Novemberstoppers 2007 (deel 6) - 10 zwanger!!

:o Ellen, meid…dit zijn wel hele leuke leugentjes hoor!! Ik ben helemaal ontroerd :-* Super gefeliciteerd meid met je zwangerschap én je goeie echo van vanochtend! Ik zag je eerste berichtje met je tweede banner, scrolde verder…dacht "hé, zwanger?? :shock: " wacht es…dus verder scrollen en toen je tweede berichtje. Helemaal geweldig :dance: :inlove: :thumbup: :-*

O ja, ik wil nog even zeggen dat ik het gevoel heb dat er meer zwangeren ‘in de lucght hangen’…

Het gaat weer goed met ons clupje meiden: Rebecca, Britt, Ellen…

Nu gaan er ook mooie tijden aanbreken voor de andere lieve meiden hier :pray: :-*

ellen, meis wat geweldig nieuws

gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :inlove:

en super dat je een kloppend hartje gezien hebt :thumbup:

Mees ~ Meid van harte gefeliciteerd! Dit soort leugentjes worden je vergeven hoor meid. Logisch dat jullie het even af wilden wachten. Wat moet het ontzettend fijn geweest zijn om een kloppend hartje gezien te hebben vanmorgen!!

Geniet er van lieverd!

wooow mees… gefeliciteeeerd!! :dance: :inlove: :-* wat een geweldig nieuws!! :mrgreen:

Ellen, superrrr!!!

GEFELICITEERD!!! :inlove: :inlove:

Dat is nog eens mooi nieuws zo 's ochtends vroeg!

Het lijkt idd nu eindelijk de goede kant op te gaan met ons clubje. 't was elke keer op en af, maar nu wordt het gelukkig alleen maar meer.

Joepie!!!

Hé Mell, hoe lang moet jij nog wachten nu eigenlijk?

JOEHOEEEEE! ELLEN, GEFELICITEERD!!!

Wat een fijn nieuws, en we vergeven het je hoor, je leugentje… Vooral omdat je nu idd kunt vertellen dat je een mooie echo hebt gehad! Wanneer ben je precies uitgerekend?

Simba, Anijs, Sabine, Liekie, Mell, Hupke, ik hoop heel erg dat jullie nu ook snel zwanger zijn! :pray: Ik strooi nog maar even wat hormoontjes jullie kant op: :: :: :**:

Groot nieuws, het is bijna 8 uur en Benten slaapt nog :shock: Nah ja, slaapt weer :mrgreen: Van kwart voor 4 tot kwart voor 5 was hij klaar wakker, maar hij is uiteindelijk dus toch weer lekker gaan slapen. Gekke vent, zo lang heeft ie nog nooit uitgeslapen.

En ik haalde vanmorgen een hele vrolijke, een stuk beter uitziende Elske uit bed! Die heeft duidelijk ook wat slaap ingehaald.

Vandaag verder met een bed uitzoeken en hopelijk een blokhutje bestellen. Gisteren de plannen gewijzigd, want van de standaard maten blokhutjes krijgen we er maar één op zolder :roll: Nu gaat Joris een hutje op zolder krijgen, met daarbij een hangplek op de rest van de zolder, Elske en Benten gaan dan samen op zijn vrij grote kamer slapen, die we uiteindelijk nog kunnen scheiden met een dik gordijn o.i.d. Hoop dat we snel kunnen beginnen, want we moeten dus 3 slaapkamers in orde maken en die van ons is ook nog niet zoals ie moet zijn.

Verder ergens nog even terug naar bed vandaag :zzz:

Ben trouwens wel een beetje trots op mezelf, want ondanks dat ik me best verrot voel de afgelopen dagen, hebben we wel een goed weekend gehad. Ik heb me niet afgereageerd op R. :angel:

Zo, wat een regen vanmorgen, ben blij dat ik gisteren de boodschappen al heb gedaan. Ga vanavond pannekoeken bakken! :smiley:

Dikke kus voor jullie!

