Novemberstoppers 2007 (deel 6) - 10 zwanger!!

oooow britt at fijn dat t hartje klopt!!!

Nou hier is mn laptop nog steeds raar aan t doen. Ik ga em vanavond weg brengen. Alles moet eraf gegooid worden.

Ik heb geprobeerd ales terug te lezen… maar krijg steeds popups… wordt er gek van!! hahaha

Hoop dat mn laptop morgen weer ok is… kan ik weer lekker meekletsen met jullie!!

dikke kus voor iedereen!! :-*

Komaan laptoppie van Mell, genezen hé met die handel dan kan ze terug meebeppen met ons. :mrgreen:

Ohw ohw ohw, ik ga me hier helemaal eenzaam gaan voelen. :cry: :cry: :cry:

Niemand om mee te praten om mijn vreugde mee te delen. :cry:

Ik heb namelijk een tijdje geleden zo’n leuke kleertjes gekocht hé hier op het forum.

Nou nu heeft die dame opnieuw zo’n leuke kleertjes in haar winkeltje aangeboden.

Ik heb manlief kunnen overtuigen om me een laatste keer telaten geen en nu ga ik effe uitzoeken wat ik allemaal leuk vind. :mrgreen:

he ilse,

ik kom je gezeldschap houden

al weet ik niet of jij hier nu nog rondhangt

wat leuk nog een keer kleertjes uitzoeken

ben benieuwd welke je kiest

Ik ben er ook even… al zijn mijn broodjes camembert uit de oven met honing bijna klaar :drool: (had geen zin in koken :mrgreen: )

Ben benieuwd naar de kleertjes Ilse!

En wat ben jij actief geweest joh, knap hoor!

Hihi, soms roep ik hier ook: ik wou dat ik een paar nachtjes in het ziekenhuis mocht slapen… ALleen maar liggen en slapen, bediend worden, heerlijk… Maar geef me toch maar een hotelkamer met roomservice :mrgreen:

Mell, ik hoop dat je snel weer gezellig mee kunt kleppen! :-

Hihi Rebecca, zal ik je maar wat opsturen aan lekkere hapjes? :stuck_out_tongue:

Heb dat vorige zwangerschappen heel erg gehad dat ik op de vreemdste tijdstippen trek had in de vreemdste dingen. Nu was het enige gekke dat ik gisteren ineens onwijs veel trek in een grapefruit had, hahaha. Verder heb ik juist nergens trek in :sick:

Maria, helaas zijn die toevallen van Elske (als ze dat al zijn) niet te zien op een EEG. DIe heeft ze gehad, maar de arts zei ook dat de negatieve uitslag niet betekent dat ze geen toeval heeft gehad. Maar wel dat het geen schade heeft aangebracht. Ze kan dus gewoon toevalletjes hebben/krijgen zonder dat we weten of het dat geweest is.

Maar goed. Ze heeft tussen de middag weer lekker lang geslapen, maar is daar uiteindelijk wel van opgeknapt.

Ooo, de broodjes roepen… laterrrrr!

:-

Jaaa Simba ik ben er nog. Was druk bezig aan het shoppen. :mrgreen: Heb al weer 11 stuks uitgekozen :dance: :dance: :oops:

Marije: Mag je wel camembert eten als je zwanger bent?

Ik ben d’r ook even hoor, heb straks wel een vergadering hier thuis.

Ilse, 'k heb je woonkamer bewonderd…ziet er super mooi uit! Je bent echt flink druk geweest zeg :thumbup:

En ik ben benieuwd naar je kleertjes!

Mell, beterschap met je laptoppie :hug: :wink: Hopelijk laat ie je weer gauw weer meekletsen!

Marije, eetse met je lekkere broodjes :drool: Dat klinkt zalig :thumbup:

Wat vervelend dat die toevalletjes van Elske niet op de EEG te zien zijn. Dat maakt het wel onzekerder hè :hug:

Rebecca, haha die ‘vreemde’ trek is zooo herkenbaar. Ik ben normaal een enorme chips-eter (at bijna een zak per dag :silenced: :oops: ), maar moet er nu niks van hebben. Ik vreet me klem aan koeken: heb een tijd lang alleen maar van die rose koeken gegeten, ook stroopwafels zijn favoriet. Maar nu ben ik helemaal verslingerd aan zelfgemaakte kruidcake :drool:

Ik ben vanmiddag heel goed geslaagd bij de H&M :dance: Niet voor mezelf (o ja, 2 onderbroeken/boxers voor na de bevalling :mrgreen: ), maar voor mijn beide kids! Helemaal te gek!!! Zal morgen eens kijken of ik er een foto van kan maken.

