlief. En om 7u30 stond Lucas aan zijn deur te roepen dat ie wakker was. :lol:

Korte nacht, maar toch heerlijk geslapen en voel me best fit. :dance: :dance:

Huisje is ook al helemaal aan de kant en gezogen. Best wel leuk om vroeg te beginnen, dan ben je ook vroeg klaar met alles. :lol:

Deze namiddag de slaapkamer verder opruimen en kuisen, terwijl Lucas slaapt. :wink:

Vanavond naar de kermis :dance: :dance: Mijn vader was maandag jarig en dat vieren we vanavond op een terasje. :smiley:

Fijne dag allemaal. :wink:

hier eentje die dik in de tv gids babyboom had aan gekruist,maar halverwege het programma werd gebeld door haar zus :mrgreen:

zat net te snotteren om een stel, ben even de naam kwijt, dat hun kindje had verloren.

het jongetje was 14 weken te vroeg geboren.

om half tien belde mijn zus en om kwart voor twaalf gisteravond hing ze op! die kan er altijd wat van!

maar de volgende keer bij babyboom laat ik de telefoon gewoon rinkelen hoor! :wink:

vanmiddag ga ik weer eens op bezoek bij mijn beste vriendin met dat rottige zoontje van d,r. :?

me voor genomen als hij deze keer vervelend doet of weer vieze woorden begint te roepen er iets van te zeggen. heb echt een hekel aan dat joch,erg he.

ergste vind ik nog dat als we dan weer naar huis gaan, stijn nog zeker een paar dagen het gedrag copieeerd van dat joch. bah :evil:

fijne dag allemaal!

Zooooooooooooooo, je zussie die kan nogal kletsen aan de telefoon. :lol:

Grrr … rotjoch :oops: Maar idd zoals je zegt, je eigen zoontje copieert dan dat gedrag en daar baal je van hé, vooral omdat Stijn dat anders niet vertoont zo’n gedrag.

Ik hoop dat het een beetje meevalt. :wink:

Heb ik al gezegd dat ik me verveel …

Heb ik al gezegd dat ik lui ben …

Heb ik al gezegd dat Lucas ambetant is …

Heb ik al gezegd dat ik verlang tegen dat ie op bed ligt …

Heb ik al gezegd dat ik nog twee berichtjes te kort heb tegen dat ik er 5000 heb …

Heb ik al gezegd dat ik lekker ga doorlullen tot ik 5000 berichtjes heb

Heb ik al gezegd dat ik niet meer weet wat zeggen …

:shifty: :shifty: :shifty:

Nog eentje, nog eentje, nog één berichtje en dan heb ik er 5000, zou ik nu een andere naam onder mijn naam krijgen. :think:

Ik bennu kletstante … neej, dat klopt toch niet.

Ik klets helemaal niet. :oops:

Grr, die kleine van mij gooit hier net een bal tegen me hoofd. :wall: :wall: :wall:

Oké, hij wil aandacht. :shifty:

Woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben een tiepmiep. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Grrrrrrrrrrrrrrrr hij zit in de frigo … en heeft nu ene pak salami mee. Gna Gna Gna dat krijgt ie toch niet open. :snooty:

Pfff … ik ga maar eens eten maken. :roll:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, hij heeft het toch open … waar is d etijd dat zo’n kleine peuterhandjes neit alles openkregen; :wall: :wall:

Hihi klinkt gezellig bij jou, Ilse :stuck_out_tongue: Tiepmiepje :mrgreen: Ik haal je echt nooit meer in 8)

Fijn dat je nacht wat beter was. Al vind ik 10x plassen nog erg veel!

Sabine, succes met het zoontjes van je vriendin. Goed dat je er wat van gaat zeggen. :-

Anijs, hoe was het bij de HA?

Maria, klinkt als een leuke dag! :smiley:

En de kindjes hebben zich nog redelijk gedragen gisteren :lol: AL hebben ze gelukkig vandaag wel een betere dag.

Ga straks weer even naar bed. Was vannacht zo gespannen (zonder speciale aanleiding gewoon over de laatste tijd denk ik) dat ik alleen maar kon trillen en zenuwen en nauwelijks heb geslapen :zzz: Ach, ik geloof dat het inmiddels bij me is gaan horen hè, die slechte nachten :oops:

Voel me wel enorm schuldig naar beebje in mijn buik, zit zoveel te stressen, dan kan niet goed zijn :oops: :cry: Hoop maar dat de kleine een vechter is en er tegen kan.

Mell, hoe gaat het verder met jou? Krijg je je energie alweer wat terug? Kan je alweer wat meer?

Ga nog even wat in huis doen en dan lunchen met mijn koters, daarna naar bedje toe.

:-

Hahaha, heeft Lucas het pakje toch open gekregen. Hier heeft Benten vanmorgen zijn (o nee, Elskes) kaleidoscoop uit elkaar gekregen. Best wel knap want het waren best veel onderdeeltjes en het is niet kapot, alleen maar uit elkaar 8) Gelukkig kon paps 'm weer maken :lol:

jaa, hier is het ook steeds pap die alles mag maken. :mrgreen:

Niet te geloven hoe die kleien handjes zoveel kunnen los krijgen en open krijgen. :wink:

Marije, het stressen zal waarschijnlijk plots wel minderen hoor. volgens mij heeft beebje het super in je buik. :wink:

En kruip jij maar even je bed in dat je kan rusten. :hug:

Nog tien minuutjes en dan kan mijn kleine ondeugd ook zijn bed in.

Heb hem daarstraks laten spelen met het speelgoed dat in de babykamer stond.

Althans, ik dacht dat ie aan het spelen was.

Ik ga daarjuist gaan kijken. :shock: :shock: Alle sligt overhoop. :wall: :wall
:

@tiepmiepje :mrgreen: , klinkt gezellig bij jou meid :wink:

die kinderhandjes kunnen alles haha

@marije, jij zometeen even lekker slapen :zzz:

@sabine, groot gelijk dat je er wat van gaat zeggen hoor

hoop dat het meevalt vanmiddag!

hier net de schuur opgeruimd

:shock: wat een werk zeg

ben om 10uur begonnen en kwam er rond half 1 uit

vanmiddag nog wat kleine dingentjes in huis opruimen

en verder helemaal niks :smiley:

het is zeker opruimtijd? ik moet ook nodig onze logeerkamer (de toekomstige kamer van Jesse) opruimen, want we krijgen zondag logés. Moet mezelf zo maar een flinke schop onder mijn kont geven, anders gebeurt er niks…