Goeiemorgen,

Ellen: GEFELICITEERD!!! Ooh ik ben zo blij voor jullie!!! En meteen ook een goede echo met een kloppend hartje. :inlove: Oh en een leugentje … het is een heel mooi leugentje, dus dat mag hoor. :wink:

Marije: Zo, Benten die slaapt nog steeds, heerlijk zeg. Er zal gisteren wel iets in de lucht gehangen hebben zeker, want naar de avond toe was ik Lucas ook best zat. :wall: :wall: :oops: Hij deed zo irritant en deed dingen die niet mochten. Wanneer ik hem er dan over aansprak toen lachte ie met mij. :roll: Wat een leuke plannen zeg met de slaapkamers. :dance: :dance: Ben al benieuwd naar foto’s. :lol: En idd eenheerlijk weekend hé voor jou en R. :inlove:

Hier verder nog niks te melden. Lucas slaapt nog en ik zit effe achter de pc. :lol:

even op Ellen reageren,

hieperde piep hoera Ellen is zwanger hoera hoera :-* :-*

en een leugentje om best wil moet kunnen :wink:

ilse ik ben niet op vakantie hoor :naughty: wel even opletten :wink: :mrgreen:

ach die hormonen ik heb er ook erg last van ik vergeet ook een hele hoop :wall:

ik ga 21 juli op vakantie met de tent :smiley:

:oops: :mrgreen: Ik mis gewoon heel vaak tussen jou en Anijs ;… geen idee hoe het komt eigenlijk. :think:

tja dat weet ik ook niet :?

Gefeliciteerd Ellen !!!

Wat een leuk verrassings nieuwtje :smiley:

heeeey meiden

@ilse, wat een leuke kleertjes zag ik

en wat een mooi opgeruimd huisje :thumbup:

@marije, wat een leuke plannen voor de kinderkamers

ben wel benieuwd naar het resultaat!!

@mell, hopelijk is je pc weer snel gemaakt

@liekie, hoe voel jij je meid

hier al lekker weekend :mrgreen:

dan nog 2 superdrukke weken en dan vakantie

gaan lekker een paar dagen kamperen in duitsland

zoveel zin in :dance:

dikke kus :-*

Ha meiden,

Marije ik doe met je mee hoor: ik ga ook hormoontjes strooien naar de andere meiden :-

O en wat goed zeg dat benten toch uiteindelijk zo lang heeft geslapen :clap:

Heb je nog ergens kunnen slapen vandaag op de dag? En hoe is het met het nieuwe bed?

Petra, lekker zeg kamperen!!!

Ilse, hihi jij haalt Anijs en Petra door elkaar…dat heb ik vaak met Mell en Anijs :doh: …ik doe mijn best hoor meiden! :-

Simba, lekker zeg dat je al weekend hebt!!! Lekker lang :thumbup:

Vanmorgen heb ik weer controle gehad bij de gyn, alles was gelukkig weer goed. Uitgebreide echo gehad en alles weer opgemeten. Kindje doet het super en is héél erg druk! Ik zei ook dat ik soms het gevoel heb dat ie er af en toe al uit wil, zo’n druk geeft het! De gyn heeft toch nog even mijn bmm opgemeten ivm met mogelijk verstrijken. Maar gelukkig zat het allemaal nog goed dicht!

Gewicht was keurig en bloeddruk acceptabel. :dance:

Verder vanmiddag met met Ewout en Aron de stad ingeweest na ons middagslaapje. Ewout kwam eerder uit zijn werk, want die wilde nog naar de kapper voor het feest van zijn ouders morgen.

Toen ben ik me weer te buiten gegaan…voor mezelf héél erg leuk geslaagd bij Miss Etam!! (60% korting :dance: ) en toen voor Aron en beebje héél veel kleertjes gekocht voor bij elkaar 15 euro bij de Hema (70% korting :dance: )

Hihi…ik ben gek op uitverkoop :oops: :wink:

Ik ga zo even met een wasmand vol was voor de buis zitten en me laten bedienen door manlief met lekkere kopjes thee enzo :inlove:

Liefs, Marietje

@Marietje wrote:

Hihi…ik ben gek op uitverkoop :oops: :wink:

ikke ook :inlove:

supper dat alles goed was bij de gyn. :-* :thumbup: :dance:

Goeiemorgen,

Simba: heerlijk bijna vakantie. Oh en naar Duitsland, effe heerlijk op het gemakske, genieten van elkaar en de rust. :dance: :dance:

Marietje: Hier nog één die gek is op uitverkoop. Alhoewel ik er deze keer niks mee gedaan heb. :wall:

Meiden mag ik eens een rondedansjes gaan doen?? :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Ik moest er maar twee keer uit om te plassen en heb dus praktscih heel de nacht kunenn doorslapen. :dance: :dance: :dance: :dance: Waarmee een mens allemaal gelukkig kan zijn hé. :dance: :dance:

Mijn papa heeft gisteren het koffertje gebracht voor de doopsuikers. Hij heeft het zelf gemaakt en ik ga het vandaag schilderen. Dus moet zeker nog langs de Gamma achter verf. :wink:

Straks komen mijn ouders want moet nog een pasfoto laten maken en dan mijnnieuw paspoort aanvragen. :roll: En met een peuter aan je hand is dat niet echt handig. Dus komen zij effe oppassen. :wink:

En terwijl ik dan toch in Ieper ben ga ik binnenspringen bij de Fun (waar mijn geboortelijst ligt). Ik ga kleertjes kiezen om op d elijst te zetten en nog enkele spullejtes erbij zetten (zoals hoeslakentjes en kijken of ze leuke lakentjes voor de wieg hebben). :wink:

Zal mijn dagje wel kunnen vullen vandaag. :dance: :dance: Kom natuurlijk af en toe spieken hé. :lol:

Fijne dag allemaal.

marietje, super dat alles nog steeds goed verloopt :mrgreen:

bedankt voor het strooien van de hormonen :thumbup:

ik zal ze met open benen :wink: ontvangen!!

ben nu een week bezig met de ovulatie testjes. de tweede dag was het meteen raak!

dus ook gelijk alles op alles gezet hier! :mrgreen:

vergt nogal wat energie zeg, kindjes maken :smiley:

volgende week woensdag kan ik dan met zo,n sensi zwangerschapstest al gaan testen.(ongi dag is 19 juli)

ik ga er niet vanuit dat het raak is, anders valt het weer zo zwaar op je dak.

zit er wel al iedere dag op te letten of ik al iets voel. heel maf.

ga ook steeds meer op zwangere vrouwen letten,deed ik eerder ook niet.

we wachten maar af, meer kan je toch niet doen he! :wink:

fijne dag allemaal en…waar blijft die zon nou? :think:

@sabine2 wrote:

waar blijft die zon nou? :think:

Hiehier :mrgreen: en je mag 'm hebben 8)

Goeiemorgen meisjes,

Spannend Sabine, nu gaan we aftellen naar jouw NOD :wink:

Ilse, veel plezier vandaag! Gelukkig kom je wel af en toe spieken… hele geruststelling :wink: :-*

Maria, heerlijk dat alles weer goed was bij de gyn! Lekker zo’n druk beebje :inlove:

Hier alles ok… nah ja… beetje ok :mrgreen: Heb weer ruzie gehad met R. Gelukkig niet zo dramatisch, maar allebei door de spanning niet zo veel geslapen, ben een beetje een lijkje dus. Ik heb nu wel de zekerheid dat R. niet bij me weggaat, maar die spanning tussen ons, en de tijdelijke afstand kan ik nu helemaal niet meer hebben. Voel me eigenlijk niet zo fijn dus (zeur… zeur…)

Vanmiddag komt mijn moeder Joor terugbrengen! :inlove: Is iedereen weer thuis :smiley:

Heb in het SF een fotootje gezet van ons nieuwe bed en een paar van ons huis.

Kussies en een fijne dag!