Nou, fijne avond meiden :-*

Liefs, Marietje

Jaaa da’s juist Marietje jij gign vandaag opnieuw naar de H&M. wat leuk dat je goed geslaagd bent. :dance: :dance: Ben benieuwd naar de aankopen. :wink:

Ik mag hie rbinnenkort nog eens naar de winkel waar mijn geboortelijst ligt. Nog effe eenkleine aanvulling doen. Een setje of drie kleertjes (meer heb ik niet nodig, want ik heb al het één en ander gekocht). :lol:

En dan misschiennog enkele lakentjes of zo. :think:

Ik ga deze week weer ergens he tllisjtje aanpassen. Ik heb tot nu toe enkel de nod van sabine, zijn er dames die hem al weten of zo? Mag je gerust laten weten hoor. :wink:

Ik mis Anijs … was zij nu op reis of niet of was dat Petra?? :think:

Petra is zaterdag nog geweest. Anijs mis ik ook, maar ik weet niet meer of ze op vakantie is :think:

@Marietje wrote:

Ilse, 'k heb je woonkamer bewonderd…ziet er super mooi uit! Je bent echt flink druk geweest zeg :thumbup:

En ik ben benieuwd naar je kleertjes!

Thanks, ben ook heel erg blij over het resultaat. Mijn ma vroeg me daarnet aan de foon hoe he tkomt dat ik dat nu allemaal doe en dat ik zo'n dingen vroeger neit deed toen ik niet zwanger was. :roll: :mrgreen: Geen idee eigenlijk.
Volgens mij zal dit een één enkele gebeurtenis zijn dat ik zo schoonmaak. :mrgreen:

Morgen gaan we de strijd aan met het washok. Misschien meot ik eens een voor foto maken ook, dan zien jullie hoe erg het is. :oops:

Ah troost jullie binnen hier en zeven weken gaan jullie niks meer horen over kuisen hoor. :mrgreen: Dan gaan jullie de echte Ilse leren kennen, die niet graag kuist. :mrgreen:

Als Petra er nog geweest is, dan zal het dnek ik Anijs zijn die op vakantie is. naar Portugal toch :think:

@Ilse81 wrote:

Als Petra er nog geweest is, dan zal het dnek ik Anijs zijn die op vakantie is. naar Portugal toch :think:

O ja, da’s waar ook. Onze hormonen gaan ons parten spelen…hihi

:mrgreen: :mrgreen:

Ik ga jullie verlaten. Effe zoonlief gaan zoeken, die is nog steeds buiten bij zijn papa.

Ga hem maar eens gaan opvissen en ermee in bad. :dance:

Tot morgen. :wink:

Fijne avond Ilse, de anderen natuurlijk ook :wink:

Ik ga vergaderen…zo’n zin :liar:

Doeidoei! :-*

KNuffies en een fijne avond meiden!

Maria, sterkte met vergaderen.

Broodjes waren heerlijk.

Moet zo naar Bentje die boven ligt te brullen. Poeh, ben hem wel even zat vandaag :oops: Stout, dwars, huilerig, claimerig… Nah ja, dat hoort bij het beter worden zullen we maar zeggen :stuck_out_tongue:

En ja, Anijs is naar Portugal. 8)

O ja, en ik mag zeker camembert, en brie, en feta, etc… als het maar van gepasteuriseerde melk gemaakt is en dus geen rauwmelkse kaas is. :wink:

Ga snel naar boven,

Tot morgen, lieffies!

ik ben er ook nog hoor :smiley: maar jullie kennen me inmiddels al een beetje: ik lees veel mee, maar reageren daar komt het vaak niet van…

euhm meiden… ik heb al een paar weken een geheimpje en ik vind dat het nu wel eens tijd wordt om het jullie te vertellen:

IK BEN ZWANGER

ik had het zo graag meteen verteld (heb 16 juni getest), maar Ivan wilde afwachten tot de eerste echo en die hebben we vanmorgen gehad. we hebben een prachtig kloppend hartje gezien A.s. woensdag is Ivan jarig en dan gaan we het aan onze ouders en de vriendenclub vertellen (ik heb Jesse zijn shirtje van de vorige keer nog bewaard, hij past het nog), dus jullie zijn evengoed de eersten die het weten… Nou ja… niet helemaal… Vanmorgen bij de VK kwamen we eerst een vriendin van ons tegen, daarna de buurjongen van mijn ouders met zijn vrouw en toen we klaar waren nog een bekende van het dorp hier. We hebben tegen allemaal gezegd dat nog niemand het weet, dus ik hoop dat ze nog even een paar dagen hun mond houden…

Met mij gaat het verder wel goed. Ik pas 's avonds mijn broeken niet meer, dus ben al een beetje aan het groeien. Heb wel af en toe een drupje bloedverlies, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een gevoelige baarmoedermond heb, dus na intensief sporten ofzo kan dat eens gebeuren. En ik ben ontzettend moe Ik ga bijna elke dag tegelijk met Jesse 's middags ook even slapen, want anders houd ik het niet vol. Ik ben ook ontzettend blij dat ik nu vakantie heb. Tegen de tijd dat ik weer moet werken moet de grootste vermoeidheid wel weer over zijn.

Ik ga nu ook lekker slapen Ivan is er niet, dus ik neem het er even van…

Groetjes Ellen

p.s. Sorry dat ik de afgelopen weken tegen jullie gelogen heb…

ohhhh ellen toch! foei foei!

nee hoor meid, grapje!

wat goed dat je het zo lang voor je hebt weten te houden zeg!

van harte gefeliciteerd hoor! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hartstikke leuk!

fijn dat alles goed gaat! :mrgreen: